-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Brøndby IF offentliggjorde inden kampen mod AGF, at de har forlænget aftalen med Carlsberg, så den nu løber til 2025. En nyhed som naturligvis vækker glæde hos administrerende direktør Ole Palmå.
- I Brøndby IF ønsker vi at skabe de absolut bedste oplevelser fodboldfans kan få og sammen med Carlsberg vil vi nu jagte de bedste oplevelser for fodboldfans, når man besøger vores stadion. Med så stort et strategisk fokus på fanoplevelser og fællesskab fra Carlsberg såvel som os, så tror jeg ikke man finder et meget bedre match mellem to partnere, udtaler han til klubbens hjemmeside.
Ifølge Ekstra Bladet vil det give Brøndby en indtægt på 10-12 millioner kroner i perioden fra nu og frem til 2025.
Deltag i diskussionen
Saesonkort
Betalende bruger
Top kommentator
Top enige
14. juni 2020
mp80 14. juni 2020
Chuck 14. juni 2020