Fodbold live resultater




Brøndby IF taber generalprøven mod Hansa Rostock

Skrevet af Thomas Kramer Nielsen, 9. juli 2022

Brøndby IF var denne lørdag eftermiddag igen i kamp. Generalprøven mod Hansa Rostock var godt besøgt af medrejsende Brøndby-fans og fraset Andreas Maxsø, der udgik fra gårsdagens træning med et slag, så fik de noget nær den stærkeste opstilling fra de blå/gule at se:

Mads Hermansen

Andreas Bruus - Sigurd Rosted - Kevin Tshiembe - Blas Riveros

Josip Radosevic (C) - Joe Bell - Christian Cappis

Anis Slimane

Simon Hedlund - Mathias Kvistgaarden

Det var hjemmeholdet som kom bedst fra start på det velbesøgte Ostseestadion og havde således kampens første afslutning efter kun 2 minutter, hvor et hovedstød efter et hjørnespark, strøg tæt forbi den ene opstander.

Det var igen en kamp, hvor Brøndby IF ikke var helt klar fra kampens start, manglede de sidste afleveringer i fase 3 og ikke havde styr på standardsituationerne.

Efter 5 minutter kom Brøndby mere ind i kampen og det blev sat i gang af et par gode kombinationer af Slimane. Herefter kom en periode på 20 minutter, hvor Brøndby IF fik sat sig på spillet og specielt Andreas Bruus havde meget plads at boltre sig på, hvilket blev eksemplificeret af en situation, hvor Cappis laver en god vending på midten, spiller bolden ud til Slimane, der hurtigt finder Bruus, der laver et fint indlæg, men ikke for alvor noget der bliver farligt, fordi ingen kommer frem til den. Overtaget i boldbesiddelse midt på banen, udmøntede sig imidlertid ikke i egentlige brugbare chancer.

Midtvejs i 1. halvleg var der igen fare på færde i Brøndby feltet, hvor Hansa Rostock får tilspillet sig et hjørnespark. Brøndby IF sov lidt i timen, så Mads Hermansen måtte strække sig og under overliggeren vifte bolden ud til endnu et hjørnespark, efter et drøn af en “halvflugter” i ren Foldgast-stil. I minutterne efter havde Hansa overtaget og flere mindre chancer.

Med 5 minutter igen af 1. halvleg levede Brøndby IF dog atter op. Først havde Simon Hedlund et flot skud på overliggeren og kun få minutter senere kombinerede Slimane og Cappis sig flot igennem den tyske defensiv, hvorefter sidstnævnte kunne sparke Niels Frederiksens tropper i front.

En god afslutning på en 1. halvleg hvor Brøndby IF, til tider har haft en smule problemer på specielt defensivt standard situationer og hvor det sidste manglede foran det tyske mål.

På trods af at Brøndby IF - uden ændringer - starter anden halvleg med at spille bolden rundt og kommer frem til et godt indlæg fra venstrekanten allerede efter 1 minut, så var de igen ikke klar fra start, da Hansa Rostock kort efter udligner til 1-1. En situation, hvor Brøndby forsvaret ikke ser for godt ud og et par dumme boldtab resulterer i en udligning.

Umiddelbart lige efter afleverer Tshiembe relativt upresset lige i fødderne på en Hansa Rostock spiller, der, fra kanten af feltet, flot sparker bolden i nettet uden en chance for Hermansen i målet. På 8 minutter går Brøndby IF fra at have godt styr på kampen til at være bagud 1-2.

Efterfølgende kommer Brøndby IF mere ind i kampen og kommer frem til et par gode muligheder, sat op af Slimane og Andreas Bruus, der må være kampens bedste Brøndby-spillere. Især sidstnævnte kom frem til en del indlæg på højresiden.

Fase 3 mangler meget, hvilket igen bevises, da flot spil sætter Bruus i en god position på højrekanten, men i stedet for det tidlige indlæg til Hedlund bagerst i feltet, så tager han et par træk og kommer for tæt på forsvaret, hvilket resulterer i at chancen løber ud i sandet.

Til sidst i kampen kommer Hansa Rostock frem til flere chancer og de scorer også til kampens resultat 3-1, da en afslutning fra en spids vinkel smutter under hånden på Hermansen, hvor en Rostock-spiller i det lille felt kan prikke bolden i mål.

Det var en skidt generalprøve, hvor Brøndby IF i starten af begge halvlege ikke var helt til stede og med børnefejl, der skal væk inden det går løs på næste søndag.




Deltag i diskussionen




  • Betalende bruger
      9. juli 2022   

  • Klassisk Brøndby-sammenbrud i 2. halvleg. Ydmyget af et hold fra 2. Bundesliga, flot. Det lugter langt væk af endnu en fejlstart, og CV i skænderier med alt og alle - alt som det plejer. Ingen ledelse på holdet, når Maxsø er ude, ingen i andet lag, der træder i karakter. Ingen kreativitet på sidste tredjedel af banen, vi slider voldsomt med at skabe chancer, ikke mindst i etableret spil, vi mangler simpelthen en, der kan sætte en modstander af og skabe overtal. Hvis vi skal i top 6 med med den nuværende trup, så er det 3-5-2, omstillinger med Kvistgaarden og Hedlund oppe foran. Glem alt om flot, kreativt fodbold i denne sæson, det har vi overhovedet ikke holdet til. Vi har et dårligere hold nu, end for et år siden.
    9 enige · 3 god kommentar
     
    • Cappi
    • Cappi   9. juli 2022   

    • @Uche91 Desværre enig. Vores problem er, at vi har for mange ens spillere. Derudover spiller vi 4-4-2 men uden spillere på midtbanen, der kan noget på egen hånd. Det SKAL gå galt. Anis kunne være fremragende for os, men har ingen støtter omkring sig og får det derfor svært. Bell og Rado er isoleret set gode, men ligner hinanden for meget. Vi mangler nogen på den midtbane, der kan noget på egen hånd udover Anis.

      Særligt, når Hedlund ikke score mål.

      Er bekymret for den kommende sæson desværre.
      2 enige
     
    • preben
    • preben
      Betalende bruger
        9. juli 2022   

    • @Uche91
      helt enig, det er noget forfærdeligt rod NF har gang, igen igen, som da han startede, men sikkert underholdende for vores modstandere

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Hans
    • Hans   9. juli 2022   

    • @Uche91 enig jeg kan kun tilslutte mig og sige at cv fjoller rundt vores konkurrenter forstærker sig og henter de spillere Brøndby kunne hente ….Brøndby bliver slået ud af pogon stettin og vi taber også til Agf i første kamp….der bliver ikke ageret og hentet en målscorer/angriber nej der hentes skoledrenge i slovakisk fodbold der ikke kan banke en pind i en lort lottokuponer ….det bliver uden en forstærkning i hver kæde en fiasko sæson med en 7-8 plads i vente ingen tvivl om det
      1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @Uche91 Jeg så ikke selv kampen
      Kunne du fortælle mere om dine ord om CV og skænderier med alt og alle?
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 11 flere kommentarer

  • Jeg håber virkelig at dagens kamp var et udtryk for at der fortsat blev eksperimenteret med forskellige ting. Det mest bekymrende for mig er hvor sårbare vi var på omstillinger i den kamp her. Det var som at se holdet for nogle år siden, og det var ikke et glædeligt gensyn.
     
    • DF
    • DF   9. juli 2022   

    • @Christian Brøndbyman hvad sku der være blevet eksperimenteret med? Vi spiller lige præcis som hele foråret..
      1 enig

    Se 3 flere kommentarer
     
    • Betalende bruger
        9. juli 2022   

    • @Christian Brøndbyman Man eksperimenterer forhåbentligt ikke 1 uge før sæsonstart.
      1 god kommentar

    Se 5 flere kommentarer
     
    • preben
    • preben
      Betalende bruger
        9. juli 2022   

    • @Christian Brøndbyman sagen er at vi IKKE har spillere der magter et 433 system/ tillempet 442 , eller hvad det der rod skal benævnes som.
      Men sikkert underholdende for modstanderne.
      Spillet ligner til forveksling ankomst NF og dette forårets tåbeligheder.
      Det må sgu være nok nu og ikke mere klynk , direkte eller inddirekte, fra NF, han har intet udviklet og jeg tvivler igen på at han har formatet.

  • DF
  • DF   9. juli 2022   

  • Man kan ikke andet end være bekymret når man ser manglen på godt offensivt spil, tilspilning af åbne chancer mm… Det her blir en seriøs lang ørkenvandring hele sæsonen med nuværende truppe, hvor vi skal klamre os til 2-1 sejre… Jeg ved sku ikke helt hvad jeg skal sige, andet end at hvis man som ledelse i Brøndby if ikke kan se mangler især i offensiven, ja så er jeg rystet… fortsat god weekend.. SUK
    4 enige

  • Et sølle mål igen, og det skal man nok til at vende sig til, offensiven er ikke eksisterende - hvorfor er der Ikke noget fremskridt at spore, det er lige så elendigt som det har været i en menneskealder, lidt utroligt hvad Brøndby efterhånden er blevet til, en blød mellemvare, på en god dag.
    4 enige · 2 god kommentar
     
    • Saesonkort
    • Saesonkort
      Betalende bruger
      Top kommentator
      Top enige
        9. juli 2022   

    • @Joblar, der er ingen fremskridt i offensiven, fordi vi bliver ved med at spille de samme spillere. Hedlund og Divkovic er en del af problemet - og ikke løsningen.
      2 enige

    Se 1 flere kommentarer

---

  • Må sige at jeg er meget uenig i CVs vurdering af at truppen ikke har behov for kvalitet for at indfri målsætningen
    4 enige · 2 god kommentar

  • Kontinuitet, kontinuitet, kontinuitet…at forsøge det samme igen og igen i og forvente et andet resultat er der vist sagt noget klogt om.

    Denne gruppe spillere i denne spillestil kommer IKKE til at kunne skabe chancer. Der er simpelthen intet der indikerer andet, og jeg går ud fra, at NF også ved det, siden han insisterer på at spille Rado og Bell samtidig. Vi må lige som seneste sæson håbe på at skrabe nogle knebne sejre hjem hist og pist, og det er forhåbentligt/formentligt nok til endnu en lunken sæson.

    Kan ikke huske at have haft så lave spillemæssige forventninger til en sæsonstart.
    7 enige · 2 god kommentar

  • Bekymrende få (angriber)mål før sæsonstart.
    3 enige

  • Vi ser skidt ud på alle tre mål, har ikke så meget med forstærkninger at gøre, men mere personlige fejl. Vi må op på hesten igen, der er kamp i morgen for reserverne og så gælder det AGF. Lige meget hvem der spiller på banen skal man være klar. Utrolig dårlig start på begge halvlege i dag.

    Her målene til dem der ikke har set kampen:
    https://youtu.be/spV05mfaa8k
    3 enige · 4 god kommentar
     
    • @Bæredygtig Brøndby Det er jo heller ikke de defensive fejl, men den manglende chanceskabelse der hænger folk langt ud af halsen. Og det har i den grad noget med spillermaterialet at gøre.
      4 enige · 1 god kommentar

---

  • Flere negative end positive ting at tage med fra dagens kamp, men jeg vil vente med at beklage mig, indtil de første 5 betydningsfulde kampe er spillet.. Så må reserverne i morgen vise, hvem af dem der skal starte imod AGF næste weekend.

    Flot mål vi scorer, men udover det et skuffende resultat. Vi må håbe, at de er klar når det gælder.
    1 enig

  • mp80
  • mp80   9. juli 2022   

  • NF ønsker at spille 442 med diamant, problemet er, at man intet skaber. Man spiller gerne bolden fra side til side og så lidt tilbage. Offensiven et helt væk. CV har ikke fået sat det rigtige hold og det ses tydeligt. Man har en profil på holdet og han har mest af alt lyst til at skifte væk hurtigst muligt.

    Så har man nogle spændende spillere som bygger på og gør det godt, men problemet er de etablerede spillere, som skulle skabe ro, spille fast på højt niveau og hjælpe de unge ikke kan leve op til den rolle.

    Spørgsmålet kan også være om NF er god nok offensivt? Kigger man på den periode han har været her, har det været meget defensivt orienteret, hvor man har satset på kontra, hvor Uhres hurtighed virkelig er kommet til sin ret.

    En skam man ikke vil styrke holdet og få sendt en række middelmådige spillere videre.
    3 enige
     
    • Hans
    • Hans   9. juli 2022   

    • @mp80 det er sportschefens ansvar ! Og han er ikke en handlingens mand nej vi venter til 10 minutter i lukketid på vinduets sidste dag og der er alle de gode spillere røget og har aftaler på plads for længst det er det samme som sidste år og I år ender det med en 7-8 plads i ligaen og de middelmådige forstærkninger der kommer bliver nye “divkovic” spillere og lottokuponer

  • 19Magic64
  • 19Magic64
    Betalende bruger
      9. juli 2022   

  • Må sige jeg er bekymret!

    Midtbane spiller fint sammen, men opspil til angrebet som stadig ser meget tandløst ud, fungerer stadig ikke..!

    Vores forsvar er uden Maxsø tilsyneladende kun middelmådigt, stadig store blundere der gør det alt for nemt for modstanderen..

    Jeg ser på nuværende tidspunkt ikke at vi har forbedret os fra sidste sæson, så en plads som 4-5-6 stykker virker realistisk i mine øjne.

    Skulle der blive hentet 1-2 forstærkninger, vil det være et lykketræf af en anden verden, hvis de fra starten kan forbedre os markant!
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • Basse
    • Basse
      Betalende bruger
        10. juli 2022   

    • @19Magic64
     
    • Basse
    • Basse
      Betalende bruger
        10. juli 2022   

    • @19Magic64
     
    • Basse
    • Basse
      Betalende bruger
        10. juli 2022   

     
    • Basse
    • Basse
      Betalende bruger
        10. juli 2022   

    • @19Magic64 Vi kommer ikke i top 6 hvis der ikke sker noget med truppen

    Se 1 flere kommentarer

  • Solz
  • Solz   9. juli 2022   

  • Yderst bekymrende hvis vi ikke snarest tilføjer kvalitet til truppen. Det var ellers ikke svært at få øje på mangler i en sæson, hvor primært Uhre sikrede os mange point. Jeg er med på at vi brugte mange penge sidste sæson, men det skreg samtidig til himlen, at vi manglede kvalitet - især offensivt, desuden er det jo ikke en naturlov, at hvis bare man holder fast på truppen, så bliver alt fantastisk pga kontinuiteten.
    3 enige

---

  • Chuck
  • Chuck   9. juli 2022   

  • Åhh nej, nu rykker vi ned igen. Ligesom sidste år før sæsonen begyndte og for 2 år siden hvor vi vandt ligaen.
    Det er det samme vi skal høre på hvert år…..vi kan ikke spille fodbold.
    Vent nu med at brokke jer indtil ligaen begynder. Det er sgu det samme gylle hvert år vi skal høre på.
    10 enige · 7 god kommentar
     
    • DF
    • DF   9. juli 2022   

    • @Chuck brok? Hmm.. i mine øjne handler det om måden man spiller fodbold på… ikk om vi rykker ned eller ej… det er fa dybt frustrerende at se man i 17 kampe spiller sig til 5 store chancer. Vi havde så meget stolpe ind med 1 måls sejre sidste sæson, det må stoppe før eller siden. Vil du have vi spiller som Horsens?
     
    • DF
    • DF   9. juli 2022   

    • @Chuck brok? Hmm.. i mine øjne handler det om måden man spiller fodbold på… ikk om vi rykker ned eller ej… det er fa dybt frustrerende at se man i 17 kampe spiller sig til 5 store chancer. Vi havde så meget stolpe ind med 1 måls sejre sidste sæson, det må stoppe før eller siden. Vil du have vi spiller som Horsens?

  • Få så fingeren ud CV!!!!!!!! Det er jo vanvittigt at der intet sker, indtil videre har du kun præsteret lort!!! Og undrer mig ikke hvis du melder ud med top 3…. Hvad laver Rado på holdet , nu ryger Maxsø, og hvor stiller det os henne udover nederlag… offensivt alt kvalitet har du solgt hvem skal lave vores mål?? Hedlund… Hvor er alle de penge henne du har solgt for, det vi tjente ved Europa sidste sæson…. Og det eneste du melder ud er “fællesskab” og sikkert også top3…. Kan simpelthen ikke passe at du er så elendig til dit job!! Kom dog igang med at købe noget kvalitet…
    Det er rystende at du virker som den eneste der ikke mener at der ingen problemer er….
    Jeg er dybt bekymret, og håber godt nok ikke vi skal til at ligne rødvinsklubben sådan ser jeg ikke på min klub, 3/4 af holdet skal være profiler og den sidste 1/4 del talent samt en stærk bænk… og det koster men der burde i den grad også være mønt altså!!!! Det er jo rystende at se på!!!
    Undskyld venner, jeg er negativ/frustreret og bekymret!…. Men er blevet så ekstrem træt af cv!!! Troels Bech var jo klasser bedre med langt mindre netværk og mere imødekommende overfor presse samt TV…
    Den her sæson bliver virkelig som virkelig afgørende for meget… og frygter med det hold NF har at gøre med at vi bliver et leverpostej-hold uden kvalitet..
    Vh
    En meget bekymret Fan
    Ps
    Sorry skulle lige ud med lortet omkring ham CV
    3 enige

  • Få så fingeren ud CV!!!!!!!! Det er jo vanvittigt at der intet sker, indtil videre har du kun præsteret lort!!! Og undrer mig ikke hvis du melder ud med top 3…. Hvad laver Rado på holdet , nu ryger Maxsø, og hvor stiller det os henne udover nederlag… offensivt alt kvalitet har du solgt hvem skal lave vores mål?? Hedlund… Hvor er alle de penge henne du har solgt for, det vi tjente ved Europa sidste sæson…. Og det eneste du melder ud er “fællesskab” og sikkert også top3…. Kan simpelthen ikke passe at du er så elendig til dit job!! Kom dog igang med at købe noget kvalitet…
    Det er rystende at du virker som den eneste der ikke mener at der ingen problemer er….
    Jeg er dybt bekymret, og håber godt nok ikke vi skal til at ligne rødvinsklubben sådan ser jeg ikke på min klub, 3/4 af holdet skal være profiler og den sidste 1/4 del talent samt en stærk bænk… og det koster men der burde i den grad også være mønt altså!!!! Det er jo rystende at se på!!!
    Undskyld venner, jeg er negativ/frustreret og bekymret!…. Men er blevet så ekstrem træt af cv!!! Troels Bech var jo klasser bedre med langt mindre netværk og mere imødekommende overfor presse samt TV…
    Den her sæson bliver virkelig som virkelig afgørende for meget… og frygter med det hold NF har at gøre med at vi bliver et leverpostej-hold uden kvalitet..
    Vh
    En meget bekymret Fan
    Ps
    Sorry skulle lige ud med lortet omkring ham CV
    1 enig
     
    • @Anders77 Troels Bech havde ansvaret for et transfervindue, der efterlod Brøndby med 80m i underskud, ingen salgbare spillere og et hold bestående af udlændinge. Hvis det også var CVs mandat, var der grund til markant større bekymring, end den der (berettiget) hersker i øjeblikket.
      6 enige · 1 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

  • Hvis vores styrke skal ligge i boldbesiddelse er vi nød til at satse på spillere der er gode på bolden og det er Rado ikke. Hellere have en Kvist inde der kan noget på egen hånd, men knap så god i andre facetter.

    Heggheim i bagkæden i stedet for Rosted, så bolden kan spilles igennem kæderne og skabe noget, det andet er at satse lidt hist og pist.

    Kunne godt bruge en stærk angriber på toppen som man kan sparke den op på som løsning to hvis man ikke kan spille sig igennem,
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • 19Magic64
    • 19Magic64
      Betalende bruger
        9. juli 2022   

    • @BombaH Helt enig med dig! Også de 3 punkter som jeg synes er graverende..

      Og Divkovic skal spille i højre side, så han kan trække ind i banen med sit venstreben og skyde..
      1 enig

---

  • fabi
  • fabi   9. juli 2022   

  • Trænerteam gå nu væk fra den opstilling om i så vil kalde den for 433 eller 442 diamant. Af en eller anden grund ender stort set alle vores angreb ude på bredstående backs der slår et indlæg imens de kysser kridtet på sidelinjen. Indlæg fra disse positioner er en relativ ufarlig måde at angribe på, da det er let at dække op for og især når vi ikke fylder feltet op eller har et ordentligt skideskur af en angriber.

    Brug de offensive spilleres styrker (hedlund og kvistgaarden). Deres styrke er at løbe dybt. De er ikke mellemrumsspillere, eller spillere med kæmpe fysik så de kan spille med ryggen til målet. Men de er begge to meget bevægelige og har en god fart. Udnyt det, eller spil med nogle andre. Jeg er virkelig ikke fan af pavlo, men han kan finde ud af at trække ned i banen og spille med ryggen til mål. Så hvis det er sådan angriberne skal spille, så spil dog med ham, salech eller den frække ryk anis op som falsk 9'er.
    2 god kommentar
     
    • @fabi kan godt lide tanken om Anis som falsk 9’er tror ikke det er helt dumt.
      1 enig

  • Ja der er jo ikke så meget at sige end det der er sagt.
    CV skal ud af starthullet og få sendt Pavlo og Divko(lån)på andet græs og få købt en fysisk stærk angriber.
    Og få så sendt Greve til Randers, som sagtens kan erstattes med Pyndt/Marinus.
    Derudover bekymrer Cappis form mig, ja han scorer i dag, men hold da op hvor har han spillet under niveau i alle træningskampene og gør det sådan set også i dag.
    Jeg er sjældent negativ inden de sidste par sæsonstarter, men denne gang er jeg meget bekymret.
    Man ønsker at praktisere en spillestil, vi slet ikke har spillerne til og derudover slet ikke har økonomien til, for at hente spillere der ville kunne få det til at fungere.
    Få sat en prop i hullet og gå tilbage til 352/343, med et stabilt forsvar og Rado foran. Heggheim kan gå op og agerer 6er når vi har bolden og ønsker mere fremadrettet spil. MK og Hedlund har masser af fart til at få kontraspillet til at fungere.
    Kønt er det ikke selvfølgelig ikke, men det fungere og vi har før vist at vi nærmest ikke lukker nogle mål ind(også uden Maxsø). Ved et stabilt forsvar spiller man med i toppen af suppen, det er sikkert.
    1 enig
     
    • @Sorteslyngel
      Den 4-4-2 med diamant tror jeg sagtens kan lukke af defensivt. Det så vi fint i 1.halvleg, hvor Hansa kun skabte noget på hjørnespark.

      Grunden til at vi fik så mange chancer imod i 2.halvleg, var for mig at se at vi skulle træne at skabe flere chancer, som NF sagde i postmatch interviewet. Det medførte at spillerne tog flere chancer i opbygningsspillet, og restforsvaret var ikke afstemt godt nok. Det blev vi straffet på.

      Jeg vil gætte på at havde vi fortsat samme taktik i 2.halvleg som i 1., havde vi formentlig vundet 1-0 eller 2-0, men vi havde ikke fået trænet et vigtigt element af det vi skal bruge til sæsonen - en kontrolleret offensiv, når vi skal jagte et resultat.
      1 enig

    Se 2 flere kommentarer

  • Jeg er yderst bekymret, ikke over resultatet, men mere det kampen viste rent taktisk. Rent taktisk er vi utrolig låst, vi er klart bedst, når vi kan stå defensivt og spille på omstillinger. Vores opspil er langsomt og uden pondus, da det er tydeligt, at vi ikke ved, hvor vi skal lave vores gennembrud, da vi ikke har styrke til at lave gennembrud hverken centralt eller ud over kanterne i etableret opspil. Det er et seriøst problem, at der offensivt ikke er nok kvalitet, til at udfører en gameplan, der holder vand. Det ligner det samme problem, som vi løb ind i foråret og det er ikke løst og bliver ikke løst, med den nuværende trup, der er klare mangler. Det er desuden bekymrende, at de offensiv spillere, som CV har bragt til klubben i Pavlovic, Salech, Bjørk, Divkovic og Greve er spillere som ikke indgår i en startende 11. Rostock viste tydelig hvor vores problemer ligger og var man agf, så kræver det ikke lang tid, at se hvor svage vi er i vores etableret opspil og med lidt klogskab straffer det.
    1 enig · 1 god kommentar

  • I en 343, er det ret simpelt, og noget truppen burde kunne praktisere.
    Hermansen
    Heggheim Rosted KT
    Bruus Rado Bell Blas
    Kvistgaarden Anis Hedlund
    Jeg er relativt sikker på dette hold kunne få mange point i mod alle i suppen, også de 2 Fc’ere.
    Hvis man kigger på det nøgternt kan man godt sige at formnedgangen skyldes Uhres afgang, men jeg vil våge den påstand at systemskiften også i den grad har skylden.
    2 enige

---

  • Håber CV og CO ved hvad de gør... Vi strutter ikke ligefrem af selvtillid før sæsonåbneren mod AGF, fansene er utålmodige og bekymret.... Kan næsten ikke forestille mig at der ikke sker noget i transfervinduet, med sidste sæson og vores nu 4 træningskampe in mente... Omend mange af kommentarerne er en smule usaglige, så forstår jeg frustrationerne.. Tag lige hånd om vores følelser CV - det også en del af jobbet ..! :)
    1 enig · 2 god kommentar

  • Træningskamp. Så Lad hver at ligge for meget I resultatet. KT havde en decideret off-dag og koster i hvert fald 2-1 målet.....Men igen. Vil gerne tabe alle Træningskampe, bare vi vinder søndag over agf(der i øvrigt tabte 2-1 til Sønderjyske fra 1.Division I deres generalprøve. Vi leder efter en investor, indtil da har Jan B lukket for kassen tror jeg, så CV må ikke investere. Der jo ikke CV'S penge blot til info, det Jan Bech der bestemmer og hvis vi skal have mulighed for forstærkning så kræver det en investor. Min mave fornemmelse er dog god med den nuværende trup og vi vinder på agf på Søndag. Kære Brøndby IF tab gerne i dag til fremad Amager det en Træningskamp.......
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • mimor1
    • mimor1   10. juli 2022   

    • @Sunderland CV fortalte i podcast med Nanna i sidste uge, at det med ny investorer ikke havde betydning for om der var penge til indkøb. Han fortalte også at han mener vi har en meget stærk trup, som kan blive helv vanvittig gode pga kontinuitet. Og CV kunne vel ikke finde på at lyve vel

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Basse
    • Basse
      Betalende bruger
        10. juli 2022   

    • @Sunderland
      Bare vi vinder over AGF så kører det bare der ud af. Er det det du mener?

  • ALT er som det plejer at være. Det gode er, at vi er hvor vi skal være i forhold til at genvinde mesterskabet i 2037.
    1 enig

  • Same shit as last year …og cv …han snorksover som han plejer ….bliver endnu en røvsyg mellemsæson, præget af kedeligt halvdårligt spil…alt er som det plejer

---






Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner