-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Søndag eftermiddag tog Brøndby IF hul på Mesterskabsspillet med en hjemmekamp mod Randers FC. Kampen markerede også Sydsidens 30 års jubilæum, så den historiske tribune var inden kickoff dækket af en flot tifo.
På banen var det knap så flot set med blå/gule briller. Randers kom godt fra start og Brøndby-spillerne haltede efter, indtil de fik rystet de første ti minutter af sig og fik ædt sig ind i kampen.
Carl Bjørk var tilbage i startopstillingen og han noterede sig for Brøndbys første mulighed, da han fik en fin bold i dybden og trak ind til afslutning med venstrebenet, men ingen problemer for Carlgren.
Brøndbys wingbacks var generelt involveret, når det blev farligt for hjemmeholdet. Således kom Blas Riveros frem til afslutning på kanten af feltet, men ramte en Randers-spiller på armen. Dommeren pegede på pletten, men skulle efterfølgende ud og se den efter på skærmen, hvorefter han trak straffesparket tilbage.
Få minutter efter lå bolden i nettet i den anden ende. Efter sløset og tilbageholdende forsvarsspil af Brøndby kunne Vito Hammershøy-Mistrati score for gæsterne.
Anis Slimane havde en kæmpe chance, hvor han afsluttede første gang efter et skarpt indlæg fra Riveros, men Patrik Carlgren diskede op med en flot redning. Det gjorde han også, da Riveros selv hakkede til bolden lidt senere, men igen blev svenskeren altså vinderen af den duel.
Randers havde sine gode perioder, men skulle der have været faldet en scoring mere, skulle det have været til Brøndby. Men de blå/gule leder stadig efter den offensive firepower efter Mikael Uhres skifte til MLS.
Fra anden halvlegs start satte Brøndby Simon Hedlund på banen i stedet for Joe Bell, men igen fik hjemmeholdet en sløj start på halvlegen. Mads Hermansen måtte kort inde i anden halvleg finde en stor redning frem efter et sløset boldtab af Brøndby ved Randers-feltet.
Brøndby spillede sig til en lille håndfuld pæne muligheder i anden halvleg. Men hverken Divkovic, Bruus eller Hedlund fik for alvor udfordret Carlgren, der tog sig af det han skulle, mens hans forsvarslinje tog sig af resten.
Gæsterne havde selv et par alvorlige trusler den anden vej, så Hermansen måtte hele tiden være på dupperne - og han var på plads, når der var brug for ham.
Frustrationerne begyndte at vise sig på banen hos Brøndby-spillerne, og på bænken reagerede man med en masse indskiftninger. Mathias Greve fik sat sig fint i scene på midtbanen og var ophavsmand til to store chancer, men ellers lugtede det mere af panik før lukketid hos et Brøndby-hold, der ikke kunne få offensiven forløst.
Derfor endte det med en 1-0-sejr til Randers, og Brøndby skal nu se sig gevaldigt for, hvis de vil holde sig til i medaljeræset.
Deltag i diskussionen
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Det er simpelthen fornærmende ringe, hvad visse spillere leverer.. Rosted, Maxsø, Bruus, Bell, Radosevic, Slimane.. Hvor er det tåkrummende. Divkovic og Björk var ikke dårlige, bare latterligt anonyme.
Hold kæft hvor spiller Kevin T dog en vanvittig god kamp, men hvor er det dog til grin, at han er DEN ENESTE, der tør spille en fremadrettet aflevering nedefra. Stærk i sine dueller også. God kamp af Blas ligeså. Samme med vores altid stabile keeper.
Bell skal seriøst til at vise, hvorfor vi har smidt penge efter ham. Han har endnu ikke spillet en god kamp for os. Det virker som om, at alting foregår 15-20% hurtigere, end han kan nå at reagere. Han må en tur på bænken, hvis ikke det ændrer sig snarest.. Og hvor er alle hans gode dødbolde henne? Er de glemt i Norge?
Vi skal vist være glade, hvis vi får bronze i år, øv hvor er det skuffende, efter at vi havde så mange sejre i træk.
Jeg vil have Rosted en tur på bænken efter den præstation. Så må Alves prøve at gribe chancen.
Hvor er det skuffende, at de erfarne spillere vi har som Maxsø, Rosted, Radosevic spiller så gennemført elendigt. Det må simpelthen ikke forekomme.
Ringe indhop af Hedlund, godt indhop af Greve tilgengæld.
Det var det dårligste hold i mesterskabsspillet, som vi ikke fik 3 point mod på hjemmebane.. Det tegner ikke særlig godt.
Mojoburger 3. april 2022
BIF_Sherra 3. april 2022
Ville bliv vild ! 3. april 2022
Jeg mener NF har ansvaret for dette.
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Ville bliv vild ! 3. april 2022
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Ville bliv vild ! 4. april 2022
Ville bliv vild ! 4. april 2022
RommeTilPhiriOgSå 4. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Han er med sikkerhed solgt til sommer DESVÆRRE. Maxsøs dårligste kamp længe, to kæmpe fejl.
Welkro 3. april 2022
Randers kan med største lethed spille sig ud af vores pres og de kommer til at ligne Barcelona i deres pasningsspil.
Vi får fat i 0 ud af 10 returbolde, og så er det svært at vinde kampe.
Bjørk og Greve er helt anonyme. Rosted ser skidt ud.
Bell skal nok blive god på sigt.
Frihedforevigt 3. april 2022
BIF_Sherra 3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Der må være nogen der spiller godt på reserve holdet der føler sig forundret.
Synes heller ikke Kvistgaarden kom med noget og var alt for overtændt.
Men han viser trods alt vilje og det er også det der skal til for ændre spillet.
Men vores største problem er vi mangler kvalitet på toppen til at banke kassen ind, og en rigtig leder på midtbanen.
Bell kan blive det på sigt, men ser faktisk måske som en af de få et lys i Greve synes han ikke er så ringe.
Hermansen ved vi bliver solgt til sommer nok med Slimane og en maxsø DESVÆRRE
Tror ikke vi kan holde på Hermansen han er stabil og bare
God i alle kampe
BIF_Sherra 3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Men synes som forsvars spiller er Heggheim bedre.
Tænker når du er landsholds udtaget så er du nok ikke så ringe endda
Og vil ikke køre maxsø under bussen for synes bortset fra i dag han gør det overordnet godt
Welkro 4. april 2022
Welkro 4. april 2022
Frihedforevigt 4. april 2022
Så glad for du siger det god dag herfra :)
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Vainio74
Betalende bruger
3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
CV er urørlig herinde, men ærligt så synes jeg ikke hans indkøb har imponeret med sine indkøb igennem sin tid.
Økonomisk en god købmand og god til at sælge, men indkøb har han ikke leveret og det er sandheden for mange fejlkøb og mangel på kvalitet.
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
Porstmand Per 3. april 2022
Mon ikke Blas og Heggheim kunne få en kontrakt?
Bell har også været ok. Men der har godt nok været nogle forbiere.
---
Ville bliv vild ! 3. april 2022
Med de indskiftninger han laver- ligger han op til ren indianer bold, uden nogen former for kontrol..
Synes jeg bliver mere bekymret for hver kamp vi spiller i øjeblikket.
Synes og placeringen af Divkovic er helt forkert- det bliver sværere for ham at blive farlig derfra..
Klipklapperen
Betalende bruger
3. april 2022
Ville bliv vild ! 3. april 2022
Er også ret chokeret
Porstmand Per 3. april 2022
Men hvad skal han gøre? Han har fået et angreb på 1. div niveau at arbejde med.
At han så nok bør afskrive Pavlovic, Divkovic, Björck, Greve, Hedlund og begynde at spille U19 spillerne ind er en anden sag, men det er jo noget af en beslutning at tage.
Ville bliv vild ! 3. april 2022
Synes dog ikke NF gør angriberne nogle tjeneste på den måde vi spiller på. Tydeligt at Slimane mangler en lege kammerat. Når Greve kommer ind, spiller de to til tider godt sammen, og det klæder dem begge. Synes han skal droppe 3 mandsforsvaret, så vores offensive spillere får det nemmere. Så de ikke skal afdrible 2-3 mand alene hver gang.. Ja, lige som dig, så overdriver jeg også lidt for at understrege min pointe
Joblar 3. april 2022
Pirmin
Betalende bruger
3. april 2022
Hedlund skal ikke på banen igen, før han har bare lidt niveau. Så hellere en MC spiller..
BIF_Sherra 3. april 2022
Tak til Maxsø for målet!
Vi for røvfuld næste uge!
---
Vainio74
Betalende bruger
3. april 2022
Pirmin
Betalende bruger
3. april 2022
Vainio74
Betalende bruger
3. april 2022
Pirmin
Betalende bruger
3. april 2022
Siden jordvolden 3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Savner måååååål og bedre spil offensivt.
Takker Hermansen for vi ikke fik flere mål mod os.
Men sidste tredjedel er vi ikke gode nok, der er bare ikke kvalitet nok på toppen og det er desværre sandheden
Maxsø var ikke god i dag lavede håbløse fejl, tror Heggheim hjælper mere end Rosted og sikkert.
Kevin T gjorde det faktisk godt
Joblar 3. april 2022
Vainio74
Betalende bruger
3. april 2022
BIF_Sherra 3. april 2022
bruus skal på bænken
Maxsø skal vågne op
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
Vainio74
Betalende bruger
3. april 2022
BrianGideon 4. april 2022
Kristianbs 3. april 2022
Hans 3. april 2022
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Hans 4. april 2022
Røv og albuer ! Igår var heller ikke kønt der mangler kvalitet i de afgørende facetter af spillet men ja vi kan da altid håbe og bede
Siden jordvolden 3. april 2022
Men nu vil jeg glemme denne kamp, og håbe at der pludselig sker et eller andet i relationerne, som giver os 10-20% ekstra på alle parametre. Vi skal videre!!
---
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
Hans 4. april 2022
Anders77 3. april 2022
sikke kvalitet cv har indkøbt…. Og Niels begynder at lave om på noget der virkede, hvorfor ikke spille med to angriber i stedet for det han prøver på nu…. Jeg savner virkelig det pres og aggressiv tilgang til fodbold….
Måske er det tid til ny coach, nyt blod og ny sportschef… se lige hvordan AaB blomstrer …. I min optik har cv fejlet big time med sine indkøb…. Under vores klubs værdighed… men sikke han har solgt ud….
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
mp80 3. april 2022
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
PS. Vi har INTET at gøre i Europa
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
19Magic64 3. april 2022
---
Sunderland
Top debattør
3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Maxsø var ikke god i dag, Rosted leveret heller ikke.
Hermansen leveret varen igen
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Sunderland
Top debattør
3. april 2022
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Kevin var én af meget få, der kan være indsatsen bekendt.
Det ændrer din personlige hetz ikke på.
Christian Brøndbyman 3. april 2022
Spillet med bolden synes jeg langt hen ad vejen var fint, specielt i 1.halvleg. Som andre er inde på, så mister vi koncentration i forbindelse med straffesparket, Randers scorer lige bagefter, og det ser ud som om det rammer på selvtilliden derefter. Vi skaber nogenlunde ok med chancer selvom det kniber med de helt store.
Der var dog nogle uprovokerede fejl med bolden, specielt fra Rosted, og det er uacceptabelt i sådan en kamp her, hvor vi skal kæmpe for at få bolden tilbage.
Derudover mangler der i den grad koordination i indlægsspillet mellem wingback (Bruus), Björk, Slimane og Divkovic. Det skal simpelthen rettes, for det er derfor vi ikke skaber 4-5 kæmpe chancer i kampen.
Spillet mod bolden synes jeg til gengæld efterlader en del tilbage at ønske. Björk er simpelthen ikke aggressiv nok, Bell heller ikke. Det var bedre med Divkovic og Rado, men presset var for ukoordineret i lange perioder, synes jeg. Det skal der rettes op på.
Opløftende præstationer fra Blas, Tshiembe, Hermansen, og fine indhop fra Greve og Hedlund. Tshiembe ser ud til at have et rigtig fint blik for at finde Blas i dybden. Det så meget lovende ud.
Frihedforevigt 3. april 2022
Men tror ikke på vi vender det i næste 3-4 kampe der mangler kvalitet offensivt og en leder på midtbanen
BIF_Sherra 3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
For synes ikke vi har set godt ud længe også selvom vi vandt en masse.
Så har der været mangler i det offensive og vi har haft held med mange af de point vi har hentet
Pirmin
Betalende bruger
3. april 2022
Pirmin
Betalende bruger
3. april 2022
Christian Brøndbyman 3. april 2022
Ja, jeg er faktisk ikke helt uenig med dig, dog synes jeg Hedlund skabte en masse drive på den venstrekant, da han kom ind, og det skabte en masse farlige situationer. Og defensivt har han altså nogle gode tilbageløb.
DoctorEnigma 3. april 2022
Christian Brøndbyman 3. april 2022
Ja, offensivt var det faktisk ikke så dårligt i denne kamp, som man kunne få et umiddelbart indtryk af. Jeg vil og tilføje, at var Randers ikke kommet foran så tidligt i kampen, tror jeg vi havde lukket bedre af, da mange af deres chancer i opstod fordi vi skulle satse.
Meget enig, langt bedre end i Aab-kampen, men det kunne også kun gå én vej.
Marc Johnson 3. april 2022
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Marc Johnson 3. april 2022
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Og så kan man vende den om at mange forsvare også CVs indkøb med alt herinde
Det er ikke være realist i min verden, jeg ser mange gode ting i CVs arbejde hvad salg og økonomi angår.
Men hans indkøbs politik og et par salg ser jeg ikke som noget jeg kan sidde og rose manden for.
NF har stor andel at vi har klaret os så godt længe
Christian Brøndbyman 3. april 2022
Kunne man give en ''meget god kommentar'', så havde jeg gjort det her.
Frihedforevigt 3. april 2022
Synes det er vildt I kan forsvare CV med de manglende indkøb altid.
Det er også tydeligt i dag at NF indirekte siger materialet offensivt bare ikke er godt nok og det er også sandt
CV er den med ansvaret så selvfølgelig hans ansvar hvis de folk der er under ham ikke levere at finde nye.
Det er ikke CVs første sæson jo, du har skilt dig af med 8-9 spillere fra mesterskabs sæsonen men ikke fået tilsvarende ind
Der var penge til at forlænge med Frendrup eller vente til sommer med at sælge ham for dårlig var han ikke
RommeTilPhiriOgSå 3. april 2022
Jeg er enig med stort set alle omkring, at spillere som Bell, Björk, Greve m.fl. skal til at vise, hvorfor de er blevet indkøbt, og at CV selvfølgelig har det overordnede ansvar.. Men manden er altså ikke enevældig hersker ude på vestegnen. Og jeg er ret sikker på, at vi har flere i vores organisation, der er indover spillerindkøb.
Når vi tidligere har skulle tåles med Per Rud, Bjerregaard junior og jeg ved ikke hvad på den post, så er jeg stadigvæk mere end glad for, at vi har fået CV. Også selvom at han laver/har lavet fejl.
Frihedforevigt 3. april 2022
Men jeg er træt af at han har en status som gør folk ikke må give kritik.
For CV var første til at nævne da han kom at det var slut med leverpostej spillere og på den måde sagde om andre.
Men CV ville kun have kvalitet ind der kunne gå i start elveren og gøre en forskel.
Det er CVs egne ord det er ikke sket mange rigtig mange ok spillere, men ikke dem der kunne gå ind og gøre en direkte forskel.
Der er mange spildte indkøbs kroner der er brugt på den hylde jeg hentyder til.
Jeg synes CV er en af de bedste sælgere af sports chefer og har skabt god økonomi for os.
Men sportsligt er vi ikke rykket så meget og det er på trods er mesterskab.
Havde det ikke været for NF så var vi ikke blevet mestre eller de mc spillere før CV kom til.
Jeg kan nævne mange der ikke er trådt i karakter og gjort det man ville forvente af et mesterhold.
Fint med overskud på bundlinjen, men penge er vigtige og ting tager tid.
Men tiden har han haft længe nok, og jeg er ikke imponeret over alt han gør
Jeg savner man også kigger på de økonomiske fordele hvad godt fodbold og offensiv bold bringer med.
Jeg synes alle har lov til komme med deres plusser og minusser.
For mig er han stort plus økonomisk men sportligt er den på minus fordi jeg synes der kommer for meget økonomi i det.
Det er ikke sådan at klubber som FCN og FCK efter CV stoppede ikke kunne sælge og købe godt.
Så det jeg mener vi skal ikke lade os forblinde.
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
Brøndby 1964 IF 3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Ønsker ikke tale skidt om ham for synes han har gjort det godt økonomisk for os.
Han er altid sympatisk at høre på, men jeg er meget lidt imponeret over hans indkøb igennem tiden.
Men tager jeg vægtskålen så står den lige for økonomiske er også noget vi bør vægte højt.
Sportligt mener jeg ikke vi har lagt på, men er gået tilbage siden vi blev mestre og mange af de spillere vi blev mestre var altså ikke CVs opfindelse så derfor mener jeg også han har et kæmpe ansvar
Niels Frederiksen siger det også pakket meget godt ind i dag.
At han ikke mener der er kvalitet nok offensivt at der hele tiden skal bygges op.
Der er også en anden faktor folk ikke måske tænker over.
Det er det signal man sender ved at sælge alle dine bedste spillere fra mesterskabs sæsonen det er signalet til fans, kommende spillere der ønsker spille europæisk og om titler, sponsorer.
Men nu kommer jeg med en på banen som mange måske ikke tænker over.
Vi kan miste for mig Superligaens bedste træner hvis han hele tiden skal starte forfra, han har også ambitioner ligesom de bedste spillere i klubben har.
Jeg har længe også da vi vandt 1-0 sejre 7 ud af sidste 8 sejre med 1 mål
At vi stod dårligt offensivt pga manglende kvalitet hentet ind.
Ja vi vandt over fx Silkeborg men alle så det var tyveri på højlys dag
Vi vandt kamp med 11 mod 10 hvor vi lige så godt kunne have fået uafgjort mm.
Jeg synes CV er super god på TV men ord er en ting, handling er noget andet, jeg mangler at se han levere varen på det sportslige som jeg ikke er overbevist om endnu
Solz 3. april 2022
Syntes længe det var flot hvordan alle støttede op, selvom vi forud for sæsonen solgte Europa og ikke mindst koefficientpoint, mens kun en helt vanvittig flot og lang sejrsrække gjorde at vi overhovedet havde chance for medaljer efter den dårlige start på sæsonen, hvor vi havde et vanvittigt ringe transfervindue. Synes dog det har taget totalt overhånd med denne blinde tillid til klubbens indkøb.
mimor1 3. april 2022
Bare det at man ikke kunne se Odey til 5 mil og istedet lejede Divkovic til et beløb og derefter købte ham for 7,5 mill efter en scoring i superligaen. Vanvittigt
Frihedforevigt 4. april 2022
Så er det 110% hans ansvar hvis hans folk ikke er gode nok.
En mand som CV er selvfølgelig den der bestemmer hvem der skal købes ind eller ej.
Det er også hans opgave at vende tommelfingeren op eller ned.
De fleste gange har hans tommelfinger været omvendt på :)
Solz 4. april 2022
---
Dokter Hattenik 3. april 2022
Vi mangler noget nyt indspark fra siden, samt en genistreg fra en af trænerne.
Samtidig er en anis- radi og Bell på midten for defensivt og mangler connecter til angrebet.
Samtidig mangler vi en geni talent fra masterclass der kommer op og ændre alt i en kamp som den.
Brøndbystrand 3. april 2022
Klipklapperen
Betalende bruger
3. april 2022
Vi har forsøgt at løse Uhres afsked med højere wingbacks, men der har siden kampen i Farum været absolut intet output fra de situationer. Holdet udfører jo egentlig den plan trænerteamet har lagt for vores offensiv, men der mangler så meget kvalitet og timing.
BIF_Sherra 3. april 2022
---
Bjarke 3. april 2022
Bell
Slimane - Greve/Cappis
BIF_Sherra 3. april 2022
Dagens Flop Maxsø
Dagens Mega Flop Bruus
SSN
Betalende bruger
3. april 2022
NF har fået det maksimale ud af spillermaterialet som under en hvilken som helst anden træner ville spille nedrykningsspil nu.
BIF_Sherra 3. april 2022
Silkeborg FCK FCM køre os ud på røv og albuer de næste uger
SSN
Betalende bruger
3. april 2022
Sunderland
Top debattør
3. april 2022
Frihedforevigt 3. april 2022
Det er helt sikkert maxsøs og han er endda ved at give en mere væk.
Så nej Kevin spiller en rigtig fin kamp, med lidt placerings problemer.
Men husk også på han har ikke spillet sammen med maxsø og Rosted i noget tid.
Så synes Kevin klart ikke var den der skal peges fingre at TVÆRTIMOD
---
Lå-lå-lååå 3. april 2022
OSLBIF 3. april 2022
OSLBIF 3. april 2022
Porstmand Per 3. april 2022
Til gengæld så vi en kort overgang i dag et godt bud på den dårligste: Björck, Divkovic, Hedlund anno 2022. For satan, hvor er det sløjt. Hvordan i alverden har man i løbet i vinteren set på Dicko og Björck og tænkt at det var lige det der skulle til for at erstatte Uhre?
Der er i alt 6 angribere i spil i dag. De har i alt i sæsonen scoret 3 mål tilsammen.
Jeg mindes ikke at have set dårligere angreb hos BIF nogensinde - også selv om Kvistgaarden viser lidt vilje.
Joblar 3. april 2022
Joblar 3. april 2022
---