-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Kære medfans
Min trofaste gruppe og jeg bortgiver vores fire billetter til kampen på søndag, da vi af forskellige årsager ikke kan deltage. Det er på Øvre Faxe, tårn 30. Vores eneste ønske er, at den/dem der overtager billetterne donerer et valgfrit beløb til Brøndby Tifo på MobilePay 27305.
Mange gode hilsner
Andreas
Deltag i diskussionen
Nillerfan 1. april 2022
McCandy 1. april 2022
Det er bare super. Hvis du stikker mig en e-mailadresse, så sender jeg dem til dig. Dejligt at de bliver brugt :)
Nillerfan 1. april 2022
McCandy 1. april 2022
Nillerfan 1. april 2022
Frihedforevigt 2. april 2022
Elsker fans der er så delegeret til Brøndby og tænker ud over deres egne behov.
Det er for mig ÆGTE FANS. Så tak for støtte til Tifo og være med til at støtte det og dermed vores klub.
Det var mit input