Fodbold live resultater




Brøndby taber i Aalborg

Skrevet af Thomas Kramer Nielsen, 21. august 2022

Brøndby IF var søndag aften taget til Aalborg, hvor en vigtig udekamp på Aalborg Portland Park mod AaB ventede. Med en sejr ville de blå-gule få kontakt til subtoppen, hvorimod man med et nederlag ville stagnere på niendepladsen.

For første gang siden sæsonen startede, havde Brøndby haft hel uge uden kamp, og derfor god mulighed for at træne og restituere.

De blå-gules startopstilling var næsten identisk med sidste weekend. Eneste ændring var at Tshiembe startede i stedet for Alves. Det var derfor desværre uden profiler som Mads Hermansen, Andreas Maxsø, Blas Riveros og Simon Hedlund, der alle fortsat var meldt ude med skader, og dermed ikke til rådighed.

Der var ikke spillet mere end 55 sekunder før AaB var farlige. Et boldtab af Wass, og Sousa hamrede bolden på stolpen. Første advarsel til Brøndby. I det hele taget var det AaB, der startede bedst. De var aggressive og pressede Brøndby til en masse boldtab og fejlafleveringer.

Netop aggressiviteten var udslagsgivende, da Sousa, efter et boldtab af Radosevic, 10 minutter senere fik en friløber og let kunne sparke bolden ind til 1-0.

AaB-spillernes presspil og aggressivitet første til et hav af boldtab og fejlafleveringer af Brøndby, der på ingen måde kunne få spillet til at hænge sammen.

Og udover en mulighed til Brøndby i slutningen af første halvleg, var det ikke meget de blå-gule havde. Det var Cappis, der fik en stor chance efter en fornem vending og aflevering af Divkovic. Cappis forsøgte indlægget, men ingen Brøndby-spillere nåede frem til bolden. Derfor kunne de gå i omklædningsrummene med 1-0 til AaB ved pausen.

Trænerteamet brugte pausen til at foretage en enkelt ændring. Der manglede simpelthen noget fysik oppe foran, så Salech kom ind i stedet for Divkovic.

Brøndby kom bedre ud til anden halvleg. Allerede efter fem minutter kom de også frem til en fin chance ved Kvistgaarden. Han fik sin afslutning blokeret, men Schwartau fulgte op. Desværre forbi mål.

De blå-gule spillede bolden bedre rundt og forbi AaB-spillernes pres. Modsat første halvleg. Det var også efter nogle gode afleveringer, at Greve i højreside af feltet, på kanten af offside, kunne finde Kvistgaarden, der prikkede bolden ind til 1-1.

Man skulle tro, at Brøndby ville være ovenpå efter scoringen, men nej. For herefter fik AaB mere fat i kampen. De fik også spillet sig frem til en stor mulighed, da Fossum fik en friløber, men brændte. I det hele taget var AaB-spillerne vågnet op igen. Brøndby havde svært ved at få spillet til at hænge sammen og modstå AaB's pres.

Derfor var det desværre heller ikke den store overraskelse, da AaB i slutningen af anden halvleg kunne heade bolden ind til 2-1 efter et hjørnespark. Det blev også kampens slutresultat.




Deltag i diskussionen




  • Mr.D
  • Mr.D   21. august 2022   

  • Jeg magter det ikke….
    ARGH!!!
    7 enige

  • Philip
  • Philip
    Top kommentator
    Top gode
    Top enige
      21. august 2022   

  • Pinligt, pinligt og pinligt. Der er kun et lyspunkt i dag og det er Salech. Vi har ingen gameplan, spillerne kender den i hvert fald ikke, vi kæmper ikke for det og vi udvikler os slet ikke.

    Slimane burde blive smidt ned på u17 holdet, han gider tydeligvis ikke mere og han kan tage Rosted med.

    Det eneste lyspunkt - udover Salech er - er, at vi mangler fem profiler, der alt andet lige vil pynte på holdet.
    16 enige · 6 god kommentar
     
    • @Philip meget enig. Jeg synes dog også Tshiembe gør det godt
      5 enige · 2 god kommentar
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        21. august 2022   

    • @Philip jeg må desværre give dig ret - jeg forstår ikke hvad NF ser til træning der gør at han er foran alves og HH.
      1 enig
     
    • preben
    • preben   21. august 2022   

    • @Philip helt enig, men jeg tror også det er nødvendigt med trænerskifte , NF har intet, intet udviklet, måske lige st give andre skylden for den manglende udvikling
      2 enige · 2 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer
     
    • @Philip enig med U17 holdet, eller udlejes til FC Roskilde. Så risikere vi ikke at han kommer ind og forsinker spillet.
      1 enig

  • Flange
  • Flange
    Betalende bruger
      21. august 2022   

  • Men hey:
    Alt er vel ok?
    Brøndby er jo Danmarks sejeste og mest ægte klub.
    Hvis vi bare får bremset udviklingen mod moderne fodbold, bliver den fantastiske fortælling om Brøndby IF bevaret.
    Så er det vel ikke så vigtigt, om vi vinder?
    3 enige · 3 god kommentar

  • Hvad er det, der sker efter vores udligning? Hvordan kan kampen pludselig blive så ensidig? :(
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • @Lafayette
      Slimane erstatter Schwartau, og så spiller man vel nærmere 10 mod 11.

---

  • Mc
  • Mc   21. august 2022   

  • Zorninger er fri på marked…
    4 enige · 4 god kommentar
     
    • 19Magic64
    • 19Magic64
      Betalende bruger
        21. august 2022   

    • @Mc Han er lige blevet fyret fordi stab og spillere var utilfredse med ham, præcis som han blev i Brøndby sidst!! -kom igen..
      1 enig · 2 god kommentar

  • Mr.D
  • Mr.D   21. august 2022   

  • Vanvittigt at vi ikke magter at holde på bolden når vi er presset.
    Selv Wass er ramt af ingen-BIF-spiller-kan-sparke-gode-dødbolde forbandelsen.
    2 enige

  • Nuky
  • Nuky
    Betalende bruger
      21. august 2022   

  • Der er uendeligt mange ting at tage fat på, alt for mange, så jeg vil bare nøjes med at sige Slimane overhovedet ikke kan være sin indsats bekendt i dag.
    8 enige
     
    • @Nuky Heller ikke idag - der er ikke mange der taler om 50+ mill salg mere... Han er rystende ringe, men der er han jo desværre ikke alene
     
    • @Nuky fuldstændig enig, han råber på bolden hele tiden, men han har jo ingen boldkontrol, og en alt for langsom forståelse for spillet.

  • Solz
  • Solz   21. august 2022   

  • Så ærgerligt, men vi kæmper også konstant med spillet. Vi har en svag trup, men vi gør det sandelig heller ikke nemmere for os selv, når vi starter med de samme som mod OB. Niller er rådvild, det synes jeg desværre er tydeligt.

    Vores ageren, hvor vi først for nylig for alvor igen er begyndt at tilføre truppen erfarene kvalitetsspillere, den har selvfølgelig en helt afgørende betydning. Først nu, hvor alvoren for længst har indfundet sig, der tyder det på, at vi for alvor køber den påkrævede kvalitet, hvis vi da gør det. Det her hold mangler meget, hvilket har været åbenlyst meget længe.
    3 enige · 1 god kommentar

---

  • Mr.D
  • Mr.D   21. august 2022   

  • Er piv nervøs når modstanderen har hjørne.
    Har hvilepuls når vi har, for det bliver ikke farligt….
    5 enige · 2 god kommentar
     
    • @Mr.D kunne være spændende at se noget statistik på mål fra dødbolde for og imod.
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer
     
    • SSN
    • SSN
      Betalende bruger
        21. august 2022   

    • @Mr.D så enig. Det er simpelthen så ringe trænerarbejde

  • Barca
  • Barca   21. august 2022   

  • endnu en sæson hvor vi konmer elendigt fra land…om vi kommer i top 6, afhænger af CV’s slutspurt….
    1 enig
     
    • Sinbad
    • Sinbad
      Betalende bruger
        21. august 2022   

    • @Barca er du sikker på at vi kan blive i rækken hvis der ikke sker noget

  • Barca
  • Barca   21. august 2022   


  • Det er da en særdeles kedelig tendens hvis vi forsætter med at kickstarte modstandernes sæson mod fcm.

    Jeg håber ikke at det var en bevidst strategi at overlade initiativet fuldstændig efter udligningen. Der mangler tydeligvis noget.
    1 enig

---

  • Jeg orker snart ikke dette spil mere. Hver gang jeg ser Rado og Bell sammen i denne diamant springer jeg i luften. På den ene side, så er jeg så træt at den måde NF spiller på. På den anden side, så har han også bare en super tynd trup.

    Jeg ser bare ikke meget fremgang i dette hold. Man ender ud i at spille lange bolde hele ret ofte.
    Som Pedersbæk siger, time to kill your darlings..
    Rado passer ikke til dette system. Orker ikke at se på det mere.. Så længe han holder fast i det, så tror jeg ikke på en god sæson..

    Har aldrig i mig liv undladet at se en Brøndby kamp, men er ved at være der nu.
    5 enige · 5 god kommentar
     
    • Solz
    • Solz   21. august 2022   

    • @Ville bliv vild ! Har det på samme måde. Niller har famlet rundt længe, men samtidig har han heller ikke haft specielt gode forudsætninger for succes, da CV længe har handlet særdeles sløvt ind, hvilket CV jo selv må være klar over, da rygterne jo konstant florerer om rutinerede spillere vi overvejer at købe. Niller pragmatiske stil har skabt mirakler, men det virker efterhånden ikke til at NIller ved hvad han skal stille op. Nillers pragmatiske stil er sjældent super underholdende, så hvis han ikke leverer resultater er der jo næppe meget tilbage.
      4 enige · 1 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

  • SSN
  • SSN
    Betalende bruger
      21. august 2022   

  • Hvor er det bare et håbløst indhop af Slimane. Mega skuffet over ham. I øvrigt fortjent Aab sejr. Vi har da nogle fine sekvenser i 2. halvleg men karakteristisk for vores hold er at vi fremstår totalt uorganiserede defensivt. Giver et hav af chancer væk. Sådan en kamp SKAL man kunne holde rent bur efter 1-1 og tage det ene point.
    6 enige

  • TACKLER
  • TACKLER
    Betalende bruger
      21. august 2022   

  • Aalborg er Danmarks Afghanistan!

    AaB var ringe, vi var ringere. De spillede som sædvanlig, årets kamp på hjemmebanen, når Brøndby kommer forbi.

    Flot mål af drengene og synd vi ikke fastholder momentum og initiativ efter scoringen.

    Ikke imponeret over Cappis på backen og Slimane har været væk i et par uger nu. Salech skal vist til at starte inde i angrebet, hans fysik ka’ noget.
    1 enig · 1 god kommentar

  • Hvorfor kommer SebSeb ikke ind i løbet af anden halvleg og skubber Wass op på midten?
    9 enige
     
    • @Marc Johnson Det vil være aaaalt for offensivt. Så skullr NF jo spille med kun en 6'er..
      3 enige · 4 god kommentar
     
    • @Marc Johnson fordi træneren hedder Niels Frederiksen
      1 enig

---

  • Turbo
  • Turbo   21. august 2022   

  • Jeg var så glad for at slimane startede ude. Kan vi så ikke næste gang lade ham blive helt ude. Så kan han sidde derude og hygge sig med divkovic for han skal heller ikke ind. Ham salech har til gengæld alt hvad en top angriber skal ha. Hurtighed,styrke og er stor som et hus. Han skal bare ha chancen,tillid og selvtillid.
    2 enige
     
    • Mr.D
    • Mr.D   21. august 2022   

    • @Turbo
      Salech gør meget godt, men viser også mangler på særligt det tekniske område (kan man sige om mange i dag). Men der er noget der han skal arbejde en del med

  • Barca
  • Barca   21. august 2022   


  • Barca
  • Barca   21. august 2022   


  • Barca
  • Barca   21. august 2022   

  • Nanna, vil du ik høre CV hvad tanker han gør sig mht træner staben? Vi mgl tydeligtvis JS, en dødsbolds-ekspert …og en hel masse mere…. det sejler jo, vi har vel nærmest ik spillet en god kamp… meget længe ( OB kampen tæller vel ik for en rigtig kamp)
    1 enig
     
    • @Barca kommer ikke til at ske at Nanna udfordre CV eller klubben.

---

  • Jeg vil hellere have at modstanderen for et straffespark imod os end et hjørnespark…. Det er mig ubegribeligt, at man kan dække så dårligt op på alle dødbolde. Vi har alle man hjemme på alle hjørnespark. Det må da kunne lade sig gøre, at alle dødbolde ikke skal være farlige.

    Vi spiller dårlig i første halvleg. Radosevic og Rosted er simpelthen for dårlige på bolden, det er et kæmpe problem når vi bygger op. Vi kommer godt ud til anden halvleg, men af en eller anden årsag overlader vi alt initiativ til AaB. Thomas Mikkelsen begynder at trække tiden, selvom vi har momentum. Vi lukker dem ud på kanterne og giver dem indlæg, selvom vi er pivringe til at forsvare indlæg….

    Savner også at trænerteamet og Niels efterhånden finder den start ellever og den spilfilosofi vi skal spille. Vi famler i blinde. Wass er bedst på midtbanen siger han og alligevel spiller han højre back. Skuffende indsats igen. Vi kan købe nok så mange spillere, når vi laver så mange personlige fejl og ikke kan dække op på dødbolde, så taber man. Pilen peger mange veje, men ingen tager ansvar for tiden….
    6 enige · 1 god kommentar

  • Barca
  • Barca   21. august 2022   


  • Barca
  • Barca   21. august 2022   


  • Barca
  • Barca   21. august 2022   


---

  • De ville det mere end os. Så taber man altså når man er Brøndby. Vi mangler så hårdt Maxsø nede i det forsvar. Send Rosted og også gerne Rado til Viking som en gratis gave!!
    4 enige · 4 god kommentar
     
    • Mathat
    • Mathat   21. august 2022   

    • @Kristianbs enig omkring Rosted men det er bare ikke et hold vi ser spille. De kender ikke hinanden
     
    • Hans
    • Hans   21. august 2022   

    • @Kristianbs både radosevic og joe Bell laver fejl…radosevic med en meget kampdiferende en af slagsen…Bell for langsom med at slippe bolden og så tages den fra ham…han har norsk eliteserie tempo
      1 enig

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Superman
    • Superman
      Betalende bruger
        22. august 2022   

    • @Kristianbs Jeg fatter ikke hvordan de 2 stadig er på holdkortet?!??!?!

      Hvis jeg skal forsvare Rado en smule, så synes jeg faktisk at det fungerede godt at bruge ham som libero når vi bygger op, og ligge ham ned mellem stopperne, men det var man gået væk fra igår, og han har ingen berettigelse oppe på midtbanen når vi selv har bolden..

      Rosted giver simpelthen bare 0 mening, specielt nu hvor det er en position hvor vi rent faktisk har erstatninger klar.
      Man kan dog håbe at Rosted ryger på bænken fremfor Tshiembe, når Maxsø forhåbentligt snart er tilbage. Men uanset skal vi da alle dage hellere spille med: Alves, Heggheim, Tshiembe eller måske en U15 spiller, som der trods alt kunne være lidt perspektiv i.

      Kæft jeg er træt af Rosted og Rado.......

  • Vi har været dårlige siden vi løftede pokalen den 24. maj og i krise hele 2022. De ansvarlige skal indse det meget snart.
    5 enige · 1 god kommentar

  • Uka
  • Uka
    Betalende bruger
      21. august 2022   

  • Jeg blir så træt når Rosted er valgt, frem for Alves eller Heggheim.
    12 enige · 4 god kommentar
     
    • @Uka Heggheim har været pivringe når han har fået chancen her i efteråret, det vel derfor. Så det et spørgsmål om hvem som er mindst pivringe og her er jeg enig, hellere Heggheim end Rosted, trods alt....

    Se 1 flere kommentarer

  • Jeg tænker bare hvor længe det her mararidt skal fortsætte?? Gad vide hvad JB og bestyrelsen tænker om CV inkompetente ageren… Der er jo penge nok…. Måske Vores klub skulle til at få ryddet op i trænerteamet…Vi kan jo ingenting med bolden, intet koncept, og hvorfor er Wass ikk på midtbane, hvorfor spiller cappis Venstre back når vi har en ung der kunne komme ind??… Igen dør vi på dødbold, vores egne er lort… hvad laver Retov egentlig ?? Hvorfor ikk Genansætte AZ evt??…. Nu har vi 7 point op til topholdet, Ingen pres ingen ageren men vi reagerer konstant… Og igen så ser vi slimane og rado som komplet boldmongoler…..
    Hvor er jeg vred, og kære Jan Bech hvor længe vil du stå model til det her?? Det er jo pinligt og 6 point ud af 18…. Akkurat ligesom sidste sæson kunne det tænkes der skulle ryddes helt op, og få så for helvede ansat AZ!!!! Og CV er jo opreklameret, manglende indkøb, dårlige indkøb, og så har manden (cv) har solgt al kvalitet…. DET ER SÅ RYSTENDE OG Pinligt!!!!
    Hvor er konceptet, hvor er presspillet?? Simpelthen for viiiildt at være vidne til!!!
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • Hans
    • Hans   21. august 2022   

    • @Anders77 rørende enig manglende ageren fra sportschefens side ….han har midler at købe den F###### angriber for og der bliver ikke ageret ! De mange skader gør at manglen på performance spillere er udslagsgivende …slimane er et omvandrende rungende nul ! Bidrager med INTET! Kan INTET! vil INTET! Mig en gotisk gåde!!?? Hvad diverse eksperter ser i ham? Manden er jo helt væk! Glider ud af kampene! Passiv i det opbyggende spil….og så nogle af de middelmådige spillere cv har hentet…falliterklæringer hele vejen til banken….ikke nogle spillere der kommer til at give en skid renter eller provenue i længen….ej det må kunne gøres bedre…en hente spillere i midterhold i Norge og Slovakiet ….
      2 enige

    Se 8 flere kommentarer

---

  • Mathat
  • Mathat   21. august 2022   

  • Jeg kan virkelig godt lide NF og Retov. Jeg er taknemmelig for mesterskabet men noget er galt. Vores trup er ikke så dårlig, hverken på papir eller på banen at vi ikke skulle kunne vinde disse marginal kampe. Værre er spillet. 10 gide velspillende minutter og resten mønstre ingen genkender og løb ingen ser. Noget er knaldrivende galt i 1964. Hvad er løsningen. Er det nye øjne ?
    3 enige

  • Tanken
  • Tanken   21. august 2022   

  • Argh hvor er det her bare som at blive slået hjem i ludo. Vi er fuldstændigt tilbage til det chancefattige uskarpe Brøndby som vi har set hele sæsonen og det meste af sidste. Gud hvor havde jeg håbet på vi kunne have sat momentum i efter OB kampen, men ak, en kamp ændrer selvfølgelig ikke det billede jeg egentlig mener vi har set siden sidste sæsons start.

    For det første forstår jeg ikke hvorfor vi gang på gang kan starte kampe på den måde i Aalborg. Vi ved alle at Aab har deres hjemmekamp mod os som deres vigtigste kamp hele året. Det svarer jo for dem til derbykampene. Alligevel går vi gang på gang på banen som vi møder et 2. divisionshold i en venskabskamp. Der må snart være nogen som fortæller spillerne at de bliver nødt til at sætte sig op til at gå 200% ind i alle nærkampe, fordi det vil Aab gøre.

    For det næste har vi snart snakket om en ny angriber i lang tid. Jeg vil dog mene hvis vi havde valget mellem en god angriber og en kreativ midtbane som kan sætte vores spillere op, er det til hver en tid det chanceskabende vi mangler. Vi kommer til så få muligheder, og dem vi får er ikke store. Så er vi ikke gode nok til dødbolde til at blive farlige der heller, og så ender det med det her ”rent bur eller max 1 point” som vi er ude i. Jeg synes simpelthen vores kreative kræfter er en blanding af for dårlige og for nemme at lukke ned taktisk.

    Jeg synes vi kommer ind i kampen stille og roligt, og vi starter 2. halvleg godt. Jeg forstår bare ikke hvorfor vi stopper med at spille når vi scorer? Det er som om hele holdet kollapser nedefra og alt spil i fase 2 og frem bliver stort set ikke eksisterende. Aab kommer selvfølgelig med et større pres, men det skal vi kunne håndtere. Og så savner jeg noget vildskab, noget ild i øjne og noget vilje og mod til at sejre.

    Jeg synes vi virker både ideforladte, tamme og modløse. Jeg synes ikke vi er Brøndby værdige pt. Jeg vil være tilbøjelig til at sige der skal ske noget for vi er superligaen værdige. Jeg synes der er sket noget taktisk over det seneste år, hvor vi simpelthen er gået fra at turde række ud efter sejren til vi er bange for at tabe. Det her er ikke det hold som lader målmanden sparke frispark på midten af banen i overtiden i Parken. Og det er ikke kun manglen på kvalitetsspillere som gør det. Jeg vil f eks ikke sige vi er et dårligere hold end Aab spiller for spiller, men der var kun et hold som ville vinde på banen i dag.

    Alt dette falder selvfølgelig tilbage på trænerteamet, som jeg ikke synes lever op til forventningerne i dag. Hverken taktisk eller indstillingsmæssigt. Det er selvfølgelig ikke for at sige vi skal fyre teamet i dag, men jeg synes vi skal overveje at kigge på om vi har fundet den rigtige erstatning for Jesper Sørensen. Og jeg synes vi skal glemme alt om at lade Retov tage over. Desuden tror jeg vi skal forberede os på interviews hvor fyringer og et brændende sæde bliver spurgt ind til. Og i sidste ende skal man måske overveje hvorvidt man henter en ny som kan starte i vinterpausen, hvis vi ikke rykker os på de spillemæssige parametre. Fordi vi slår negativt ud på langt de fleste af disse. Og det vi har set de sidste 13-14 måneder kan vel kun siges at være for dårligt. Både i forhold til ledelsen, spillermaterialet, kampgejsten, transferstrategien, den taktiske opsætning og resultatmæssigt. Der skal i hvert fald ske noget, fordi pr dags dato mener jeg vi har større risiko for at rykke ned end for at komme i top 3…
    9 enige · 4 god kommentar
     
    • Mathat
    • Mathat   21. august 2022   

    • @Tanken Meget enig. Vi står og sparker lange bolde tilbage til aab så de kan lægge nye ind. Det gir ingen mening
      1 enig

  • Man er vel desværre ikke overrasket. På den anden side var det nemme penge på Oddset. For hvis nogen skulle sætte Aab igang, så skulle det naturligvis være os..

    Selv et AaB i krise, slår os uden at det er ufortjent. Det er vanvittigt at vi ikke er bedre.

    Jeg så absolut ingen plan igennem hele kampen, og jeg er tydeligvis ikke den eneste. Den del falder altså tilbage på Niels. Nej, vi har ikke js mere, men Niels har ansvaret!

    Det er mig simpelthen ubegribeligt, at en træner på det niveau kan have den samme flok spillere til rådighed SÅ længe, uden at kunne få dem til at spille sammen. Man snakker altid kontinuitet, og det må man sige Niels har fået, for det er jo de samme spillere han har haft til rådighed I en evighed.

    Hvis Niels ikke enten er fyret, eller selv er gået grundet det tydligt manglende samarbejde med cv, inden jul, så vil jeg blive overrasket. Jeg tror ikke på han er der sæsonen ud.

    Jeg gad virkelig godt være fluen på væggen, til et møde mellem de to.. for jeg tror ikke på kemien kan være ret god, når man er så langt fra hinanden på spørgsmålet om hvad der skal til.
    2 enige

  • Vi ligner et hold der ikke tror på det. Vi spiller meget bolden bagud, også når vi er på deres halvdel. De skal tro mere på at de kan spille forbi deres nærmeste modstander.
    Vi har befundet os i en krise siden januar. Jesper Sørensen er savnet.

---

  • Aabjerg
  • Aabjerg
    Betalende bruger
      21. august 2022   

  • Det er fandme skuffende med dagens resultat og indsats. Ikke at det kommer bag på en.. det er lidt sådan det altid er i Aalborg.. men hold nu kæft der skal til at ske noget med det hold. Jeg kan i hvert fald ikke se strukturen i holdet eller en fast defineret spillestil.

  • BrianV
  • BrianV
    Betalende bruger
      21. august 2022   

  • Det er pinligt. Specielt når man er inde og støtte gutterne.
    Sad og tænkte Nu skal det nok passe med Aab får bolden ind til slut. Faktisk blev jeg ikke overrasket da det så skete. damn...
    1 enig

  • Hvis ikke JBA snart træder i karakter, så kan vi risikere at det hedder 1 div. næste sæson. Lige nu er kun OB og Lyngby dårligere end os.
    Jo flere dage CV sidder ved roret, jo større er risikoen for den totale katastrofe.

  • Nu er det tid til at Niels kigger lidt indad.

---

  • DF
  • DF   21. august 2022   

  • Bare mega suk

  • Mr.D
  • Mr.D   21. august 2022   

  • Hmm
    Har ikke lige regnet efter, men er Kvisten ved at score regelmæssigt? Fx hver 3.kamp på tværs af turneringer?

  • Mr.D
  • Mr.D   21. august 2022   

  • Savner så meget…
    Wass på midten
    Blass på backen
    Maxsø i forsvaret
    Hermansen i målet
    Point på kontoen….
    1 enig

  • Mr.D
  • Mr.D   21. august 2022   

  • Måske et lidt mærkeligt skud, men ham der afløste JS virker ikke som den rigtige løsning. Der nå være en mulighed for at tiltrække en tungere profil til at styrke trænerteamet.

---

  • Mr.D
  • Mr.D   21. august 2022   

  • Tror det bliver bedre (for kan ikke holde andet ud).
    Wass bliver bedre når han kender holdet (og deres begrænsninger) og bliver flyttet op på midten.
    De skadede spillere kommer tilbage.
    Synes Bell er blevet bedre med bolde de seneste kampe.
    Greve er begyndt at vise lidt. Kan godt lide han er mere boldfast.
    Kvisten scorer igen, bliver det en vane?
    På negativ siden har Rado og Rosted altså problemer med bolden. Slimane har gang i en større formnedgang (VM vinker ikke forude lige nu).
    Og der er ingen der pt er kommet ind fra bænken og pludselig brændt det hele af.
    1 enig · 1 god kommentar

  • Jeg har skulle bruge et par dage til at få pulsen ned og fordøje. Og ja det var endnu et træls nederlag, men vi skal huske at vi jo altid taber i Aalborg - uanset hvilken periode, vi har været inde i.
    Det skal nok blive bedre. Vi mangler et par offensive spillere, Slimane skal genfinde sin form, Wass skal spilles ind på midten og vi skal have vores bærende spillere tilbage fra skader.
    Vi må fokusere fremad. Og det er nu vi skal stå sammen i bussen og skrue endnu mere op for lægterne! Vi må ikke give op - og som 12. mand er det vores opgave at tilføre energi, vilje og troen på sejren!






Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner