Booztlet.com fortsætter som hovedpartner i Brøndby til sommeren 2023

Skrevet af Nanna Møller Karlsen, 22 dage siden

Brøndby IF-spillerne har fra årsskiftet haft Booztlet.com på brystet af spilletrøjerne og det fortsætter i yderligere to år. Klubben skriver på sin hjemmeside, at Booztlet.com har forlænget sin aftale som hovedsponsor, så den nu løber til sommeren 2023.

- Vi indgik et hovedpartnerskab med Booztlet.com tilbage i januar, og vi har her i foråret haft et rigtig godt tæt samarbejde med Booztlet.com, og der i den grad err lykkedes at få knyttet bånd mellem Booztlet.com og Brøndby-fans på vores platforme. At vi i dag skriver under på en 2-årig hovedpartneraftale, er en anerkendelse af styrken i Brøndby IF som brand og fællesskab og ikke mindst et utvetydigt signal om et partnerskab, hvor begge parter går ind i det for at skabe mest mulig gensidig værdi, lyder det fra administrerende direktør i Brøndby IF Ole Palmå til klubbens hjemmeside.

- Mange tusinder Brøndby-fans har således allerede fået mærkbar værdi af partnerskabet gennem store rabatter, mens Booztlet.com har fået mange nye kunder i butikken og skabt mere salg. Tilsammen er dette med til at give en masse værdi for os som klub, og vi ser i den grad frem til at bygge videre på det tætte partnerskab i de kommende sæsoner. 

Booztlet.com vil således være på brystet af Superliga-holdet, kvindeholdet og alle hold i Masterclass og foreningen frem til sommeren 2023.




Deltag i diskussionen




  • Og hvad mon de betaler for det?

  • Philip
  • Philip
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      22 dage siden   

  • Dejlig nyhed !! Og super fed video på indefra, den var godt nol sjov :)

    Det bliver spændende at høre beløbet. Jeg tænker stensikkert det er højere end det vi havde med AL bank, som var et meget lille hovedsponsorat (dog stadig noget højere end det de betaler i FCM nu) og større end det de betaler nu.

    Det er en virksomhed i stor vækst, som er blevet påvirket positivt af covid-19, som allerede mener de har et bevis for en positiv effekt af samarbejdet. Mit bedste bud er, at de betaler 7-10 millioner kr om året - men det er et gæt.
    4 enige · 3 god kommentar
     
    • @Philip Det tror jeg er en kende for optimistisk. Booztlet er ikke en voldsomt stor del af den samlede virksomhed, og eksponeringen har kun værdi på det danske marked. Derudover har vores forhandlingssituation været svag. Er ikke sikker på, vi havde landet den uden HH.

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        22 dage siden   

    • @Philip - Om end en kende usexet sponsor, så tror jeg også det er en rigtig fornuftig aftale.
      Jeg tror også at CV og Palmå har vredet alt ud af vores nuværrende placering, som alt andet lige må have givet en fordel i forhandlingerne.
      Jeg er også meget spændt på, hvor meget den lyder på.
      Og som du skriver, er det fedt, at det også dækker kvinderne og MC.

    Se 3 flere kommentarer

  • lækkert så kan bredde holdne snart få nyt kamptøj. de har kun brugt det nuværende i 4 år ;)))(

  • mp80
  • mp80
    Betalende bruger
      22 dage siden   

  • Når der ikke nævnes noget om størrelsen på sponsoratet, tænker jeg det skyldes det er mindre end det AL gav, det skal også ses i lyset af manglende tilskuere osv. pga. Covid-19.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Philip
    • Philip
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        22 dage siden   

    • @mp80 Jeg tænker mere det er fordi man ikke ønsker, at sige at Carlsberg giver 3-4 gange så meget ind i København. Desuden er sponsoratet jo mere, at blive vist frem end set på stadion. Her tænker jeg at seertal er vigtigere end tilskuertal.
      4 enige · 2 god kommentar

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
      22 dage siden   

  • Genialt move af Jan Bech Andersen!

    Aftalen underskrives dagen efter, at Boozt founder & CEO, Hermann Haraldsson er valgt ind i Brøndbys bestyrelse og konstitueres som formand for kommercielt og digitalt udvalg.

    @Nanna, du må efter Boozt, så de også kan komme på trøjerne af spillerne i Managerspillet - synergien er jo oplagt.
    2 enige

  • Man har lov at håbe. Men seertallene til Brøndby’s kampe falder jo også.

    Boozlets danske direktør, har ambitioner om at Booztlet skal matche Boozt i omsætning. Så ambitionerne fejler ikke noget. Og så er det, med PF’s afskedssalut om manglende digital markedsføring in mente, ironisk, at vi præsenterer en e-handelsvirksomhed som sponsor.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Philip
    • Philip
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
      Top enige
        22 dage siden   

    • @Klipklapperen Er det ikke kun når vi spiller på canal 9? Hvilket gælder for alle hold grundet TV konflikten.
      3 enige · 2 god kommentar

  • Haha, den video på Indefra er helt genial. Det er de dårligste skuespilpræstationer ever. Jeg er vild med det.

    Dejligt med sponsoratet sikret nogle år frem.
     
    • Uka
    • Uka
      Betalende bruger
        21 dage siden   

    • @Christian Brøndbyman Vi skulle ha lånt Fischer af FCK , han er en stor skuespiller.
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • Sundt Signal at sende. I Disse tider er det altså svært at finde Sponsorer.
    1 enig · 1 god kommentar