-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Kære Brøndby Fans...
Clement Bischoff har fortsat ikke forlænget sin kontrakt eller meldt klart ud hvad han vil.....??
Vores sportsdirektør udtaler sig således om forløbet med Clement Bischoff:
Vi har haft mange snakke med Clement Bischoff og hans lejr uden at komme nærmere en afklaring.
Vi har allerede været i mange snakke, som er gået i mange retninger. Vi har prøvet hårdt på at få ham til at forlænge,
Jeg læser Schmedes udtalelse som at Bischoff lejeren bevidst har trukket sagen i langdrag med hele tiden at melde nye retninger ud, det i min verden mere forhalinger end forhandlinger.
Transfervinduet lukker i mogen så timeglasset løber ud i disse timer, spørgsmålet er
Hvad skal der ske hvis ikke Bischoff inden vinduet lukker har forlænget eller er blevet solgt.
1.
Skal Bischoff udtages til truppen til dagens kamp.
2
Skal Bisschoff degraderes og bænkes til kontraktudløb eller salg.
Hvad synes du....??
Deltag i diskussionen
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
31. august 2025
Lasse P
Betalende bruger
31. august 2025
Når det er sagt, hvis Bischoff ikke vil forlænge, og vi ikke får ham solgt inden vinduet lukker her, så skal han efter min mening ikke prioriteres. Der er også noget mentalt i en sådan situation for ham og holdet som ikke er holdbart. Det vil også være fint at sætte et eksempel. Jeg håber dog ikke at det når dertil.
Thøgerpålåget 31. august 2025
Det har Brøndby i den grad. Det skal vi(CV) også kritiseres for.
Det er dog det evindelige skuespil fra Clements side jeg har det svært ved. Alle har jo kunne regne ud, at han aldrig har ville forlænge. Hvorfor ikke bare stå ved det, i stedet for at holde os for nar for egen vindings skyld. Det er jo tydeligt der er en agent som for længst har rådet ham til ikke at forlænge, da der er flere (økonomiske) fordele ved at lade være. Alligevel bliver Clement ved med at fortælle røverhistorier om han gerne vil forlænge.
Han bliver en ligegyldig parentes i vores historie. Jeg sad troligt og så Kvisten spille i går, jeg følger ivrigt med i Lindstrøm, Hermansen og Frendrups karrierer. Jeg glæder mig til at se Nør i Arsenal osv. Clement er for mig ligegyldig.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
31. august 2025
Kramer
Betalende bruger
31. august 2025
Hvor gammel var CB i Nov. 23? Han var kun 17 år og hans kontrakt kunne maksimalt øges til 3 år, hvilket var hvad der skete med de 2 ekstra år.
Klubben viste goodwill overfor CB, men har siden kæmpet med at få den tilbage. CV gjorde det maksimale han kunne og har helt sikkert tilbudt yderligere forlængelse efter han fyldte 18, fuldstændigt som BS også prøver.
Thøgerpålåget 31. august 2025
Det er slet ikke utænkeligt.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
31. august 2025
Mauer 31. august 2025
Lasse P
Betalende bruger
31. august 2025
Jeg er ikke nok inde i Bischoff gate til at vurdere hvad Bischoff har sagt og gjort som har været løgn eller usandheder. Nu ser jeg bare frem til en snarlig afklaring.
Ocellaris 31. august 2025
Raus, til en spiller uden den rette mentalitet og tvivlsomme præstationer
---
BrøndbyDrengSiden91 31. august 2025
Velkommen til kommentarsporet :)
Jeg er enig med dig, mon ikke der i sidste time bliver lavet en Schwartau så han bliver solgt fon 15-20 mill til en sekundaklub hvos han så han side på bænken.
BrøndbyDrengSiden91 31. august 2025
Det vil jo klart være bedst for klubben, hvis ikke en ny kontrakt falder på plads. Bedre det end ingenting.
Det kan sagtens blive tilfældet for Bischoff. Schwartau har jo ikke ligefrem brændt banen af i Championship. Cirka 50 kampe, halvdelen som indskifter, 1 mål og 0 assist. Han var/er jo ellers så stort så stort et talent. Bevares han er stadigvæk kun 19 år, men alligevel ikke imponerende.
Joblar 31. august 2025
Studenterbrød 31. august 2025
Skulle det værste ske at han ikke bliver solgt, så mener jeg at han stadig skal være med på holdet hvis han er god nok. Er der en anden spiller der kan matche Bischoff, så må Bischoff på bænken, eller som Pedersbæk formulerer det, “ikke prioriteres”.
Det er trist for ham, at han ødelægger sit navn i klubben, for selv med en toårig forlængelse, så vil han stadig komme til udlandet, hvis han ønsker det.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
31. august 2025
Ljm 31. august 2025
Selvom jeg er mega træt af Bishoff og hele situationen, så vil jeg sgu hellere stå med en guld medalje til sommer end en 3. plads, hvis det, at Brøndby bruger Bischoff skaffer guldet.
Jeg håber dog alligevel, at han bliver solgt nu så Brøndby kan få nogle millioner for ham, hvis han ikke forlænger.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
31. august 2025
Chris1988 31. august 2025
Mauer 31. august 2025
Ljm 31. august 2025
Jeg kunne godt forestille mig at det bliver Gregoritsch, Vallys og Bundgard på de tre forreste pladser efter landskampene. Jeg mener Vallys er bedre og Bundgaard virker pt også bedre.
Ljm 31. august 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
31. august 2025
Ocellaris 31. august 2025
---
Mauer 31. august 2025
Lige meget hvad, vil hans opførsel gøre at han forsvinder ud i glemslen for mig ligesom Schwartau. Spørgsmålet er bare om det er i aften, til vinter eller til næste sommer.
SSN
Betalende bruger
31. august 2025
- han spiller i den mest eksponerede klub i DK. Det er jo ikke FCN vi har med at gøre.
- en forlængelse ville gøre det mere attraktivt for BIF at sælge ham fordi vi så kan få en højere transfersum og de udenlandske klubber vil ikke kunne lurepasse ind til kontraktudløb. Så ved at forlænge kunne han muligvis øge sandsynligheden for et skifte
- en forlængelse vil sikre ham spilletid selvom han præsterer under niveau fordi BIF vil have incitament til at udvikle hans potentiale. Uden forlængelse bliver han en absolut marginalspiller. Nu risikerer han at løbe kontrakten ud på andetholdet og gør sig selv mindre attraktiv.
- en forlængelse vil gøre ham vellidt blandt BIF fans. Man skal ikke undervurdere betydningen af at have en base i hjemlandet hvor man altid er velkommen
Ahijado 31. august 2025
Er så træt af CB og hans bagland.
---
Brøndby85
Betalende bruger
31. august 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1. september 2025
Brøndby85
Betalende bruger
1. september 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1. september 2025
Brøndby85
Betalende bruger
1. september 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1. september 2025
Brøndby85
Betalende bruger
1. september 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1. september 2025
FremadVestegnen 1. september 2025
- pas nu på med at pålægge manden ting vi ikke aner det mindste om.
- ud fra kampen i går, så fortjener han i den grad at spille. Han var markant farligere og bedre spillende end fc vallys.
Han har været for svingende. Men at fryse ham ude gavner ingenting.
Lad de bedste få minutter, enten fra start eller som indskifter. Og pt er bischoff blandt vores bedste (når han spiller som i går)
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
1. september 2025
Brøndby85
Betalende bruger
1. september 2025
Alt andet ville være at skyde os selv i foden....
FremadVestegnen 1. september 2025
FremadVestegnen 1. september 2025
Det er ikke sådan man behandler spillere på kontrakt i Brøndby.
preben
Betalende bruger
31. august 2025
A.P. 1964 1. september 2025
Hvis han ikke vil forlænge og ikke ser sig selv som brøndbyspiller, så skal han heller ikke være brøndbyspiller når vi spiller kampe af betydning.
Hvis han bliver ved med, at spille Birk bold og bagudvendte afleveringer det dræber vores offensive spil, så skal han ikke spille kampe af betydning.
Til gengæld, hvis han kan finde sit flotte offensive spil frem i mere en 10-20 minutter pr. kamp, og kan han blive ved med, at sætte sig selv i scene som en kamp afgørende spiller, og kan han spille hans medspillere på banen endnu bedre, jamen så skal han spille uanset om han gerne vil til udlandet eller forlænge i Brøndby for så er han en af vores vigtigste spillere!