-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Det er dejlig positivt at så mange vælger at smide penge efter et sæsonkort - det gør en glad.
Jeg husker de mange år hvor vi snittede 10.000-12.000. Nu er vi over 23.000.
Men.... og det er her spillerne kommer ind i billedet. Nu skal I satme også steppe op. Så mange fans smider penge efter at se Jer, nu skal I bevise I kan spille i Brøndby.
Deltag i diskussionen
Perikles 15. juli 2025
Chris1988 15. juli 2025
Jeg tror ikke vi får nogen god sæsonstart når han bruger spillerne forkert.
Chris1988 15. juli 2025
Perikles 15. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
16. juli 2025
Det er fair at bruge spilleren på den plads, hvor han hjælper holdet bedst.
Mauer 16. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
16. juli 2025
Mauer 16. juli 2025
Perikles 16. juli 2025
Jeg overvejede en lang forklaring, men tænker der tales for døve ører.
Brøndby85
Betalende bruger
16. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
16. juli 2025
Perikles 16. juli 2025
Der, hvor vi alligevel aldrig bliver enige, er, hvorvidt det hjælper Brøndby at spille halvdelen af holdet ude af position eller i en rolle, der ikke taler til deres forcer.
Det mener du åbenbart giver det bedste fodboldhold - og fred være med det
Brøndby85
Betalende bruger
16. juli 2025
Perikles 16. juli 2025
Problemet er jo, at det ikke blot er en enkelt spiller!
Klaiber, venstre CB, hele den centrale midtbane, Vallys og Bundgaard (pt) spiller i en rolle/position, der ikke er optimal for at deres evner udnyttes bedst muligt.
Hvis det blot var en eller to spillere var vi enige nok
Brøndby85
Betalende bruger
16. juli 2025
Perikles 17. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
17. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
15. juli 2025
Fox1964 16. juli 2025
FremadVestegnen 16. juli 2025
Der er gennemsnit på 23.000, men “kun” 19.000 sæsonkort og billetabonnementer