-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Ved årsskiftet slutter Arbejdernes Landsbanks tid som hovedsponsor i Brøndby, og derfor skal de blå/gule have en en samarbejdspartner. Den aftale kan naturligvis allerede være på plads, men Brøndby IF har ikke meldt noget ud endnu. Ifølge Ekstra Bladet vil de blå/gule have 12 millioner kroner om året for hovedsponsoratet som inkluderer en plads på brystet af spillertrøjerne, og avisen erfarer ligeledes, at Codan i sin tid betalte 14 millioner om året.
En sponsorrådgiver udtaler i samme artikel, at Brøndby sætter barren højt og at de blå/gule står over for en udfordring i og med at det er skiftende tider grundet corona, hvor der er meget fokus på digitale løsninger. Slutteligt skriver Ekstra Bladet, at Arbejdernes Landsbank årligt har betalt i niveauet af fem millioner kroner som hovedsponsor i Brøndby.
Deltag i diskussionen
Saesonkort
Betalende bruger
Top kommentator
Top enige
29. september 2020
Zutcorp
Betalende bruger
29. september 2020
Saesonkort
Betalende bruger
Top kommentator
Top enige
29. september 2020
Tanken 29. september 2020
Zutcorp
Betalende bruger
29. september 2020
BIF_Sherra 29. september 2020
Kenneth
Betalende bruger
29. september 2020
Ved du det eller er det bare et gæt ?
Forsikringsbranchen er dog et oplagt bud, da de altid har været inde omkring fodbold. Alka eller Codan
Personligt håber jeg lidt på at vi kan lande en aftale med COOP. Lokal forankret. Ved godt de enkelte købmænd selv står for sponsor lokalt, men der er andre produkter de kunne reklamere for.
Deres online shopping, deres nye butik COOP 365.
Et andet bud kunne være Bravida, som altid har været sponsor hos Brøndby. Hovedkontoret ligger også på vestegnen og de er store nok til at kunne smide det beløb. De er dog også en stor sponsor hos AGF, så kunne vi fjerne dem derfra vil det bare være et ekstra plus.
Ellers kunne man kigge mod de store på nettet. Tænker i retning af Nemlig.com, boozt.com (Hermann Haraldsson er CEO) eller andre i den retning.
BIF_Sherra 29. september 2020
Jensen
Betalende bruger
29. september 2020
Det flugter helt med hvad jeg tidligere har udtalt, at AL sponsoratet var et relativt billigt sponsorat, hvorfor det ikke gør mig så meget, at de er smuttet til FCM. Vi er meget mere værd en det.
Der er stadig 3 måneder til den gamle aftale udløber, så hvis ikke det allerede er på plads, er vi stadig god tid til at forhandle noget fornuftigt på plads. Og skulle vi så 'kun' ende med 10 mio, er det jo stadig en fordobling af AL.
Hvem det så kan blive, har jeg ingen ide om. Men måske NTG har lyst til at gøre som AL gjorde og gå fra ryggen til brystet? De er danske, vækster og har allerede vist flaget ved leveringen af Aldrig Alene trøjerne.
---
Skævben 29. september 2020
Joblar 29. september 2020