-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Ja, av av den er jeg nok alene om eller?
Hvorfor gjorde CV det fremragende:
- Han henter(lejer) Patrick P og Sælger Hermansen. Penge i kassen (7 mil euro +bonus)og en ny keeper på i mine øjne samme niveau.
- Han henter Jakob Rasmussen (Han er Superligaens bedste på hans position) for kun 3 mil euro.
- Han henter Suzuki: fremragende angriber for under 1 mil euro.
Sælger Slimane til Premier League (2,8 mil euro +bonus)
- Henter Klaiber for 1 mil euro, han ser lovende ud
- Kowalchyk 19 år, han ser lovende ud.
- Købt 20 årige Yeboah der så lovende ud hos Cluj.
For solgt: Bell, Hedlund, Fallenius, Wikstrøm.
Lejet ud: Cappis, Salech, Bjørk.
CV fik penge i kassen og forstærket vores A-hold.....
Hvad siger i Hvorfor gjorde CV det fremragende I tranfervinduet?
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
11. october 2023
Synes generelt at C. V har gjort det godt, i sin tid i Brøndby.
Han har førhen været begrænset økonomisk men nu har han flere penge at arbejde med.
Han har bygget et stærkt fundament op.
Hatten af :-)
Sunderland
Top debattør
11. october 2023
Jenny 11. october 2023
Og enig i at CV har gjort det godkendt, mens har været i Brøndby. Synes kritikken af ham har været helt skudt ved siden af. Man skal huske han om nogen var manden bag den turn-around der skete, hvor vi skilte også af med etablerede profiler (Muktar, Kaiser, Wilchek etc.), og lavede et modigt sats på ungdommen (Lindstrøm, Bruus, Frendruk etc.).
Supporter i 40 år 13. october 2023
** Man skal huske han om nogen var manden bag den turn-around der skete**
Tja....
Måske ikke helt i overensstemmelse med virkligheden
Ovenpå Zorninger og hans 11 tyske spillere - kom JBA med en ny strategi: Budgetter skal balancere.
Dette resulterede i salg af profiler og sats på MC.
Lasse P
Betalende bruger
11. october 2023
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
11. october 2023
SoHappyMe 13. october 2023
Brøndby85 11. october 2023
Bemærker at CV-kritikerne er ganske tavse for tiden.
Porstmand Per 11. october 2023
Så OK da, når nu du så gerne vil:
CV endte med et godkendt vindue, men der er i den grad plads til forbedring.
Han var alt for lang tid om at hente en målmand, og endte med en der indtil videre ser tvivlsom ud i sin evne til at redde point, men som dog er virkelig god med fødderne.
Han mislykkedes med at hente den profil til den centrale midtbane som vi i høj grad mangler.
Og han svækkede os for meget på centerforward positionen, og vi er nu for afhængige af Ohi.
De to første punkter er i øvrigt ikke noget jeg finder på, det har vi direkte fra hestens egen mund.
Men det er dog langt nedre end de to katastrofale (igen, fra hestens egen mund) vinduer efter mesterskabet.
Brøndby85 11. october 2023
Nemt at være bagklog.
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
11. october 2023
- Hvad baserer du det på, at Pentz ser tvivlsom ud til at redde point? Han skaffede os 3 i Vejle i sin første kamp. Så fordi han ikke tæppebombes med skud, fordi vores organisation er bedre end tidligere, så er han tvivlsom til at redde point? I guder altså..
- Nok fik vi ikke den nye profil på midtbanen udefra, men han er jo kommet indefra i form af Wass, som virkelig er trådt i karakter. Det kan købet af Klaiber jo bl.a. Ses i lyset af, at vi nu sørger for, at Wass forbliver centralt så vidt som muligt.
- Svækkede os for meget på forward positionen? Du mener ved at udleje Björk og Salech, der scorede 0 mål for os sidste sæson, ved at sælge Hedlund, som desværre sang på sidst vers og ved at holde fast i Kvistgaarden, selvom der var stor interesse for ham? Ja, uha hvor er vi svækkede oppe foran ift. sidste sæson.
De to første punkter ER noget, du bare finder på. Hvis du med hestens egen mund refererer til podcasten med CV efter lukket vindue, så er du mere end almindeligt tonedøv, hvis det du hører ham sige, er det du skriver. Prøv at lyt til den engang til, og så kom gerne tilbage og fortæl mig, hvor han siger, at han var alt for lang tid om dit eller dat.
Postmand, ift. din aktivitet herinde, der fremstår du som en absurd negativt indslag, der hænger fast i, hvordan vi dominerede Danmark i 80'erne og 90'erne, dengang din bil stadig var rød og du havde monopol på udbringning i Danmark. Du har åbenlyst en dyb antipati overfor mange i klubben. Lige fra CV til JS, Ohi, Pentz og sikkert også en flere andre..
Kom ind i 2023 Postmand Per. Vi ligger nummer et, og du opfinder huller i osten, som ikke eksisterer. Jeg håber ikke, at du er ligeså negativ, når vi en yderst sjælden gang imellem vinder noget sølvtøj.
Marc Johnson 11. october 2023
Antal argumenter: 0
Brøndby85 11. october 2023
olemartin.dk 11. october 2023
MC talenterne får stadig ikke ret meget spilletid.
De nye spillere man har hentet virker bestemt ikke til at være nogen fra CVs skandinaviske netværk, men nok nærmere gennem GFH.
At Divkovic lige pludselig slår igennem er rent held, da CV havde afskrevet ham og var villig til at sende ham videre, så det var heldigt, at der kom bud efter Riveros og man ikke havde nået at finde en anden løsning.
CV siger for ofte et og ender med noget helt andet, det er skønt holdet har succes pt, men det udelukker stadig ikke, at man kunne have styrket holdet endnu mere.
Brøndby85 11. october 2023
CV's peptalks diskvalificerer ham ikke.
Han er bestyrelsens mand, og så må vi fans brokke os nok så meget.
Facit er, at klubben er det bedste sted i næsten 20 år.
MC får flere minutter på førsteholdet til foråret.
Marc Johnson 11. october 2023
Antal argumenter: 0
Brøndby85 11. october 2023
Kris
Betalende bruger
12. october 2023
Fair nok, at du ønsker CV fyret, men jeg forstår ikke argumenterne.
Du skriver:
MC talenterne får stadig ikke ret meget spilletid.
og du skriver:
men det udelukker stadig ikke, at man kunne have styrket holdet endnu mere.
Mit spørgsmål - Hvis CV havde styrket holdet endnu mere, havde MC talenterne så ikke fået længere vej til spilletid?
------
Vedr. Divkovic, så har jeg ikke læst og forstået det som dig, men at træneren valgte (efter endnu en god opstart fra Divkovic), at han skulle blive og prøves af på venstre back.
Så kom der et bud på på Blas Riveros og fordi Divkovic havde vist lovende takter, så valgt de at sælge og samtidig ikke købe nyt ind.
Alt andet lige, lugter det mere af godt set end det lugter af held. Og samtidig er det f. godt gået af Divkovic at han har samlet den handske op, at blive rykket til WB, når han altid har været angriber.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
12. october 2023
Vi har en ballon der er pustet op og kan risikere hvis investorer trak stikket at stå med en ballon der siger knald og så står vi det værste sted i 20 år
Få styr på dine fakta
Brøndby85 12. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
13. october 2023
Hvad er bedst komme ud med stort plus på bogen efter vundet et mesterskab og med i Europa kval.
Eller ligge nummer 1 efter under 1/3 sæson spillet og komme ud med et kæmpe minus, det beviser for mig med din udtagelse aldrig gået bedre i 20 år.
Du er usaglig og kommer med ret dårlige argumenter.
Brøndby85 13. october 2023
SoHappyMe 13. october 2023
SoHappyMe 13. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
13. october 2023
Det er så malplaceret at jeg skriver der er plusser og minusser og straks puttes man ind i den boks med alle os mod CV
Hør her, vi kan have en debat og forskellige meninger, min er ikke bedre end din eller omvendt.
Min holdning er at CV ikke hele vejen har gjort det så fantastisk, jeg synes han er blevet bedre og det er fordi han har ændret sin strategi med ikke at købe 4 mellemvare
Men en rigtig god spiller, da vi vandt mesterskabet og havde super regnskab formøblet han mange millioner væk som I nu roser ham for komme af med
Den køber jeg ikke, men CVs vinduer er klart forbedret
SoHappyMe 15. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
15. october 2023
Synes alle herinde roser CV for flotte og gode indkøb i de sidste vinduer. Men vi kan ikke sidde og rose for fejlkøb, eller være for sent ude med målmand eller 6er. Ligesom i mesterskabs sæsonen, var der alt for mange mellemvarer og fejlkøb, hvor økonomien var til det. Om det er CV eller ledelsen der skal have kritik der, skal jeg ikke kunne sige. Men det var vinduer hvor vores transfer var dårlige. Så snart klubben og CV ændret til højere hylde og færre mellemvarer. Så har man set effekten på banen. Ros til CV og ledelsen for at sigte på færre og bedre spillere og muge ud i det de selv fejlede på.
Jeg bryder mig ikke om, når nogen skal trække noget ned over hovedet på os, bare fordi vi også kan se kritisk på tingene, og nogen af de punkter vi har kommet med i vores kritik af Jesper og CV (ledelsen) har jo efterfølgende vist sig at have noget på sig, derfor ligger vi blandt andet nummer 1, da vores transfer er klart forbedret i de senere vinduer.
I dette vindue var alt ikke perfekt, hvis vi skal se reelt på det, en målmand der ikke blev købt ind i tide, en 6er som CV udtalte var sammen med målmanden den vigtigste position kom slet ikke, det er CVs held at Wass og Greve taget flot hånd om det, sammen med Rado i de sidste par kampe.
Brøndby85 skriver herinde, at vi aldrig har stået bedre i 20 år, det er i mine øjne usagligt. For både sportsligt og økonomisk, stod vi bedre den sommer med mesterskabet, og Europa lå for vores fødder. At man så ikke formået at forvalte det godt nok (kritik af CV og ledelsen) er min klare holdning, som ingen kan ændre ved. Men CV har bestemt forbedret sig med indkøb, og det har jeg flere gange rost ham for. Det er sket længe før vi nummer 1 og det har andre bruger også som brøndby85 er efter gjort, det finder jeg derfor ynkeligt og usaglig kritik af andre.
Der er lang vej, men vi er på vej rette sted hen. Spillet bliver bedre og bedre, men har ikke været perfekt endnu, det er kun stillingen der er perfekt :).
Kvalitet og spillet har løftet sig og vi havde ALDRIG ligget nummer 1 i dag uden spillere som Vallys, Rasmussen og Wass. Det er kvalitets spillere, som har løftet os..
Jesper har jeg selv rost mange gange for at have omskolet Divkovic. Men kan ikke rose ham for at bruge Wass på midten, da jeg mener på trods af hans forklaringer, at have brugt ham for sent der. Brøndby85 skriver til flere af os, med kun negative bemærkninger, det bliver man træt af, særligt når man kommer med ros og ris. Kun fordi man ikke deler hans mening med vi aldrig har stået bedre i 20 år. Lad mig komme med et par af hans ynkelige svar til Marc:
- Har du lært at tælle til 10
- Kuglerammen har du lært at bruge
- Vi skeptikere har det svært for tiden.
Han har kun et formål herinde og har du fulgt ham, vil du kunne se en tendens fra ham. Det er i min verden usagligt og ynkeligt, særligt den bemærkning med vi skeptikere har det svært for tiden. Så er det jeg regere, for hvad er det for en bemærkning at skrive fans som elsker denne klub. Det er en meget plat kommentar og viser for mig om en bruger der kun har et formål, mod dem der ikke er enige med ham. Hvad er det for en negativ tankegang at have, vi har jo stikmodsatte tankegang at det går super fedt for tiden, synes han er ynkelig at proppe det ned over hovedet på os. Fordi han ikke kan tåle saglig kritik, skal han ikke skrive vi har det svært for tiden, når det går vores alles klub godt.
Personligt er jeg mest tilfreds med, at der er fremgang på banen, med plads til forbedreringer. Ved sæsonen er lang endnu, og Jesper gør det bedre og bedre, men er nok ikke helt overbevist om han er den rette træner på sigt, det er noget jeg arbejder med.
Marc Johnson 11. october 2023
Antal argumenter: 0
Brøndby85 11. october 2023
batigol2 13. october 2023
Slimane blev ikke solgt for det nævnte beløb, men noget mindre. Hermansen solgte lidt sig selv. Jakob Rasmussen... Tjae, vi havde vel egentlig ikke brug for en ny stopper, men forstærkninger er altid velkomne. Kowalcyck... 10 mill for en potentiel fremtidens mand er mange penge, men lad os håbe investeringen er pengene værd. Zuzuki... Ser ok spændende ud, men vel ikke lige det vi står og mangler. Lad os igen håbe investeringen er pengene værd. Det samme kan man sige om Yeboah, men modsat de 2 andre, se det ikke lovende ud. Klaiber ligner en sikker vinder, men til gengæld også ren udgift uden mulighed for afkast. Så mangler vi venstrebacken og 6' eren og måske også afløserne til Ohi. Absolut ikke imponeret. Til gengæld skal JS roses for at gøre Alves og Dicovic til profiler og for at få Wass til at fungere på holdet
stryiv 15. october 2023
virkelighedsfjernt ikke at sige, vi ikke manglede en venstrebenet stopper i sidste transfervindue? Vores forsvar sejlede i store dele af sidste sæson.
Brøndby85 16. october 2023
stryiv 15. october 2023
OHI er en af de dårligste angribere vi har haft længe. Vores Europa Gruppespil var elendigt, pga. man ikke fik købt ind i tide. Der er mange ting.
Brøndby85 16. october 2023
stryiv 16. october 2023
Nu har jeg selv en indgangsvinkel til hvordan en Angriber skal være. Og han er simpelhent ikke nok med i spillet.
Brøndby85 16. october 2023
Jeg tror, at JS er godt tilfreds med ham.
stryiv 16. october 2023
Du ser noget jeg ikke ser så.
158 afleveringer i 11 kampe
2 bolderobringninger
43/84 dueller vundet
Det er altså ikke en angriber, som vinder os et mesterskab.
Brøndby85 16. october 2023
stryiv 16. october 2023
Hvad skal man ellers gå udfra? At trænerne vælger ham, er det ikke ensbetydende med det er tilfredstillende at have Ohi som angriber, de stats er alt for lave til at skulle sikre et mesterskab.
Brøndby85 16. october 2023
---
preben
Betalende bruger
11. october 2023
MetroTilStadion
Betalende bruger
11. october 2023
Sunderland
Top debattør
12. october 2023
MetroTilStadion
Betalende bruger
13. october 2023
I know :-)
Men jeg syntes stadigvæk vores økonomi er meget spændende.
Hvad bliver brugt på administrativt personale, spillere løn, akademi, stadion, osv.
FCK = Overskud
FCK = Overskud
AGF = Overskud
FCN = Overskud
Silkeborg = Overskud
Brøndby = kæmpe Minus Hhhhmmmmmm.......
Er jeg den eneste der undre mig over hvordan det hænger sammen, det er jo mange af de samme mennesker som er i omkring klubben, som det har været i mange år.
Sunderland
Top debattør
13. october 2023
Ser ikke gf eller Silkeborg som konkurrenter på den lange bane.....
AltidBIF 11. october 2023
Et glimrende transfervindue.
Solz 11. october 2023
Det ser godt ud på de fleste positioner lige nu, altså i startelleveren, mens de forskellige indkøb af yngre spillere stadig er et åbent spørgsmål, men dog er der gode takter fra Suzuki indtil videre.
CV fejlede enormt efter mesterskabet, men det seneste år har han handlet stærkt ind, hvilket han absolut også skal, især når han har valgt at hente så mange dyre og erfarne spillere til klubben. Måske forskellige eksperter taler os så meget ned, fordi vi selv ofte gør det samme. Jeg har store forventninger til dette hold og derfor var jeg meget kritisk, da vi ikke leverede. Vi bruger penge som et tophold og skal levere som et tophold. Vi skal fast i europæisk gruppespil hvert år, hvis det hele skal kunne hænge sammen, så det er skønt at se vi er på rette vej.
thuesan 11. october 2023
Jeg synes at man har hentet spændende (og markant billigere) spillere ind tidligere, som så desværre ikke er blevet den store succes. Der har bestemt også været fusere imellem. Men vi kan så også nu se, hvad en ellers så udskældt Divkovic alligevel kan, på en fodboldbane, under de rette omstændigheder.
Transfers er ikke nemt for Brøndby og CV (og slet ikke med begrænsede midler ift udenlanske konkurrenter), men jeg stoler på, at de har en plan og et solidt skyggehold af muligheder, til de kommende transfervinduer også.
Solz 12. october 2023
Jeg står fast på det jeg allerede har skrevet, men forstår og deler da også flere af dine synspunkter. CV har dog haft bedre forudsætninger for succes end de fleste konkurrenter i ligaen, også i vinduerne efter mesterskabet.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
12. october 2023
Solz 12. october 2023
Kig på historien. Se hvad der skete. Flere forfejlede transfervinduer i træk, hvor vi alligevel åbenlyst brugte rigtig mange penge. Fair nok at så mange forsvarede det dengang, men når det gik som det gik, så virker det noget desperat at forsøge at bortforklare det.
Med den logik du anvender her, så skal jeg heller ikke rose CV for stærke køb det seneste års tid, da han jo bare gør hvad han har fået besked på. CV har en økonomi og ramme at arbejde indenfor, men det er jo CV, der så ud fra disse ting skal sikre os succes på banen. I modsat fald havde vi vel bare haft en robot som sportsdirektør.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
13. october 2023
Biffe 13. october 2023
Nu var oplægget til debatten om man var enig i påstanden CV klarede vinduet fremragende.
Så er man vel nød til at komme med sin subjektive mening, som Soltz gør ?
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
14. october 2023
---
mimor1 12. october 2023
Sebulonsen fra venskabsklubben Viking til 12 mill kontra Kleiber fra Holland til 8 mill.
CV har virkelig bestået i dette vindue og det havde jeg ikke troet. Men viser også meget godt, hvad der kan ske hvis man får god hjælp udefra, istedet for det indspiste elendige scoutingteam vi havde før
Tak til GFH for at give CV muligheden for at åbne øjnene for andet end Norge
Biffe 12. october 2023
CV’ s vindue er godkendt. Hvis vi havde købt en målmand og en Rado-Greve klon, som vi søgte, så havde det været fremragende.
Klipklapperen
Betalende bruger
12. october 2023
Ift. Pentz har han altså kun haft én god (straffet i Vejle) redning i seks kampe. Den eneste kamp han er blevet testet, var mod FCK, og der peb boldene jo altså ind om ørene på ham. Lad os se hans niveau, når modstanderen begynder at ramme målet.
JR ligner et fremragende køb. Klaiber ser også stærk ud, men det er også en stor afskrivning vi tager på ham.
På ud-siden har jeg svært ved at rose CV for at sælge sine egne flops med tab. Bjørk betaler vi eks. stadig lønnen til. Det var en nødvendig oprydning, men det er CVs ansvar, at vi nåede dertil.
Sunderland
Top debattør
12. october 2023
Klipklapperen
Betalende bruger
12. october 2023
Ift. Bjørk siger CV det ordret i BrøndbyLyd fra 2. september. Der var simpelthen ingen, der ville have ham.
Vores clean sheets skyldes, at vi har en enorm stærk defensiv, der ikke giver modstanderen chancer. Viborg havde ikke ét skud på mål. Pentz har været sikker og god med fødderne, men har ikke reddet os point, fx ved FCKs to udligninger. Der er ikke grundlag for at vurdere ham på højde med Hermansen.
Klaiber koster 8m på en 2årig kontrakt - dvs. uden videresalg. Det er rigtig mange penge i afskrivninger i Brøndby sammenhæng.
Sunderland
Top debattør
13. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
12. october 2023
Du snakker og r… går, man bliver træt af at sidde læse dine 20 svar til folk der ikke har samme mening som dig og du fremhæver dig selv. Med hvad sagde du, alle cv og js kritikere har også rost Cv og js også før vi lå nummer 1. For ok vindue men for langtid om det og js ros for Divkovic men også ting der skal forbedres, da gik skidt var du tavs, så ynkeligt høre på du gør det samme som du siddet og taler ned om andre der har en anden holdning end dig
Samme kritikere har skrevet og Rost JS for Divkovic eller sagt CVs indkøb så spændende ud FØR de var i kamp, din kritik er derfor ynkelig og man bliver træt af at læse dine 20 svar til folk med noget du igen ikke har ret i. du er ynkelig når du sidder jagter brugere der er kritikere af cv eller js som har argumenter som er saglige modsat dig kun kommer med kritik af brugere, forny dig.
For man bliver træt af høre på dig, kom med noget sagligt fremfor det samme du altid kommer med.
Det er ikke sådan vi lukkede målmand i tide eller js ikke lavet fejl vel vi ikke spillede super bold i begge halvlege
Heldet er med os skyldes godt forsvar og nogen har steppet op samt lidt held
Men få til lyde som om alt er perfekt er ikke sandheden der er plads til forbedringer men går godt og spillerne fortjener den største ros
Brøndby85 12. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
12. october 2023
Modsat dig dukker jeg ikke kun op, når brugere skal kritiseres
Synes du er ynkelig, for du kommer aldrig med noget sagligt. Kun kritik af folk herinde som ikke er enige med dig
Aldrig læst at har du skrevet til samme kritikere af cv eller js, som været positive med indkøb, eller rost Jesper for Divkovic omskoling fedt de var positive, så er du tavs
Du sidder nærmest og jagter folk herinde, som ikke synes alt er perfekt, og du skriver at vi aldrig stået bedre i 20 år, er vrøvl og usagligt.
Vi kommer ud med et kæmpe underskud, og økonomisk er vi som en ballon hvis investorer kunne finde på at smutte eller sælge ud.
Vi står sportligt ok, men er ikke med i Europa ENDNU.
Vi er ikke mestre ENDNU og der mange kampe tilbage, så lad os lige se tiden an, spillet er i fremgang men alt er ikke så perfekt som du skriver
Da vi blev mestre med NF og tjente kassen på salg, og kon i Europa der havde vi ikke stået bedre i 15 år, så du vrøvler
Men det formået CV ikke formøble godt nok, han har ændret sine indkøb med højere kvalitet, og noget samme kritikere bedt om heller en god end 3 middelspillere, og Wupti så kan man se hvad det betyder at have spillere som Vallys, Rasmussen, Wass osv
Brøndby85 12. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
13. october 2023
For du køre i ring
Brøndby85 13. october 2023
jeffchr 13. october 2023
Jeff fra Næver
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
13. october 2023
Det finder jeg ynkeligt og meget lidt konstruktivt. Du burde gennemgå hans historik og så os andre som både kommet med ris og ros til CV og JS. Manden er jo kun interesseret i ikke tage en konstruktiv debat, eneste han kommer med, er det samme han har gjort i alt den tid læst hans indlæg. Synes du burde gå igennem hans indlæg bare på denne artikel og hans jagt på Marc herinde som er bruger, finder jeg ynkeligt. Mit ord ynkeligt står jeg ved, for det er sådan jeg opfatter ham. Vi er rigtig mange der længe bedt om højere hylde eller rost også indkøb samt andre positive indlæg. Det eneste Brøndby85 fokusere på er negativ dialog. Han skriver andre skal være glade og det er da ynkeligt når folk kommer med konstruktiv kritik men også ros, når det eneste han gør er fokusere på kritikken. Synes ikke det fremmer en debat heller
Brøndby85 13. october 2023
---
Supporter i 40 år 13. october 2023
At målmand og en back ankommer 3-6 runder inde i turneringen er naturligvis et kæmpe minus.
Uigennemsigtige køb, salg og udlejning i GFH netværket er for mig et generelt kæmpe problem i ethvert transfervindue.
***********
GFH og CV's forventninger til transfervinduet:
1) købe 2-4 spillere fra en højere hylde, til start elleveren
2) handle i god tid før sæsonstart
3) ny målmand
4) købe en ny 6'er
5) oprydning i truppen
Add 1)
** En midterforsvarer og en højre back til startopstillingen. Og en halv snes udviklingsspillere
=> Målsætningen halvvejs gennemført.
Add 2)
Dumpet med et stort brag.
Add 3)
* En kaotisk proces.
* CV har i meget lang tid været klar over Hermandsen salg var meget sandsynligt; alligevel kommer målmand først efter 2-3 kampe
* leje i max. et år
=> dumpet.
Add 4)
At Wass og Rado/Greve ser ud til at fungere super fint på pladsen, ændrer ikke på, at målsætningen ikke er opfyldt
=> Dumpet
Add 5)
* De spillere, der er solgt er alle CV fejlkøb
* Truppen er slanket, men først i sidste øjeblik
=> Alligevel: Målsætning opfyldt.
SoHappyMe 13. october 2023
Supporter i 40 år 13. october 2023
AldrigArne 15. october 2023
Nogen andre har sagt det før: vi har fået en større økonomi når det gælder transfers og løn. Og vi har ramt rigtigt i to vinduer nu, hvor vi også har kunne prale af en vis kontinuitet. Sean Klaiber, Jacob Rasmussen og Pentz har gjort en positiv forskel på dag 1. Jeg er dybt imponeret over det hold de er blevet en del af og mener også deres indflydelse har været markant.
Jeg synes også strategien med at supplere med udviklingsprojekter har givet pote: Frederik Alves, Divkovic, Evjen, Heggheim, Tshiembe, Suzuki og Sebulonsen får jo spilletid og chancer og flere af dem er blevet til rigtig gode BIF-spillere. Alves fortjener en kæmpe ros for alt det han har gjort for klubben og opnået i klubben efter et meget langt tilløb hvor jeg indrømmer jeg havde dømt ham ude på forhånd. Divkovic er præcis samme historie og nøglen til deres succes har jo været at JS har set de skulle rykkes lidt hvor Alves er gået ind i en central position og Divkovic er faldet tilbage i banen.
Jeg har sværere ved at validere vores talentarbejde - for det første synes jeg at vores talenter får for lidt tillid og for det andet, så køber vi lidt for meget ind og gør vejen unødvendigt lang for vores talenter. Alligevel har vi netop solgt Mads, og Kvistgaarden bliver vores næste store salg, så det går jo godt, men vi har ikke set nogen større optimering over tid her. Det er klart at de næste i rækken (og her tager jeg dem, jeg finder mest iøjefaldende også pga. den omtale dette site har givet dem) : Schwartau, Kvist, Salech, Ægidius (indlemmet i A-truppen), Nartey, Vraa-Jensen, Bischoff og André Escobar (U-19) de skal altså have chancer for at kunne bevise sig og udvikle sig. Spillere som Suziki betyder ingenting for mig før de over tid har bevist sig, hvorimod min sympati for ungdomsspillere med det samme er rigtig høj. En løsning kunne være at tilknytte sådanne spillere til Masterclass først og finde dem i en tidligere alder.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
15. october 2023
Hvad betegner du med vi har været gode meget længe? Er det spillet mod Silkeborg, FCN eller FCK som du mener vi var gode i hele kampen, er det de kampe vi har spillet 11 mod 10? Forklar gerne det du skriver med meget længe.
For vores slutspil i sidste sæson var på ingen måder godkendt, vi endte dårligste placering i 10 år. Vi har spillet under 1/3 af denne sæson, der er fremgang i spillet og CVs indkøb er klart bedre end før, da vi også havde kroner til højere hylde. Men der er plads til forbedringer, men vi er bestemt på rette vej
Min kritik af Jesper er ikke indgroet. CV fortjener ros for nogen de ting du nævner, men mener ikke kun været en succes.
Vi landede ikke 6eren som var hans vigtigste spiller at få ind, målmand kom alt for sent så kritikken var fair. CV har i sommers lavet gode køb. Særligt klaiber men igen en plads der burde være kommet vinduet eller to vinduet før. Den ros fortjener CV, synes hans sommervindue er med plusser og minusser. Rasmussens købet klart bedste i de 2 vinduer og Vallys hans bedste til dato.
Jesper Sørensen valgte Wass for sent i forløbet til midten, som mange ikke forstod når Sebastian var på hans plads klar. Stor ros for Divkovic og han har fået forsvaret sat sammen, det er flot arbejde, der er også plusser og minusser der
Klaiber, Rasmussen, Wass, Vallys og Alves er gode køb. Pentz er en stakket frist da der ikke er frikøbs klausul, han har overrasket mig positivt.
Evjen har ikke slået igennem, Heggheim er for tidligt, at sige om han får stor succes, men ser fint ud men mange skader
Suzuki er en spændende spiller, og ligner et godt køb. Sebastian Sebulonsen skriver du får spilletid og chancer, hvilke kampe ser du? Han har på ingen måder fået chancen, eller nok spilletid, så der er vi ikke enige.
Der kan være spændende frø på vej MC
CV har i den grad forbedret sig i de sidste vinduer med højere hylde. Men været mange forkerte udfald i hans tid, men bestemt klart forbedret med han nu gør det han allerede sagde dengang med højere hylde, for tydeligt at se rasmuseen, Vallys og Wass indkøb har ændret meget.
Jesper har på trods af vi ligger nummer 1 og flot omskoling i Divkovic, ikke overbevist mig endnu. Men er mere positiv end tidligere, ved bare ikke helt om jeg tror på ham på sigt. Synes vores træner for U19 har en profil der passer bedre til Brøndby. Men en 1 plads er svær at tale imod :)) og det fortjener ros til CV, træner teamet, fans der vendt tilbage, som betydet meget for spillerne som er dem der fortjener den største ros
Brøndby85 15. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
15. october 2023
Skeptiker :)) øhh nej, Realistisk ja.
Modsat dig, så kunne jeg aldrig skrive at vi ikke har stået bedre i 20 år. Når vi lander med et kæmpe underskud, og vi ENDNU ikke har vundet titler, eller er i Europa, når vi dertil i denne sæson og kom ud med overskud. Så er sagen en anden, men vi har end ikke nået 1/3 af sæsonen, vi står til et Giga minus på trods af større indtægter og + indtægter for salg af Rasmus Højlund, Lindstrøm, Hermansen og mm.
Vi er en klub i fremgang sportsligt, men alt er ikke perfekt endnu, men sportsligt går det godt pt. med forbedringer vil vi blive bedre og stærkere.
Modsat dig, kan jeg argumentere sagligt i mine svar. Det har jeg endnu ikke set du har gjort overfor Marc, du er meget negativ overfor folk der har en anden mening end dig.
Du skriver aldrig sandheden om dem der både kommer med ris og ros, du skriver kun vi har negativt at skrive, derfor er det svært at tage dig seriøst. Jeg har læst flere gange Marc har rost CV og Jesper for den sags skyld, alligevel kommer du med dine platte kommentar til ham gang på gang. Det er ynkeligt og usagligt.
Vil lytte mere til dig, hvis du kunne forny dig, og engang imellem også rose de kritikere, der både roser og har været fremme med kritik. Skal man sidde og rose for noget man ikke finder godt. Det nemmeste ville være at skrive alt går perfekt og Jesper er fantastisk. Jeg ser en forbedret Jesper, men er fortsat ikke sikker på han er den rette træner på sigt. På trods af han flot har løftet forsvaret og løst VWB problemet, så synes jeg ikke hans profil er helt den rette, for den spillestil, vi bør spille i Brøndby, men jeg er den første til at indrømme, at han bestemt har løftet forsvaret og gjort forbedringer. Men jeg har endnu ikke set vores hold spille 90 gode minutter, men er positiv over vores stilling og vi går frem i spillet, så det er jeg ikke bleg for at indrømme.
Brøndby85 16. october 2023
Jeg er saglig og realist (gentaget 37 gange) og idag lover jeg at begrænse mig til 27 indlæg på 3point.dk.
jeffchr 16. october 2023
Brøndby85 16. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
16. october 2023
Forskellen er, i mine indlæg er der mere indhold. Det er lidt komisk, du skriver som du gør for alene i denne artikel har du svaret folk herinde HELE 22 gange mod mine 13, så igen falder dit argument til jorden. Tænker også du fortsætter med at svare folk efter jeg skrevet dette svar for du bliver jo ved med ikke kunne klare folk der ikke har samme holdning som dig.
Det med at bruge kuglerammen, som du så venligt skrev til Marc, skulle du måske selv overveje, at gøre brug af.
Gider ikke svare dig længere, for mener du er ynkelig. Det med at skrive til Marc og andre, at vi skeptikere ikke er glade, finder jeg malplaceret, og trist, at du tænker sådan som BIF fan. Marc og vi andre, har masser gange skrevet positivt om både CV og Jesper. Da der er sket flere positive ændringer på det sidste, men alligevel forholder du dig til kun det negative, det fremme ikke en dialog. Men at skrive, at vi ikke skulle være glade for tiden, virker som en der kun søger en negativ diskussion, så dropper derfor at svare dig på yderligere i denne artikel, da det er bare blive ved. Dit formål gavner ikke noget.
God dag, og du behøver ikke kommentere mere på mine skriv, for jeg vil ikke svare dig tilbage, da jeg finder dig ynkelig og usaglig (skrevet en del gange), mere så det fremmer din forståelse.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
16. october 2023
Du har så meget ret, så jeg vil heller ikke længere kommentere på Brøndby85
Tror bærgeret flød lidt over, med den måde han skrev til Marc og da det så kom frem med os skeptikere må have det svært nu.
Så tænkte jeg seriøst, vi er BIF fans vi elsker da vi ligger nummer 1.
Men tror jeg kender hans dagsorden, og i modsætning til ham med det tåbelige svar til dig, du skriver venligt med :)) så tager jeg den til mig, og derfor også skrevet ikke vil svare ham længere. Hvordan står det til med din søn i BIF, hvis det er dig der havde en søn der var startet i klubben?
Har han stadigvæk mod på det, deres efterskole skulle være rigtig god, det er med flere idræt, men tænker flest er dem der spiller fodbold. Men har hørt fra nogen den kan anbefales.
For kan huske det med 5 gange træning ugen, og fra Næstved er jo også en del transport tid for jer/ham.
AldrigArne 17. october 2023
Okay, nu har jeg fundet tid til at svare ordentligt! Så beklager ventetiden, om man vil.
Jeg mener vi har været gode siden tredje runde hvor jeg var frustreret nok til at skrive på nettet om JS var vores dårligste træner nogensinde, og det tager jeg altså fuldt ud tilbage nu! Vi har ikke spillet super godt, men resultaterne har været med os pånær den skide fc kamp, der næsten tog livet af mig.
Enig i at 6'eren udeblev og CV var meget ked af hans hovede blev fundet på den blok Han kommer nok ikke til at love sådan en igen lige foreløbig. Men jeg mener ikke vi har haft brug for sådan en med de resultater vi har. Bagudsyn, ja!
Vi er enige i at Evjen lige akkurat ikke har slået til, men han har fået sine chancer og det gik godt i starten mht. mål. Jeg tror han udfylder sin rolle rigtig fint og kan træde ind i en større rolle når han eller klubben skaber pladsen.
Mht. Sebulonsen så er vi jo nok enige om han ikke får nok chancer og det hænger lfg. klubben sammen med skader. Det er måske løgn!? Heggheim har meget hård konkurrence og det har Sebu også fået i Klaiber.
Jeg tror ikke vi har set det bedste fra JS. Han taler altid om at han forventer yderligere udvikling i spillet og nu har han vundet min tålmodighed.
---
LJS
Betalende bruger
16. october 2023
Kan i ikke bare blive enige om at være uenige.
I ønskes begge to en god dag herfra.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
16. october 2023
I lige måde LJS, det er modtaget og du har helt ret, det fremmer ikke noget.
God dag til dig også :))
Vainio74
Betalende bruger
17. october 2023
Så er der igen de manglende handler tidligt i vinduet igen igen og igen.
Også den 6'er som vi stadig ikke har fået, og ja Rado er virkelig blomstret op, MEN det var der vist ikke nogen som kunne forudse ville ske.
Ja har vi momentum på banen ja da, også en god portion held med, så kalde CV's transfer vindue en succes er nok at strække den, måske mere lidt tossemands held.
Brøndby85 17. october 2023
Det er for letkøbt blot at kalde det held.
Og igen: Spillere er dyrere ved transfervinduets åbning end hen mod slutningen.
Og igen igen: Danmark er ikke en attraktiv destination for mange klassespillere. Først når andre muligheder forsvinder hen mod slutningen af vinduet, bliver danske klubber interessante.
LJS
Betalende bruger
17. october 2023
Vel skrevet.
Kan godt forstå dine pointer men er dog ikke helt enig :-)
Men der skal være plads til forskellige meninger.
Det er en stort styrke i dette medie.
Måske lige i overkanten at kalde C.V for en tossemand dog :-)
MOAllen 18. october 2023