Fodbold live resultater




Henrik "Hitman" Madsen - Et Kampreferat

Skrevet af Rasmus Stephansen, 31. august 2023

 

Jeg har lyttet til podcasten, 3 Poentz, især de sidste ca.20 min.   

Det der kommet dette subjektive kampreferat ud af 

_________________________________________________________

 

Gongongen lyder,der mangler nu 5 omgange af dette titelopgør om superligabæltet, hvor udfordren Henrik Hitman-Madsen står overfor sit livs vanskeligste boksekamp.      

 

6 omgang:

Henrik Hitman-Madsen går til angreb, han åbner med et dybt leverstød mod Ohi,der ikke kan en skid, gudskelov griber kamplederen ind og redder ham fra hans urene lavtsiddende stød og gongongen lyder.

7 omgang:

En tirret “Hitman Madsen” angriber påny, nu det Che casen der er helt forfærdelig,igen griber kampleder ind og kommer med henstilling for Hitman Madsen´s usportslige dybe stød, det anden gang det sidder for dybt, Hitman er tæt på at få en advarsel, igen reddes han af gongongen.

8 omgang:

Hitman-Madsen bliver lige som han er ude af sit ringhjørne ramt af et venstre kryds der går rent til kæben og må gå til tælling, Groggy forsøger en rystet Hitman sig igen han nægter at give op - han er en sand fighter, en Champ….

Nu det Saleh´s udleje, den er gal med, igen må kamplederen i arbejde og det ender med at Hitman-Madsen sidder med tandbeskytteren ude og gisper efter vejret i sit ringhjørne. 

9 omgang:

Hitman-Madsen komme farende ud som en såret dyr og indtager straks ringens midte, han sætter et nyt frygtløst angreb ind, vi tisser i bukserne, tror vi på de nye ejere kan få os tættere på FuCK, vi ved det ikke, vi er en prøveklud for noget vi ikke ved hvad er, ja ejeren selv ved ikke engang helt selv hvad de er igang med, Hitman-Madsen, det noget der mange gange større end Brøndby,det noget hjemme i Amerika, en rodet omgang - gongongen lyder.     

10 omgang:

Stemningen ved Ringside er begyndt at vende sig lidt mod Hitman-Madsen´s urene slugger stil, for min skyld kan de leje hvem som helst ud til stor set hvilken som helst klub, slaveriet er ophørt, det hele bliver hurtig meget sort/ hvidt uden nuancer, det meget tydeligt at Hitman-Madsen er klart bagud på point han har tydeligvis selv indset det og går alene efter et sidste lucky punch for at vinde dette tittelopgør og det eftertragtede guldbælte,  de her ejere har absolut intet vist -  de har reelt ingen ambitioner med Brøndby, den uppercut ender dog som et tomt slag i luften, Hitman-Madsen er desperat, han vil tilbage, tilbage til Salehs, han har nok fået et tilbud han ikke sige nej til, kamplederen får nu helt uventet hjælp fra Ringside,det stikker helt af det her..... heldigvis lyder gongongen for sidste gang og en modløs og udkokset Hitman sætter sig ned i sit sorte ringhjørne,

kampen er slut…..Helt slut.




Deltag i diskussionen




  • En lang forhånelse, hvor jeg tæller præcis nul argumenter for hvordan du mener at Madsen tager fejl.

    Det er godt nok ikke køn læsning.
    8 enige · 2 god kommentar
     
    • Ruddi
    • Ruddi   31. august 2023   

    • @Porstmand Per
      men så kom med agumenter eller fakta der giver henrik madsen ret i hvad han skrive,nævn 1 ting som ghf ikke har overhodt som de har meldt ud,redbull som mange har krediseret køre på skinner i stort set alt de deltager i fordi de har et sten sikkert konsept,så hvis alle ghf s klubber laver det samme set up over tid giver det jo mening at holde spillerne inde for rækkevide ,men håber så bare ghf lader klubberne beholde deres identitet ,det er så f.....g nemt at side og pege fingre af andre,hvis man ikke selv kommer med løsnings forslag,og så til sidst rom blev ikke bygget på en dag,kan simpelthen ikke forstå man kritisere noget man ikke ved en skid om ,lad nu være med og hop med på medie hadet til bif

  • du kan åbenbart godt lide at nedgøre andre menensker ,der kommer intet godt ud at dit indlæg
    3 enige · 1 god kommentar

  • Det var dog et tåbeligt indlæg!
    5 enige · 1 god kommentar

  • del Piero
  • del Piero
    Betalende bruger
      31. august 2023   

  • Lidt underligt indlæg må man sige.

    Det jeg reflekterer over for tiden er dog at vores 3-4 største konkurrenter er markant styrkede finansielt, hvilket vil betyde at vores budget fremadrettet ikke nødvendigvis berettiget til mere end en 4-5 plads i ligaen. Uden europæiske indtægter og det udstillingsvindue er jeg i tvivl om hvorvidt GFHs model kan løbe rundt.

    FCK har i dette vindue sikret sig over 300 mill i indtægter og FCN er med Conf League og salgene af Nuamah, Kudus, mfl. på samme niveau. FCM er købt af Danmarks rigeste mand. Slutteligt har AGF solgt for næsten 100 millioner.

    Selvom Brøndbys trup er bedre end længe skal vi bare huske at FCK nu rutinemæssigt betaler omkring 20-40 millioner for spillere til startopstillingen.

    Vires - altså GFHs - model er udfordret, hvis vi ikke over de næste år markant overpræsterer ift budgettet…
    4 enige · 2 god kommentar
     
    • Ruddi
    • Ruddi   31. august 2023   

    • @del Piero
      lige knap 9 mdr har ghf været ejere,hvis vi ser på hitorikken 30 år tilbage,er det aldrig lykkes bare at hente dyre spillere,og så køre det,du nævner fck bygetsyntes du virkelig det bare køre på skinner fordi de har det største byget,jeg kan godt se muligherder for at gøre det bedre for mindre penge,hvis du kikker på deres stats og resultater,så er de faktisk slet i beratiget til cl,ghf har som selskab vist at de lytter til fansne,udover hvad der er nårmalt,

    Se 1 flere kommentarer

---

  • Joblar
  • Joblar   31. august 2023   

  • Stop det der, er jo latterligt og tjener intet formål - direkte rødt kort.
    5 enige · 1 god kommentar

  • Jeg forstår godt pointen med indlægget, jeg tager ofte mig selv i og tænke, nej det er en negativ vinkel, og sletter det jeg er ved og skrive. Men jeg deler de mavefornemmelser der kom frem i podcasten, jeg har haft dem længe før den podcast, og gud hvor jeg håber og tage fejl.

    1. Vi balancere for mig og se lidt på et knivsæg lige nu, forstået på den måde, at 3 sejre til 0 og 12 point er fint, men.. jeg behøver ikke og skrive om spillet, trænere osv.


    2. Er altså de indkøb, som vi ikke aner om er gode eller ej, det er jeg spændt på, for hvis de ikke er det, hvad er GHF så overhovedet kommet med?




    1 god kommentar
     
    • ZnapZ
    • ZnapZ
      Betalende bruger
        31. august 2023   

    • @MetroTilStadion jeg er sådan set enig med dig. Jeg tror til 2. spørgsmål du har, at GFH har sagt til sig selv ikke for mange ændringer. Det vi gjorde med Orange (som var ok), gjorde at man har skabt en klub uden synlig ledelse. Eller sagt på en anden måde, ledet af CV.
      CV har formøblet 100 vis af millioner på uduelige nordmænd og svenskere der ikke har indfriet potentialet. Jeg er sikker på at hvis vi ikke havde haft en fan konflikt var der sket noget. Men bare min mening. Det var desuden ikke et bash af Orange. Synes jeg har været blind for ulemperne ved flerklub ejerskab. Det er gået op for mig nu.
      2 enige

  • Henrik Madsen er en aktiv debattør omkring Brøndby IF som ofte/altid prøver at understøttte sine holdninger med argumenter. Det i sig selv bør man bifalde. Så kan man være enig eller uenig. Det er meningen med debatter.

    Men at latterliggøre debattører er under bæltestedet. Det tjener intet formål og kan være med til at folk bare dropper debatten - og så er vi alle dummere.
    7 enige · 4 god kommentar

  • Der er ikke skyggen af ordentlighed i opslaget.
    En triade af ubehageligheder.
    Direkte rødt kort og en lang karantæne.
    2 enige

---

  • Dybt pinligt (uanset hvad man måtte mene om Madsen). Gør dig selv en tjeneste og slet indlægget. Opret nyt debatindlæg hvor du i stedet argumenterer imod alle Madsens synspunkter. For hvis du oprigtig tror at klubben er på helt rette vej mod en ny storhedstid uden skyggen af strategi og kommunikation fra vores ejere, en trup som p.t. kun tæller 1 klar forstærkning, samt en meget konservativ og uprøvet træner til at lede løjerne, så be my guest!
    4 enige · 2 god kommentar

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      31. august 2023   

  • Glem aldrig, at Henrik Madsen er gud /Dalai Lama - han er fredhellig.

    Vi må overdænge JS/CV med alle de beskyldninger, som vi måtte ha indenfor rækkevidde -
    men hvis du gør det samme overfor selveste Henrik Madsen - så ...........
     
    • @Brøndby85 det er han da ikke , men fordi man ikke er enig behøver man vel ikke opføre sig som et fjols som han gør med dette indlæg
      4 enige · 3 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer

  • Bizart debatoplæg. Forstår godt, at det er et forsøg på at være morsom, det falder bare totalt på halen. Kom med argumenter i stedet, så er der noget at diskutere.
    2 enige · 1 god kommentar

  • Kramer
  • Kramer
    Betalende bruger
      31. august 2023   

  • Lidt underlig skrevet, ja, men forstår pointen. Kritik skal være konstruktivt. Jeg hørte BL i morges og sad med samme tanke som dig, nemlig at opsummere alle de tåkrummende spydigheder der blev udlagt i denne podcast. Jeg har i laaang tid være uforstående overfor Madsens deltagelse i BL, men det her var dråben. Jeg elsker denne podcast og Nanna, som er ugens højdepunkt i bilen, men jeg kommer ikke til at høre flere afsnit, hvor han er med. Det er fint med nuanceret kritik og reflektion, men det er under lavmålet gang på gang med Henrik Madsen. Kritik kan leveres på mange måder, men det er aldrig sagligt eller rettidigt med HM. I ugens podcast snakker han direkte ned til de flere spillere og selv positiv feedback leveres på bagkant af en negativ indgangsvinkel.
    Alt er ikke toppen i øjeblikket, men hvorfor behandle vores klub og spillere, som alt er lort, på et tidspunkt hvor der faktisk er lidt optimisme at spore. Øv altså!

    Jeg synes heller ikke Vejlekampen var perfekt, men jeg glædede mig til at følge op på kampen og se frem mod Randers, mens jeg fik min morgenkaffe i bilen. I stedet fik ødelagt mit gode humør af en stor kop HM galde :( tror jeg springer BL over næste uge, før jeg tør kigge ind igen.

    Jeg anbefaler at høre den gamle hytte i den uge, som var langt mere nuanceret i ris og ros. Ps. Mensah, du må godt sparke ham blødt over skinnebenet, hvis du møder ham på gaden. Den sviner har du ikke fortjent
    1 enig · 3 god kommentar
     
    • @Kramer
      Du er et godt modpol til os der nogle gange kommer med lidt for meget kritik, så det vil være trist hvis du ikke var her, tak fordi du er :-)
      Men jeg ser ikke 3point som et sted hvor spillerne sidder og læser med, jeg tager det som et sted aktive fans der vil Brøndby det bedste kan dele kritik og ros, samt diskutere alle mulige emner: spillere/træner/sportsdirektør. osv. for hvis vi ikke kan her, hvor så?
      1 enig · 4 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

---

  • Kris
  • Kris
    Betalende bruger
      31. august 2023   

  • Hold da op. Det er lidt sjovt, at sådan et indlæg kan få nogle folk op af stolene og blive forarget. :-)

    Man kan være enig eller uenig i forfatterens måde at skrive på, men er det skrevet på en mere krækende eller nedsættende måde end Henrik Madsen selv skriver og taler om GFH, Brøndby IF, Jan Bech osv?

    Hvis man stikker næsen frem, som Henrik Madsen helt bevidst gør, så må man generelt og han i særdeleshed også forvente at nogen stikker lidt tilbage.
    2 enige · 2 god kommentar

  • Ruddi
  • Ruddi   31. august 2023   

  • super fedt indlæg,der udstiller en mand som det han er,jonalist og langt fra brøndby fan
    1 enig

  • Blot lidt varedeklaration:

    Satire er en udtryksform hvor man ved brug af humor, ironi og overdrivelse udstiller eller kritiserer bestemte personer og deres handlinger, især i forbindelse med en politisk eller en anden aktuel sag

    Ingen er hellig ej heller Hr. Madsen.
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • del Piero
    • del Piero
      Betalende bruger
        31. august 2023   

    • @Rasmus Stephansen du skal nok ikke sige dit job op for en karriere som satiriker…
      7 enige · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        31. august 2023   

    • @Rasmus Stephansen - Satire laves også, med en vis for for kærlighed til det man portrætterer.
      Men konstant hetz og brug af øgenavne i Trump-skala ville jeg ikke definere som satire.
      1 enig · 1 god kommentar





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner