-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Er lige kommet hjem efter at have set U-19 holdet spille mod Gøteborg. En sikker sejr på 5-0 grundlagt på to scoringer indenfor de første fem minutter. BIF dominerede hele kampen. Grundet fravær af bærende spillere var der flere U-17 spillere med - og de gjorde en fremragende figur. Jeg var særlig imponeret af Ali Al-Najar og Sander Larsen. Viggo Poulsen og Elias Borberg var også gode. Fra U-19 var jeg særlig imponeret over Oscar Sejer - han er et bæst og samtidigt god på bolden. Jeg kunne også godt lide Matias Andersen på backen. Waldemar bliver ikke sat på de store prøver men havde et par gode redninger.
Summa summarum - BIF har nogle virkelig spændende talenter på vej!
Deltag i diskussionen
Arenzano
Betalende bruger
1. februar 2025