-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Kunne man ikke leje jobbet.og kvistgaarf.de begge to få jo ikke meget spille tid.og kunne sagtens se vi hente Nørgaard hjem nu her
Deltag i diskussionen
Liverpool1970 14 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
Og så siger jeg, at du for nok engang ikke lægger op til nogen former for debat. Du stiller et ultra simpelt ja/nej spørgsmål.
Nu har jeg læst de sidste 5 debatter, som du har oprettet indenfor 11 (!!!) fucking dage.. INGEN af dem lægger op til debat. Det er som om, du bare får en spontan tanke, som du føler dig nødsaget til at dele. Hver. Eneste. Gang.
Please, do better...
Detvender 14 dage siden
Og du har også ret i at de er nemme at ignorerer.
Problemet for mig opstår i, som jeg skrev til vedkommendes opslag, så skubber disse opslag alle de gode, saglige og veldebatterede opslag væk.
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
Men det er som nævnt end ikke 24 timer siden, at vedkommende oprettede tilsvarende omkring Jobbe.
Og hvad skal vi debattere her? Som nævnt bliver der stillet et ja/nej spørgsmål. Jeg nævner ikke mandens grammatik nogen steder, så det vil jeg ikke skydes i skoen for.
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
Det er helt fint, at du ingen holdning har til, at niveauet herinde er stødt dalende. Det er vi så andre, der har en holdning til.
Nu har jeg ignoreret vedkommendes 4 forhenværende '' debatter'' herinde de sidste 11 dage..
Og igen, folks grammatik er komplet ligegyldig for mig.
Men at oprette en debat om samme spiller, som du netop har oprettet om for mindre end 24 timer siden er komplet nytteløst.
Detvender 14 dage siden
Og det kan du ikke sige de ikke gør. Sitet her gør det ikke nemt at lede efter debatter. Og når der kommer opslag omkring samme emne 10+ gange fra div brugere på 14 dage, så gør det ikke noget godt for noget.
Der var et godt opslag for ca 7 dage siden. Dette kan ikke ses på side 1 under debatter mere. Så dør den jo fuldstændig hen. Selvom den er meget mere værd end 85% af dem der er kommet siden.
Synes i hvert fald det bliver lidt en glidebane, hvis vi selv sådan ren random begynder at diktere hvordan andre starter debatter, måske du ikke får noget ud af en debat, men det kan andre jo sagtens..
Bif hele livet 14 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
Ynkeligt, du har simpelthen brug for skrive igen en artikel om mig :)
Du kunne gjort det så meget nemmere ved at undgå skrive til og om mig i stort set alle mine kommentar
Jeg står 100 % til måls for alt det jeg har skrevet om de profiler og Nanna kan give mig en uges ban for 20 gang, men sandheden er at jeg har ret.
Det er så selvmodsigende for ønskede du ikke dialog eller andet med mig, så var det bare at undgå mig
Så kære Nanna og alle der læser med, tænk over denne tanke man kunne valgt ikke skrive til mig i samtidige at mine kommentar stort set
Tjek alle mine kommentar så vil man se det er AB76, rommetilphiri, studenterbrød, tibblinglove der gang på gang kontakter mig ikke omvendt
Jeg var helst fri i debaterre med dem, hvorfor et behov for skrive det om mig, fordi det hele handler om fnidder og personangreb som flere profiler konstant har gjort
Jeg har for længst gennemskuet din profil og korrekt er du fuld af løgn for det har jeg fanget dig i herinde.
Når du skriver til mig vild udmelding jeg kom med omkring Kasper S var smidt af holdet som var grunden ikke den skade han har., ramt i over 1 år det er kun dække han var smidt af og Hermansen havde fået af vide han skulle stå og det sandheden
Ligesom Rønnow der meldt fra skrev jeg kom også til blive udtaget og du skrev hvis det er sandt er det vildt og noget moget af en vild påstand jeg fik ret og så begyndte du igen og igen på det du gjort forsvarstale og ikke noget med godt set og sjovt nok kom dine medprofiler på banen og ja er sikker på du bruger aktivt flere herinde som tibblinglove, rommetilphiri og studenterbrød også gør
Jeg er ikke et sekund i tvivl så når du skal blive personlig så skal folk også kende til sandheden
Din første kommentar som bruger var sjovt nok i en lang tråd med samme chikane brugere mod mig du skrev helt ude af det blå uden dialog så er ikke i tvivl
Men luk din profil og så kan du oprette en mere hvis du ikke allerede har gjort det
Du kunne også bare som et begavet menneske ville gøre, undgå at skrive til mig hver gang jeg skriver herinde, men det kan du jo ikke og det gælder alle der brokker sig over mig. Så drop offer rollen og det eneste din artikel handler om er udstille mig, du kan uden problemer oprette en ny profil, så ja tror du er fuld af løgn og det står jeg 100 % ved og har set fra meget fra din side.
- Kan du beslutte dig for, om du er et stakkels offer, der uretfærdig bliver chikaneret? Eller om du, som vi alle sammen efterhånden godt ved, som regel selv provokerer/starter/opsøger folk, som du har sagt du ikke vil skrive med?
Bif hele livet 14 dage siden
Modsat dig kan jeg godt finde ud af mig selv, jeg har ikke som du har valgt aldrig svare på måtte trække stikket pga du havde psykiske problemer
Jeg håber du er blevet ordnet for ærlig talt virker ikke helt som du har fået den hjælp og kommet ovenpå for du skriver igen og igen
I skriver nat, morgen til mig som jeg har skrevet kommer ikke bare til lade mig blive sparket til og selvom det nemmeste og klogeste ville være lade som ingenting undgå jeres fnidder og flueknepperi så finder jeg mig heller ikke i jeres løgne og fnidder
Så derfor vil I nogen tilfælde svare og igen rommetilphiri kan jeg ikke svare på alle dine profiler du operere med herinde eller dine siger et men gør andet
Jeg håber ærligt hånden på hjerner at du får den hjælp du seriøst har brug for.
Ved du skrev en meget lang artikel om dine psykiske problemer og udfordringer dengang og fik sku ondt af dig
Så jeg prøver at holde mig i skindet og bære over med dig. Du husker nok.den artikel du skrev om dine psykiske problemer som gjorde du måtte holde lang pause
God bedring
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
Ligesom dig, håber jeg hånden på hjertet, at du får noget hjælp til, at bearbejde det traume, Du husker vel nok dengang, hvor du bragte dine afdøde forældre op herinde? Det gør mig frygtelig ondt. Så jeg prøver, at holde mig i skindet, som nogen ville sige.
God bedring.
Bif hele livet 14 dage siden
Jeg har haft nogen skønne forældre ikke blevet misbrugt som barn som bruger skrev og din gode ven du omtalte indenfor de sidste 24 timer Christianbrøndbymand mente jeg havde godt af
Den del glemmer du at tilføje når du skriver men hvad pokker I kan tage hinanden i hånden og dele de samme måder man skriver til folk, du har jo kaldt mig pædofil flere gange uden angren, det er kun folk med et meget mentalt problem der beskylder andre for noget så grimt
At du prøver bruge mine døde forældre mod mig, det overrasker mig ikke
Men jo tak har lært at leve med det, men man kommer aldrig over det når det er mennesker der står en så nært
Men det er desværre en del af livet og nu var ikke nogen du havde mistet du skrev dengang men du havde mentale problemer og er da glad for hvis du føler dig ovenpå igen, men virker ikke altid sådan
Når man er så svag skrive som du har ikke bare nu her med mine forældre men tabe dialogen ved kalde mig pædofil det beviser jo netop du ikke kan debattere og du er en svag debattør som jeg aldrig vil bukke under for
Ved det hele handler om jeg altid gået mod dine hættemåger venner herinde og dit kæmpe forsvar af Alpha, pyro, maskering og ok give en modstander fan tæsk pga finger ved du er en del af dem og ved du lyver for du sagt andet før men fordi mange tager afstand fra det har du ikke såret ved det, for mit vedkommende endnu en svaghed du viser i debattere at du må begynde lyve
Jeg svare ikke mere for gider ikke bruge min søndag på dig herinde eller dine profiler skriver med folk der vil mediet og klubben det bedste
RommeTilPhiriOgSå 14 dage siden
Det er enormt simpelt for de fleste at forstå.
Hvis du udokumenteret kalder mig voldsmand og siger at jeg hylder vold, bliver du udokumenteret kaldt glad for børn. Hvis du sender mig din sarkastiske medlidenhed omkring eventuelle diagnoser, får du tilsvarende sarkastisk medlidenhed omkring dine forældre.
Du lægger helt selv den asfalt, som du og jeg skal debattere på min ven.
Bif hele livet 13 dage siden
Din psykiske sygdom har jeg aldrig skrevet til dig om for nedgøre dig, men for at håbe du fik hjælp og skulle det være som du påstår, så bemærk det er kommet længe længe efter du kaldte mig pædofil så selvom du prøver at redde stumperne med usaglige argumenter så husk hvornår jeg skrev det for dine anklager om pædofil anklager kom længe før jeg skrevet om din psykiske sygdom, men med den aktivitet herinde så er du bestemt ikke typen der virker ramt af det. Ja du er en svag og en usaglig debattør, for du gør alt for finde negative kommentar intet med debattere kun finde huller og du fik efter du kaldte mig pædofil flere gange den med du måske skal søge hjælp som du bedt mig om før det også
Men ikke mig der skrev en helt side med dine psykiske problemer
Det er enormt simpelt for de fleste at forstå.
Jeg har aldrig kaldt dig en voldsmand , men sagt du er afstumpet for synes det er ok modstander fans får tæsk for give en finger eller du finder maskering ok og sidder forsvare dine hættemåger og ja du er i den grad uærlig folk kan bare gå tilbage så vil de se DU og Bastino samt var AB76 også aktiv når det kom til forsvare jeres venner fra Alpha og den ene påstår han er fra østjyllands politi og står for sikkerhed i Århus som Brøndby fan komisk.
Igen vi er ikke venner og bliver det heller aldrig ved du er en løgner og ved du bruger flere aktive profiler herinde, men du er langt mere begavet end tibblinglove den respekt har jeg trods alt for dig, men falder ikke for dine søforklaringer og du ønsker mig på herinde sjovt skrive det flere gange for dagen efter ønske mig ude, men igen må det hænge sammen med din usikkerhed og hvad din ven Philip angår det har kilder på vandrørene :))) hvis kilder aldrig havde ret men det har mine mange gange så har han været aktiv herinde det glemmer du og det samme har din anden ven Christianbrøndbymand så er jeg helt sikker på de to har oprettet andre profiler bagefter og skrevet fra dem. Philip skrev som den første bruger herinde i en artikel for under 10 dage siden .
Bif hele livet 13 dage siden
Detvender 13 dage siden
Jeg giver op på at svare på de resterende svar ovenstående. Tak for dette.
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Det eneste der har ulejliget sig med, at svare på brugerens ja/nej spørgsmål er Kepgar. Alle andre der har responderet, inklusiv dig selv, svarer ikke på opretterens statement.
Så spar mig for din hellighed og puds glorien et andet sted amigo :-)
Bif hele livet 13 dage siden
Jeg gider ikke som rommetilphiri og komme med søforklaringer, så beklager til dig og andre herinde ønsker debattere klubben ikke fnidder Men prøv at være jagtet konstant og få 100 kommentar dagligt samme brugere så får man nok til sidst naturlig reaktion
mimor1 12 dage siden
Så kan man jo tage det som man vil
RommeTilPhiriOgSå 12 dage siden
Studenterbrød 12 dage siden
Romme har skrevet indtil flere gange at han er IMOD vold.
Der har været beskrevet en situation på Island, men dér havde den islandske fan opført sig provokerende igennem længere tid.
Hvis sådan en type fik et slag ville jeg heller ikke hjælpe, så beder man næsten selv om det.
Betyder det at jeg er FOR vold? Nej selvfølgelig ikke.
RommeTilPhiriOgSå 12 dage siden
- Hylder vold
- Opfordrer til vold
- Truer med vold
Vis mig og resten af sitet, at I kan bakke jeres påstande op.
Jeg starter:
https://3point.dk/debatter/nu-maa-i-fanme-tage-jer-sammen-brondby-<br />
I den her tråd skriver din ven:
'' Jeg er fortsat rystet over nogen mennesker kan være så syge i deres hoved at gøre dette, personligt er jeg glad for jeg ikke befandt mig der, for så tror jeg seriøst ikke det var endt godt, jeg ville aldrig kunne have styret mig ved at se 3 voksne personer hive slange ud af en kvinde med muskelsvind i kørestol og respirator, det undre mig egentlig at de kom fra stadion, for udover hvordan jeg ville have regeret hvis jeg var til stede, så kender jeg flere der bestemt ville agere på samme måde''
= Trussel om vold.
Så er det jeres tur.
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
Hvorfor responderer I ikke? Eller leder I stadig efter de steder, hvor jeg hylder vold eller opfordrer til vold?
Bif hele livet 11 dage siden
Samt
ok med maskering
Ok med slå en modstander fan ned pga håndtegn nu skrev pludselig flere timer og alt hans evige plat og løgn
Man kan bare se alle artikler og alt der har været med dem og ballade så er han altid på banen med et par af de samme brugere og deres forsvar af dem der skader mere end de gavner
Ligesom ok stå i sort ikke bif farver manden er nemlig ikke ærlig og tak for du valgte skrive sandheden selvom de nok skal verbalt gå efter dig
Jeg ved nemlig også han har masser gange siddet forsvaret alt det vi andre taget afstand fra
Bif hele livet 11 dage siden
Alle der har lidt hukommelse og er begavet
Ved du har siddet forsvaret det var ok give nogen tæsk fordi de givet finger
Alle ved du ikke en men utallige gange har sagt pyro ok og maskering pga det bedre for stemningen og dit evige forsvar
Så drop nu dit game med spille hellig for du er fuld af løgn og du har jo rettet i dine tekster før for fremstå som en der tager afstand fra det
Men har man læst med igennem årene ved man du er jo en hykler af den helt store skive når du påstår andet nu
Dertil skrevet til mig med psykisk syg og nummer til nordvang komisk når man skrev at du rent faktisk meldte dig ud for års tiden med artikel pga du var psykisk syg eller havde problemer så sidder du skriver det til mig mens jeg mindede dig om det
For så du nu skal sidde skrive jeg ikke må skrive det til dig, men sjovt har du herinde ikke bare kaldt mig pædofil men også psykisk syg og alt dit pis
Vi skal ikke bevise noget for du rettet i dine tekster vi ved begge og folk der husker lidt godt har set dig utallige gange forsvare vold fra dem pga modstander provokeret med fuck finger
Alle ved du sagt maskering var ok og pyro samt Alpha kom i sort ligesom Dortmund trøje i capo tårnet du sidder jo forsvare alt det du nu påstår du ikke har sagt
Samt pyro og alf det så drop dine løgne
Studenterbrød 11 dage siden
Det er totalt uddebatteret og du har skrevet det samme 100 gange.
Der er ved gud ingen på dette forum der gider læse den smøre igen.
Hvis du VIRKELIG vil fluekneppe dette emne, så må du finde et sted hvor Romme har skrevet at han går ind for vold.
Jeg har ikke set det nogen steder, men kan du finde det et sted, så må jeg æde mine ord i mig.
Hvis han skulle have skrevet det så mange gange, så burde det ikke være så svært at finde, hvis man er lidt smart.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Don't feed the troll ;-))
Manden vil gøre alt for ikke at tabe ansigt.
At beskylde Romme for at have ændret i sin tekst, er sgu for patetisk.
Studenterbrød 11 dage siden
Det er bare de utallige gentagelser han skriver igen igen igen, at jeg mistænker at der måske er noget OCD eller autisme, for det er lidt de samme tegn.
Det er der som sådan ikke noget galt med, men det kan forklare de mange skrevne gentagelser vi ser fra ham.
Samme sætninger og ord der konstant bliver gentaget.
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden
Du er så forudsigelig, at det nærmest er komisk.
Men jeg kan da huske op til flere gange, hvor du har sagt, at du slår på kvinder, bliver seksuelt opstemt af dyr og hader Brøndby. Det har du skrevet mange gange herinde, det kan alle huske og der er mange vidner.
Du må bare have rettet din tekst flere steder, og alle vidnerne tør ikke stå frem på grund af dig og dine hyæne-venner mimor1 og Newy.
Men alle ved du har skrevet det. Din kvindeslående, dyreelskende Brøndby-hader.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Eller han er bare en stakkels internettrold, der ikke har andet at gå op i.
Who knows?...
Har sgu egentligt lidt ondt af ham.
Bif hele livet 11 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Jamen så er vi da to der smiler.
Kan du nu sove rigtigt godt, min lille ven.
Så skrives vi ved imorgen.
Bif hele livet 11 dage siden
Kan du give mig fakta på alt det du skriver rommetilphiri har gjort eller skal vi også give dig en lille quiz for se hvem der kan udfordre hvem
Nu var det minor der skrev og jeg valgte netop give manden ret har altid ment rommetilphiri havde AB76 så ja selvfølgelig retter de begge i teksten har set masser af skriv fra rommetilphiri der gør alt det minor og jeg har beskrevet så fortsæt du med forsvare dig selv og en profil der hylder alt det lort der skader denne klub så sørgelig du er
Bif hele livet 11 dage siden
Jeg skriver netop ikke det jeg skriver at du retter i teksterne og alt det minor skrev er 110 % sandt
Du benægter det er sku en tand for komisk
Alle der læst med ved du skrev modfan fortjente få tæsk pga fagter med hånden
Alle ved du utallige tråde forsvaret pyro, maskering og de Alpha venner du står med
Du tror ikke folk læser med og SJOVT minor og jeg husker det samme
Men gider da ikke sidde finde de mange tekster når du så let som ingenting retter i det set dig gøre det utallige gange før
Studenterbrød 11 dage siden
Fortæl mig lige igen at du ikke bærer rundt på en diagnose, for jeg mindes ikke at have læst noget så skørt og barnligt af en såkaldt moden mand.
Det er svært at give et seriøst svar, når man ved at du ikke helt forstår det….
Bif hele livet 11 dage siden
Du nød til tale nedsættende til mig og kalde mig lille
Men den lille her er dig der ikke tør tage den udfordring og samme hver gang
End ikke svare på hvor mange gange i dit liv du været på stadion eller udebane
Hvis du er så smart i munden så vi jeg på alle skriv du skriver om og til mig udfordre dig og ikke mindst udstille din mangel viden og så skal vi sku nok se hvem der er den lille
Er der noget galt i at være lille ?
Bif hele livet 11 dage siden
Det er ok, læser end ikke dine tekster :) men det er helt ok
Studenterbrød 11 dage siden
Du elsker at komme med gentagelserne gør du ikke?
Jeg tror ikke du kan lade være, for det er sådan din personlighed er.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Der er intet galt i at være lille, så hvorfor tager du sådan på vej over det.
Har du et problem her, som du gerne vil tale med andre om, min lille ven.
Hvad er dit første spørgsmål, i din lille quiz
Hvem der er kamprekordholder i Brøndby?....
Bif hele livet 11 dage siden
Du prøver at snakke udenom som nævnt viser du er vattet tag mod min udfordring men grunden til du ikke vil er du ved jeg vil udstille dig og hvem er så den lille her.
God nat vi tales i morgen og fremover i alle kommentar fra dig om mig eller til mig vil jeg bede dig om det
Du er sku vattet du har
Intet at miste andet end ansigt for spille smart uden at være det
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Men hvem er kamprekordholder i Brøndby, min lille ven.
Du har ikke været inde og ændre i din tekst, fra dengang du skrev Per Nielsen, har du?
Studenterbrød 11 dage siden
LJS og jeg vil meget gerne deltage.
Hvor bor du?
Bif hele livet 11 dage siden
Og skrev ved en fejl Per Nielsen, men ved godt det er Bjarne Jensen. Men Per Nielsen er den med flest superliga kampe på holdet som blev grundlagt i 1992
Så nu kan du tage imod mine 10 spørgsmål om klubben og så ser vi hvor klog du er, klar ?
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Det er sgu da den ultimative dumhed, af alle dumheder herinde, i tidens løb.
Du påstår du ved alt om klubben, men det vidste du så ikke.
Lev med det, lille ven.
Studenterbrød 11 dage siden
Bif hele livet 11 dage siden
Til din info har Per Nielsen spillet flest Superligakampe (siden 1992) af alle spillere og der var kun 8/9 kampe forskel på ham og Bjarne så kan godt se det er helt forfærdelig og du af alle skal skrive det
Så godt du kan tage imod min quiz
Bif hele livet 11 dage siden
Bif hele livet 11 dage siden
Nå ikke tid til lege med jer længere, I tog ikke imod den udfordring om klubben og beviser I har det hele i kæften, intet nyt under solen der
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Du vidste jo ikke engang hvem der er kamprekordholder i Brøndby?...
LJS
Betalende bruger
Top debattør
11 dage siden
Og hils Lone, min lille ven
Studenterbrød 11 dage siden
Hvis LJS og jeg skal komme til din 10-års fødselsdag og quizze, så er vi jo nødt til at vide hvor henne :-)
Studenterbrød 11 dage siden
Du kan ikke slippe det vel? :-)
Bornholms_Granit 14 dage siden
Kepgar 14 dage siden
Bif hele livet 14 dage siden
Min kilde og den er yderst troværdig sagde den først var 50/50 men har ændret denne til højere da der er kommet yderligere et punkt med
Men det kræver at Brøndby og Arsenal kan finde en løsning samt Nørgaard også er indstillet på nogen ting
Men det er Nørgaard der skulle have bedt om dette og ønsket om at vende hjem er stort fra ham og hans familie
Som jeg tidligere skrev herinde er det intet sikkert og de fleste medier skrevet først næste år men jeg har hørt man arbejder hårdt på at få det til at ske men der er nogen ting der skal løses sig derfor satte personen det til. 50/50 men er gået højere pga der er kommet en yderligere information til og der står intet i medierne da jeg skrev om det og heller ikke endnu
Men min kilde er troværdig og derfor tror jeg det kan lade sig gøre for plejer at have noget have det i og ved hvor det kommer fra så derfor er jeg faktisk sikker på han kommer til sommer hvis klubberne kan finde ud af det for det er ikke sikkert Brøndby vil betale det der skal til men er der hvor handler om økonomien ene og alene Nørgaard har et stort ønske om at komme tilbage denne sommer allerede
Hvordan forholder du dig til det udsagn, nu her på bagkant?
Bif hele livet 14 dage siden
Du gør alt herinde for prøve køre mig under bussen men det kommer aldrig til at ske du er ikke begavet nok til det
Forskellen er dette er en konkret info jeg har fået ikke en fornemmelse eller hvad jeg mener er bedst
Hvis du ikke kan skelne mellem det så må du sku gå 10 klasse om.
Dertil har jeg aldrig sagt Cooper ikke kunne fyre har derimod sagt at han skulle ikke fortsætte med miste resultater men jeg troede på det ikke var det rette at fyre bam
Så godt forsøgt med dit evige fnidder håber snart du får et ban på din IP adresse så falder mange af dine profiler du bruger mod mig fra
Du er sku morsom få nu dig et liv andet end mig du har været forelsket i mig herinde i flere år og skrevet artikler om mig forstå du aldrig kan få mig ud og du kun gør dig selv mediet og andre brugere en tjeneste ved ikke kontakte eller skrive om mig
-hvor patetisk kan man lige være...
Bif hele livet 14 dage siden
Få dig et liv og der er faktisk mange herinde jeg skriver godt med
Men dem skal I nok få jagtet ud det har vi jo set beviser på tidligere
Hvor pinlig er du :))
NewY 13 dage siden
1: Du når at gentage dig selv 17 gange i dit indlæg - det er som om du ikke engang selv tror på dine forudsigelser mere.
2: Stop nu med at kaste om dig med alle mulige forudsigelser, som aldrig holder.
3: Her er nogle forudsigelser om de kommende 2 måneder i Brøndby. Det kommer fra en meget troværdig kilde, som jeg selvfølgelig ikke kan røbe...
- Brøndby får ny træner
- Brøndby sælger en spiller
- Brøndby køber en spiller
- Dette forum bliver oversvømmet af tåbelige kommentater fra @Bif hele livet
Bif hele livet 13 dage siden
Igen ved jeg godt du ikke er den mest begavede bruger herinde
Men der er forskel på mine forudsigelser og det jeg skriver kommer fra pålidig kilde og der har langt mere vist sig holde stik om du vil det eller ej
Men igen misundelse er en slem ting håber du får fred k dit liv en dag uden skulle skrive til mig for er sku lidt ynkeligt en bruger skriver du frabedt dig kontakt med mig og jeg skrev men det er jo dig der kontakter mig hver gang og igen i dag så ved det er svært for dig
Så få dig seriøst et liv for du siger et og gør andet, du taler med to tunger
Studenterbrød 13 dage siden
Der kommer også nye til selv om nogen stopper.
Du har et helt særligt talent for at bringe folk op i det røde felt. Ja du burde skrive en bog om det, for det er meget få der besidder sådan et talent.
Hvis du måler begavelse ud fra sagligheden at de indlæg man kommer med, så ser det ilde ud for dig bassefyr.
Hvis du måler det ud fra antallet af postulater man kommer med, som har hold i virkeligheden, ser det ligeledes skidt ud for dig.
Det er jo ingen kunst at komme med 17 forudsigelser og så er der én der holder.
Jeg tror nu nok at du får ret i at Nør vender hjem, men INGEN ved om det bliver denne sommer, den næste eller på et senere tidspunkt.
Prøv at læs din eget indlæg.
Du skriver at du har en kilde der siger at det kommer til at ske, for efterfølgende, at liste en masse forudsætninger op.
Det er jo ikke raketvidenskab at regne ud, at hvis Nør vil hjem og klubberne kan finde ud af det, så sker det.
Du er en latterlig selviscenesættende narcissistisk tumpe.
---
Brøndby85
Betalende bruger
13 dage siden
sirtrip 13 dage siden
Kentex 11 dage siden
Liverpool1970 10 dage siden
---