-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hader disse kamppauser ;-))
Glæder mig afsindigt til aftenens kamp.
Forhåbentligt får vi hul på bylden og at kampen bliver et vendepunkt, til et succesfuldt topslutspil.
Er optimist og tipper 3-0.
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
Top debattør
15. marts 2026
bifAalborg 15. marts 2026
sagde at Mayckel Lahdo spillede godt i trænnigskampen mod silkeborg så jeg håber at
han starter. håber også at Fukuda er ved at være klar . kampen ender 2-0.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
15. marts 2026
Tjaeh, god pointe.
Er ikke i tvivl om, at der bliver arbejdet benhårdt ude på træningsbanen.
Bliver spændende om de indbyrdes relationer, sidder bedre i skabet i dag.
vallystilambæk 15. marts 2026
Dennis og ambæk score
Pentz holder
TACKLER
Betalende bruger
15. marts 2026
2 x 45 minutters ørkenvandring,
et jydehold som trækker tiden fra første fløjt og
en indsats fra tribunerne som afspejler holdets blodfattige indsats.
Ses på stadion:-D
---
Welkro 15. marts 2026
Derfor er mit bud 0-0, da vi næppe får scoret heller.
Vi er simpelthen ikke et særligt godt fodboldhold.
Vi har bare overfortolket den til at spille 0-0.
Nogen må forklare vores hold at holde nullet betyder at man selv skal score og de andre ikke må score og ikke at den skal ende 0-0
AldrigArne 15. marts 2026
Savner CV og Frederik Birks Brøndby IF. Tænk hvis man havde givet CV en pose punge.
Math1964 15. marts 2026
---
AldrigArne 15. marts 2026