-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Det er pinligt som de opfører sig de er ikke fans de er hjernedøde drughoveder der tror de er så seje som opfordrer og udføre vold og nu hvis det er sandt røver en butik nu må klubben simbelthen tage afære start med at hyre professionelle vagter koste hvad det vil smid alle ud med masker og latterlige bannere og giv dem livsvarig karantæne så os rigtige fans kan få lidt respekt igen.
Deltag i diskussionen
Mnd 1. september 2024
Men jeg ser det bare ikke ske.
Brøndby er ikke interreseret i det.
Denne gruppe er stor del af stemning på Brøndby stadion, dette er med tiltrække folk til stadion (for spillet gør det ikke). Flere folk på tribunen er ens med flere penge. Så sidste ende er det Business, hvor kold det end er. Fyldte huse frem for ordentlig fan kultur.
Brøndby i hjertet 1. september 2024
det kan du have ret i men det koster voldsomme bøder hver gang og tro mig lige pludselig kommer DBU og siger nul tilskuere til x antal kampe
Ocellaris 1. september 2024
Ville da være helt rart med det lort spillerne udsætter os på tribunerne for
Mnd 1. september 2024
Det eneste jeg tror der kan virker for at få Brøndby til vågne op (gælder os andre klubber i DK) er kampe uden tilskuer.
Men det er desværre nød til at være mange, da det virkelig skal skal koster på bundlinjen.
Bøder virker på ingen måde! De blive bare betalt og tjenes hjem igen.
Delvis lukning stadion, hjælper lige så lidt. Så rykker tilskuer bare.
vstgn91 2. september 2024
LebogangHansen 2. september 2024
Det er ingen undskyldning at nogle kommer på stadion for fansene - det er langt ude.
Stefkis
Betalende bruger
1. september 2024
Brøndby i hjertet 1. september 2024
der er absolut ingen retfærdighed de hjernedøde tåber smadrer klubbens ry fuldstændigt
Stefkis
Betalende bruger
2. september 2024
Brøndby i hjertet 2. september 2024
jeg og andre er færdige med at komme til kampe på stadion indtil de hjernedøde er væk fra tribunerne og hvis alle rigtige fans gør det samme så er klubben nødt til at reagere
Bastiano 1. september 2024
Det er langt fra stadion, og langt fra hvor klubberne har noget som helst ansvar.
Ja, det er hovedrystende dumt, men en episode som den i 7-11 kan aldrig nogensinde blive klubbens ansvar.
Brøndby i hjertet 1. september 2024
Bastiano 1. september 2024
At tro at en karantæne ændrer noget, uden for stadion, er grænsende til naivt.
Brøndby i hjertet 2. september 2024
det er måske rigtigt men hvis de ikke må komme på stadions så er der da en chance for de ikke smadrer alt muligt andre steder da de jo ikke kan se bold
Bastiano 2. september 2024
Som tidligere sikkerhedschef i AaB engang fortalte mig “Jeg vil langt hellere have alle på stadion. Også dem med karantæne. For så ved vi hvor de er. Løber de rundt ude i byen aner vi ikke hvor mange de er, og hvor de er. Det er langt farligere”.
Brøndby i hjertet 2. september 2024
der er vi så ikke enige hvis man fjerner dem fra stadion så er der jo ingen grund til at komme der og derfor vil jeg gerne have professionelle vagter som ikke er bange for dem så de ikke kommer ind
Bastiano 2. september 2024
At tro de bliver hjemme er naivt.
Det hele omkring netop karantæner fortælles og forklares ret fint i en programserie om SSU og SC, hvor Muffe tager til Aalborg, velvidende at han har karantæne. Han bliver IKKE væk, og han forklarer helt fint hvorfor.
Mnd 1. september 2024
Men hvis klubben starter med afvise disse grupperinger på stadion, ville disse grupperinger heller ikke være til kampen, lig med ikke på svanemølle station efterfølgende!
Bastiano 1. september 2024
Faktisk ret fint forklaret af Muffe, en fyr de fleste vel ved hvem er, i et program lavet af tv3 for efterhånden mange år siden, hvor han tager til Aalborg, selvom han har karantæne, ser det meste af kampen på en bodega i nærheden, men ender faktisk med at komme ind på stadion til den sidste del af kampen.
Mnd 1. september 2024
Derudover kan vi så diskuter om lovgivning og værktøjer er tilstrækklige?
Nogen lande skal dømte hooligans møde op på kamptidspunkt på lokale politistationer.
Bastiano 1. september 2024
Hvordan det kan løses kommer helt an på problemet. Tilskuerstraf, bøder, pointstraf hjælper lige så lidt som at løfte en pegefinger og sige “fy”..
Mnd 1. september 2024
Bastiano 1. september 2024
Hvad skulle en karantæne i Brøndby, ændre på opførsel i indre by, i Aarhus eller Aalborg? Præcis ingenting.
Karantæner løser ikke problemet her, det er naivt og ren populisme når folk mener det er løsningen. For VAR det løsningen, var problemet allerede løst.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Det er jo IKKE korrekt:
1. Klubben har allerede meddelt man vil give karantæner
2. Alle klubber giver karantæner, du skriver VAR det gjort, det er jo noget man har gjort i mange år dog ikke hårdt nok.
3. Man sørger for børnefamilier og andre der vil se fodbold fremfor se på hættemåger kan det og det giver ikke klubben de voldsomt mange bøder.
Så JO det ændre ALT...
Bastiano 2. september 2024
Den enkelte er potentielt væk fra stadion, men er stadigvæk udenfor, hvor de egentlige problemer er. Det ændrer en karantæne ikke på, om den så var landsdækkende og var på 5 år.
For der er yderst sjældent ballade på netop stadion, men udenfor, og derfor er det jo tydeligvis ikke et klub-problem men et problem på samfundsniveau.
Det er super du er engageret, men din tilgang er desværre naiv og bakket op af en yderst begrænset viden om netop håndtering af problemer som disse.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Måske er det dig der bare har en anden holdning, jeg mener længere varige karantæner ja faktisk livsvarig vil komme meget af problemet til livs, om det er 200 personer vi taler om eller 500 så må man gøre det en gang for alle.
Det skal være sådan det giver en chok effekt, det burde du vide som snakker om effekt og konsekvens, for er du den du siger du er, så kender du vel også til chok effekten og sætte hårdt mod hårdt så vi er ikke enige.
Det har altid en effekt om du vil det eller ej, men nu vil jeg ikke tage dit job fra dig, men vi er bestemt ikke enige i håndteringen, og du kan ikke vide hvad kendskab jeg har til det eller ej.
Kun pga. jeg ikke deler dine synspunkter og meninger.
Bastiano 2. september 2024
Folk med karantæne tager stadigvæk med på udebane. Folk med karantæne er stadigvæk en del af de grupper der opfører sig uhensigtsmæssigt. Folk med karantæne deltager stadigvæk i de aktiviteter omkring klubben, der ikke er på selve stadion.
Du fjerner eller løser altså ikke problemet med en karantæne.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Jamen vi er ikke enige, men igen så burde du være fortaler for det jeg opfordret Nanna til holde ord med, lave en lyd omkring dette tage personer med fra grupperinger, Ole Palmø, evt, sikkerheds chef måske endda en vagt på sydsiden, det kunne være en god måde komme det til livs på
Bastiano 2. september 2024
Mht den podcast du har skrevet så meget om, så kræver det jo at folk vil/kan deltage.
Det er mange folks kalendre der skal passe sammen, der skal researches og læses op på emnet, og så kræver det jo at folk faktisk vil.
Hvis de implicerede ikke er med, sidder man blot med 3 i et studie der er enige om at det er træls, og det giver altså ikke en ret god base for hverken debat eller dialog, hvis alle fra start er enige…
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Du kan starte med at komme med din fortælling.
Bastiano 2. september 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Så forstår jeg ikke din holdning til ikke give dem livsvarig karantæne
Bastiano 2. september 2024
Det er få der laver det der skete i går, som stopper op og tænker “det er måske dumt…” fordi de potentielt får en karantæne.
For der er allerede mange der HAR karantæne, men det har ikke løst udfordringen. Overhovedet.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Men mange får jo lov til komme ind ude men også hjemme selvom karantæner
Der skal strammes mere op og så kan det næste være visitation zoner ved stadions til kampene og de personer med karantæner livsvarig anholdes før balladen kommer
Jeg mener man er alt for slap med sine karantæner livsvarig er nogey man forstår ikke en sæson er nok
Bastiano 2. september 2024
Fordi folk ikke må komme på en given lokation i Brøndby en søndag, betyder det ikke at de ikke kan tage turen til Aalborg.
At tilbageholde ved alle kampe er noget man ser brugt k fx England under landskampe. Synes du det virker? Det synes jeg ikke, da balladen stadigvæk er der og folk alligevel kan tage afsted fordi vi har Schengen. Desuden vil det tage kapacitet fra politiet, der så ikke kan bruge folk på gaden.
Så at tilbageholde folk ved kampene løser du heller ikke problemet, du fjerner til gengæld en del betjente der skal bruges til tilbageholdelse præventivt. Det er altså heller ikke en effektiv procedure.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Som tidligere betjent, hvad er dit forslag så?
Bastiano 2. september 2024
Det her er ikke noget der kan eller skal løses lokalt, men nationalt da det er et samfundsproblem.
Det handler om miljøer, kulturer og at undgå at den negative spiral fortsætter og at den del der er negativ kulturelt og miljømæssigt omkring Vestegnen fortsætter.
Vestegnen er et fantastisk sted, med mange søde og rare og dejlige mennesker, men der er også en overrepræsentation af folk med modsat fortegn i forhold til mange andre steder i landet, fordi kulturen og historien er som den er.
Så skal det her ændres, så det kan mærkes, så kræver det noget helt andet end det klubberne kan alene.
At tro karantæner, straf, vandkanoner, politi med hunde, skarpe skud og de andre mere eller mindre bizarre forslag kommer med, er blot noget man bør ryste på hovedet over.
For det virker ikke.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Meget enig og virkelig godt skrevet.
Problemet er samfundet desværre også har ændret sig.
Jeg mener respekten for mennesker generelt nogen steder i samfundet er borte.
Vi nærmer os svenske tilstande og der skal skrides ind.
Som Alm borger mener jeg også vi har en pligt til at stå sammen, problemet er i dag er mange bange og tør ikke gribe ind.
Jeg vil elske hive hætterne af dem der står og påstår de er fans af vores klub men laver ballade, der skader klubben
For mig er det feje kujoner, mener alle klubberne sammen med andre skulle sætte sig ned
Dog tror jeg livsvarig karantæne og visitation zone får en effekt.
Dialog har klubben prøvet, derfor håber jeg også man vil som medie gå ind og lave den lyd med grupperne, direktøren og sikkerhedschefen og tage dialogen op
Samt kunne de have dig med :))
Bastiano 3. september 2024
Det ER prøvet, uden effekt.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
Den del er gået ind, men hvad er dit forslag så?
Bastiano 3. september 2024
At straffe når de allerede er inde, det gavner yderst sjældent.
Præventivt arbejde, socialt arbejde og rollemodeller og dialog, det har langt bedre effekt på folk der risikerer at ryge ud i det her.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
Jeg er meget enig med dig i forebyggelser er vejen frem.
Problemet er bare det ikke hjulpet meget og banderne og andre grupper, har netop gjort mere og mere skidt i vores samfund.
Dobbelt straf til bandepakken og andre forbud samt visitation zoner har netop stresset dem og gjort en effekt.
Jeg mener netop den hårde linje også sammen med forebyggelse skal med ind.
Synes Brøndby har været alt for svage, de ved jo hvem de hættemåge fjolser er.
Mange af dem griner, forældre skal også langt mere indover.
Men nu mener jeg også du svare på fagligt viden, da dit levebrød også er undervisning.
Det er klart du så også vil have den holdning, jeg er enig med dig i, at det også er vejen frem.
Men ikke enig med dig i, at det er nok.
De dobbelte straffe bandepakkerne og visitations zoner stresser dem mere.
De kunne starte med lovliggøre hash så det kom under ordnet forhold fremfor de kriminelle unge sendes i kløerne på.
Måske skulle samarbejde med skolerne være endnu bedre og større støtte til lærerne på skolerne, som er magtesløse overfor flabede unge. Der ingen opdragelse får hjemmefra, hvad rigtigt og forkert er.
Man skulle få forældrene langt mere i tale, da mange unge grupper hænger sammen og så skulle man gøre mere for idræt og sport skoler og fritid. Så de kan komme ud og røre sig fremfor andet skidt
Fx tillader Brøndby banner på stadion der henviser til grupper som unge ikke skal drages til. Hvorfor acceptere man det? Eller masker uden at gribe ind, de skal vide det er konsekvens jo mere du tillader, desto mere vil de gå over grænsen
Så mener også man skal gøre mere end kun forebygge som bestemt også er vejen frem, selvom det også er dit levebrød :) så er jeg enig, men bestemt ikke med det er nok
Bastiano 3. september 2024
Det er grunden til at det er svenskere der laver skyderierne nu. For de danske unge er ikke nemme at rekruttere mere, netop fordi der arbejdes præventivt.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
Der er vi så ikke helt enige, godt være det også er grunden til det.
Men du glemmer bare bandepakkerne med dobbelt straf og andre tiltag man har gjort, som jeg mener har en virkning
Men det ikke sådan banderne ikke er aktive, de går bare mere under raderen.
Ja til forebyggelse men slet ikke nok, dobbelt straf bandepakkerne har i den grad hjulpet
Forbud mod navne på trøjer og jakker, og skræmme folk unge til gøre noget de ikke vil har også hjulpet med de ikke er så synlige som en større gruppe.
Så synes også hårdere straffe virker og der mener jeg også man skal lave livsvarig karantæne og langt hårdere straffe og få alle vagter i tale at ingen fans med karantæne MÅ OG SKAL IKKE lukkes ind.
Bannere med opfordring til noget der ikke høre til skal pilles ned med det samme og masker skal bortvises med det samme, politiet må så komme langt mere tilstede for de skal fjernes for vores stadion ikke skade klubben, der er et formål når man maskere sig. Det ved enhver
Bastiano 3. september 2024
Du vil altså sende flere derind, for småting, selvom man ved at straf reelt ingen effekt har på forebyggelse, når man ved risikoen for rekruttering er højere?
Der ville sociale indsatser give langt bedre resultater. Det ved vi allerede.
Bastiano 3. september 2024
Du vil altså sende flere derind, for småting, selvom man ved at straf reelt ingen effekt har på forebyggelse, når man ved risikoen for rekruttering er højere?
Der ville sociale indsatser give langt bedre resultater. Det ved vi allerede.
Bastiano 3. september 2024
Du vil altså sende flere derind, for småting, selvom man ved at straf reelt ingen effekt har på forebyggelse, når man ved risikoen for rekruttering er højere?
Der ville sociale indsatser give langt bedre resultater. Det ved vi allerede.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
Der er fan grupperinger der også lokkes unge til det har vi set masser af gange
thorrium 1. september 2024
I stedet for at vi tager og snakker om ledelsen af klubben, så bliver der snakket om en gruppering jeg aldrig har hørt om, som pludselig dukker op og eksponeres aggressivt.
Var jeg en konspirationsteoretikere så kunne der nemt blive sat nogle (ret dumme) teorier i gang.
Mnd 1. september 2024
Ikke hørt om! Hvem er det du ikke har hørt om?
thorrium 1. september 2024
Har du levet med hoved oppe i røven? For hvis du starter et svar ved at være provokerende så svarer jeg tilbage på samme måde.
Men fair du mener du skal spørge mig om ting, feeeeedt. Jeg har aldrig hørt om den ''nye'' gruppering som åbenbart er dukkert op i dag. Derfor er det at jeg synes det hele virker enormt sært at folk rundt omkring på internettet har været klar på at tage billeder rundt om på stadion hvor disse ''typer'' har været.
For der er jo blevet skrevet det ikke er Alpha, eller nogle andre kendte grupper, eller har du andet info? Derfor skriver jeg som jeg gør. Det virker sært at en masse ''nye'' dukker op ud af det ingen ting.
Og så kan du tage din sten op æde den.
---
Kepgar 1. september 2024
19Magic64
Betalende bruger
1. september 2024
Eggen #3
Betalende bruger
1. september 2024
Vi har maskeringsforbud i Danmark - det kan give op til 6 måneders fængsel - og med skærpet strafzone, så kan det give op til 1 års fængsel.
Mnd 1. september 2024
Men udenfor ja.. men hvis vi skal være helt ærlige så er den lov jo ikke lavet for få fat nogen hooligans, vel?
AldrigArne 1. september 2024
Kristianbs 1. september 2024
Bastiano 1. september 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1. september 2024
Nu var det et tyveri, ikke et røveri. Der er kæmpe forskel
Det kan man ikke forhindre, men man kan forhindre bannere og folk der tager maske på under kampene
Samt ballade udenfor station nægte dem adgang til Brøndby som de ejer og bestemmer selv hvem de ønsker inviterer indenfor.
Bastiano 2. september 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Det ændre meget i straffen og alvoren så ikke helt rigtigt.
Dertil kan man godt vælge trække de parter der står i Brøndby tøj ude i byen og gør noget i vores navn
Give dem livsvarig karantæne til stadion, Brøndby bestemmer selv hvem de vil have på besøg på deres private ejendom.
Så faktisk kan klubben gøre noget på de TV billeder og andet der er samlet en 7 eleven butik kan være svært. Men ændre ikke præmissen med der skal handles og gøres noget, da de skader klubben og gjort det længe
Bastiano 2. september 2024
Eftersom klubberne ikke hverken kan eller skal styre privatpersoner, på offentligt område, kan de naturligvis ikke stilles til ansvar.
Det er kernen i det her. Klubberne KAN ikke forhindre episoder som i 7-11
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Nej de kan korrekt ikke forhindre det, men de kan forhindre personer som har til formål tage bannere der er upassende ind på stadion ved fjerne banner og nægte dem ind
De kan bortvise dem der står med hætter på så snart de trækker hætte over hovedet og det skal træde i kraft på stedet de gør det
De kan se TV billeder og andet igennem for dem der yder vold hærværk i Bif tøj og genkender man nogen der, så skal de nægtes alt adgang til bif kampe fremover
De hjælper ikke klubben de skader den
Bastiano 2. september 2024
Men du aner tydeligvis intet om konflikthåndtering og krise-eskalering. Det er tydeligt.
Vagterne er delvist trænet i opgaven, men skal personer på den måde trækkes ud fra stadion kræver det at de for det første udgør en risiko, og det gør du ikke selvom su er iført elefanthue, og dernæst at du ikke optrapper en konflikt ved at fjerne folk. Det vil du unægteligt gøre, hvis du går op og fjerner enkeltpersoner i en gruppe der er større end den gruppe vagter/politi der skal udføre opgaven.
Derfor tager man ikke folk ud, fordi det potentielt skaber en farlig situation, for folk der tilfældigt er til stede.
Det er første kapitel i undervisningen af både vagter og politi.
Hilsen ham der i 15 år har undervist både vagter og politi i netop den type håndtering.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
Så har du ikke gjort det godt nok, da der også var ballade på stadion og er det altid
Samt er jeg ikke enig i den vattet holdning, og undre mig lidt i du undervist i det.
Men ikke kender forskellen for røveri som du skrev og et tyveri.
Såfremt det har stået på i Xx antal år uden at blive bedre, så er din løsning ikke rette løsning.
Så skal man være bedre forberedt end man er, for lige nu er de vagter og vi fans statister til noget man ikke har lyst til at være en del af.
Bastiano 2. september 2024
Det er fint du mener som du gør. Det må du gerne. Men det er tydeligt at din viden på området er yderst mangelfuld.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
2. september 2024
Men kan du så som fagperson forklarer hvordan vi kommer disse kriminelle til livs på stadion - det kan/skal ikke fortsætte og de skal ikke slippe ude om ved at leve højt på den praksis der anvendes i dag - der er nød til at ske noget nyt eller står vi i stampe og de kriminelle føler de kan gå på vandet og der er risiko for at det eskalerer mere og mere.
Jeg vurderer at en en elefanthue er en stor sikkerhedsrisiko, den har jo kun det formål at gøre det umuligt at udpege den person som har ulovligheder i sinde - Der er da en stor risiko for at en person der bærer en elefanthue har et ulovligt ærinde og der med et klokkeklart motiv for at bære den...? det er en risiko som klart skal elimineres.
Bastiano 2. september 2024
Skal du hive 40 mand ud, kræver det en enorm gruppe vagter/betjente fordi dem med huerne i sagens natur ikke blot følger med. Desuden er flere af dem kendte som voldsparate, og så risikerer man at eskalere situationen unødigt, og skabe en potentiel farlig situation for både vagter, betjente og andre tilskuere. Et fint eksempel her er FCK’s kamp mod Malmö for år tilbage, der endte i kampe på tribunen, fuldstændig unødvendigt. Samme situation vil man få her, fordi det er samme type mennesker du har med at gøre.
Det handler altså om at skaffe beviser fra stadion, og pege folk ud efterfølgende for at sanktionere dem. Det ville i gårsdagens kamp være den korrekte måde at køre den på, og det er også det klubberne gør. For ingen, hverken fans, klubber eller politi har interesse i at have en slåskamp med 400 mand på tribunen..
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
2. september 2024
Hvordan kommer vi de kriminelle til livs hvis de er fredet på stadion og det ikke er muligt grundet masker at identificerer dem??????
Bastiano 2. september 2024
Du kan lave en maskering med dit tørklæde, en t-shirt eller et flag. Så har du samme resultat. Men det bliver situationen ikke hverken kritisk eller farlig af.
Har du en kniv med er det næppe for at skære tomater eller snitte en træmand som Emil fra Lønneberg.
Derfor kan sammenligningen ikke tages seriøst.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
2. september 2024
Jeg savner stadig en løsning på hvordan vi kommer de kriminelle til livs inde på stadion/ Sydsiden - Hvis vi ikke vil fjerne dem eller kan identificerer dem - hvad gør du så....?
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
2. september 2024
De har intet at gøre på stadion og helt enig, og Bastino forsvare dem nærmest ved nævne det ingen konsekvens har ved lave livsvarig karantæne, selvfølgelig har det altid det.
Så kan vi ikke få bøder og familier kan sidde i fred og ro sammen med deres børn og få fede oplevelser, fremfor tåber der føler sig hævet over klubben.
Bastiano 2. september 2024
Jeg forsvarer ingen, men er nødt til rent faktisk at kommer med noget fagligt, nær niveauet ofte ender nede på “de skal bare have nogle tæv eller et skud i knæet”-niveau.
Det er både useriøst og direkte fordummende for debatten.
Bastiano 2. september 2024
Hvad tror du sker, på tribunen, hvis du sender 10 vagter op til 40 der er iført elefanthue, og som i øvrigt ikke har gjort andet end blot at have den på?
Der vil du eskalere situationen, og ende ud i en katastrofe rent sikkerhedsmæssigt da du er i kæmpe undertal, uden hjælpemidler i form af stave, peber og håndjern, på et sted hvor du kommer nedefra, og altså ikke har en eneste fordel rent indsatsmæssigt.
Så kunne du smide 10 betjente med i ligningen, og 10 hunde. Men så ender du potentielt ud med at du skader/rammer folk der intet har med sagen at gøre, fordi de i sagens natur ikke kan komme væk, fordi der er mange folk på fx sydsiden og så steder du kan komme ud, hvis du i samme øjeblik sender 10 vagter og 10 betjente ind med hunde modsat vej.
Det vil skabe en paniksituation, du vil potentielt skade uskyldige og du vil næppe få fat i de implicerede alligevel.
Det vil altså være tåbeligt at gå ind på den måde. Det viser historien også. For det ER prøvet, og det virkede ikke. Tvært imod blev situationen eskaleret og fortsatte udenfor stadion.
Derfor laver man ikke et indgreb som det, på stadion.
LJS
Betalende bruger
2. september 2024
Og giver Garfield ret i, at det vil klæde 3point.dk, at komme mere på banen.
Hvordan kommer vi denne form for ballade til livs, for belyser vi ikke emnet, og udviser for meget berøringsangst, kommer vi jo ingen steder.
Et sted skal man jo starte.
Er bange for, at det hele bliver lidt for pædagogisk og at der derved ingen handling sker.
Men har, indrømmet, selv svært ved at se en konkret løsning, på problemstillingen.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
3. september 2024
Bastiano 3. september 2024
Vi kunne jo også lukke taget på parken og gasse alle, hva? Når vi i forvejen er i gang med absurd tåbelige forslag..
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
3. september 2024
Hvis der står 400 kampklædte så tror jeg ikke rigtigt på det kommer til slåskamp.
Jamen Bastiano, jeg har gentagne gange spurgt dig som hævder at være fagperson om hvordan vi løser kriminalitetsudfordringen på Sydsiden og der er ikke komme noget fra dig andet uha uha det kan man ikke, uha uha det for farligt, uha uha det må hellere stryge dem med hårene og lade som ingenting - Bastiano hvordan løser du kriminalitetsproblemet på Sydsiden og lade stå til dutter ikke kom med en løsning....?
Bastiano 3. september 2024
Det er jo fuldstændig skudt forbi skiven, og et fuldstændig absurd dumt forslag.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
Du siger hue, det skræmmer mig lidt at du som betjent ikke kalder det maske
For det er jo præcis det som det er.
Det er et værktøj for beskytte sit ansigt og ikke få forbud, da man har til sinde gøre noget der kan skade klubben.
Du nævner et latterligt undskyld mig højt tal på 400-500 betjente for at fjerne 40 personer.
Skal betjente der er bevæbnet være 10 gange så mange pr person for at fjerne en hættemåge, NÆPPE.
Men din holdning ved skrive hue, den undre mig meget for det er en maske med et formål
Bastiano 3. september 2024
Præcis som et tørklæde eller en trøje, det kan du også bruge til maskering, men det gør det jo ikke til en maske.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
Ikke korrekt det er en maskering = maske
Det er en maskeret hue som dækker ansigtet og det er helt det samme som en hue
Her har du et klart bevis for de feje kujoner som de er, en hættemåge slår en BIF fan ned, jeg foragter dem og det de står for, de er feje flok dyr og kujoner slår på nogen der er mindre end dem selv, tøsedrenge er de.
De skal have livsvarig karantæne og hård straf for vold:
https://kobenhavnliv.dk/frederiksberg/fanget-paa-video-fan-slaaet-ned-paa-oesterbrogade-af-maskeklaedt-mand-jeg-saa-ambulancefolkene-kaempe-for-hans-liv?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0rrEIA8Ak10mbve6ie3uXS5Uwh9TJnqmMe8FZcDDZu31SHKi-JEI6ebx0_aem_rvkeaF6yimPIDyd8a3j9Fw
---
Chuck 1. september 2024
Synes iøvrigt at det er slående at 3.point aldrig skriver kritiske artikler om alt det lort de idioter laver. Man er nok gode venner, ligesom sikkerhedsafdelingen er venner med de tåber. Der er noget fuldstændigt galt i vores klub når det kommer til ansvarlighed overfor det lort.
vstgn91 2. september 2024
Marc Johnson 2. september 2024
Det er så håbløst sagt. Som om jeg skulle gå hen til en af de voldsparate fjolser og bede dem skrue ned.
Semperfi
Betalende bruger
2. september 2024
Jeg ville sådan ønske at alle vi almindelige gode Brøndbyfans, på en eller anden måde. kunne forene os og danne fælles front imod den hooliganisme der er så ødelæggende for vores klub og vores fællesskab.
Og jeg vil igen - igen efterlyse holdninger fra 3point, Fanafdelingen, klubbens ledelse og bestyrelse, som mest glimrer ved tavs accept.
At Alpha er stemningsskabende er desværre et argument man ofte hører anvendt til deres fordel. I mit hoved er det helt irrelevant i forhold til den massive skade de forvolder.
---
nielsnd 2. september 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
1. Medie der skriver han kan komme tilbage efter 10 kampe er mediet, ikke bekræftet af klubben (kun ingen købsklausul er bekræftet)
2. Måske uden at sige for meget jagtet CV en anden angriber som må vente til et af de andre vinduer og denne her er midlertidig løsning indtil han er købt.
3. Du nævner Jesper Sørensen, måske er han ikke træner når ugen er omme, så ikke sagt for meget :))
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
3. september 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
Lige nu har jeg ikke set en gang du har skrevet flot med Noah og angriber
Ja jeg skriver chancen er tilstede for det sker og vil ikke overraske kan du ikke klare min holdning med Jesper
Så find en anden der gider debattere med dig end dine evige platte kommentar
Du får ikke flere chancer af mig herinde gider ikke læse dine platte svar.
mimor1 3. september 2024
Men tror ikke på det sker, sålænge CV er her. Så vil han tabe ansigt og vi ved alle hvad der er det vigtigste for CV
Hans image
LJS
Betalende bruger
3. september 2024
Hvorfra ved du hvad vi alle ved.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
3. september 2024
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
3. september 2024
Håber fanme andre fans fremover står sammen, I gamle dage rykkede man sammen og accepteret ikke den form for fejhed og kujonhed, denne video afspejler den lave IQ de har og afstumpet personer
https://kobenhavnliv.dk/frederiksberg/fanget-paa-video-fan-slaaet-ned-paa-oesterbrogade-af-maskeklaedt-mand-jeg-saa-ambulancefolkene-kaempe-for-hans-liv?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0rrEIA8Ak10mbve6ie3uXS5Uwh9TJnqmMe8FZcDDZu31SHKi-JEI6ebx0_aem_rvkeaF6yimPIDyd8a3j9Fw
/>
Stefkis
Betalende bruger
3. september 2024
Ønsker ham god bedring
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
4. september 2024
Enig og lad os håbe man finder gerningspersonen
Men han løb jo væk som den lille kujon med hætte på, slå nogen mindre uskyldige ned, shit en lille fej KUJON
---