Fodbold live resultater




Brøndby sluttede tungt år med tungt nederlag

Skrevet af Nanna Møller Karlsen, 13. november 2022

Søndag eftermiddag gjaldt det årets sidste tællende Brøndby IF-kamp, da Brøndby Stadion lagde græs til opgøret mod topholdet fra Viborg FF.

Brøndby havde Daniel Wass tilbage fra karantæne og han gled direkte ind på midtbanen i stedet for Anis Slimane, der havde døjet med sygdom i løbet af ugen og derfor ikke var klar til at starte.

Resten af Brøndby-holdet virkede heller ikke ret klar. Efter en rodet indledning på kampen, var det gæsterne som satte sig på spillet. De fik strikket nogle fine angreb sammen og fik også hurtigt brudt og spillet sig ud af presset, når Brøndby nærmede sig deres felt.

Halvvejs i første halvleg gik det galt for Brøndby. Jens Martin Gammelby appellerede for at han skulle have et indkast, men det gik til Viborg, som i stedet tog det hurtigt, kastede bolden over Gammelby og stak afsted. Et indlæg blev sendt ind i feltet, hvor Blas Riveros også sov.  Jay-Roy Grot sparkede gæsterne i front.

Få minutter senere var det ved at gå galt igen, men Brøndby kunne ånde lettet op. 

Herefter fik de blå/gule lidt bedre fat, men det var i små glimt og ingenlunde prangende. Simon Hedlund blev sendt afsted i dybden og rundede Viborg-keeper Lucas Lund, me sparkede i sidenettet.

Lund var også på plads for Viborg kort før pausen, da Brøndby fik en gigantisk dobbeltchance, men begge gange sparkede lige på Lund, der diskede op med to flotte refleksredninger. Derfor gik gæsterne til pause foran med en enkelt og det var helt fortjent efter en sløj Brøndby-halvleg.

Brøndby skiftede Gammelby ud i pausen og satte Wass ned på højrebacken. Men det gav intet ændret udtryk hos hjemmeholdet fra anden halvlegs start. Faktisk var det mere af det samme.

Det var det lige indtil Viborg bragte sig på 2-0. Clint Leemans scorede direkte på frispark i murens side, så Mads Hermansen må også tage det ansvar på sin kappe. Det var i hvert fald uafstemt og helt unødvendigt.

Efter målet vågnede Brøndby dog op. Det var bare alt for sent, og da først den første energi fes ud og Viborg fik indstillet sig igen, blev Brøndby atter tandløse. 

Med fem minutter igen fik Brøndby bolden i nettet til reducering, men målet blev annulleret for et frispark i opspillet til målet. Dermed fes det hele ud f​or Brøndby IF.

Et tungt efterår sluttede med et tungt nederlag, og der er tanker nok at gøre sig i den tre måneder lange vinterpause på Vestegnen.




Deltag i diskussionen




  • Welkro
  • Welkro   13. november 2022   

  • Vi taber til et hold der er bedre end os. Vi har ingen vilje og energi. Og selv inderside afleveringer over få meter kan vi ikke.

    Vi er nummer 10! Vi kommer næppe i slutspillet og fortjener det heller ikke.

    Vi er ude af pokalen, efter en gigantisk ydmygelse mod et 2. div hold.

    Spillet er skidt og flere spilleres udvikling er stagneret!

    Der er INGEN argumenter for at beholde NF som træner! Hvis CV ikke kan se det, så må bestyrelsen også sige farvel til CV.
    18 enige · 4 god kommentar
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @Welkro vi er et bundhold, så simpelt er det bare
      1 enig

    Se 2 flere kommentarer

  • I dag løb slap tålmodigheden endeligt op. Det må være et farvel og tak for indsatsen og mesterskabet til Niels. Tiden er inde til ny energi i truppen, og så skal profilerne med snarligt kontraktudløb finde ud af hvad de vil.
    Håber fodboldglæden genoplives til VM - men uanset ses vi i 2023 til en ny start!
    8 enige · 2 god kommentar

  • Jeg er helt med på at NF skal videre, men med ham skal rigtig mange spillere … og så skal alpha se at finde ud af om de vil klubben eller ej, gider fandme ikke se de kællinger stå efter kampen og råbe …støt holdet eller skrid alpha
    12 enige · 1 god kommentar
     
    • @Brøndby 1964 IF Hvad med at du selv for én gang skyld prøver at møde op på stadion og give din støtte? Dit eneste bidrag virker til at være at lukke lort ud gennem en anonym bruger på et debatforum, og skabe yderligere splittelse med din sprogbrug om og over for medfans. Jeg ville blive rigtig glad, hvis du efterlevede dit eget budskab. Støt holdet eller skrid!
      13 enige · 5 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • Joblar
  • Joblar   13. november 2022   

  • Så kan vi evaluere 17 kampe 21 point - 1,23 i snit der er købt spillere for små 50 mio kr i sommers, det er dumpet med et brag af CV, NF, MR og samtlige spillere, og skal og må få konsekvenser i morgen, ny træner + assistent og CV så ser du lige at få klart defineret hvordan vi skal spille fodbold i det nye år, og får fundet en træner der kan omsætte det, det her er simpelhen under al kritik.
    9 enige · 1 god kommentar

---

  • mp80
  • mp80   13. november 2022   

  • NF må simpelthen være fortid i klubben efter det elendige 2022, tænker store dele af staben omkring 1. holdet bør være til evaluering, er spillerne overhovedet i form?
    6 enige
     
    • lusk
    • lusk   13. november 2022   

    • @mp80 Sådan som NF lignede en hønserøv allerede i 1. halvleg, så tror jeg allerede han er fyret, men man bare ikke har meldt noget ud endnu.
      1 enig · 1 god kommentar

  • Hey alpha pis hoveder ….klubben er solgt det blir ikke ændret så skrid hjem med jer
    5 enige · 1 god kommentar
     
    • @Brøndby 1964 IF
      Er sku ked af at ødelægge dine ellers virkelig intelligente beskeder herinde, men nej klubben er ikke solgt endnu..

      Om det ændre noget eller ej gider jeg ik blande mig i, men du ved ikke hvad du snakker om min ven.
      8 enige · 4 god kommentar

  • Dårligt spil, dårlig stemning, dårligt resultat. Jeg er om ikke andet lettet over, at den her rædsomme del af sæsonen er overstået. Jo, vi var indtil i aftes ubesejrede, men det skyldtes flere uafgjorte end reelle sejre.

    Har svært ved at foreslå, hvad der skal ændres, og selvom mange (med rette) begynder at kigge efter en fyring af NF, så frygter jeg bare, at det kun er en kortvarig løsning.

    Hold da kæft hvor jeg håber landsholdet leverer en god indsats til det kommende VM. Det har godt nok været op ad bakke at følge BIF og fodbold generelt i den her sæson.
    2 enige
     
    • lusk
    • lusk   13. november 2022   

    • @Keep_Attacking Tænker vi skal have en træner, som ikke er en kronisk kontra træner. Hvor mange point har NF´s tilgang til fodbold ikke kostet i denne sæson?

      Vi skal have en træner som Zorniger, som smadrer igennem - og som forlanger at alle yder så blodet sprøjter. Højt pres og max gas.
      Uh hvor jeg savner AZ, som kunne skifte 3 i pausen hvis de havde været lidt sløve.

      Ingen hold I ligaen er længere bange for at møde BIF på Brøndby Stadion - og vi skal tilbage til at dette bliver vores fort, hvor tesen må være, at skal BIF besejres i egen hule, så skal man edder kodyleme have kæmpet som en gal for det.

      Men det skal være en træner som er taktisk klogere end AZ, som desværre ikke havde noget modsvar, da ligaens trænere lurede hvordan BIF skulle spilles.
      2 enige · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • Zer
  • Zer   13. november 2022   

  • Hvor er anføren der kan få holdet til at yder og kæmpe, hvor er gnisten og gejsten i øjnen på spillerne. Hvorfor kan de små ting virke svært. Viborg var klar de bedste. Jeg er utrolig skuffet over truppen især Maxsø der virker træt. Åååå hvor jeg håber på bedre tider inden d. 19 februar
    8 enige · 2 god kommentar
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @Zer sjovt nok nu er han klar til en forlængelse ham Marxø, der er vel heller ikke brug for langsom og dårlig duel spiller ude i europa

---

  • KÆFT HVOR ER I FUCKING PINLIGE ALPHA
    3 enige · 1 god kommentar

  • Betalende bruger
      13. november 2022   

  • Så kom brøndby FASENE på stadion
    1 enig
     
    • @THØGER nej nu kom plastik på stadion ….

  • Betalende bruger
      13. november 2022   

  • Nej til gfh, nej til gfhhhhh, i må jo nok forstå vi ikke som fck, nej til gfh
     
    • Welkro
    • Welkro   13. november 2022   

    • @THØGER så tror jeg efterhånden at alle har forstået hvad din holdning er..
      3 enige

  • Betalende bruger
      13. november 2022   

  • BEVAR BRØNDBY IF
    1 enig
     
    • @THØGER fuck af med din nar
      1 enig

    Se 5 flere kommentarer
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @THØGER kom nu ind i kampen BIF som du drømmer om forsvandt i 2014 da man lagde aktie klasserne sammen, det er bare først nu det er et problem for visse fans, men faktum er klubben har været til salg lige siden 2014, vi har bare været så heldig at at have Onkel Jan som ejer hvilken er en sjældenhed i fodboldens verden, tiden er inde til vil i klubben eller vil i noget andet
      1 enig · 1 god kommentar

---

  • Betalende bruger
      13. november 2022   

  • 22000 mennesker på stadion, og så massiv en opbakning ingen kan vel længere være i tvivl om at brøndby har brug for alpha.
    1 enig
     
    • @THØGER men kællingerne fra alpha er jo tøsefornærmet over at de ikke fik deres vilje så de gider ikke støtte den klub de påstår de elsker så højt….de er ikke i nærheden af at være rigtige fans, det er du iøvrigt heller ikke
      4 enige · 3 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @THØGER der var vel ingen grund til opbakning i dag når man har et hold som dårligt nok gider at lave et frispark, husk nu opbakning skal fortjenes, det er ikke en del af lønpakken.

  • Få nu ham THØGER ud
    4 enige · 2 god kommentar
     
    • Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @BIF_Sherra så åbner jeg da bare en ny profil i et andet navn og fortsætter i samme stil.

    Se 13 flere kommentarer
     
    • Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @BIF_Sherra skal du ikke med din ven @brøndby 1964 if på nedre c snart?

  • Ét ord kan beskrive følelsen efter kampen:

    Wow…
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @Bastiano de ord jeg har brugt er så slidte som de var skrevet på en gamle skrivemaskine

  • Betalende bruger
      13. november 2022   

  • Viborgs fans var gode i dag både før under og efter kampen. Godt gået
    3 enige

---

  • ZnapZ
  • ZnapZ
    Betalende bruger
      13. november 2022   

  • Nøj det var skidt. Går i seng med en Jack D. Godnat sagde Kirsten.
    Vi ses til foråret;p
    1 enig

  • Hvor er jeg glad for at dette år er slut nu.
    Forfærdeligt spil
    NF RAUS!

  • Viborg skal sgu have respekt (desværre). Fysisk stærke, et tydeligt/stærkt koncept i spillet og mega effektive. Selv deres fans gjorde en god figur.
    Omvendt var vi igen ringe i konceptet og relationerne. Virkede på ingen måde som om vi vidste hvordan vi skulle agere. Savnede en vildskab og stolthed blandt spillerne. Og gud hvor var der mange spillere der underpræsterede - med Jens Martin som den værste. Hold kæft jeg er glad for, at det var sidste kamp i år.
    På lægterne savner jeg lidt sange der “kører” mere end 30 sekunder. Lidt op og ned i volumenen, men med noget stamina. Fint at Alpha ikke deltager - de må gerne blive væk. Men vi må tilbage til at skabe noget bedre stemning - selvom spillet ikke opfordrede til det i dag.
    Ser frem til at der sker noget på træner og spillerfronten nu!
    3 enige · 2 god kommentar

  • Uka
  • Uka
    Betalende bruger
      13. november 2022   

  • Håber sgu Nanna, kommer med nogle opmuntrende podcast, så jeg kan komme ud af min vinter og Brøndby depression.

---

  • Betalende bruger
      13. november 2022   

  • Helt seriøst! en 2 årig vil kunne komme frem til denne her konklusion efter at have set kampen i dag: Det var det for NF og hans elendige ass.
    NF’s mesterskab begynder jo fandme mere og mere at falme totalt!

    PS. hvis nogen advokerer for at JMG skal spille for BIF, så skal I simpelthen rykke jer selv i fængsel og smide nøglen langt væk.
    1 enig

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top enige
      13. november 2022   

  • Sløjt, sløjt og atter sløjt. Viborg fik udstillet alle vores mangler.
    Jeg fatter dog stadig ikke, hvorfor Niels Frederiksen er så reaktiv.

    Mon ikke, der kommer en udmelding fra klubben i løbet af ugen..

  • ClausM
  • ClausM   13. november 2022   

  • ny målmand, 2 backs og en angriber mere i vinterpausen
    1 enig
     
    • Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @ClausM durmizi stryger-larsen og Jannick vestergaard ville pynte gevaldigt på vores hold

    Se 2 flere kommentarer
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        13. november 2022   

    • @ClausM hvorfor en ny målmand ?

    Se 5 flere kommentarer
     
    • Mkjep
    • Mkjep   15. november 2022   

    • @ClausM Fuldstændig Enig, Mads Hermansen er ikke en top 3 målmand, han kan det han kan og det er ikke nok. Han er en fin shotstopper, men mangler længde og præcision med bolden, han besidder ikke evnen til at lave et mexikansk udspark, han når aldrig boldene i siderne og fylder for lidt når presset bliver for stort i målfeltet. Det er falsk tryghed at have ham på mål, hans manglende karisma og attitude smitter negativt af på forsvaret, han fiser jo ud og giver high five uanset hvor tåbeligt din aktion har været. Så ja tak til en professionel og voksen målmand.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • Mkjep
    • Mkjep   15. november 2022   

    • @ClausM Fuldstændig Enig, Mads Hermansen er ikke en top 3 målmand, han kan det han kan og det er ikke nok. Han er en fin shotstopper, men mangler længde og præcision med bolden, han besidder ikke evnen til at lave et mexikansk udspark, han når aldrig boldene i siderne og fylder for lidt når presset bliver for stort i målfeltet. Det er falsk tryghed at have ham på mål, hans manglende karisma og attitude smitter negativt af på forsvaret, han fiser jo ud og giver high five uanset hvor tåbeligt din aktion har været. Så ja tak til en professionel og voksen målmand.

  • Sunderland
  • Sunderland
    Top debattør
      13. november 2022   

  • Viborg FF er pt et markant bedre hold en vores. Det var til tider pinligt.....Vi skal indkøbe et fyrtårn til midterforsvaret. Så må vi simpelthen have en defensiv midtbane spiller på et højere niveau. Niels Frederiksen er utrolig sympatisk og kompetent, men tiden er ny, vi skal have en træner der kan håndtere store stjerner. Så utrolig gerne Ole Gunnar Solskjær, Michael Laudrup.....Vi skal op på en højere hylde......Pt må vi kæmpe om nedryķningen og sådan er det, men næste sæson SKAL vi være klar. Så ser gerne en ny træner her i vinter pausen og det skal være en træner med et CV der vil noget.....
    1 enig

---

  • Tja svært at være uenige i hovedkonklusionerne her i tråden.

    Vi mangler både energi, fight - men mest af alt mangler vi et spilkoncept, særligt når vi ikke har bolden. Vores pres er for løst og det er for nemt at lave mål mod os.

    En målscore på -5 og smadret ud af pokalturneringen. Få af de nye spillere har fået plads på holdet - forklar mig igen hvorfor vi købte Bell, Alves, Heggheim og Seboulonsen.
    Indkøb der ikke passede til vores måde at spille på - eller også spiller vi ikke på en måde der passer de spillere vi har. I dag lignede det nærmest vi havde givet op på forhånd.

    Et halvdårligt 2021/2022 og nu et ringe efterår 2022 begynder at falde tilbage på den sportslige ledelse.

    Vi har overperformet ift. vores økonomi en enkelt gang siden 2004/2005 - det kan godt være folk er glade for de ejere vi har haft de sidste 17 år, men resultatmæssigt er det ikke imponerende resultater vi kan se tilbage på med undtagelse af mesterskabssæsonen for to år siden.

    Ps: lad os lige blive enige om at vi alle er BIF fans og omtale både CV/NF i respektfulde vendinger.

  • Tja svært at være uenige i hovedkonklusionerne her i tråden.

    Vi mangler både energi, fight - men mest af alt mangler vi et spilkoncept, særligt når vi ikke har bolden. Vores pres er for løst og det er for nemt at lave mål mod os.

    En målscore på -5 og smadret ud af pokalturneringen. Få af de nye spillere har fået plads på holdet - forklar mig igen hvorfor vi købte Bell, Alves, Heggheim og Seboulonsen.
    Indkøb der ikke passede til vores måde at spille på - eller også spiller vi ikke på en måde der passer de spillere vi har. I dag lignede det nærmest vi havde givet op på forhånd.

    Et halvdårligt 2021/2022 og nu et ringe efterår 2022 begynder at falde tilbage på den sportslige ledelse.

    Vi har overperformet ift. vores økonomi en enkelt gang siden 2004/2005 - det kan godt være folk er glade for de ejere vi har haft de sidste 17 år, men resultatmæssigt er det ikke imponerende resultater vi kan se tilbage på med undtagelse af mesterskabssæsonen for to år siden.

    Ps: lad os lige blive enige om at vi alle er BIF fans og omtale både CV/NF i respektfulde vendinger.
    1 enig

  • Tja svært at være uenige i hovedkonklusionerne her i tråden.

    Vi mangler både energi, fight - men mest af alt mangler vi et spilkoncept, særligt når vi ikke har bolden. Vores pres er for løst og det er for nemt at lave mål mod os.

    En målscore på -5 og smadret ud af pokalturneringen. Få af de nye spillere har fået plads på holdet - forklar mig igen hvorfor vi købte Bell, Alves, Heggheim og Seboulonsen.
    Indkøb der ikke passede til vores måde at spille på - eller også spiller vi ikke på en måde der passer de spillere vi har. I dag lignede det nærmest vi havde givet op på forhånd.

    Et halvdårligt 2021/2022 og nu et ringe efterår 2022 begynder at falde tilbage på den sportslige ledelse.

    Vi har overperformet ift. vores økonomi en enkelt gang siden 2004/2005 - det kan godt være folk er glade for de ejere vi har haft de sidste 17 år, men resultatmæssigt er det ikke imponerende resultater vi kan se tilbage på med undtagelse af mesterskabssæsonen for to år siden.

    Ps: lad os lige blive enige om at vi alle er BIF fans og omtale både CV/NF i respektfulde vendinger.

  • Kentex
  • Kentex   13. november 2022   

  • Er helt ked af at skulle sige det da jeg har været meget meget glad for NF
    Men syntes ganske enkelt vi får alt alt for lidt ud af truppen og efterhånden kan vi ikke blive ved med at pege fingre at truppen. Der mangler simpelthen et hold som gider løbe og arbejde for hinanden.
    2 enige

---

  • Vainio74
  • Vainio74
    Betalende bruger
      13. november 2022   

  • Et citat fra NF himself - Men jeg har ikke tænkt mig at løbe af pladsen. Jeg mener stadig, jeg kan gøre en forskel. For jeg ser altså ikke en spillertrup, der har slået op i banen. Vi har tabt én af de ti seneste kampe. hvis han ser sådan på det tænker jeg vi er i større problemer end først antaget
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • Welkro
    • Welkro   13. november 2022   

    • @Vainio74 meget enig!
      Og vi skal stoppe med at rose os selv for kun at have tabt 1 gang i de sidste 10. Vi har kun vundet 3 af dem og har i samme periode tabt 4-0 mod et 2. div hold!
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer

  • Tanken
  • Tanken   13. november 2022   

  • Det svære i denne samtale er jeg ikke føler vi er som FCK. Jeg føler vi er AGF!!!

    Vi er ringe. Decideret ringe. Vi er pt tættere på nedrykning end vi er på en acceptabel pladsering.

    I dag var skuffende. Virkelig skuffende. Hvor er motivationen?
    2 enige
     
    • Welkro
    • Welkro   13. november 2022   

    • @Tanken selv AGF er bedre end os lige nu..

  • Tror NF er fortid til Jan

  • Betalende bruger
      13. november 2022   

  • En nedrykning kunne måske ses som positiv, hvis det kan skræmme gfh væk

---

  • Mogens
  • Mogens   13. november 2022   

  • Sikken en masse ubehagelige opslag. Har 3point ikke en moderator? Nå, tilbage til tråden. Jeg kan rigtig godt lide Niels. Jeg tror bare at dette var hans sidste kamp. Måske han har tabt omklædningsrummet? Maxsø skal også finde noget andet. Hvis ikke, så af med det anførerbind. Det går ikke længere. Jeg stemmer på Viborgs træner til Brøndby. Kan vi få noget for Wass for han har da i den grad været en skuffelse…. i min verden altså.
    3 enige

  • Trist exit for Niels. Han fortjente bedre. Men spillerne leverer bare ikke varen. De fremstod underligt umotiverede, selv med 21.000 i ryggen kan de ikke mande sig op. Pinligt og ikke trøjen værdigt. Jeg vil fanme snart se nogle spillere som vil dø med trøjen på, spytte blod i pausen og vise os at de GIDER. Zorniger skal ikke tilbage, men for pokker vi har brug for en boss som ham til at genetablere hvad det vil sige at være Brøndbyspiller.
    1 enig
     
    • @Kristianbs

      Der var ikke 21000 i ryggen. Vi er end ikke i top 6 på tribunen mere.

      Respekt for dem der prøver. Men I dag fik vi udstillet om folk kan li det eller eJ, er vi INTET på tribunen uden Alpha..

      Brøndby stadion er en røvsyg omgang,

      Jeg er ikke yder men nyder. Var en fornøjelse på stadion tidligere. Vil fortsat komme men produktet er udvandet og end ikke middelmådigt, og her snakker jeg stemning.

      Alpha er i den grad savnet.
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Kristianbs

      Der var ikke 21000 i ryggen. Vi er end ikke i top 6 på tribunen mere.

      Respekt for dem der prøver. Men I dag fik vi udstillet om folk kan li det eller eJ, er vi INTET på tribunen uden Alpha..

      Brøndby stadion er en røvsyg omgang,

      Jeg er ikke yder men nyder. Var en fornøjelse på stadion tidligere. Vil fortsat komme men produktet er udvandet og end ikke middelmådigt, og her snakker jeg stemning.

      Alpha er i den grad savnet.

  • Er det vi så idag holdet reelle niveau?? Jeg kan ikke tro det, vi har så mange dygtige spillere, men som hold fungerer de ikke.
    Hvem har skylden? pr. Difination er det altid træneren, men det er ikke hele svaret, når vi skylder på bænken NF's passivitet så må spillerne og især anføreren tage initiativ og sparke gejst i holdet, det burde kunne forlanges af top professionelle og højt lønnede spillere.
    Det vi så idag, var ikke Brøndby værdigt

  • fabi
  • fabi   13. november 2022   

  • Stop nu med alt det der om at ville det og vilje og blod. Hvis der er noget der ikke har karakteriseret holdet selv om de ikke har været gode og ikke fået nok resultater og ikke spillet særlig godt. Så kan man ikke klage over deres indstilling.

    Tilgengæld kan man godt være skuffet over at spillet ikke er mere sammenhængende. At træneren siger vi skal sætte flere afleveringer sammen, altså være bedre på bolden, men at vi overhoved ikke er blevet bedre til det parameter igennem hele efteråret. Ingen skabelon angreb. Alt for lidt bevægelse uden bold. Ingen relationer imellem spillerne. At spillerne er helt vildt afventende i deres presaktioner. Alt for stor afstand imellem kæderne. Og til sidst de 2 aller aller største sten i skoen igennem efterårs sæsonen, som har kostet os over 10 point. Måden vi eksekvere offensive og defensive dødbolde på og indskiftninger der fører til fuldstændig afgivelse af momentum.

    Niels Frederiksen og Martin Retov tak for denne gang. Med mesterskabet har i skrevet jer ind i brøndbys historiebøger (retov på ny). Det er okay at lave fejl. Det er menneskeligt, men at begå de samme fejl igen og igen, og slet ikke rykke spillet med og uden bold i en positiv retning i hele 2022. Så bliver vi nødt til at prøve noget nyt. Tuchel står vidst stadig uden job :) ham tager vi sgu. kom så CV
    1 enig

---

  • Jeg synes NF har hængt med hovedet i en lang periode, han virker handlingslammet, tror det har spredt sig til staben og omklædningsrummet, det er gætteri men det har set mærkeligt ud længe, det vist godt med en pause også for nogle herinde, ingen nævnt ingen glemt, god vinter pause
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        14. november 2022   

    • @Rasmus Stephansen engang imellem skal man bare rive det fucking plaster af i et hug, og det skulle være sket efter Viborg kampen på udebane, jeg fatter ikke hvorfor man gambler med klubben på måde, at smide træner teamet på porten efter den kamp ville ikke ha' været en panik handling mere end det vil være at smide dem ud nu.





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner