Fodbold live resultater




Den våde midtbane drøm

Skrevet af Vainio74, 23 dage siden

Ja så er der rygter om Nørgaard, at han skulle ha' fået af vide han ikke indgår i planerne mere i Arsenal, vi kunne da sagtens bruge manden på midten, Nør har en fin alder af 32 år så en 3-4 gode år på Vestegen er den våde drøm.

https://www.plbold.dk/nyhed/har-sagt-farvel-og-tak-groent-lys-til-christian-noergaard-transfer/?fbclid=IwY2xjawR2RsdleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFhZ2JiVTZnRUxsa2hEYzVJc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrP3URETjq4xfWfUuu0eXkjGGYKwtlox8a-afH75E9khCLDdDzSynuOJpUbr_aem_SLgJuBpqEGIlN9BBzhD9Sg




Deltag i diskussionen




  • Nørgaard,Slisz og Myhre vil være en fed midtbane at have. Jeg tror vi prøver igen på Myhre her efter sæsonen er slut
    1 god kommentar
     
    • Rebæk
    • Rebæk   22 dage siden   

    • @olemole_fra_hh Vi har ingen chance med Myhre. Det løb er kørt. Kæmpe selvmål.
      1 enig

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      23 dage siden   

  • Jamen han skal da være så velkommen.

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      22 dage siden   

  • Hvem kan tage drømmene fra os....
    2 god kommentar
     
    • Mauer
    • Mauer   22 dage siden   

    • @Brøndby85 De 11 på banen er ret gode til det. :-)
      1 enig · 4 god kommentar

    Se 4 flere kommentarer

  • Welkro
  • Welkro   22 dage siden   

  • Nu vi leger den leg, så ser jeg gerne Cole Palmer på 10’er positionen og Olise på den ene kant.. Det er vel omtrent lige så realistisk.

    Tror ikke at Myhre og Nørgaard bare brænder for at komme til 6. pladsen i SL, der ikke skal spille Europa, og som spiller noget voldsomt uattraktivt fodbold.
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        22 dage siden   

    • @Welkro Nør er realistisk efter min mening, man kan sælge den på det manglende mesterskab og en genopretning af klubben, Myhre derimod har ingen bånd til Brøndby, så den bliver nok svære
      1 god kommentar

---

  • Jeg tror på den. Nør har tjent sine penge, har sagt fra på landsholdet, og har lige vundet PL. Det kunne sagtens blive et retur
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • Vainio74
    • Vainio74
      Betalende bruger
        22 dage siden   

    • @Porstmand Per og alderen passer fint
     
    • Kenneth
    • Kenneth
      Betalende bruger
        22 dage siden   

    • @Porstmand Per
      Lidt tidligt at kalde han lige har vundet PL






Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner