Fodbold live resultater




Flot salg

Skrevet af Chris1988, 15. juli 2025

Det er dejlig positivt at så mange vælger at smide penge efter et sæsonkort - det gør en glad.

Jeg husker de mange år hvor vi snittede 10.000-12.000. Nu er vi over 23.000. 
Men.... og det er her spillerne kommer ind i billedet. Nu skal I satme også steppe op. Så mange fans smider penge efter at se Jer, nu skal I bevise I kan spille i Brøndby.




Deltag i diskussionen




  • Enig! Men det ville sgu nok gøre det lettere for spillerne at præstere deres bedste, hvis ikke halvdelen af holdet spillede på en uhensigtsmæssig position.
    4 enige
     
    • @Perikles Enig, og det peger så på Birk.
      Jeg tror ikke vi får nogen god sæsonstart når han bruger spillerne forkert.

    Se 16 flere kommentarer

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      15. juli 2025   

  • Mærkeligt indlæg, som bruger en glædelig begivenhed til at svine holdet og træneren.
    8 enige · 3 god kommentar

  • 23.000 sæsonkortholdere… imponerende og flot. Hvor har du tallet fra? Jeg synes ikke at kunne se noget på hjemmesiden om det.
     
    • @Fox1964 det er heller ikke korrekt.
      Der er gennemsnit på 23.000, men “kun” 19.000 sæsonkort og billetabonnementer





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner