-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Der bliver arbejdet på højtryk hos hummel. Der skal produceres intet mindre end 34.369 Aldrig Alene-trøjer, som skal distribueres i august. Faktisk ender tallet på 34.433. For hummel har besluttet at yde en flot gestus.
De var imponerede over at se Svinget og Casper Valentin samle penge ind til at købe Aldrig Alene-trøjer til mindre bemidlede fans og den indsamling vil de også gerne støtte. Derfor har de smidt 64 trøjer ekstra i puljen.
- Aldrig Alene-trøjen er en fantastisk historie i en svær tid. Den er beviset på det stærke fællesskab som er helt unikt for Brøndby. Hos hummel har vi fulgt forløbet tæt og det har været “talk of the town” i hele huset. Derfor vil vi også gerne give tilbage til fællesskabet og donere 64 Aldrig Alene-trøjer til den fantastiske indsamling som Svinget har orkestreret. Vi ser frem til at se en masse Brøndby-fans i trøjen, siger Lars Westergaard, der er Nordic Sponsorship Manager i hummel.
De 64 trøjer vækker også glæde hos initiativtagerne til indsamlingen. Det fortæller Kasper Lauth.
- Vi havde et håb om at kunne samle ind til køb af 200 trøjer, men det mål blev hurtigt ændret, da det gik fuldstændig amok. Jeg tror vi ramte et beløb, 64 kroner, hvor alle kunne være med. Det var helt vildt og overvældende at følge indsamlingen. Fra torsdag aften og til tirsdag morgen havde vi samlet ind, så vi kunne købe 350 trøjer, som Fanafdelingen så skal uddele til udsatte og foreninger på Vestegnen. Sammenholdet og fællesskabet i Brøndby IF bliver bare større og større. Alle andre hader os, men vi ved alle at de misunder det vi har og som de aldrig kommer i nærheden af.
- Og der skal selvfølgelig lyde en stor tak til hummel for at smide yderligere 64 trøjer i puljen, så endnu flere kan få Aldrig Alene-trøjen. Det viser bare, at hummel også er en del af dette fællesskab og at de også vil støtte en god sag, slutter Lauth.
Produktionen af de mange Aldrig Alene-trøjer er nu i gang og forventes klar i begyndelsen af august, hvor de skal distribueres ud til de mange tusinde blå/gule fans.
Deltag i diskussionen
Gizmo 4. juni 2020
Gizmo 4. juni 2020
Mærsk
Betalende bruger
4. juni 2020