-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Ja så er der rygter om Nørgaard, at han skulle ha' fået af vide han ikke indgår i planerne mere i Arsenal, vi kunne da sagtens bruge manden på midten, Nør har en fin alder af 32 år så en 3-4 gode år på Vestegen er den våde drøm.
https://www.plbold.dk/nyhed/har-sagt-farvel-og-tak-groent-lys-til-christian-noergaard-transfer/?fbclid=IwY2xjawR2RsdleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFhZ2JiVTZnRUxsa2hEYzVJc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrP3URETjq4xfWfUuu0eXkjGGYKwtlox8a-afH75E9khCLDdDzSynuOJpUbr_aem_SLgJuBpqEGIlN9BBzhD9Sg
Deltag i diskussionen
olemole_fra_hh 23 dage siden
Rebæk 22 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
23 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
22 dage siden
Mauer 22 dage siden
Welkro 22 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
22 dage siden
Mauer 22 dage siden
Brøndby85
Betalende bruger
22 dage siden
Welkro 22 dage siden
Tror ikke at Myhre og Nørgaard bare brænder for at komme til 6. pladsen i SL, der ikke skal spille Europa, og som spiller noget voldsomt uattraktivt fodbold.
Vainio74
Betalende bruger
22 dage siden
---
Porstmand Per 22 dage siden
Vainio74
Betalende bruger
22 dage siden
Kenneth
Betalende bruger
22 dage siden
Lidt tidligt at kalde han lige har vundet PL
SuperDardie 22 dage siden
Udløber vist sommeren 2027.
Vainio74
Betalende bruger
21 dage siden
/> Romano Postema FC Emmen 24 kasser i den her sæson