-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Kent Nielsen overvejer angiveligt en jobmulighed på et niveau, hvor Silkeborg nu kigger efter ny træner
HVIS nu Thomas Nørgaard bliver kommende cheftræner kunne det så blive med Kent ved sin side?
Jeg er helt klar over alle forbeholdene ex om det er en downgrade. MEN Kent er ikke helt ung mere og trænger måske til nye rammer efter en svær sæson. Måske han også mener det er tid til en ny mand i spidsen for Silkeborg.
Kent sætter flueben ved erfaring, viden om Brøndby som klub, kender Superligaen som få andre
Og ja, så er vel også godt med een i trænerteamet, der er bare lidt ældre end Wass og Mortensen.
Longshot, I know og det kan også være, at det en landsholdstjans han overvejer....
Deltag i diskussionen
FremadVestegnen 10 dage siden
Så store er vi trods heller ikke.
Bjarke 10 dage siden
Bibedibob 10 dage siden
Men hvad er det Agger har vist som trænerkapacitet der gør at så mange er hooked på ham? 2 sæsoner med nedrykningsspil i HB Køge og så assistent på landsholdet der ikke kunne komme til VM trods en nem vej og 3 forsøg?
Ingen tvivl om hans spillerkarriere og dedikation til klubben, men er det nok?
Bjarke 10 dage siden
Agger er ved tage den store træner licens. At det var ham og hans kammerat Lars Jakobsen uden budget, der stod i spidsen af HB Køge, var næsten dømt til at gå galt. det er derfor vi skal have en erfaren cheftræner.
Derfor ser jeg gerne også Lorentzen sammen med ham. Lorentzen har mistet spillere hvert vindue i B93, uden at få dem ordentligt erstattet. I et setup som Brøndby, tror jeg han vil kunne skabere resultater.
Vil gerne have noget Brøndby DNA med tyngde.
adborch 10 dage siden
Bibedibob 9 dage siden
Jeg elsker Agger, jeg elsker han kom tilbage, selvom kroppen viste sig ikke at kunne holde til det. Men med de seneste år i mente, gad jeg bare godt, at vi finder en træner og en assistenttræner, hvor CV'et byder på mere end Brøndby (og Liverpool)-legende.
Tror jeg har brændt nallerne lidt på at det er længe siden Brøndby har ansat en sportsdirektør, en direktør, en træner eller en assistentræner hvor jeg, da de blev ansat, faktisk var optimistisk omkring hvad de kunne byde på. Måske med undtagelse af Cooper, selvom det endte med at gå galt. Og Zorniger hvis vi går langt nok tilbage.
adborch 9 dage siden
Fra et personligheds perspektiv vil jeg mene Agger har den pondus der skal til. Men den skal selvfølgelig også komme med andre kvaliteter, og jeg ville da også velkomme ham med en vis skepsis.