-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Nå, det er agurketid, rygterne folk bringer er trivielle og kedelige.. Så nu forsøger vi igen, at lave en sjov/anderledes/tidsfordrivende tråd, indtil sæsonen starter..
Reglerne er simple:
- Hver person skriver 5 ord (ikke 4, ikke 6,) på et Brøndby eventyr som jeg starter
- Den næste der kommenterer, fortsætter med 5 ord, som driver fortællingen videre
- Man må godt kommenterer mere end én enkelt gang, men der skal MINIMUM være 5 andre brugere som har kommenteret med deres 5 ord, inden man må komme på banen igen..
- Historien/eventyret kan gå i alle retninger, det er op til den enkelte brugere, at bestemme. Forsøg dog så vidt muligt, at hold det nogenlunde fodbold relateret.
Synes man det er dumt, barnligt, intetsigende eller kan man ikke tælle til 5, så hold dig væk fra denne tråd.
Lad os få så mange forskellige brugere på banen som overhovedet muligt. Og lad os se, om vi ikke på sigt kan gøre denne tråd til én af de mest kommenterede. Kun fantasien sætter grænser.
Comprende? Mucho gusto..
Der var engang en klub...
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
Top debattør
14 dage siden
Bibedibob 14 dage siden
Jonas00 14 dage siden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
14 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
14 dage siden
Sorry ;-)))
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
SuperDardie 14 dage siden
sirtrip 14 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
sirtrip 14 dage siden
Kepgar 14 dage siden
---
sirtrip 14 dage siden
Siden jordvolden 14 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
14 dage siden
SuperDardie 14 dage siden
Vainio74
Betalende bruger
14 dage siden
Djp 14 dage siden
---
Bif hele livet 13 dage siden
Bif hele livet 13 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Bif hele livet 13 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Bif hele livet 13 dage siden
Detvender 10 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
---
SuperDardie 13 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
13 dage siden
Vstgn 13 dage siden
Studenterbrød 13 dage siden
Vstgn 13 dage siden
Vstgn 13 dage siden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
13 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
BIFsupporteren 13 dage siden
Bif hele livet 13 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
@Bif hele livet Hvorfor har du så patetisk et behov for, at skulle ende i konfrontationer med andre?
Bif hele livet 13 dage siden
1. Det var en sjov lille joke har du seriøst ingen humor kun når det gælder når der er rettet mod andre
2. Du skriver sådan til mig og leger dommer for 5 ord jeg kom med men alligevel skal du på min rette mig du er sku da ynkelig person og så laver jeg en sjov lille joke med 5 ord igen tag da smil at det jeg kalder ikke dig for pædofil som du gjort mod mig flere gange jeg skrev han havde lånt tanga trusserne af dig for komme med lidt sjov du kan intet tåle og så skrev du første gang sådan til mig selvom fulgte din regler skulle du kommentere på mig siger en del om dig :
@Bif hele livet læs nu reglerne og lad vær med at ødelægge endnu en tråd.
Hvad var det jeg ødelægge ved skrive 5 ord og noget med ledelsen du er da helt væk for månen og beviser tydeligt du går mere efter manden end bolden så tænker jeg når du skal sidde lege dommer overfor mig får du lidt humor for jeg fulgte op på anden bruger med din sviner mod fck spiller min var mod ledelsen men det måtte jeg ikke du er sku da dobbeltmoralsk og et lille barn
TØR DINE ØJNE
Bif hele livet 13 dage siden
Første gang jeg skriver er helt alm fortsat 5 ord helt efter dit regelsæt alligevel skriver du sådan til mig:
@Bif hele livet læs nu reglerne og lad vær med at ødelægge endnu en tråd.
Du er sku for vild jeg gjorde intet der skrev 5 ord mens du lader anden bruger skrive Jba lå død uden du skrev et eneste ord det beviser jo det er DIG…… der ødelægger tråden her med dit evige fnidder
Anden gang var en der skrev. Tanga og du havde selv sendt sviner mod fck spiller så laver jeg lidt sjov med skrive han havde lånt dem af dig og du regerer som et lille barn og ejer ikke humor eller selvironi dig og kun dig der ødelægger tråden
Jeg gjorde intet gal første skriv med 5 ord fyldte reglerne men blev beskyldt for ødelægger tråden alle kan se du er ven når anden skrev Jba lå død uden du skrev noget på det og så fordi jeg skriver nu her lidt humor ind så tåler du ikke det du er sku da være end et barn på 10 år
Modsat dig skrev jeg ikke du var pædofil eller. Mere jeg lavede lidt sjov med tanga trusser og så regere du som et barn
TØR DINE ØJNE
Studenterbrød 13 dage siden
Lad nu denne træd være, den er faktisk sjov.
Bif hele livet 13 dage siden
Eller skal sidde rette på noget jeg ikke gjorde med 5 ord så korrekt den fik han ødelagt med sit personfnidder mod mig igen og igen
Studenterbrød 13 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
I alt fairness, så var det nok ikke 5 ords reglen, han omtalte, men at du skrev 2 indlæg, lige efter hinanden.
Reglen er, at der skal være 5 brugere imellem, inden man må skrive igen.
Jeg glemte selv den regel.
Bif hele livet 13 dage siden
Mens han acceptere før mig uden kommentere på en skriver Jba lå død så igen viser det hans fnidder og han skyder sig i foden for han er så dobbeltmoralsk og eneste der bidrager med fnidder er hans første kommentar mod mig herinde om jeg ikke følger reglerne det er helt væk når både han selv og andre brugere skriver om JBA død viser manden er helt væk
Hans reaktion med lånte trusserne af rommetilphiri er sku da lidt humor men manden er igen på banen mod mig og skal skrive hans evige fnidder så hvem ødelægger hvad tænkt jeg skal beskyldes for ødelægge en tråd på jeg skriver ledelsen med mens en før mig skriver om ledelsen og dennes død uden han kommentere på dette
Manden er ikke bare dobbeltmoralsk men også her beviset på hans fnidder rettet mod min person og her ser man beviset
Bif hele livet 13 dage siden
Sku da ham der igen bliver personlig jeg lavede måske fejl hvis er sådan men ødelagde intet i det
Bif hele livet 13 dage siden
Bif hele livet 13 dage siden
Er det fairness ??
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Reglen er, at der som minimum skal være 5 brugere imellem, at man skriver igen.
Og du skrev to gange i streg.
Længere er den jo ikke.
Bif hele livet 13 dage siden
Dertil skriver du og andre fejl han skriver INTET OM I ØDELAGT endnu en tråd
Det jeg laver er skrive to i træk som så er fejl men så skal jeg beskyldes for ødelægge en tråd jeg spørger dig igen og svar mig på det
Er det fairness JA ELLER NEJ ??
Hvem bringer fnidderen med ved person fnidder og hvem gør tydeligt forskel på mine kommentar kontra jeres ?? Er det mig eller rommetilphiri??
Svar mig på det og så vil jeg se om du er reel for snakke eller skrive med dig fremover
Respektere folk der ikke bange for gå mod dem der tror der styre 3point og føler sig hævet over os andre
I min kommentar nummer 2 er det sku da bare god humor ikke noget ment i det og alle ved da godt rommetilphiri ikke går i tanga trusser bliver man seriøst tøsefornærmet over det så er der måske noget om snakken med det jeg skrev at han går med tanga trusser for det er sku for barnligt til mig
Ser frem til dit svar og god dag derefter
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Hvad med om du lige slapper lidt af.
Og lad være med at skrive, at du ikke vil skrive til en mere, hvis man ikke er reel?...
Mener du seriøst at det er en straf, hvis du ikke vil debattere med en herinde mere.
Men, i alt fairness, Romme burde nok ikke have skrevet hvad han gjorde.
Men hvorfor tager du sådan på vej over det.
Ignorer det dog bare.
Bif hele livet 13 dage siden
Nej ikke noget med NOK, kunne det være jeg er seriøs træt af ham og hans profiler
Jeg er træt af den personfnidder andre skriver han :) husk regel dit og dat
Mens han som du nu har læst skriver jeg endnu engang har ødelagt en tråd, fordi jeg laver en fejl som andre gjort flere gange med hans regler
Så mener jeg sku da det ikke bare beviser hvem der gang på gang starter den fnidder op og handler jo ikke om det jeg skriver men hvem der skriver det for ingen forskel på den fejl jeg laver mod de andre i hans regler 1,2,3.4 eller men jeg skal beskyldes for ødelægge en tråd
Er man 10 år og nej skal ikke slappe af, for gider ikke folks jagt på mig længere og jeg er retfærdig person og derfor bad dig svare mig reelt
Dejligt du trods alt kan se det selvom kun blev et lidt vattet svar med gå mere efter min person med slappe af end skriv JA ikke nok med han gjorde en klar forskel og han er forkert på den
Det kan alle med lille smule begavelse se hvis man læser svar fra ham til jer der også lavet fejl mod min fejl skrive 2 i træk og beskyldes for ødelægge en tråd i den kommentar sku lidt vildt hvis man ikke kan se det
God dag
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12 dage siden
Du er godtnok nærtagende og ser alt som et personligt angreb.
Drop nu din evindelige offermentalitet.
For du mener vel oprigtigt ikke, at du selv er uden nogen form for skyld, i alt balladen herinde.
Eller gør du?...
Bif hele livet 12 dage siden
Jeg stiller dig et simpelt spørgsmål og du skriver ikke ja men NOK.
Det er et vattet svar fordi du bange for at gøre dig upopulær du ved har ret der var intet i det jeg skrev mod jeres skriv som gjorde jeg havde ødelagt tråden som jeg blev beskyldt for
Jeg prøver at få dig og andre til at indse hvem pokker der egentlig starter balladen hver gang og det er ikke mig der er nærtagende det er rommetilphiri i mit skriv nummer 2 men i nummer 1 er det jo tydeligt det er ham der skaber fnidder igen og igen
Jeg er voksen og derfor vælger jeg lukke dialogen ned med dig og nej LJS savner bare du er lidt retfærdig engang imellem og ikke lader tidligere dårlig dialog komme imellem os to
God dag
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12 dage siden
Bange for at gøre mig upopulær??...
Dette er et offentligt forum, hvor vi alle er anonyme.
Det er da utroligt så fornærmende og provokerende, som du kan være i dit sprogbrug.
Bif hele livet 12 dage siden
Når du udtrykker dig med NOK, jeg bad dig svare ja eller nej og det vælger du gå udenom derfor svare jeg dig som jeg gør og ja jeg tror anonymt eller ej du gerne ville gøre dig venner med alle herinde og du ved udemærket godt at rommetilphiri er helt forkert på den når han skriver at jeg ødelægger endnu en tråd ved skrive ledelsen bruger 5 ord og fordi jeg ikke havde fået hans regel nummer 3 ud af 4/5 med så kunne hans skriv været som var til dig og andre
Husk holde reglerne :) men nej han skal nu anklage mig for ødelægge en tråd pga fodfejl det er sku da fnidder og som et lille barn
Du burde da være en mand skrive ja det var en fejl ikke udtrykke dig med nok det er nemlig et vattet svar og så kan du opfatte det provokerende og alt det du ved
Jeg ved du liker flere herinde når de går mod mig vi to har kunne få ro skrive i god tro fortsæt med det overfor mig
For gider ikke det personfnidder længere og gælder fra alle og nej jeg mener ikke jeg er skyld i det for jeg regere som alle der var blevet jagtet herinde
Jo skide nemt for jer skrive men ikke jer der får kun negative kommentar fra samme brugere igennem alle år eller oplever andet, jeg regere som de fleste ville når de får nok og korrekt bider jeg fra mig intet har jeg fortrudt, kun en bemærkning var til en bruger der hed Henrik fordi kan brændte Sine børns bif bluser med Kamil jeg blev ramt af man ikke brænder vores bluser Kamil navn eller ej samme som dannebrog det ville jeg blive enormt provokeret af
Jeg skulle ikke have blandet mig i hans børns opdragelse det ragede ikke mig og det er det eneste fortryder jeg skrevet til en bruger og så selvfølgelig hvis der er nogen jeg beskyldt for have flere brugere som jeg teget fejl af
Men igen menneskeligt når man bliver både jagtet og udsat for alt muligt det er en naturlig reaktion som menneske, så den del kan jeg også godt fortryde ligesom kaldte newy for fck fan fordi han hed fc Brøndby før, jeg ved nu manden r stor fan af klubben
Så nej er ikke fejlfri men min skriv til dig mener jeg på ingen måder er unfair og har intet imod dig jeg er nok engang imellem meget sort/hvid kalder en spade for en spade og skriver det jeg tænker
Du skal ikke tage det personligt for har intet imod dig på nogen måder, men savner du ikke pakker det ind for du ved godt det var forkert qf rommetilphiri og svaret var ja ikke som du svare nok
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12 dage siden
Så bare fordi at jeg skriver nok, så ser du det som en stor fornærmelse???.....
Tak skæbne.
Bif hele livet 12 dage siden
Men nok om det og jeg står også fast det jeg skriver til dig, jeg har imod dig ved også du tit liker profiler der har kørt på mig det er din måde vise hvilket lejr du står i og alligevel skriver jeg til dig i god tone der og her
Men det jeg savner fra dig er du rent faktisk tør sige det du ærligt føler også selvom du gik imod rommetilphiri for mig virker det som om du ikke tør træde nogen over tæerne kun når det er mod mig eller andre der har flere imod sig
Det er for mig en svaghed og jeg havde kæmpe respekt for newy gik imod jer alle ligesom minor1 det samme og andre herinde har gjort det før
For det viser sku man har rygrad og ikke bare der hvor vinden blæser
Men du har i hvert fald igen misforstået hele min pointe her og gider ikke skrive god dag mere
Det har jeg gjort flere gange uden ilm fordi du nok er som du altid gør bliver tøsefornærmet og samme med likes det stopper du også med helt samme adfærd du viser mig
God aften og jeg har lige givet dig likes på andet da jeg fandt dit skriv fint
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12 dage siden
Personligt, modsat visse andre, har jeg ikke behov for at skabe drama og lægge mig ud mod alle, på min vej.
Hvad du åbenbart ser som svaghed, ser jeg som høflighed.
At man skriver pænt og belevent, selvom man nødvendigvis ikke er enig.
Og hvorfor skal jeg lægge mig ud med andre, fordi de skriver grimt til dig?
Den grav har du selv gravet, med din evige konfrontatoriske, selvhævdende provokerende og hånende væremåde, som du altid har lagt for dagen herinde.
Jeg vil give dig, at flere kontakter dig unødvendigt herinde, for at provokere dig, men du har jo højst sandsynligt pisset dem af på et tidspunkt.
Se indad, men det formår du jo ganske enkelt ikke, da du er totalt blottet for selvindsigt.
Alt det negative, du ser i mange andre herinde, er jo en refleksion af dig selv og din egen væremåde.
Bif hele livet 11 dage siden
Det kommer mig ikke som en overraskelse, du er nemlig ikke god til at tage imod kritik også selvom det var sagt med :)
Du er tydeligt hårdt ramt, du tager fejl du har opsøgt masser af gange mig med dine provokationer og andet, så drop du ikke opsøger det, du har ikke gjort andet.
Du er bare modsat mig ikke en der tør stå på mål hvis du ikke er en del af flokken, hyænerne har været igang længe og du er en af dem.
Lad os lukke den og så droppe skrive med hinanden, for det er tydeligt dit ønske om fred med mig magter du ikke, så kan vi gøre folk en tjeneste IKKE skrive sammen herinde.
Jeg ønsker ikke dialog med folk der som formål ikke ønsker fred, du har flere gange vist det modsatte og jeg VED du liker flere der går mod mig, jeg VED at du underspiller din rolle overfor mig og påstod vi skulle rense tavlen, men det har du ikke gjort.
Det er for mig som en stor børnehave og din reaktion når jeg skriver du ikke har boller nok til gå mod og sige din ærlige mening, er som et barn for du bliver tøsefornærmet, men sandheden er når man ikke svare JA men nok, så har man ikke stået fast i det man mener og derfor er man vattet.
Newy, Minor1 og flere andre herinde har gået imod dem og sagt det de mener og du tør ikke for du vil holde dig venner med alle også selvom du ved de er forkert på den, så er man vattet i mine øjne og ikke mindst konfliktsky
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Som skrevet før, alt det du opfatter i andre, er jo en refleksion af dig selv.
Så når du sviner mig og andre til, så er det jo faktisk dig selv, som du er ude efter.
Så har du mere du vil fornærme mig, og andre, for den sags skyld med, hvor du faktisk omtaler dig selv.
Og uanset hvor meget du angriber os andre med, for at dække over dit eget mindreværd, så er du sgu bare en sølle stakkel for mig.
Så fyr du bare løs og fortsæt endelig med at udstille dig selv.
Bif hele livet 11 dage siden
Jeg siger det der falder mig ind, det giver nogen hak i tuden, men modsat dig kunne det aldrig falde mig ind at snakke folk efter munden
Selv newy skrev dig på som en af problemerne i konflikter og kepgar så gik jeg ind og forsvarede jer to uden nævne mig selv
Så du er helt gal i dine argumenter og nu er jeg modsat dig ikke en der skriver hvad man ønsker at høre eller ikke tø gå imod flertallet
Jeg skriver min ærlige mening og den er der nogen der har svært ved
Du skriver som om det er en kamp om have ret eller vinde ?? Jeg skrev rlere gange god dag men du skulle hele tiden gå forsvar, jeg er ikke fejlfri langt fra
Men jeg er en retfærdig person og det er du ikke, var du det så havde du ikke skrevet NOK men givet mig et klart ja fremfor det vattet svar
Newy som jeg bestemt har haft mine kampe med og ikke enig med alt om klubben har jeg respekt for han tør sige sin mening og stå op for den, det har jeg kæmpe respekt for ligesom kepgar, minor og andre der tør sige det de mener selvom flertallet siger andet eller rettere flere profiler gør det
Jeg ønsker debatere klubben og vi kan sagtens gøre det, men. Læg nu dit fnidder tilside en gang for alle med mig og vi kan komme videre
God dag
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Jamen fair nok at du synes at jeg er vattet.
Og jeg synes du er unødvendig konfrontatorisk.
Det må jo åbenbart give dig et kick, at skabe drama og fnidder, som du jo kalder det.
Kan du overhovedet skrive noget, uden at komme med selvhævdende og selviscenesættende udtalelser, respektløse provokationer, hånende bemærkninger og deslige.
Eller er hele verdenen bare ond og uretfærdig imod dig.
Brøndby85
Betalende bruger
11 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Jamen du siger bare til.
Brøndby85
Betalende bruger
11 dage siden
---
Studenterbrød 13 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
13 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
---
Stauning74
Betalende bruger
12 dage siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
12 dage siden
Bif hele livet stoppede skriveriet
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
12 dage siden
Bif hele livet 12 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
12 dage siden
Bif hele livet 12 dage siden
---
Vstgn 12 dage siden
Vstgn 12 dage siden
Mauer 12 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 12 dage siden
---
Studenterbrød 12 dage siden
Forfan... 12 dage siden
Mauer 12 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
12 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
12 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12 dage siden
---
Bif hele livet 11 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
Bif hele livet 11 dage siden
Jeg skrev videre på historien du kunne bare fortalt der husk holde dine egne regler 5 ord
vallystilambæk 11 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
nogle meget kendte danske sangere
Bif hele livet 11 dage siden
For du fjerner det sjove når du skal gøre dig til dommer overfor hvad folk må og kan skrive
Det bliver sku en smule komisk at du skal diktere hvad vi må og ikke må skrive
Du kunne da have skrevet andet
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
Du har vist, at du igen kun formår at ødelægge noget for folk, som skulle være sjovt og tidsfordrivende.
Bif hele livet 11 dage siden
Du må skrive i mine artikler 100 gange men når man overholder dine krav her så skal du også bestemme hvad man må skrive
Du er da vild
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
Men hvis du ikke kan overholde reglerne i den her, eller forsøger at lukke den, bare fordi du føler dig udenfor, bedes du fise af og finde dig på noget bedre at tage dig til.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Du er simpelthen definitionen af en internettrold.
Holder du dig kun til dette forum, eller har du flere jagtmarker.
Bif hele livet 11 dage siden
Du skriver en tråd og du retter folk og ejer ikke humor
Få da et liv mand er du 5 år gammel det er da for vildt at gå så meget op i det
Dertil har du ødelagt utallige af mine tråde med kommentar altid negativt så glem det
Forfan... 11 dage siden
---
Studenterbrød 11 dage siden
Vstgn 11 dage siden
SuperDardie 11 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
11 dage siden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
Forfan... 11 dage siden
Vstgn 10 dage siden
---
Studenterbrød 10 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
10 dage siden
Febril 10 dage siden
Forfan... 10 dage siden
---
Stelil
Betalende bruger
10 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
10 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 10 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
10 dage siden
---
Forfan... 9 dage siden
SuperDardie 9 dage siden
Judge Dredd 8 dage siden
---
RommeTilPhiriOgSå 8 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 8 dage siden
Mette valgte sit hold bestående...
LJS
Betalende bruger
Top debattør
8 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
8 dage siden
---
Studenterbrød 8 dage siden
Judge Dredd 7 dage siden
Vstgn 7 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
7 dage siden
---
RommeTilPhiriOgSå 7 dage siden
Forfan... 7 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
7 dage siden
Judge Dredd 7 dage siden
---
Vstgn 6 dage siden
Siden jordvolden 6 dage siden
Barefodbold 6 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 6 dage siden
---
Brøndby85
Betalende bruger
6 dage siden
Studenterbrød 6 dage siden
LoneSpåkone 6 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6 dage siden
---
Barefodbold 6 dage siden
Forfan... 6 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 6 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
6 dage siden
---
Vstgn 6 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6 dage siden
Barefodbold 6 dage siden
Siden jordvolden 6 dage siden
---
RommeTilPhiriOgSå 6 dage siden
Vstgn 6 dage siden
Forfan... 6 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
6 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
6 dage siden
---
Studenterbrød 6 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 6 dage siden
Tejnestiften 6 dage siden
---
Forfan... 6 dage siden
Vstgn 6 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
6 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
6 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
6 dage siden
---
RommeTilPhiriOgSå 6 dage siden
Vstgn 5 dage siden
Studenterbrød 5 dage siden
Stauning74
Betalende bruger
5 dage siden
---
Forfan... 5 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
5 dage siden
Tejnestiften 5 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 5 dage siden
---
Studenterbrød 5 dage siden
Vstgn 5 dage siden
Febril 5 dage siden
Tejnestiften 5 dage siden
---
SuperDardie 5 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
5 dage siden
Vstgn 5 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 5 dage siden
---
Brøndby85
Betalende bruger
5 dage siden
Siden jordvolden 5 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
5 dage siden
Stauning74
Betalende bruger
5 dage siden
---
Forfan... 5 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 5 dage siden
Tejnestiften 5 dage siden
Vstgn 5 dage siden
---
Stauning74
Betalende bruger
4 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
4 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
4 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 4 dage siden
Forfan... 4 dage siden
---
RommeTilPhiriOgSå 4 dage siden
Vstgn 4 dage siden
Studenterbrød 4 dage siden
Siden jordvolden 4 dage siden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
4 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
4 dage siden
Tejnestiften 4 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 4 dage siden
Studenterbrød 4 dage siden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
3 dage siden
Sikke en fantasi og fremragende underholdning ;-))
Lad os få gang i tråden igen.
LoneSpåkone 3 dage siden
Vstgn 3 dage siden
Kongpost 3 dage siden
---
Brøndby85
Betalende bruger
3 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 3 dage siden
Bif hele livet 3 dage siden
Bif hele livet 3 dage siden
---
Bif hele livet 3 dage siden
Bif hele livet 3 dage siden
Bif hele livet 3 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 3 dage siden
Bif hele livet 3 dage siden
Så kan det være du får lidt indhold i dit liv fremfor skrive dine negative kommentarer til mig
Gjorde det ondt i jeg fangede dig i lyve overfor andre med du ikke støttede Alpha de kan bare læse dine kommentar alt med dig har jeg haft ret i og du skylder minor en undskyldning manden skrev sandheden om dig
RommeTilPhiriOgSå 2 dage siden
Igen, jeg har aldrig sagt, at jeg aldrig har taget Alpha i forsvar. Det har jeg bestemt gjort. Flere gange. Både fordi debatten herinde som oftest er både unuanceret og enormt skinger. Og fordi den måde de og den uofficielle fanscene som helhed anskuer ting som:
- moderne fodbold
- pyro
- kamptidspunkter
Etc. flugter ret godt med mine egne synspunkter.
Det gør mig hverken til voldsmand eller medlem af Alpha :-)
Bif hele livet 2 dage siden
du behøver ikke give den til mig, for ser ikke dine ord for nogen værdi....føler dig afstumpet og ved du er en der lyver samt dit dobbeltspil du køre herinde... Jeg har luret dig for længe siden, og det du påstod du aldrig skrevet fandt jeg
Du har også skrevet hvordan maskering og en modstander fan fik en på hovedet var ok, det fik du rettet eller slettet, men fandt en ældre artikel hvor du tydeligt viser hvilken lejr du står i....
Vær nu bare en mand og sig det som det er, fremfor danne et billede af det du IKKE ER...
Men endnu et tættere på din første plads for mest kommenteret herinde, sikke noget du går op i :)) du er som en skrev om dig meget EGO jeg synes du er SELVFED... Kender dit dobbeltspil for modsat andre, så er de ikke blevet jagtet af dig og dine profiler igennem alle årene, siden jeg tog og gjorde op mod dine hættemåge venner, for sandheden er du har forsvaret alt det, læser man dine kommentar i det link vil man vide du er afstumpet i din tankegang omkring fx Vallys
Bif hele livet 3 dage siden
https://3point.dk/debatter/boycot-af-sydsiden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
3 dage siden
Tejnestiften 2 dage siden
LoneSpåkone 2 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
2 dage siden
---
Bif hele livet 2 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 2 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
2 dage siden
Stauning74
Betalende bruger
2 dage siden
---
LoneSpåkone 2 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
2 dage siden
Tejnestiften 1 dag siden
RommeTilPhiriOgSå 1 dag siden
---
LJS
Betalende bruger
Top debattør
1 dag siden
Stauning74
Betalende bruger
1 dag siden
Studenterbrød 1 dag siden
Brøndby85
Betalende bruger
1 dag siden
---
Siden jordvolden 13 timer siden
RommeTilPhiriOgSå 13 timer siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 timer siden
Tejnestiften 13 timer siden
---
LoneSpåkone 5 timer siden
Brøndby85
Betalende bruger
5 timer siden
Stauning74
Betalende bruger
2 timer siden
Siden jordvolden 17 min. siden
---