-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hey, dette er mere et forslag til 3point omkring de spillere der dukker op i "din status".
Det er ganske minimalt hvad dette bruges til, specielt da vi til dagsdato stadigvæk ikke har fået information omkring hvad der giver os "point" mod dette.
Jeg benævner dette, da jeg har opdaget at jeg åbenbart ligger på Patrick da Silva, en spiller jeg mener burde fjernes fra historiebøgerne grundet hans... problematik.
Kan dette ses på?
Er der andre der i så fald bør fjernes (Polakken hvis han er på listen?). Dette punkt er nok det eneste jeg mener er åbent for debat.
Og hvis 3point vælger at svarer, så vil jeg personligt gerne vide hvordan algoritmen giver os "point" mod det næste navn. Om ikke andet så for at forstå denne del af siden, og måske bruge den mere aktivt.
Deltag i diskussionen
OSLBIF
Betalende bruger
26. october 2025
Men er også nysgerrig på, hvad den status dækker over :)
thorrium 26. october 2025
Patrick Da Silva mener jeg grundet hans personlige forhold skal totalt fjernes fra klubbens historie. Så vidt jeg ved så gjorde han aldrig noget kriminelt mens han spillede for vores hold, men det der er kommet ud efterfølgende er gralt nok til at jeg mener han er persona non grata.
Men jeg skulle have fokuseret på at jeg tænkte på fansiden, og ikke klubben. Vi kan som Brøndby fanside langt nemmere accepterer at en spiller ikke bliver hyldet når de har gjort forkerte ting i den ''virkelige verden''.
Og det er en form for hyldest når de ved navn opnås ved som en status (eller hvordan vi skal formulere det).
Polakken er nævnt som eksempel fordi jeg ikke kunne komme på et andet... samt at jeg er en forsmået eks der stadigvæk tænker på hvordan han skred fra mig, for så at ende med at hugge i min kusine. Han gjorde intet ulovligt og burde i virkeligheden aldrig nævnes i mit originale skriv da det flytter fokusset væk.
Mit primære fokus er PDS hvilket også er grunden til at han er nævnt ved navn.
OSLBIF
Betalende bruger
27. october 2025
Men siden, at denne profilstatus ikke rigtig dækker over noget, ihverfald som jeg kan forstå, så havde det måske været bedre, at fjerne det helt ?
RommeTilPhiriOgSå 27. october 2025
thorrium 27. october 2025
At fjerene funktionaliteten ville være mit valg, men det kræver højst sandsynligt at 3point lægger penge på borderet for at fjerne det helt. (da man skal sikre at status ikke har en indvirkning på andre dele af hjemmesiden)
Jeg kunne forstille mig at data basen med alle navnene er oprettet et sekundært sted, og at status trækker data fra dette (sådan ville jeg selv have lavet den), hvilket muliggøre at man kan gå ind i denne og fjerne navne uden potentielt at crashe en hel masse.
Dog er key word her potentielt, for jeg ville stadigvæk lave en lukket test.
Og ja du fanger jo helt præcist min anden pointe. Hvad bruger vi egentligt status til? Jeg står selv og skal optimerer nogle ting her de næste måneder, så jeg studser over funktionaliteter der enten ikke benyttes eller ikke bruges korrekt.
Ham der scorede mål på samlebånd og var vores alletiders topscorer og en ting man kun kan sige var sin løn værd flere gange, da han spillede for os.
Er det ikke på tide at komme videre, ja det han gjorde var på ingen måder i orden. Men Brøndby kunne bare have tilbudt ham en kontrakt, der var noget værd .
Jeg er enig det han gjorde var meget skidt, men han ville sikre sin families økonomiske fremtid og for mig er det skidt det han gjorde men også noget man en dag bør tilgive, for han har aldrig talt grimt om vores klub som mange fans har om ham.
Så fint man ikke glemmer, men der skal sku være plads til tilgivels, for alle tiders topscorer, om du vil det eller ej så er Kamil W en del af vores historie og havde stor andel i mange sejre.
Selvom min ynglings angriber til alle tider altid vil være Ebbe Sand, så har jeg respekt for kamils W arbejdsindsats for vores klub, på trods af det han gjorde var meget skidt som jeg er enig i
Studenterbrød 26. october 2025
Vi skal ikke til at redigere i vores historie, det kommer der sjældent noget godt ud af.
thorrium 26. october 2025
Jeg mener ikke vi behøver pædofile som en person vi kan få som ''status''.
Ja man kan ikke undgå Kamil W og ja var sku ikke godt det han gjorde
Men tilgivelse for alletiders topscorer skal der være plads til
Han blødte for blusen og viser nogen af de spillere der er godt lønnet det samme som ham da han spillede for os, så ville alle elske dem.
Han begik en kæmpe fejl og jeg var også tosset men efter så længe kalde ham polakken mener jeg er respektløst og en måde score billige point på
Vi ved alle mange er stadigvæk sure, men tilgivelse skal man kunne med ham.
Jeg har i hvert fald tilgivet ham, men glemmer eller forstår heller aldrig det han gjorde.
TibblingLove
Betalende bruger
26. october 2025
Studenterbrød 27. october 2025
LJS
Betalende bruger
27. october 2025
Det er sgu da for komisk.
Men du fik da selviscenesat dig selv lidt igen, mr IQ 130
Den fortalte jeg ham så igår så korrekt kommer det ikke dig eller andre ved.
Han fik min besked og hvad har du gjort der skulle gøre jeg gider gøre det dine mange skriv til mig ikke at stoppe?
Jeg synes han fortjente et svar og det var det.
LJS
Betalende bruger
27. october 2025
Du er velvidende om, at man gerne må kommentere på andres indlæg i et debatforum, ikke?...
thorrium 27. october 2025
Korrekt. Vi overlever det.
Men i en verden hvor vi konstant forsøger at være mere inkluderende, mere rummende og mere forstående for vores medmennesker, så synes jeg det skærer i øjnene.
Er det en mindre ting? Bestemt.
Er det noget der bør nævnes sådan at 3point har en chance for at tage stilling til det? Det mener jeg er for det bedste.
Man kan ikke tage ansvar for hvad en person beslutter sig for at gøre efter at han har været ambassadør for ens brand. Men man kan tage afstand til disse personer.
Og når det ender med at være så ulykkelig en historie som det har vist sig at være i denne situation, ja så mener jeg for en gang skyld at man også bør tage og gå hele vejen.
thorrium 26. october 2025
Jeg forstår godt at du som altid har svært ved at læse og forstå, men mit skriv er primært møntet på Patrick Da Silva som står til at skulle i fængsel for at have usømmelig omgang med mindreårige.
Nej jeg siger intet sted de SKAL gøre noget for mig. Jeg skriver intet sted at jeg kræver noget (SKAL ER ET KRAV). Jeg forslår at man fjerner en person og jeg bringer yderligere et eksempel da jeg på sin vis også ville åbne op for en debat.
At jeg så ikke forstår at du føler et evigt behov for at skriver på en måde der kræver at jeg svarer dig, det er mit problem. For du er ufejlbar.
Du siger altid du så gerne vil have vi andre lader dig være, så accepter dog at vi er andre der ønsker det samme fra dig.
Du skriver sådan:
Kan dette ses på?
Er der andre der i så fald bør fjernes (Polakken hvis han er på listen?). Dette punkt er nok det eneste jeg mener er åbent for debat
Du kalder ham fortsat polakken = jeg står så også indenfor det jeg skrev om Kamil W
thorrium 26. october 2025
Ja for vi nævner ham ikke ved navn!
Dette er noget som de fleste forstår det er også grunden til at hans navn er blevet klisteret og malet over på landsholdsvæggen.
Men jeg tager da gerne og forklarer dig tingene sådan helt specifikt!
''Kan dette ses på?''
Dette henviser til tidligere nævnte problem, nemlig PATRICK DA SILVA. En mand der SKAL FÆNGSLES for at HAVE SEXSUELT OMGANG MED BØRN!
''Er der andre der i så fald bør fjernes (Polakken hvis han er på listen?). Dette punkt er nok det eneste jeg mener er åbent for debat.''
Jeg henviser til alle andre navne på tidligere spillere. Det er det eneste jeg mener i hele mit skriv som jeg mener der kan debatteres/haves meninger omkring.
Og da jeg mener det er på sin plads at påpege det punkt der er til debat, så henviser jeg til dette.
Jeg gentager mig selv, jeg ønsker ikke kontakt med dig.
Jeg svarer dig ikke i langt størstedelen af dine kommentarer. Det er kun når du skriver ting der KRÆVER et svar. For eksempel når du som i dette tilfælde fordrejer det der er skrevet.
Derfor bør du også efterleve dine egne ønsker. STOP MED AT SKRIVE TIL MIG.
Jeg ønsker ikke kontakt med dig, jeg søger ikke kontakten med dig.
Hold dig gerne langt væk fra mig. Det er for det bedste da du tydeligvis har enormt store problemer MED MIG.
Stop dig selv.
Jeg nævner ikke Patrick vel ????
Jeg nævner din måde at tale ned om Kamil og på den måde sætte ham i bås med en han ikke bør sætte i bås med
Jeg gider ikke høre på alle for mange andre forstår godt mit budskab med Kamil og at idioter maler hans navn over er for mig latterligt fordi han har ikke gjort noget ulovligt
Det han gjorde Kamil var ikke ok men manden leveret altid varen for klubben og tilgivelse til sådan en person bør være der
Jeg kommer altid til at respektere kamils valg men jeg har stor respekt for det han viste vores klub
Så stop dig selv
thorrium 26. october 2025
Flueknepperi. Slå det op.
edit: Du respekterer hans valg ... som er at spille for rotterne. Interessant.
Jeg respekterer ikke det valg han foretog, men jeg kan godt tilgive en der kæmpede og gav alt for klubben.
Var det han gjorde helt forkert JA, men kan jeg tilgive ham JA
SÅ KOM VIDERE manden er vores topscorer igennem hele vores historie og kæmpede altid for klubben
Han lavede en stor fejl men fanme ikke gjort noget så slemt som den anden du nævner SJOVT NOK HER MED NAVN DET ER SKU DA FOR KOMISK…..
Jensen
Betalende bruger
27. october 2025
...du mener altså Kamil W som er hans navn.
Han hedder Kamil Wilczek.
Hvis du skal kritisere én bruger for at kalde ham noget andet en han navn, så bør du da som det mindste selv gøre det.
Og ja, jeg er da godt klar over, at Wilczek kan være svært at stave til... Men så er det ikke ulovligt at google.
Hvad er det for noget pis når han nævnes med fornavn så er det da vise ham respekt og med w ved folk godt det er Kamil så drop nu det mundlort for det er bare fnidder ikke en skid andet
Men forsvar du det :) er ligeglad altid samme brugere det kommer fra og står 110 % i mål for alt og Ebbe s eller Per B har jeg også skrevet sådan
Det er da bestemt ikke at være respektløs for er det noget jeg gør med dem så er det at have respekt
Der er forskel på kalde folk for polakken og hans navn, kan du ikke se det så må du være dum som en dør
Jensen
Betalende bruger
27. october 2025
Du skriver jo, at hans navn er Kamil W
Men W uden . efter, at ikke en forkortelse..! Så du kalder ham jo Kamil DobbeltV.
Altså er du selv skyldig i det det bebrejder en anden bruge at gøre...
Din dobbeltmorale længe leve
Det er ikke respektløst at kalde folks fornavn og forbogstavet på efternavnet da det går lidt stærkt du er ikke den eneste der skriver til mig og derfor skriver jeg det sådan
Hvem går i små sko DIG og du bruger vores tidlligere konflikter herinde til nu komme ind i denne debat forhold dig til emnet og du støtter tydeligt op om tale ned om Kamil det er for mig tydeligt
Når du i samtlige kommentar ALTID har omtalt Carsten Vang for CV så din dobbeltmorale længe leve :)))
Jensen
Betalende bruger
27. october 2025
Jeg støttet kun op om, at når man siger at nogens navn er noget, så tager man fejl, hvis man ikke skriver det fulde navn.
I alle andre tilfælde, kan sagtens gøre brug af en forkortelse.
Men det var dig selv der startede med at rette en bruge og skrive: ...Kamil W som er hans navn. Og det er jo faktuelt forkert.
Hvis man tillader sig at rette andre, må man acceptere at man selv bliver rettet, hvis man ikke gør det korrekt.
og kan navn er ikke Kamil W, men Kamil Wilczek.
Det må gør ondt, når nogle finder og retter dine fejl.
Og hvad skulle dette have med tidliger konflikter at gøre?
Jeg retter dig i en fejl, ganske som du retter en anden bruger i det du mener er en fejl. Du har vel ikke fået særtilladelse til at rette andre brugere, uden de må rette det?
Jensen
Betalende bruger
27. october 2025
Komisk at du ikke selv kan se, at du prøver at fortælle en bruge hvad en tidligere spillers navn er, men kun skriver halvdelen af den.
Og endnu mere komisk, at du slet ikke er klar over, at han faktisk hedder Carsten Vagn Jensen.
Men sådan kan vi være så forskellige. Nogle går op i detaljer og andre hiver bare argumenter ud af røven.
Dertil har du jo ikke ret for jeg skriver om det han skriver polakken det er da respektløst når han hedder Kamil forstår du ikke det, så få dig et liv
Jensen
Betalende bruger
27. october 2025
Jeg bruger blot din egen retorik mod dig selv. Så hvis du har svært ved at håndtere det, burde du måske kigge indad.
Du har helt ret. Han hedder Kamil. Flot, du har lært det.
Du er også meget velkommen til at kalde vores polske, tidligere topscorer, for Kamil W. Du må også kalde ham KW, Wilczek eller Lars. Men ingen af delene er hans navn. For han hedder Kamil Wilczek.
Der er nemlig forskel på navn og kaldenavn. Men hvis det bliver for svært for dig at forstå og acceptere, så lader jeg dig bare stå med det selv.
Det er kun gylle der kommer ud af din mund og kom med noget nyt og holdbare argumenter fremfor du ikke tåler jeg kan rent faktisk argumenter for mig
Jeg mener der er kæmpe forskel at omtale folk for polakken og ikke vise personen respekt ved kalde ham for det han hedder Kamil
Ligesom tage hans navn ned af landsholds væggen han er en del af historien og da han tjente sin løn her gav han alt til klubben
Så burde man kunne flere år efter komme videre.
Slut du skal nok få dt sidste ord for læser ikke dit skriv men ved det er vigtigt for dig ikke at tabe ansigt herinde så skriv du bare det sidste jeg hverken læser eller svare på den
Så du ikke taber ansigt herinde ved jeg du svare mig igen som altid
Jensen
Betalende bruger
27. october 2025
Du har lavet en fejl og prøver at vende beskyldningen mod mig, i stedet for at indrømme at du tog fejl.
Men flot at kalde det for gylle og kalde mig for en spade. Det højner virkelig din argumentation. Det virker mere som om du selv er bange for at tabe ansigt, når du nu vælger at beskylde mig for dette.
Det er dig det bragte CV på banen.
Ja, jeg kalder ham CV, for det er hans kaldenavn. Men hvis jeg skulle rette andre og fortælle dem hvad han rigtige navn var, så var det ikke CV eller Carsten V, men derimod Carsten Vagn Jensen.
Og så lukker du det så smukt af, med en anklage mod mig om, at jeg helt sikkert vil svare, fordi jeg kun skriver for at få ret...
Men det har intet med det sidste ord at gøre, men alt om at for dig til at forstå det skrevne ord, at gøre.
Så lad os se, om du selv kan undlade at svare, når du alligevel læser denne besked.
Men det glæder mig at se, at du nu har indset, at hans navn ikke er Kamil W, men Kamil.
”Details matter!”
Solz 26. october 2025
Det er ikke kun dig, der praktiserer dette, men I er nødt til at ændrer adfærd, jer der fordrejer andres ord.
Der er allerede så meget drama mellem forskellige brugere herinde, at vi er en del der mere eller mindre dropper at debattere.
Han nævner ham ikke som eks han kalder ham polakken som er nedladende og så skriver han dette
Kan dette ses på?
Er der andre der i så fald bør fjernes (Polakken hvis han er på listen?). Dette punkt er nok det eneste jeg mener er åbent for debat
Polakken åben for debat og den eneste det er IKKE eks men en person altså vores topscorer som han nævner er til debat altså ikke eks men netop bruger ham
Så er ikke enig med dig her
Solz 27. october 2025
God dag til dig og alle andre herinde :-)
God dag til dig også
LebogangHansen 27. october 2025
Perikles 26. october 2025
Jeg kan godt lide featuren. Jeg er fx Ugo de Lorenzo for tiden, som jeg var nødt til at google - og ad den vej blev jeg lidt klogere på vores klubs historie. Men ingen fortjener at blive påduttet at blive Patrick Da Silva, hvilket skyldes de ting, der kom frem tidligere på året.
Det er så sindssygt og klamt, at han ikke fortjener andet end at ryge ud i glemslen fra sin fængselscelle, hvis han bliver dømt.
thorrium 26. october 2025
Han har en tidligere betinget dom, så jeg skal være ærlig jeg tror ikke på at han slipper for fængselsstraf.
Jeg havde bare valgt (som enormt mange andre) ikke at påtale ham, indtil jeg opdagede at han florede som en status vi kunne opnå.
Hvilket gjorde mig overraskende irriteret, for det er ligegyldigt da status som også benævnes ikke rigtig benyttes til noget formål.
Men som alle på 3point ved så kan jeg ikke holde kæft når jeg bliver irriteret.
Det siger sku en del, for den anden ikke Kamil har sku mere fortjent ikke at blive kaldt med sit navn
Kamil har lavet en dum fejl men fanme ikke lige så slemt som en anden og det du gør er sku da er helt på månen ved kalde ham polakken mens du så sidder skriver den anden ved hans fulde navn
Din dobbeltmorale længe leve
RommeTilPhiriOgSå 27. october 2025
Du laver stort set ikke andet herinde end at pådutte folk øgenavne som hættemåger, sofafans og i en længere periode gremlins i vand. Du har utallige gange udvist mangel på respekt overfor MANGE tidligere ansatte i Brøndby - Jesper Sørensen, CV, Andreas Maxsø, Peter Madsen, Jan Bech og listen er sikkert markant længere..
Og alligevel så går du i fuldstændig cirkus-mode, hvis du mener, at nogen ikke udviser respekt overfor Kamil, Bischoff, Bjerregaard eller Zorniger.
Hvorfor bestemmer du, hvem andre Brøndby fans skal udvise respekt for? Det er ikke op til dig at diktere. Og slet ikke, når du selv udviser enorm mangel på respekt overfor dem, du ikke bryder dig om.
Ja det kalder jeg folk som dig og dine venner du mener vold var ok mod en der hvad lavede håndtegn
Du mener maskering på stadion er ok det har du flere gange sagt
Du mener pyro er ok selvom det koster klubben millioner årligt ved forebyggelse bøder og andet
Så korrekt de er hættemåger og det står jeg ved, jeg ved det er svært for dig da du er en af dem og du igennem alle år har forsvaret det med næb og kløer og jeg vil til enhver tid gøre det modsatte da de skader mere klubben end gavner
Men i øvrigt hvad har det med artiklen at gøre ?
RommeTilPhiriOgSå 27. october 2025
Og nu skal du til at stoppe med, at komme med udokumenterede påstande herinde, medmindre du selv vil have samme skuffe.
Jeg har aldrig ydet vold til fodboldkampe og vil ikke kaldes voldsmand. Hvis ikke du stopper eller beviser din påstand, så må jeg jo begynde at påstå, at du er glad for børn og lusker rundt omkring banerne ved stadion for at se børn spille. Måske det også er derfor, at du er så glad for Masterclass? Fordi de er så unge?
Så nu når det hele skal være så personligt hver gang jeg skriver herinde at I er de samme tosser der skriver mig ned konstant siger jo alt
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
27. october 2025
Det komiske er man kalder Kamil for polakken mens den anden burde ikke kaldes ved navn men det gør man så, det giver slet ingen mening
Kamil W dummede sig for sikre sin families fremtid økonomisk og fred være med det, jeg var selv så skuffet over ham.
Med tiden lægger alle sår og tilgivelse til en der har blødt for vores trøje og altid talt om klubben samt ikke kan undgås i vores historie, er det ikke tid til mand skal tilgive
Han har ikke begået en forbrydelse, han lavede bare en meget dum beslutning ved at tage imod FCK’s tilbud noget ingen af os forstår eller kommer til det
Men han gjorde da os en tjeneste for han malkede dem for millioner og spillede som lort i parken
Men Kamil er i min verden for længst tilgivet men ikke glemt han gjorde og derfor bliver han heller aldrig en legende som
Ebbe sand fx men at ikke tilgive ham eller tage hans navn ned på væggen mener jeg er direkte tåbeligt for en der har leveret alt for denne klub
Samme personer jublede da CV kom til Brøndby, men han tog også til fck som spiller og han var sportsdirektør ikke kun i fck og fcn, men skiftede fra os til agf. Så fyret han kultur folk i klubben der har vægret denne klub evig loyal for hvad spare hvad cv selv fik på en måned det har ikke kun Ranum men par stykker mere som ikke har været fremme og nå ja så også Per kilden der måtte se sit navn i aviserne før han selv vidste det er det er fanme respektløst
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
27. october 2025
Han kom fra sportsdirektør fra klubberne og skiftede igen til en rival
Han fyrede ikke kun 2 store ikoner som elskede og gav alt til denne klub som du nok ikke er så viden om da du sidder med skærmene og snakker om tal i tide og utide
Han valgte også ikke informere måske vores største legende i Brøndby Per Nielsen for han var fyret før medierne vidste det
Så kan man juble over cv og stadigvæk tale grimt eller ned om Kamil som i den grad gav alt for klubben så mener jeg det er fint eks på den dobbeltmorale der hersker herinde
Ligesom opretter skriver flere gange en med navn som har gjort noget slemt mens han påtaler Kamil W for polakken det er fanme også dobbeltmoralsk
Nu når du prøver score billige point for dem der mod mig fordi du fik hug så viser det for mig svaghed for dig som person da du uden tvivl kun påtaler dette fordi du kan sikre dig par venner herinde
Så kunne ikke være mere ligeglad med dig og som jeg skrev til dig tidligere så mister man sku respekt for det du gjorde, troede du havde lidt mere rykke rundt med
Måske er det bare flotte ord du kommer med, men din viden om klubben er faktisk ikke så stor har jeg fundet ud af
Så jo det er relevant bringe det på banen, men tænker jeg du ikke ved når du kan fyre den kommentar af
Så derfor er Carsten Vang også en del af det for mener det han har gjort mod klubben er langt værre end kamils skifte som jeg heller ikke respektere
LJS
Betalende bruger
27. october 2025
Går man ikke lidt for meget i selvsving her.
Jensen
Betalende bruger
27. october 2025
Så jeg synes da også det er spændende, hvad der ligger til grund.
Og en mulighed for at springe spiller over, man ikke ønsker at identificeres med, kunne måske være en løsning.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
27. october 2025
Jensen
Betalende bruger
27. october 2025
Jeg synes det var sjovt i starten. Men kigger ærlig talt ikke på det mere.
LJS
Betalende bruger
27. october 2025
Spændende om der i det hele taget kommer en IT opgradering, eller om det er for bekosteligt.
thorrium 27. october 2025
Jeg forstiller mig at navnene er skrevet ind separat, og at det ikke ville være specielt bekosteligt at åbne hjemmesiden som administrator og fjerne en enkelt linje (spillerens navn).
Jeg ville dog altid gøre det i en lukket test, da alle ændringer er forbundet med potentielt nedbrud af større funktionalitet.
Philip
Top gode
Top enige
27. october 2025
Rangeringen af spillerne er baseret på antal kampe for klubben (nok en liste der lagt ind da det blev implementeret). Jeg er eksempelvis på “Morten Rasmussen” med 112 kampe og den næste status jeg får er “Henning Jensen” med 112 kampe herefter rammer jeg så “ Andreas Maxsø” med 112 kampe osv.
thorrium 27. october 2025
Du har sikkert ret, for det går ret godt i spænd med det jeg ser. Men er det nogensinde blevet skrevet? For jeg mener ikke at have læst noget om det.
Philip
Top gode
Top enige
27. october 2025
Ift. rangeringen er jeg 100% sikker på, at det er efter antal kampe. Det passer også for dig med din nuværende status “Henrik Kildentoft” 52 kampe og næste status er så “David Williams” med 52 kampe. De næste herefter er “Claus Christensen”, “Lennart Olsen”, “Lars Vang Jensen” og så en lidt mere kendt i form af “Dennis Rommedahl”.
thorrium 27. october 2025
Så jeg rammer Romme om små 300 kommentarer. Fedt at vide.
Philip
Top gode
Top enige
27. october 2025
---