Fodbold live resultater




Clement Bischoff, Han Er Ikke Brøndby Værdig.....!

Skrevet af Rasmus Stephansen, 24. maj 2025

Kære Brøndby Fan...!

Bischoff, En Spiller ude af synk med klubben & vores værdier

Clement Bischoff er utvivlsomt en talentfuld spiller, men de seneste måneder har rejst spørgsmål om hans respekt for, hvad Brøndby IF virkelig står for. Brøndby er ikke bare en fodboldklub – det er en institution, bygget på værdier som sammenhold, fællesskab og et ubrydeligt bånd mellem spillere, frivillige, og fans. Klubben er en unik størrelse i dansk fodbold, med Danmarks mest loyale fans, der kræver én ting: Respekt for trøjen og hjertet det rette sted......?

Desværre har Bischoffs udtalelser og handlinger og især manglende handlinger i forbindelse med kontraktforhandlingerne fået mange til at tvivle på hans engagement i klubben og dens værdier. Det er en skuffelse, der føles tungt i en klub, hvor loyalitet vægtes højere end individuelle ambitioner.

Manglende Respekt for Trøjen

Når en spiller vælger at forhale kontraktforhandlinger i månedsvis, samtidig med at han åbent spekulerer i muligheder for at skifte klub, sender det et klart signal til os fans.

For os Brøndbys fans handler det ikke kun om at spille fodbold. Det handler om at forstå og repræsentere klubbens sjæl. Hvis man bærer Brøndbys trøje, bærer man også ansvaret for at vise respekt og værdsætte det fællesskab, som fansene, de frivillige, familierne hver eneste uge investerer deres tid, penge og følelser i.

Bischoff har gentagne gange udtrykt ønske om at prøve kræfter med udenlandske ligaer, hvilket i sig selv er forståeligt for en ambitiøs spiller. Problemet opstår, når ambitionen overskygger respekten for klubben og man ikke er ærlig i sin optræden og sine udtalelser. At Bischoff ønsker at forlade klubben uden først at bringe fælles succes og en kontraktfolængelse, er et svigt af de værdier, der har gjort Brøndby til noget særligt.

Bischoff Er Ikke Den Rette for Brøndby?

Brøndbys fans er ikke urimelige. De ønsker at støtte spillere, der engagerer sig i klubbens succes og forstår dens betydning. Men de ønsker også, at spillerne skal forstå, at ingen – heller ikke Clement Bischoff – er større end klubben.

Hvis Bischoff virkelig vil være en del af Brøndbys fremtid, må han vise det med sine handlinger. Det kræver, at han respekterer klubbens værdier og genfinder glæden ved at spille for en klub, der er bygget på fællesskab og kærlighed til spillet og stopper med at holde os hen med månedsvis snak og undvigelser – Vi gider ikke mere Bavl og manglende ærlighed.....!

Brøndby IF er en trædesten til noget større. Det viser historien - en platform og et springbræt som Clemnt Bischoff har udnyttet og som kræver en spiller med hjerte & respekt for klubben.

Hvis Bischoff ikke kan forstå dette, er det bedre for alle parter, at han søger sin fremtid andetsteds. Så farvel til ham, gerne i en sommertransfer ellers må han ud på bænken resten af tiden.




Deltag i diskussionen




  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      24. maj 2025   

  • Vi vil vel alle have så attraktive arbejdsforhold, bl.a ang. Lønforhold, som muligt.
    Der foregår vel en almindelig tovtrækkeri imellem Bischoff og klubben omkring en forlængelse.
    Bischoff besidder et stort potentiale, hvilket skal afspejle sig i hans evt. Nye kontraktforhold.
    Synes måske vi hellere skal kigge på længden af vores ungdomskontrakter.






    5 enige · 4 god kommentar
     
    • @LJS han har vist på det seneste at han ikke er klar til en større hylde.

      I suppen er han i bedste fald ganske ordinær.
      9 enige · 2 god kommentar
     
    • @LJS 99% af alle ungdomskontrakter bliver skrevet på 3 år, som er det maksimale for spillere under 18.

    Se 7 flere kommentarer
     
    • @LJS

      Det er vist et fiktiv tovtrækkeri. CB har snakket om hvor meget han gerne vil forlænge, men det står efterhånden ret klart, at han absolut intet ønske har om at forlænge. Han spiller fodbold for ham selv. Det er måske fair nok. For mig er fodbold stadig følelser og kærlighed, så Kvisten, Frendrup, Jobbe osv er rigtig Brøndby drenge.
      4 enige

  • Har ærlig talt svært ved at forstå kritikken. Synes det lyder meget bittert
    Når det så er sagt, så fatter jeg ikke hvis Bischoff vælger ikke at forlænge. Han har på ingen måde overbevist i superligaen. Der er masser han kan lære her og en kortere vej til spilletid
    13 enige · 6 god kommentar
     
    • @Marc Johnson Men Bischoff har fra før CV´s afgang været i forhandling med klubben om en forlængelse, eller nu på 8énde måned, så derfor min kritik af hans adfærd osv.
      3 enige
     
    • @Marc Johnson tror du skal fortælle det til hans agent , jeg tror at det er der problemet ligger.
      1 enig · 2 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

  • Mauer
  • Mauer   24. maj 2025   

  • Måske er der andre faktorer der spiller ind, i hans manglende forlængelse. Eller hans nedadgående præstationer. Måske tror han ikke på projektet med Birk, da han er er blevet kastet lidt rundt. Det er forståeligt. Men det rykker ikke ved det faktum, at så må han melde klart ud.
    2 god kommentar

  • Det er godt nok en hård konklusion på noget du ikke har indsigt i.
    Lad os se hvad der sker.
    Jeg ser ikke bischoff som en usympatisk person der skider på bif’s værdier.

    Så medmindre du har noget indsigt du vil dele med resten, så synes jeg det er en forhastet konklusion du har.
    13 enige · 7 god kommentar
     
    • @FremadVestegnen Insider Indsigt eller ej, jeg aflæser, opfatter og analyserer folks adfærd og udtalelser eller mangel på samme, i den kontekst drager jeg mine konklusioner.

      Jeg skriver intet om hvorvidt den unge mand er usympatisk, jeg synes faktisk at når han udtaler sig at han fremtræder sympatisk.

      jeg skriver heller intet om hvorvidt han, som du vælger at skrive, skider på klubben, jeg nøjes med at skrive at jeg ikke synes han udviser nok respekt osv. overfor klubben osv.
      2 enige · 1 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer

---

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Betalende bruger
    Top kommentator
    Top enige
      24. maj 2025   

  • Det er klubbens ansvar, at de spillere som får spilletid er på kontraktlængde, som beskytter og udvikler værdi for forretningen.
    6 enige · 2 god kommentar
     
    • @Saesonkort Jeg er enig, men hvad vil du gøre som sportsdirektør, hvis en spiller ikke er interesseret i at forlænge? Vil du sætte Bischoff på bænken eller udelukke ham af truppen eller noget helt tredie?

    Se 4 flere kommentarer

  • Arenzano
  • Arenzano
    Betalende bruger
      24. maj 2025   

  • Jeg håber virkelig at Bischoff forlænger og at vi får den spiller tilbage som virkelig var god sidste år. Han er meget ung og får rådgivning om hvordan han skal forholde sig i denne situation som han nok heller ikke er særlig glad for - selvfølgelig påvirker det hans præstationer. Efter min mening er det urimeligt at sige at han ikke er værdig til Brøndby trøjen. Under alle omstændigheder skal dette løses hurtigst muligt så vi enten får en afklaret spiller klar til opstarten eller et salg og nogle flere penge til at købe en afløser og/eller forlænge Vallys.
    4 enige · 4 god kommentar
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
      Top debattør
        24. maj 2025   

    • @Arenzano
      Synes bestemt også at han er værdig til trøjen.
      Et yderligere punkt kunne også være, at han afventer om vi skal spille europæisk, i næste sæson.



  • jeg mener ikke at Problemet er Bishoff. og man kan høre på Birk at han henter en kølert fordi han ikke vil bruge Bishoff på den plads. jeg tror Bishoff har givet udtryk for at han ikke ønsker at spille VB eller VWB. Jeg ser mere hans onkel som et problem, og som en person der har influence på Bishoff valg samt beslutninger. jeg vil meget gerne have vi beholder ham, da hans talent er kæmpe, men fortsat ikke uforløst. smutter han videre så løber der en jorginio rundt i Viborg, som jeg rigtig gerne ser komme til os, og tag den plads
    1 enig · 2 god kommentar
     
    • @TheBadBoy
      Enig

  • Det er et voldsomt angreb på en ung mand, der forsøger at finde sine fødder i en professionel fodboldverden.

    Den her hænger på på CV, hvorfor det var godt, vi fik sendt ham afsted.
    6 enige · 2 god kommentar
     
    • @andreasgh Det kan da ikke hænge udelukkende på CV, hvis Bischoff gerne vil til udlandet og ikke vil forlænge. Hvad havde du selv gjort som sportsdirektør?

    Se 3 flere kommentarer
     
    • @andreasgh Det 8 mdr. siden

    Se 1 flere kommentarer

---

  • Jeg er enig i, at hvis Clement ikke snart gør kuglepennen klar, så skal han ikke være hos os længere.

    Det er fint at have større ambitioner og drømme, men du skal også give tilbage til den klub, der har troet på dig og gav dig chancen, da du rendte rundt og spillede fandango i AC Amager.
    2 enige · 1 god kommentar

  • Patetisk opslag.
    2 enige · 1 god kommentar

  • En lille yderligere kommentar om ansvarsplacering. Der er sikkert flere der deler ansvaret i denne sag, men hovedpersonen har selv en stort medansvar, jeg synes Bischoff har for handlet på skrømt i nu snart 9 måneder og min tålmodighed/forståelse rækker ikke mere også selv om han er ung og talentfuld - og så skal jeg nok lukke mig selv ned.
    2 enige
     
    • Uche
    • Uche   24. maj 2025   

    • @Rasmus Stephansen lige inden du brænder helt ned så må jeg lige erindre forløbet med nartey sidste efterår, giver stof til eftertanke, især når begge spillere har samme agent.
      når det er sagt tror jeg heller ikke at onklen har indflydelse, da han har sin egen datter der spiller i BIF.
      Mit håb er at BS sætter sig sammen med CB og hans agent når sæsonen er slut for at få afklaring på om han ønsker at fortsætte eller hans plan er et skifte denne sommer eller lader kontrakten løbe ud i 2026 så han selv kan vælge hvor han vil hen på en fri transfer. Vælger han det sidste, så må han bare trænes ekstra hårdt og så kun brugt som indskiftnings spiller evt. overtage Bundgaards plads med indskiftning omkring 90 min.
      3 enige · 3 god kommentar

  • Uværdigt indlæg..

    Gu' er Bischoff da værdig, en af vores egne MC talenter!
    Hans Brighton skifte gik i kludder, vent nu lidt og se hvad der sker..

    Hvis Bischoff er klog forlænger han, og brænder banen af næste sæson, og bliver solgt som han ønsker efterfølgende..
    9 enige · 7 god kommentar

---

  • Bischoff er klart Brøndby værdi, kan dog sagtes forstå skuffelsen over manglende forlængelse af kontrakten. Han er et meget stort talent, som jeg virkelig håber man får forlænget med også selvom det kommer til at koste en del ekstra på lønkontoen.

    Hvis ikke man kan forlænge inden sæsonstart bør man få ham solgt og sendt godt videre.
    1 enig · 1 god kommentar

  • Usagligt opslag på et sytrådstyndt vidensgrundlag. Alle de motiver du bare tillægger knægten uden du aner hvad der foregår ... Voldsomt.
    3 enige · 5 god kommentar

  • TACKLER
  • TACKLER
    Betalende bruger
      24. maj 2025   

  • Jeg tænker det var derfor han brugte sin fritid til at se U19 pokalfinale.. fordi han vil skide klubben et stykke.
    1 god kommentar

  • Langt ude opslag!
    Hvis vi blot sælger CB for 20 mill har casen været god.
    Ingen af 3ponits brugere kender det virkelige forløb, der grundlæggende startede med at CV hang i bremsen, første gang CB var ude at sige han gerne vil have en ny kontrakt.
    Jeg er sikker på at Schmedes strækker sig så langt han kan inden for de økonomiske rammer Brøndby har. Man kan jo ikke sige CB ligefrem har brændt banen af.
    Under alle omstændigheder er CB casen rigtigt god, også selvom vi kun sælger ham for 40 mill. her til sommer.
    5 enige · 4 god kommentar
     
    • @Sorteslyngel Hvis mit opslag er lang ude hvorfor mener du så han skal sælges til sommer og du vil være tilfreds med for 20 mio. kr. Det synes jeg kalder på en forklaring..??
     
    • Betalende bruger
        25. maj 2025   

    • @Sorteslyngel hey

      Du har skrevet 20 millioner og 40 millioner længere nede, tænker en af disse tal er forkerte og en fejl du vil have rettet.

      God kamp i dag

---

  • Shit, jeg føler mig dum. Tænkt, at jeg læste dette indlæg til ende.

    Vanvittigt personangreb på en 19-årig knægt, der af den ene eller anden grund fik revet tæppet væk under sig og måtte se sit drømmeskifte ryge ud med badevandet.

    Du har ingen indsigt i hans kontraktuelle forhold - ej heller hvorfor den ikke er blevet forlænget. Dine vage analyser er pinlige og ikke en fan af Brøndby eller spiller værdig.
    3 enige · 2 god kommentar

  • Tak for alles meninger og holdninger. Jeg vidste at mit oplæg ville være kontroversielt og møde modstand osv. det var sådan set også et af mine formål med indlægget.

    Her på platformen gives der meget ris og ros, mest ris især til Ejerne, bestyrelsen, ledelsen og især træneren, den ansætte og fyrres fra uge til uge.

    Når det så kommer til klubbens MC talenter slås der nærmest en baglæns kolbøtte, de behandles nærmest som de er hellige køer i New Delhi og mange synes de skal pakkes ind i vat og bomuld osv. en holdning jeg ikke deler, slet ikke når man tager i betragtning hvor privilegeret eksempelvis en spiller som Clement Bischoff er.

    Lad os lige få det på det rene, CB er 19 år ansat i en virksomhed der er i top 10 i Norden i sin branche, han har udsigt til et top job til en høj løn. Hvis vi laver en hurtig sammenligning, forestil dig hvor mange unge mænd på 19 år der er ansat i en af de 10 største erhvervsvirksomheder i Norden og som har udsigt til en plads på direktionsgangen og en million løn, det eksisterer ikke i det normale erhvervsliv og der er heller ikke nogen 19 årige der bliver mange millionærer inden de er 21 år som CB ender med at blive senest næste sommer.

    Så jov, jeg jeg er meget kritisk og stiller store krav og især når jeg fornemmer at klubben bliver kørt rundt i cirkusmanegen, så bliver jeg sku gammel arrig - kald mig hvad I vil og lev med det.....! Snip snap snude........ Tak for kampen og FORZA BRØNDBY.........!


    2 enige
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
      Top debattør
        25. maj 2025   

    • @Rasmus Stephansen
      Sgu iorden at stille bagdelen lidt i klaskehøjde, til tider.
      Og en glimrende debat vi har haft om dit indslag.
     
    • @Rasmus Stephansen Det her handler ikke om at han er MC-spiller. Det her handler ene og alene om, hvor usmageligt det er, at kaste en ung knægt under bussen, når alle dine pinlige lommeanalyser bygger på egne gisninger.

      Havde du haft konkret info, eller var der folk med kontakterne i orden der havde bragt konkrete ting til bordet, kunne snakke MÅSKE være LIDT relevant.

      Det komiske er du flere gange nævner respekt for trøjen og ærlighed i dit oprindelige indlæg, når hele din pointe er uærlige gætterier og mangel på respekt over for en spiller.

      Føj for satan.
      3 enige · 3 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer

  • Hm at CB prøver at spille sine kort så godt som muligt, kan ikke få mit pis i kog. Naturligvis skal arbejdsgiver på et tidspunkt trække en streg i sandet og sig hertil og ikke længere så må du videre.
    1 enig

  • Jeg er nødt til at tage en god pointe fra en Liverpool-fan i en anden debat om Trent-Alexander Arnold:

    Hvis Bischoff ikke havde været god nok til førsteholdet, så havde vi været ligeglade. Han havde, ærlig talt, bare været endnu et talent der endte i Hvidovre, Roskilde, Lyngby eller noget i den retning. Og vi, som fans, havde været ligeglade, og Brøndby havde ikke stået med en kontrakt bare fordi klubben er flink.

    Men fordi Bischoff ér god nok, så er folk sure over, at han ikke bare forlænger. En spiller som var milimeter fra at være Premier League spiller lige om lidt.

    Så jeg spørger: Er det fair at vi forlanger loyalitet fra de gode spillere, når vi, groft sagt, er ligeglade med de spillere der ikke er gode nok? Vi havde intet problem med at ønske Divkovic, Lauritsen, Spierings osv. ad helvedes til, og være ligeglade med hvad de gjorde, bare det ikke var her. Men når Bischoff sætter sine egne interesser først fordi han ved han har muligheden for at sikre sig økonomisk for livet og få én på opleveren, så er han pludselig ikke Brøndby værdig?

    Er det fair?
    4 enige · 5 god kommentar
     
    • @Bibedibob Meget enig. Tråden her bærer præg tankemønstre der er kendetegnende for en sekt.

    Se 4 flere kommentarer
     
    • @Bibedibob Min forargelse er begrundet i at CB siden Oktober ved flere lejligheder har udtalt/antydet at han gerne ville forlænge, men jeg tolker tidshorisonten, altså, at der nu er gået op mod 8 mdr. at CB dermed har forhandlet på skrømt for at holde hans priskilt så lavt som muligt, derfor blev jeg gammel arrig og gav den hele armen.

      Det kan være det ikke er helt fair, men fodbold er Big Business og der er koldt på toppen, om lidt er CB mange millionær, så han overlever jo nok...!
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
      Top debattør
        26. maj 2025   

    • @Bibedibob
      Fremragende pointe.
      Thumbs up.

---

  • Kris
  • Kris
    Betalende bruger
      26. maj 2025   

  • Hvis Clement Bischoff og Brøndby ikke kan blive enige, så skal han i min optik sælges hurtigst muligt og til så høj en pris som muligt.

    Ender han med IKKE at blive solgt denne sommer og samtidig IKKE skriver under på en forlængelse, og dermed satser på, at han tage afsted transferfrit sommeren 2026, så håber jeg, at Brøndby f.eks. giver spilletid til Bundgaard før de giver den til Bischoff, således at vi bedst muligt beskytter vores investering i Bundgaard, ved at han får spilletid og vi kan lave et salg på ham i sommeren 2026.

    Det vil være skidt for økonomien, hvis vi sæson 25/26 giver spilletiden til Bischoff, og er med til at forøge værdien på ham, samtidig med at værdien af Bundgaard forringes (yderligere), hvis han ikke begynder at få spilletid.

    Det eneste, der i min optik kan gøre, at Bischoff i det scenarie skal vælges foran spillere på længere kontrakter er, at han er så markant bedre, at vi forventer en højere placering i ligaen, som vi ikke kan få med andre spillere.

    F.eks. ville jeg starte med Vallyes, selvom hans kontrakt var ved at løbe ud, fordi jeg mener, at vi bliver et markant dårligere hold uden ham. Der er jeg IKKE med Bischoff, så der mener jeg helt klart, at Brøndby, hvis det bliver nødvendigt, skal gå efter at beskytte deres investering i en anden ung spiller.
    1 enig · 2 god kommentar

  • LØK
  • LØK   26. maj 2025   

  • Bischoffs forlængelse trækker ud og trækker ud.
    Det er efterhånden helt fair at stille spørgsmålstegn ved om han ikke bare holder os alle for nar med sine udtalelser om at han skam gerne vil forlænge. Putin vil jo også meget gerne have fred i Ukraine, det siger han også tit. Men på hvilke betingelser?
    Hvis ikke salget af Suzuki får Clement til at skrive under nu, må jeg indrømme at jeg ikke tror mere på ham end Putin.
     
    • @LØK Min bullshit detektor begyndte at bimle og bamle ....!! men det blev jeg ikke sku ikke populær på.....

    Se 5 flere kommentarer
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
      Top debattør
        26. maj 2025   

    • @LØK
      Det var da ellers lidt af en sammenligning.

  • Så er Bischoff igen ude i medierne - Clement Bischoff fortæller til Bold, at en potentiel forlængelse med Brøndby IF først vil blive diskuteret efter det kommende U21-EM. -

    Disse kontraktforhandlinger kører nu på 8-9 måned, Jeg har mistet tålmodigheden og tilliden til at han oprigtigt er indstillet på en forlængelse.......! Er det ikke bare et stort bluff nummer....!
    1 enig · 2 god kommentar
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
      Top debattør
        6. juni 2025   

    • @Rasmus Stephansen den kommende u21 em-slutrunde bliver ihvertfald et stort udstillingsvindue for ham.
      Håber stadigvæk på at han forlænger med os, men indrømmet, det virker mere og mere urealistisk.
      Vi kan jo så håbe på, at vi får en ordentlig sjat penge for ham.

    Se 7 flere kommentarer





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner