-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
https://www.sn.dk/art6522724/broendby-kommune/nyhed/broendby-fans-donerer-stort-beloeb-til-syge-boern-maaske-kan-de-snart-foelge-med-i-kampene/?fbclid=IwT01FWAQVetRleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR6rRwvPrN9VLWlD1SXHiUK_ypl-pqLcNwaI3gIfKkPAElx7eveXnUQhe1RTqQ_aem_SNObyyXkpkDslyFUz4qFhQ
Vel og mærke tredje år i træk. Latterlige hættemåger!
Deltag i diskussionen
Bastiano 4. marts 2026
Det var en fremragende dag i hallen. Det er ikke sidste gang vi tager turen til det arrangement.
Broder Salsa
Betalende bruger
5. marts 2026
Alpha-drengene står i Alpha-trøjer. Det er bare et PR-stunt.
Pengene burde gå til pyro-bøder. Desuden kommer pengene sikkert fra narkosalg.
Alpha-drengene fremstår hverken uden balaclavaer eller romerlys. De vildleder Hr. og Fru Danmark fra de udyr de er.
Sjællandske Nyheder er Fox News.
Alpha prøver at hverve syge børn.
Oversygeplejersken brugte udtrykket ''alfa og omega''. Hun er biased og sikkert med i Alpha.
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
Og ja, jeg genkender også hende oversygeplejersken. Hun var den med værktøjet i Herning.
SuperDardie 5. marts 2026
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
Jeroe
Betalende bruger
4. marts 2026
LJS
Betalende bruger
Top debattør
4. marts 2026
Studenterbrød 5. marts 2026
så længe det er dig og dine profiler så går det nok skal du se du har i mange år forsøgt at få mig smidt ud
Artikler, chikane, flere profiler du skriver fra og mm
Men det vil aldrig lykkedes for dig og jeg skriver med mange gode folk der ved langt mere om klubben end du nogensinde kommer til og sjovt som du og din anden profil studenterbrød altid er inde samme tid og når du væk flere dage er de andre profiler det også
Du er tydeligt den profil også det er da så gennemsigtig og tydeligt for alle med lidt begavelse
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
5. marts 2026
Broder Salsa
Betalende bruger
5. marts 2026
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
Men da glad for du og en anden bruger herinde tydeligt viser hvilken lejr i tilhører præcis den jeg altid har nævnt at du sidder kalder folk for alkoholikere, viser tydeligt du ikke kan argumentere og din primitive agenda med dit formål med denne artikel som handler alt andet end de syge børn og et ellers godt intiativ
Det handler om du skal sidde og forsvare dig selv over de mange folk der herinde forståeligt været kritiske overfor den gruppe og det nok med god grund skal du se.
Men sidde skrive som du gør til en bruger hvor det skulle handle om de syge børn ikke dit lort viser bare alt om dig
Bastiano 5. marts 2026
Du benytter jo enhver lejlighed til at tilsvine nedgang.
Nu har de fans du så inderligt hader doneret 75.000. Hvor meget har du doneret?
Flere gange herinde har du sagt du er politimand men du er da ynkelig og det er din måde sidde forsvare Alpha og det der er bag
Man kan jo bare læse dit indlæg her som handler mere om noget negativt fremfor bare skrive hvad det handler om
Overskriften fra opretter af tredje og selve tråden samt alle hans svar er intet andet end angreb
Du og rommetilphiri er jo begge samt en bruger mere herinde nogen der hele tiden forsvare maskering = hættemåger og alt det lort der følger med
Jeg synes det er fint intiativ men finder hans skriv usmageligt for han får det drejet til et forsvar af den kritik der har været af Alpha og det finder jeg usympatisk og meget primitivt
Men du er jo ikke politimand eller indenfor det for så ville man aldrig sidde og forsvare det du gentagne gange har gjort herinde
Du er jo en del af gruppen og dine venner det samme så alle ved jo dit og rommetilphiri forsvar af den gruppe. Så du er inhabil i udtale dig
Fint intiativ men usympatisk at bruge det som et forsvar af det de også står for som opretter af artiklen og du gør
Bastiano 5. marts 2026
Jeg inviterede dig til herning sidst. Der kom du heller ikke.
Hvornår skal vi have en øl? Jeg skal formentlig på arbejde ved flere kampe i slutspillet. Så kan du jo lige hilse på?
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
6. marts 2026
RommeTilPhiriOgSå 6. marts 2026
Har du overvejet at blive politiker?
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
6. marts 2026
Fordi man donere og gør noget godt for syge børn, er det ikke ens betydende med du må gøre noget ulovligt eller det godkender det du gør forkert bedre.
Alene det og du ikke fatter det, viser din manglende begavelse eller meget primitive tankegang.
Jeg tror ingen på denne jord vil finde det skidt det de gør for syge børn mere af det og respekt for det herfra
Men fordi man donere penge til syge børn og noget godt den vej, så ændre det ikke på de andre ting som man gør forkert bedre.
Men de skal da bare fortsætte med at bruge penge på donere og hjælpe børn, det vil vi alle sætte pris på, endnu mere hvis de samtidig stopper med at købe pyro og bruger de penge der til at donere flere penge
Men de kan stoppe med maskering, vold og hærværk på stadions, så kan Brøndby gå med dem og donere millioner årligt, for de penge klubben betaler i bøder, er jeg sikker på klubben hellere ville donere til det gode formål som dette .
Men dit opslag er usmageligt, for du sidder og forsvare dem med at bruge syge børn, for at reklamere for en gruppe som vi alle ved også har bragt en masse lort med, de senere år med og det ændre et godt intiativ som dette IKKE EN SKID PÅ
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
Dit evige korstog stopper aldrig. Og på din gravsten kommer der helt sikkert til at stå ''JEG HADEDE ALPHA INDERLIGT DA JEG LEVEDE - OG JEG HADER DEM OGSÅ I EFTERLIVET!''
Generelt hader jeg ikke nogen mennesker udover dem der gør andre ondt og særligt børn og uskyldige.
Jeg har ikke et had til Alpha men jeg hader at når de skader klubben med bøder, dårlig omtale og jeg hilser deres gode intiativ velkommen
Men jeg finder din måde skrive det på usmagelig og finder dit forsvar af en gruppe vi alle ved også har sin agenda på sydsiden i mange år og ER FOR NOGEN FRYGTET. Alle ved godt også den del de også står for der
Jeg hader din måde promovere og bruge syge børn på til dette, finder dit opslag så usmageligt
Havde du derimod skrevet en artikel om arrangementet og det gode intiativ men du gør netop det at sidde forsvare alt det andet de har gjort skidt med dette intiativ og du bruger netop de syge børn som glatte det ud, det er fanme usmageligt
Jeg sidder ikke herinde og laver artikler om de mange penge jeg gør godt for andre eller jeg tilbudt afd og andet for hjælpe dem. Faktisk har jeg oplevet afd for syge børn der takket nej fordi de fik så mange donationer i forvejen ind da jeg ville hjælpe med flere ting
Så at du skal sidde her og glatte dem ud for dette ellers gode formål, siger ALT om dig som person og din usympatiske personlighed du har
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
Så får du lige flettet ind, hvor mange penge du angiveligt selv donerer og afdelinger du påstår at hjælpe.
P-A-T-E-T-I-S-K.
Jeg skriver jeg sidder da ikke laver reklame for det herinde eller sidder og promener mig selv.
Jeg tror rigtig mange gode mennesker støtter og gør en masse uden at have behov for at slå artikler optil det og så SOM DU GØR…… sidder og bruger det til sidde og forvare os der er eller har været kritiske overfor gruppen
Du er da usmagelig at flette den del ind i det gode intiativ de har taget
Du burde da som et normalt menneske have gjort skrevet hej venner se lige det gode intiativ men nej stolpe op og stolpe ned for den kritik de fået og hættemåger skal du sidde forsvare de handlinger med bruge det initiativ det viser da alt om din total manglende forståelse for alt der har med sund fornuft at gøre hvem fanden sidder bruger dette gode intiativ til at sidde skrive som dig for dit indlæg handler i alle dine skriv til alle herinde mere om den kritik Alpha FORSTÅLIGT har fået for noget det loet de bragt ned
Du bruger det sammenhæng her til at sidde forsvare det og jagte de kritikere og det viser din primitive tankegang og USYMPATISKE måde sidder her og skrive på
Kepgar 5. marts 2026
Situationen minder mig lidt om den gang hvor de gode mennesker fra Comanches donation på 100 burgere til udsatte borgere i Esbjerg, eller da de rar mennesker fra bandidos lavet et arrangerede med indsamling af julegaver og mad hvor hjælpen blev givet til økonomisk trængte familier og børn.
Alle de her arrangementer er nogen gode ting, de klinger bare lidt hul når de dagen før og dagen efter klipper finger, giver dummebøder, opkræver beskyttelse penge, laver skatteunddragelse på de selv samme mennesker, og generelt bare flækker hovede på alt og alle som kommer i nærheden af dem.
Nu ved jeg godt at alpha ikke kan sammenlignes og ikke er på samme niveau som de nævnte rocker klubber. men at rose dem blindt ud fra en enkelt god handling klinger sku lidt hult. Dog skal du havde ros for donationen da den hjælper nogen mennesker som har brug for det og for at være fair syntes jeg faktisk ikke det er alpha der er det store problemet. Problemet er mere nogen af de under grupperinger som er omkring dem.
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
At du så ligeledes drager en parallel til to rockerklubbers ageren er svært at tage seriøst.
Kepgar 5. marts 2026
Og nej det syntes jeg faktisk ikke for der har været mange historier om rocker ligene tiltag og handlinger igennem de sidste mange år.
Derudover er mange af de personer som er omkring alpha, rocker og bande relateret Var kevin og hele den gruppering ikke en del af alpha eller i værste falde en undergruppering som havde sin gang i alpha på den en eller anden måde
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
Og mig bekendt var Kevin Werner absolut ikke en del af Alpha. Men det ved du måske mere om?
Enlighten me please..
Kepgar 6. marts 2026
Og nej Kevin var ikke en del af alpha, men en af de grupperinger som bevæger sig omkring alpha.
Alpha er som organisation heller ikke blevet dømt for organiseret kriminalitet, og jeg ser da heller ikke alpha som en rocker, elller bande lignede gruppe. Alpha problem er de mangen undergrupperinger af hooligans grupper som bevæger sig i yderkanten af alpha, og måske også lidt tætter på inderkredsen end nogen ville indrømme.
Nu er jeg ikke selv inde i miljøet så en del er også rene spekulation fra min side men det har været et kendt problem i mange år at der er en hel del rocker og banderelateret person i hooligansmiljøet.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendbyfans-i-opraab-graensen-er-overskredet/11117082<br />
LJS
Betalende bruger
Top debattør
5. marts 2026
Der foregår utvivlsomt flere negative og forkastelige gerninger, omkring Alpha, men deres gerning her, er vel i sig selv positiv.
---
Uka
Betalende bruger
5. marts 2026
Det er jeg sikker på Brøndby hellere ville sponsorere end DBU eller hvor de mange millioner går til.
Men det er svært at debattere med folk der har hovedet op i røven på dem det er vel tydeligt for enhver at rommetilphiri med alt han har skrevet før og jeg har mange gange påpeget samt hans overskrift og tekst og svar til brugere
At manden på alle måder pyro, vold og maskering forsvare gruppen.
Ingen tvivl om det er godt intiativ som alle vil hilse velkommen inkl undertegnet men husk det er ikke kun folk bag Alpha der støtter økonomisk det er dem der var ude at se indendørs turnering samt lokale butikker og andet de har fået støtte af til deres projekt
For mit vedkommende er det super fint der hvor kæden hopper af er billede af gruppen med Alpha bluser på, der står de støtter Brøndby if så tag da klubbens bluser på og giv dem god reklame for de har jo i mange andre henseender skabt dårlig omtale
Fortæl mig i øvrigt hvor mange kvinder står der hvor Alpha står ???
Hvor mange kvinder har Alpha som medlemmer ???
Er der en grund til dette ??
For kender mange kvinder der er kæmpe Brøndby fans.
Når det er sagt er det sku et godt intiativ som jeg til enhver tid vil klappe af og kan de så for helvede ikke snart få fjernet nogen af dem der skader deres omdømme og smidt ud af gruppen og stadion så får de min respekt når det sker
Der er dog mindre ballade om gruppen end tidligere og det finder jeg positivt, så alt skal ikke kun være kritik
Men finder opretter af tråden helt malplaceret overskrift samt tekst det er jo slet ikke det handler om men at sidde forsvare sine egne meninger om gruppen herinde send da et link og skriv et fint intiativ men nej han skal skrive FUCKING Alpha og komme med hættemåger osv for ja dem med maskering er hættemåger og dem der skader klubben skal ud med røv og albuer
Den dag Alpha tager aktion og viser et godt intiativ og smider voldelige og maskeret personer ud af gruppen så vil jeg ændre mit syn på dem fra dag 1
NewY 5. marts 2026
Du har for kort tid siden herinde skrevet som kun en FCK fan ville gøre og du har røbet dig selv så mange gange herinde
Så selvom du ikke kalder dig FC mere i dit bruger navn er du meget nem at gennemskue og særligt med det du skrev for kort tid siden som kun en fck fan kunne finde på
Jeg læser ikke de svar du skulle komme med og svare dig heller ikke det har du nok snart fundet ud af ligesom andre profiler der gentagne gange opsøger mig herinde
Gider ikke debattere Brøndby eller personer om klubben med en person som så mange gange herinde skinner igennem at han er fck fan som du er
NewY 5. marts 2026
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
Desværre er der nogle brugere, med Brøndby hele livet som bannerfører, som til enhver given lejlighed ser sit snit til, at beskylde Alpha for alt dårligt der overhovedet forekommer i og omkring Brøndby. Også ting vedkommende aldrig kan dokumentere eller bevise faktisk er Alpha's værk.
Jeg lavede et ironisk fucking Alpha opslag, og ironien/joken fløj direkte henover hovedet (som forventet) på de aller største kritikere, som nok engang formår at tage en nyhed som gidsel for at promovere deres eget virkelighedsbillede.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
5. marts 2026
Har du dokumentation for dit postulat omkring, at majoriteten herinde er mænd imellem 48-65 år ;-))
Men indrømmer da gerne, at jeg selv hører til, i denne kategori.
Opfatter så ikke mig selv som specielt snæversynet og pålægger heller ikke ekstra Bladet den store betydning.
Han ville sætte dem i scene som han altid gør i sit forsvar.
Har du fulgt igennem årene ham som bruger vil du vide at manden DIREKTE OG ORDRET HAR SKREVET.
OK til maskering når man tænder pyro
OK til smække en fan en på hovedet, som stod og lavede finger. Så var det ok yde vold på stadion
OK til pyro trods gigant bøder og sanktioner mod vores klub og utrolig dårlig omdømme og skadeligt for de helt store sponsorer
Men når han læser alle kommentar og de eneste få der bakker ham op med hans skriv er en løgner der siger han er politimand og alligevel forsvare alt med pyro og maskering på trods af det er en stor fed løgn
En der burde høre til på sektion 12 som i par år kaldte sig FC bruger osv
Hele hans historik med Alpha skinner så meget at han både er venner med dem, men nok også en del af denne gruppe
Ja han burde tage afstand for vold, hærværk og pyro som koster klubben. Ligesom maskering og personer der opføre sig som de er over klubben
Alpha er ikke kun idioter og der er virkelig også nogen der vil klubben det bedste, men den dag de vælger at tage smide medlemmer ud som overskrider de grænser der er sat og går mod vold, hærværk og andet
Så skal jeg sku nok give dem min respekt jeg kender også personer DER VAR i Alpha men netop pga tonen og adfærd var blevet meget mere hård end de kunne stå indenfor ikke er en del af det mere og det er flere
Når det er sagt så er rommetilphiri uden tvivl en der ikke lavet dette oplæg som ironisk for det viser alle hans svar først det ikke er
Men handler om han tydeligt har mistet folks respekt i hvert fald nogen ved sidde og hylde dem på den måde han gør det
Jeg sætter pris på fans der gør noget godt for andre og vil klubben det bedste og respektere det der gør man ikke sætter sig over klubben, selvom man også skaber en stemning
Du har stået på sydsiden du har lavet tifoer du ved sku da lige så godt som jeg at mange står ikke tør sige imod hvis der fra den gruppe eller deres tilhængere er nogen der ikke ønsker det, for det ved alle der står på sydsiden.
Udover det så er der som rommetilphiri korrekt også skriver mere ro end tidligere og det er fanme fedt alle inkl dem er velkomment hvis de respektere og opføre sig som fans
INGEN OVER KLUBBEN.
RommeTilPhiriOgSå 5. marts 2026
Og hvorfor er dét du tror, at din og andres respekt er en form for valuta, som kan bruges til noget?
At du liker dine egne indlæg med 3 forskellige profiler indenfor 20 minutter gør ikke, at folk herinde har respekt for dig. Det gør dig til skizofren.
Har du ikke nogle børn du skal donere en masse til? Og nej, at tilbyde slik gennem vinduet på en varevogn er ikke en donation min ven :-)
Du er da en tegning af de helt store :))
RommeTilPhiriOgSå 10. marts 2026
Har du brug for hjælp?
LJS
Betalende bruger
Top debattør
5. marts 2026
Derfor kan og vil jeg ikke nedgøre organisationen fuldstændig, fordi enkelte, eller flere, af deres medlemmer ikke kan opføre sig efter reglerne.
Idioterne, og dem er der jo helt sikkert flere af, burde jo nok ekskluderes og man kan savne lidt indre justits her.
Men kan man dømme alle, pga enkeltes adfærd?....
Men det er en fin debat at tage, uden berøringsangst.
Mugge999 5. marts 2026
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
6. marts 2026
Det gør ikke at mit syn på Alpha ændre sig, men jeg er dog heller ikke sikker på at det er alle medlemmer der helt uden for pædagogisk rækkevidde, mon ikke der er nogle fornuftige almindelige unge mennesker blandt deres medlemmer.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendbyfans-i-opraab-graensen-er-overskredet/11117082<br />
Michael Hansen 6. marts 2026
Er man faner man en person/gruppe der tager afstand fra vold, hærværk mm men kommer ikke med denne udmelding nu, det klinger så meget imod alt det herinde få personer sidder og forsvare altid Alpha med, det beviser netop det vi andre har forbehold mod, på trods af det står i deres egne regler, altså dem offentligheden har adgang til , men modsiger alt det rommetilphiri sidder herinde i artiklen og forsvare for tog man afstand fra holligans så sad man ikke nu og beklagede over stramninger, men hilste det velkommen.
Hvis man ikke har noget med det at gøre som vi andre mener at der desværre er nogen som har, hvorfor kommer de så med dette opråb?? Det runger hult. For så burde man som fan hilse det velkommen, for at fjerne de dårlige personer som skader vores klub, må man være interesseret i, ikke sidde beklage over stramninger der kan netop fjerne det, har man rent mel i posen, så burde man som fan hilse det velkomment, ikke omvendt:
Studenterbrød 9. marts 2026
Nå det er sagt, så skal Alpha træde varsomt med deres offentlige meldinger, så længe de ikke internt har styr på deres hooligans.
Det kan nemt tolkes dobbeltmoralsk uanset om de har ret eller ej.
Når de vælger at tage udgangspunkt i 2014 i forhold til at argumentere for at det er blevet mere sikkert at tage til fodbold, skal de selvfølgelig også komme med en forklaring på hvorfor de vælger lige netop det år.
2014 så ekstraordinært mange anholdelser - men ikke nødvendigvis fordi det var mindre sikkert at tage til fodbold. Dykker man ned i baggrunden for de mange anholdte, skyldes det dels at der var en del ballade, men også at politiet havde ændret praksis.
I 2014 foretog politiet således flere visitationer, skred hurtigere og hårdere ind overfor pyroteknik, de havde større fokus på organiserede grupper og de skred hurtigere til anholdelse.
Det er ærgerligt at udmeldingen er så unuanceret, da den dermed næppe når ud til et publikum der ikke allerede er enige med Alpha.
Men at støtte hooligans eller ønske lempe pakken er det samme i min verden Alpha skal tage afstand for den del som i øvrigt også står i deres regler men desværre ikke altid følges
Synes du skal undersøge nogen af dem der var i Alpha hvad grunden til de trak sig ud af det, mon ikke der var en grund :)
Vi kan godt klare os selv og har ikke haft problemer og hilser pakken velkommen da vi er træt af den skade det har gjort for klubben og andre fans der vil se fodbold
Så når du skriver for os, så hold den part for dig selv da jeg ikke ønsker blive sat i bås. Jeg kan godt stå op for mig selv og ved mine venner kan det samme.
RommeTilPhiriOgSå 9. marts 2026
Du er kerne-segmentet for en forhenværende nationen! bruger, som nu har måtte forvilde sig ind på andre online foraer og forsøge at sprede dit tåbelige verdenssyn.
Det er som regel dem der råber højest omkring hårdere straffe og mere overvågning, som har aller mest at skjule.. Dem der spiller aller mest hellige på deres selvophøjede piedestal, der har de aller grimmeste hemmeligheder, når først man kradser lidt i overfladen..
Og du er helt sikkert én af dem hvor, hvis politiet fik kigget dig efter i sømmene.. Så ville der komme umådelig mange skeletter frem i lyset..
Måske du endda kunne få dig din egen artikel på ekstrabladet?
Såfremt man ikke har noget skidt at gøre, så er det nye man er kommet med IKKE ET PROBLEM det er jo kun fordi man dækker over det og ved det nu får hård konsekvens FEDT hvis man gerne vil fodbold og ikke alt det andet lort der følger med
Hvis medlemmer af Alpha vil klubben og støtter den som bedst så er de mere end velkommen i min verden men alt andet som vold og hærværk i denne klub er no go det gælder alle inkl dig selv som fandt det ok med maskering ok en mod fan fik en på skallen pga hvad en finger du snakker om blive voksen
Du er som et pattebarn herinde og agere som et
RommeTilPhiriOgSå 9. marts 2026
Du mangler stadig at svare på din holdning til, at store dele af tidligere og nuværende Brøndby spillere, inklusiv dine to helte Nartey og Vallys åbenlyst er pro pyro. Hvorfor støtter du spillere der støtter pyro?
Og kald du mig bare et pattebarn, du ser pattebørn alle steder.. Gad vide hvorfor mons tro :-)
Tydeligt for en der har tabt dialogen og debatten og gør jo bare man kan smile og sige synd for dig
RommeTilPhiriOgSå 9. marts 2026
Noah er pro pyro. Vallys er pro pyro.
3point.dk deler pyro billeder - du støtter alle 3 = Du støtter indirekte pyro. Tak for det :-)
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
9. marts 2026
RommeTilPhiriOgSå 9. marts 2026
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
9. marts 2026
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
9. marts 2026
RommeTilPhiriOgSå 9. marts 2026
Du har alt for høje tanker om dig selv. Læg flasken og kom ud og få lidt frisk luft suttefar :-) .
Men tydeligt med de følelser han ligger i det og hans svar til os, at han er i følelsernes vold.
Manden magter ikke argumentere, så giver op og i min verden er han i øvrigt inhabil.
Dette er sagt mod de mange ting han har skrevet herinde han har hyldet som vold mod en medfan, pyro og maskering noget jeg tager dyb afstand fra. Noget han aldrig har gjort
RommeTilPhiriOgSå 9. marts 2026
Der er omtrent de samme beviser for begge påstande.
Så tænk dig nu godt om for forskelle. Er du har skrevet klovn som du er at en modstander fan fortjente at få et par på hovedet som han fik
Du har skrevet herinde at det ok med maskering når man brænder pyro af
Så stop dit hellige pis din idiot at kalde folk for pædofil er så klamt og folk med de tanker og bare det skrive til andre og hylde det værste der findes
Visser alt om din syge tankegang du er ikke rask søg læge for du har brug for det med dit klamme skriv.
RommeTilPhiriOgSå 10. marts 2026
Vil du være sød at linke eller bevise, på anden vis, at jeg nogensinde har hyldet vold, opfordret til vold eller selv har udøvet vold? For ellers er det endnu en udokumenteret påstand. Ligesom når jeg siger, at du er glad for mindreårige.
Jeg har sagt, at hvis du vælger ene mand, bevidst at provokere en større gruppe af mænd 5 meter fra dig i over en time, så er der en overvejende sandsynlighed for, at der opstår en konsekvens. Så er det uanset om du er Rasmus Paludan, der brænder koraner af, om du er en islandsk fodboldfan, der trods gentagende formaninger fra vagter og sidemand valgte at fortsætte, eller om jeg vælger at tage til Kosovo og råbe ''Kosovo is Serbia'' på åben gade i hovedstaden.
Det er logik for langt de fleste mennesker, at tåbelige handlinger kan medføre tåbeligelige konsekvenser. Du påstår, at have en IQ på 130, så burde du også forstå forskellen på at hylde noget, og på at være realist omkring, hvad der kan ske, hvis du vælger at opføre dig dummere end hvad man reelt set er. Eller burde være.
Hvis du rent faktisk tog på stadion og kom lidt udenfor den kælder du sidder i, så ville du nok også kende forskellene med tiden. For lur mig, at hvis du taler så dumt, nedladende og åndsfraværende til andre mennesker i virkeligheden, som du gør på internettet, at du ikke også ville mærke en konsekvens før eller senere :-)
LJS
Betalende bruger
Top debattør
9. marts 2026