-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Jeg var på stadion i går. Fed fed oplevelse. Fra hvor jeg stod virkede stadion virkelig fyldt og jeg kunne max spotte et par hundrede ledige sæder rundt omkring. Jeg var derfor meget overrasket over at vi kun var 24500. Jeg havde sæson kort i nullerne og der var flere gange hvor vi kom tæt på 30000 på lægterne. Jeg tror ikke der kunne squeezes 4000-5000 mere ind i går. Er vores stadion krympet i vask, kan vi ikke tælle ved indgangene eller hvad er mon forklaringen? 31508 er rekorden fra 2003. Det er meget svært at tro.
Deltag i diskussionen
Semperfi
Betalende bruger
15. februar 2025
Lasse P
Betalende bruger
15. februar 2025
Du kom mig i forkøbet :)
Kristianbs 15. februar 2025
Lasse P
Betalende bruger
15. februar 2025
Der skal selvfølgelig kigges på at udvide stadion, og det tror jeg også man gør. Der er et problem omkring infrastrukturen skal løses i samme omfang og det kan give udfordringer.
Derudover er stadion udvidelse tæt på den mest langsigtede investering man som klub kan tage. Vi har nogle ejere hvor det ikke er sikkert de vil binde sig de 20 års tid (gæt herfra) det tager førend at investeringen er tjent hjem.
Kristianbs 15. februar 2025
RedRegnskovene
Betalende bruger
15. februar 2025
Ljm 15. februar 2025
Lasse P
Betalende bruger
15. februar 2025
Studenterbrød 16. februar 2025
Det lyder meget optimistisk, og jeg mener fortsat, at det er for dyrt, ift de få flere pladser det giver.
Vi skal jo regne med, at selv til vores udsolgte kampe, er der fortsat en hel del tomme sæder.
Ljm 16. februar 2025
Studenterbrød 17. februar 2025
Særligt når der ved vores “udsolgte” kampe, fortsat er billetter at købe.
Studenterbrød 17. februar 2025
Semperfi
Betalende bruger
15. februar 2025
Lasse P
Betalende bruger
15. februar 2025
Ljm 15. februar 2025
Men sidenhen er der løbende lavet flere siddepladser, og andre tilskuerfaciliteterne som gør at der i dag er langt færre inde.
Så det er forklaringen på at man har tidligere i mod fck kunne have over 31.000 på stadion
Sponsorer og ja mulighed for andre ting som landskampe mm
Kristianbs 15. februar 2025
Tror faktisk der på ledelse gangene der er snakke om det pt men det handler om Europa og at man får det sportslige til at blive mere fast i toppen af dansk fodbold
Jeg er enig med dig, eneste jeg ikke håber sker er man laver bokse som i parken ved godt de sælger det for kassen i sponsorater men det er uden sjæl og har intet med fodbold at gøre at sidde se en kamp derfra.
De har smadret Idrætsparken til at blive en bygning uden sjæl og husker dengang man stod ved hegnet til landskampe ved godt den del ikke er muligt, men deres kontor bygninger og bokse jeg væmmes ved det
Studenterbrød 15. februar 2025
Det kan løbe op tæt på et trecifret millionbeløb, hvis hjørnerne skal lukkes helt samt øvrige forbedringer.
Så er det mere realistisk med et spritnyt stadion, men det bliver ikke inden for de næste ti år.
Desværre er den mest effektive og økonomiske løsning, at sætte prisen op for sæsonkort og billetter.
Du kan være sikker på en ting, det er på tegnebrættet så tager du og de andre fejl
Grunden til dette at det også har stor økonomisk fordel ved dette:
1. Udover stigende billet indtægt væsentligt
2. Vil det også have stigende salg i boderne og shoppen
3. Større sponsorater og her tænker jeg ikke mindst på flere vil se reklamerne live og lokalt men også en hovedsponsor vil det give en værdi at have endnu større kulisse
4. Den dag man sælger sin ejerandel vil du have med et større stadion og mer værdi have en salgsvarer der har større værdi på bygning samt højere omsætning i form af flere indtægter årligt
5. Mulighed for evt lave flere større arrangementer på stadion. HVIS man ønsker at gå den vej
6. Evt EM med tanke på skandinaviske klubber samler sig og byder ind vil Danmark stå bedre
7. Et modbud til Parken og landskampe denne er jeg mere betænkelige ved da DBU er lidt oppe i r…. På Parken sport. Så ved ikke om det ændre noget der.
8. Ikke mindst ikke skuffe en masse fans der vil se kampe og særligt de store med beskeden ALT UDSOLGT for der er en verden til forskel at se kampene på TV end at sidde på lægterne og mærke stemningen som igår var sindssyg god.
Studenterbrød 15. februar 2025
Jeg kan ikke tro, at dette skulle være på tegnebrættet, da det er aldeles urealistisk. Det er ikke dumme forretningsfolk der sidder i GFH.
Kan du ikke lave en beregning til mig på 5000 fx flere tilskuere hentet ind på plan på 10 år som man normalt vil sætte en større investering som denne til hente ind
Kan du med sponsorere, mersalg boder, salg shoppen, flere sponsorater evt med flere pladser og hovedsponsor der stiger grundet dette
Samt man også kan evt få bonus aftaler der kan ligge i sponsorater med tilskuere vi huske alle hvordan fck overfor sponsorer netop løj om dette og det var med bonus på tilskuerne de fik
Men kan du ikke lave beregning og hvordan du mener noget henter sig ind
Hvis stadion får make up og værdien vil stige vil vores værdi også stige da man har en varer der er mere værd præcis som når du laver noget ved dit hus måske ikke bedste eks
Men send mig gerne en opstilling på 10 år hvor du mener det ikke er nok og hvad du mener en udvidelse vil koste og hvordan kan du sige det på hvilket baggrund det er jo en beregning man netop sidder med
Studenterbrød 15. februar 2025
Du får ikke flere sponsorer ved at lukke det nederste af hjørnerne.
Mersalg i boderne? Jovist men det er peanuts i denne sammenhæng.
Mersalg i shoppen? Ja da, men igen det er småpenge vi taler om.
At lave en ombygning af stadion vil koste op imod 100 mio, det kan muligvis gøres billigere, men det kan ikke hentes ind via 5000 ekstra solgte billetter.
Som jeg og andre har skrevet, er det mere sandsynligt, at billetprisen stiger med 15-20% for at tage toppen af efterspørgslen. Det vil også give sponsorbilletterne mere værdi.
Prøver igen med de punkter inkl sponsorater der vokser mer salg i alt ikke kun 5000 billetter pr kamp af lad os sige 200 kroner (partnerskaber og alm billet salg og lavt sat)
Med lad os sige med Europa langt over 20 hjemmekampe og det alene er 1 million X 20 pr år KUN på billetterne hvis dér selvfølgelig er udsolgt alle kampe og der er der ikke men lad os sige 1/2 er for sætte lavt det er alene 10 millioner billet entre tag derover hvad 5000 personer spiser og drikker sponsorater der vokser og mersalg af alt i boder og shoppen
Samt stiger værdien på stadion og andre muligheder byder sig ind det er en beregning jeg synes du skal lave igen til din note hvis man får sportslig succes er det på tegnebrættet at man har planer om at udvide stadion, det er en langsigtet plan og en del af prospektet til din note. Hver tilskuere bruger igennemsnit 100 kroner på mad og drikke x 5000 tilskuere og tag derudover 200 pr billet det er lavt sat af de 5000 ekstra sæder hvis fx 1000 af dem er til ekstra partnerskaber i sponsor salg med 16 hjemmekampe i sidste sæson IKKE MED Europa andet talt med så er man lad os sige kun 10 af dem er udsolgt på 300 kroner x 5000 tilskuere = 1.5 millioner og lavt sat x med kun 10 kampe med udsolgt = 15 millioner i indtægt på bare billet og mad og drikke men derudover er der åbner andre døre for BIF så uden skulle sige for meget bør der ligge mer indtægt på min 25-35 millioner årligt ved udvidelse af stadion men pengene er ikke pt til det Men får vi succes i Europa er det en del af prospektet at udvide stadion så JO det er på tegnebrættet i den længere investering fra ledelsen. Så husk lige få styr på fakta
Studenterbrød 16. februar 2025
De tal du prøver dig med er jo fugle på taget. 5000 ekstra siddepladser garanterer jo ikke mere sportslig succes, det er naivt at tro.
Det vil være en bedre investering, at bygge et helt nyt stadion, fremfor at udvide det nuværende markant.
Nyt stadion bliver som minimum ikke de næste ti år, og sikkert meget mere.
Den hurtigste og letteste løsning på kort sigt, er dyrere billetter, og det er formentlig det vi kan se frem til.
Udvidelse af det nuværende stadion er for dyr en løsning, og jeg tvivler på, at det er noget bestyrelsen har en plan for som du påstår.
At komme med fordobling af pris stigninger er helt hen i vejret.
Det du gør er som at pisse i bukserne og ja selvfølgelig nemmeste, men sku da ikke det samme som det rigtige
Vi taler om alle skal kunne se bold og de muligheder der åbner sig og det du kommer med er ikke en løsning, det er bare hente flere kroner artiklen handler ikke om økonomi eller penge men tilskuere tallet
Det vi to debatteret var det nu drejer du samtalen fordi du ikke kan modargumentere det jeg kommer med som er FAKTA
Kom med din økonomiske modberegning det har du ikke formået på nogen af dine skriv
Udover det er på tegnebrættet når det ligger ud i prospektet som en længere investering på sigt og det er med i prospektet netop med stadion udvidelse men som jeg igen skriver og skrev før, handler det om at skabe sportslige resultater så er det på tegnebrættet at udvide tilskuerne de 5000 er et tal jeg gav som EKS ikke det jeg siger sker kan være mindre eller mere det var et eks du fik
Studenterbrød 16. februar 2025
Nu taler du udenom, sikkert fordi du har skrevet noget du ikke har styr på.
Når noget er på tegnebrættet er det fordi ledelsen arbejder hen imod det. Der har INGEN meddelelser været om at der planlægges stadionudvidelse.
At diverse drømme har været udmeldt er IKKE det samme som at det er på tegnebrættet.
GFH er næppe interesseret i en trecifret millionudgift til en mindre udvidelse af stadion, det har jeg ikke læst nogen steder.
Husk at Brøndby IF er en børsnoteret virksomhed med tilhørende oplysningspligt!
Vi lukker den bare her, den eneste der drejer dialogen og talt udenom er dig.
Jeg bad dig komme med det regnestykke som du ikke har fremsat så dig der drejer den og dig der ikke givet mig svar som kom med det første gang.
Derudover er udvidelse ligesom en del af prospektet, så få styr på fakta
Studenterbrød 16. februar 2025
Debatten startede med at jeg sagde det var noget vrøvl, at en udvidelse var på tegnebrættet, da det lyder urealistisk. Jeg skrev så hvor få tilskuere det ville give ekstra ift hvor dyrt det ville være.
Du har fortsat ikke kommet med et bevis på din påstand om at det skulle være på tegnebrættet, men jeg venter stadig…..
Din kommentar synes jeg sige en del om dig og personen bag.
Jeg har tidligere nævnt mit forbehold med dig med mistanke om en anden person bag flere profiler
1. Jeg bad dig komme med regnskab på det du postuleret = det gjorde du ikke og DIG der ej svaret
2. Vrøvler jeg fortæller dig det er en del af prospektet hvis du har forstand på hvad det er, for det kan jeg forestille mig du ikke har. Men der er det på tegnebrættet i den længere investering med tanke som jeg OGSÅ nævnt sportsligt succes for det er en del af det der ligger ude i fremtiden og på tegnebrættet hvis vi opnår sportligt succes
At du ikke kan forstå det, må sku være dig selv jeg er egentlig ligeglad for jeg synes ikke der kommer noget fra din side og vrøvlen kommer fra dig ikke mig.
Eneste grund til lukker den, da jeg ved dit formål er ikke debattere men dit fnidder og det står jeg helt af på. Du har endnu ikke kommet med det regnskab på 5000 tilskuere nævnte du sagde aldrig ville tjene sig ind
Modsat dig har jeg kommet med argumenter og der står hvis man har nok rykke rundt med steder du kan finde prospektet der er lagt ud hvilke mål man har i dette og udvidelse er en del af det længere ude i fremtiden, men kræver sportsligt succes
Så du er desværre forkert på den og det er ikke første gang.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Studenterbrød 16. februar 2025
Vis mig du det bevis du har for, at en stadionudvidelse er noget bestyrelsen arbejder med. Jeg er ligeglad med dine såkaldte beregninger, de er kun realistiske i dit eget hovede, ingen grund til du gentager dem.
Du giver et falsk håb til andre brøndbyfans, det er hvad jeg reagerer imod.
Du behøver ikke lave flere indlæg til mig, før du kan vise mig, at GFH planlægger en stadionudvidelse.
Alt andet er bare ligegyldig ævl og udenomssnak.
Håb for Brøndby fans du regere stop nu dit ævl mand, folk gider sku da ikke læse med i en tråd som denne.
Jeg skal INTET bevise for en der ikke lagt regnskab på hvordan du mener ikke man kan hente kronerne ind, jeg startede med stille dig spørgsmål du valgte ikke svare på det og bad dig komme med regnestykke på trods af jeg gav dig eks og giver dig pris
Så modsat dig kom jeg med det du ikke har kunne og dertil kan jeg fortælle dig som hele tiden har skrevet er det sportligt succes så er det i prospektet lagt frem med en øget stadionkapacitet for at imødekomme den stigende efterspørgsel.
Udover man også har fokus på så at lave nye VIP-lounges til partnere og fans og det er lagt med i prospektet og du kan sku selv finde ud af det som er meget simpelt
Så nej modsat dig SNAKKER JEG IKKE BARE, men taler sandt og har modsat dig kommet med argumenter på indtjening og stigning ved fx 5000 fans noget du endnu ikke har kunne fremvise
Studenterbrød 16. februar 2025
Du påstår at det er på tegnebrættet, det må du bevise, længere er den ikke.
Som Rasmus også skriver i denne tråd, så er prisstigninger langt nemmere at foretage på kort sigt. Det er trods alt de færreste kampe hvor vi er oppe på over 22.000 tilskuere, så en udvidelse er for dyr en løsning.
At det ligger i prospektet jeg skal ikke vise eller bevise noget for dig, men enhver med lidt indsigt i BIF ved jeg skriver er sandt og skrevet til dig utallige gange at med sportligt succes er det en langsigtet plan med udvidelse.
Prospekt kender du vel til og på trods af jeg har nu både givet dig info og tal.
Så har du modsat mig ikke kommet med en skid og bad dig komme med tal for det der var første dialog med tilskuere tal og 5000 ville intet gøre.
Men gider ikke spilde min tid på dig, for synes faktisk du er en der køre i ring og for mig er det tydeligt du ikke kan argumentere og jeg er ikke et sekund i tvivl om min påstand med dig.
God aften svare dig ikke yderligere da du på intet tidspunkt har formået at svare mig og det var trods alt mig der bad dig ikke omvendt til at begynde med komme med beregning, det kan du ikke fordi du ikke har indsigt i noget og ved hvad folk taler om.
Så gider ikke debattere på så lavt et plan med dig, for du køre i cirkler og gjort det da bad dig komme med argumenter og beregninger som du ikke kunne, men det har jeg givet dig eks på
Studenterbrød 16. februar 2025
Hvorhenne i prospektet står der klart og tydeligt, at der er planlagt en stadionudvidelse? Det kan da ikke være så svært, hvis du vil bevise din påstand? Jeg har læst prospektet igennem, og jeg ser intet om dette, men jeg regner med du ved hvor det står?
Studenterbrød 19. februar 2025
Jeg ser intet om det, men du påstår jo hårdnakket at det står der….
Fortæl mig hvorfor jeg skal spilde min tid på svare dig, når jeg bad dig komme med regnskab på det du nævnte til mig jeg bad dig svare mig på.
Det valgte du ikke at gøre og det var MIG der bad dig svare og nu prøver du så fordi du ikke kan svare og sætte op og ingen ide har om det at kunne svare fordi du er en anden profil som jeg har heftigt debatteret med.
Jeg gider ikke spilde min tid på en der ikke selv svare mig først som jeg bad om og har du ikke nok begavelse til finde det så kan du få et lille fif her:
Langsigtede investeringer nævnes der en række langsigtede investeringer, der kan komme på tale, hvis de økonomiske forudsætninger er til stede i fremtiden:
Øget stadionkapacitet for at imødekomme stigende efterspørgsel, hvilket kan føre til højere indtægter fra billetsalg, mad og drikke samt merchandise.
Nye VIP-lounges til partnere og fans.
Dette er MED i prospektet som langsigtet investering men lær din lektie og svar mig på det jeg bad dig om
For gider seriøst ikke spilde min tid på en der er useriøs og ikke formår svare mig nu har jeg gjort det en del gange til dig
Studenterbrød 19. februar 2025
Enten husker du forkert, eller også skal jeg til optikeren.
Jeg har aldrig sagt jeg ville komme med en udregning af en stadionudvidelse, men det er bare at Google hvad det koster i andre projekter i ind og udland. Det er ikke noget man gør, for kun at hente et par tusind ekstra pladser.
Send mig link på det prospekt du påstår at have set, for DET STÅR I prospektet med de lange udsigter du har kun set et udpluk
Men send mig det prospekt du har læst, for det står der.
Når du taler om snakke udenom har du ikke en eneste gang givet mig et regnskab på det du nævnte var helt væk. Det bad jeg dig om som første og hvad du havde gjort siden du kunne udtale dig om det
Du er ikke kommet med en beregning af det så det var første og så begyndte DU at tale udenom for mig var mig der startede med at stille dig ??? Men det har du ikke formået og ligesom du er den jeg ved du også er med flere profiler så gider seriøst ikke spilde min tid på dig men giver dig gerne svar på det link du sender mig med prospektet du har læst og siger det ikke står i.
Ligesom du kan lave det regnskab du ikke har formået endnu
Studenterbrød 20. februar 2025
Jeg bad dig om at citere det fra prospektet og det kan du åbenbart ikke finde ud af. Jeg må jo konkludere at det kun findes i dit hoved siden du ikke magter det.
Hvorfor skulle jeg lave et regnestykke?? Jeg starter med at være kritisk, fordi du skriver at ledelsen har en stadionudvidelse på tegnebrættet. Dit lille regnestykke er taget fra drømmeland og kan på ingen måde kompensere for et trecifret millionbeløb, med tilhørende gældssætning af klubben.
Den eneste der har vrøvlet er dig og du har ikke på noget tidspunkt leveret komme med noget bedt dig om, fordi du ikke kan
Giv mig det link du siger du læst prospektet og send mig det FULDE hvor du mener det ikke fremgår du er sku da lidt af en troll og du køre i ring præcis som du gør med anden profil du har brugt.
Så nej ikke i tvivl med dig, men du kan starte med at sende mig det bad om fra start som eneste har du ikke formået komme med fakta og du kan nu heller ikke sende mig link til det prospekt du skriver du ikke kan se det fremgår, beviser du er en troll og derfor gider ikke spilde min tid på at læse eller svare dig
For du har på intet tidspunkt formået komme med noget på trods af jeg bad dig først svare mig, som du efterfølgende fik vendt.
Du behøver ikke at skrive mere da sagt til dig før taler ikke med personer der har flere profiler og køre med dobbeltspil som du gør og dit fnidder kan du stikke langt væk, men kan du end ikke sende mig det link på fulde prospekt du nævner, så beviser det jo din useriøse måde debattere på, at du ikke kan komme med regnskab overrasker mig ikke, fordi jeg har ret og ja selvfølgelig koster det penge at udvide stadion det er der vidst ingen der ikke har nævnt og derfor som der står i prospektet at det er de langsigtet planer og som jeg skrev med sportligt succes
Studenterbrød 21. februar 2025
Jeg må jo konstatere, at det ikke findes, da du ikke magter at citere fra det.
Det kommer ikke som en overraskelse for mig….
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
15. februar 2025
Jeg er ikke enig med dig her, du skal tænke på en ting det handler om i Brøndby.
Det er vi er en mangfoldig klub med plads til alle.
Alenemor med børn, unge, folk der er arbejdende ikke er hus ejere med boksen.
Som klub har vi altid kunne have alle med også dem der vil give alt de ejer for støtte klubben og på trods af jeg HADER dem der ødelægger vores klub med vold og hærværk så ved jeg også der er mange af gode fans som er medlemmer af Alpha som har hjerte for denne klub og ofte alt de ejer på den
Ligesom andre støtter med navne på stadion eller køber bluser eller andet de giver, det gør andre sku ikke og tit er dem der har pengene de største nærigrøve, der er en grund til de tit er kommet dertil.
Vi skal ikke gøre det sværere for dem der kke har så meget rutte rundt med, se united nu og for dengang der var priser den alm fan fra lokal samfundet var på lægerne i alle kampene
Der var fed fed stemning og slet ikke det samme nu, det samme gælder i andre stor klubber, så vi skal netop prøve holde priserne nede til der er råd for alle men vi skal gøre andre muligheder for at øge omsætningen og det er blandt andet ved at udvide stadion og andre ting vi simpelthen er for dårlige til
Som at sælge et større hovedsponsorat som eks vi får alt alt for lidt for det
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
15. februar 2025
At udvide stadion er en flerårig proces minimum 1 år på tegnebordet med byggetilladelser osv osv. så en byggeperiode på vel ikke under 12-18 mdr. og det kræver en investering på et 3 cifret millionbeløb.
Med den nuværende stadion kapacitet kan man nemt sætte priserne op for 80 % af pladserne eller 22000 pladser.
I store runde tal indbringer de vel i snit 125 kr, eller 2.750.000
pr. kamp. Man burde sætte priser op til 185 kr. i snit eller 4.000.000 pr. kamp eller en mer-indtjening på 1.250.000 pr. kamp eller ved 25 hjemmekampe en mer-indtjening på ca. 30.000.000 kr. Billetpriserne til europæiske kampe skal have deres helt egen prisstruktur og priserne skal op på internationalt niveau.
Ja men fordi de pendler, men jeg har ikke skrevet kun socialt udsatte.
Jeg skriver folk der arbejder og lokale fans samt hele landet som du skriver.
Hvad tror du en familie fx fra Lolland med 2-3 børn med koster inkl drikkelse og benzin så nej priserne skal ikke have en fordobling som du henviser til, så smadre du værdien i det vi står for med plads til alle
Tror du ikke en familie med kroner synes det er dyrt med transport, mad og drikke samt billetter selvom de har penge. Så ikke billigt leve i dk og ved fordoble priserne så er jeg slet ikke enig med dig
Så er ikke fan af dit forslag men af en udvidelse af stadion af flere grunde, jeg har set hvordan engelsk fodbold og de fans der er på lægterne slet ikke er det samme i de store klubber som var engang
Det er der måske til fa kampe men set masser United kampe og mange de fans er turister og folk der råd til billetten sku ikke den hårdt arbejdende i Manchester så jeg er ikke fan af skrue for meget op
Unge idag har da heller ikke samme formuer som ældre og man skal have de unge på lægterne, det er dem vi skal leve af
Er du studerende vil en så voldsom pris stigning ændre meget og gøre du mister nogen af dem der larmer mest på stadion så for mig er det klart nej tak til dit forslag med fordobling. Vi skal have plads til alle
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
15. februar 2025
Det koster 125 for en stå plads til Sønderjyske mod Silkeborg så er Brøndbys priser ikke i nærheden af at være prissat ud fra produktets kvalitet og efterspørgslen og det skal bestyrelsen rette op da det er deres opgave at skabe en lønsom forretning.
Tror sku ikke helt du sætter dig ind i andres situationer og synes ikke det du skriver er korrekt
Det er jo ikke BARE 185 x 2 det er også drikkelse når man er der evt spise med venner
Det er jo heller ikke 186 kroner du ligger op men det dobbelte min så din beregning er igen helt skæv og ikke korrekt du skriver min dobbelt pris og du skriver nu kun den oprindelige pris giver ej mening
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Hvis man VIL på stadion og pengene er små, så må man jo prioriterer sit forbrug. Du får det til at lyde som om at stadions er fyldt op med mindre bemidlet, det er vel ikke et retvisende billede af den typiske Brøndby fan. I Liverpool der vel som en arbejder by lidt kan sammenlignes med Brøndby betaler de meget mere for at gå til Verdensklasse fodbold på Anfield.
Billetpriserne på Brøndby Stadion er prissat helt skævt i forhold til markedsværdien og ikke mindst underholdningsværdien og jeg er sikker på vi de kommen sæsoner vil opleve at priser harmoniserer sig til marked.
Jeg synes din holdning undskyld mig er arrogant og meget egoistisk
Der er unge der ikke har meget at rutte med, der er folk de tager over fra Jylland, Lolland og bruger måske 300-500 kroner i transport oveni billet priser, så er ikke enig med dig i doble op på prisen, en stigning skal Max være på 10-15 .% ikke en krone mere hvis de skal stige ellers kunne man give student rabat eller pensionister som har fulgt Brøndby igennem hele livet men og har måske deres faste pladser
Vi skal ikke udelukke de fans der allerede kæmper med pengepungen og køber ikke din ide med fordoble prisen nu er du gået lidt ned
Udover det så bruger hver fans i snit 100 kroner pr person i boderne, MEN jeg tror man tæller partnerskab med og er de tal regnet med så bruger dem på lægterne mere end de 100 i snit.
Partnerskaber er vores klart største indtægtskilde og tit udsolgt sponsorater og det er dem der skal sættes op og så skal hovedsponsoren betale mere og det mener jeg ikke man har gjort sit arbejde godt nok.
Du skal huske på nogen af de meget trofaste fans også bruger penge på udebane ture, som også er en høj udgift eller folk kommer fx fra Lolland eller Jylland med transport, billet og lidt drikkelse og mad løber det højt op for en familie og så vil du fordoble priserne til dem og dem der rejser så langt fra det er sku sande fans i min verden og dem har vi brug for
Du har nu skrevet KUN 50-70 .% stigning men du skrev først det dobbelte skulle stige men selv 50-70 % stigning er alt for højt i min verden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Virksomheden må optimerer sine indtjeningsmuligheder og det nytter ikke noget at lægge alle sine æg i en og samme kurv hvor der står transferindtægter på - det er alt alt for skrøbeligt og uholdbart. Derfor er bestyrelsen nød til at se på sine andre store indtjeningsområder og her udgør billetsalget en væsentlig andel og når prissætningen er helt åbenlyst skævt parisat skal man plukke de lavt hængende frugter for hurtigt at øge toplinjen.
Brøndby leverer hvis ikke det bedste fodboldprodukt i Danmark så i hvert fald et top 2 produkt - derfor skal klubbens billetpriser også være i topklasse - der skal være forskel på at entreprisen på Brøndby stadion i forhold til alle andre stadions i DK måske dog med undtagelse af vores rivaler på Østerbro.
Det er ikke arrogant - det er helt nødvendige lønsomme forretningstanker og i Brøndbys økonomiske situation vil det være manglende rettidig omhu ikke at justerer billetpriserne.
Jeg er enig i at der i den nye billetstruktur skal være en andel af billigbilletter forbeholdt pensionister, børn, enlige forsørgere og børnefamilier 3-5 personers gruppebilletter.
Men du går lidt væk nu fra din første udlægning som var fordobling prisen
Jeg synes partnerskab priserne skal hæves og ja måske også for sæsonkort
Den studenter børn og pensionister skal der ikke røres ved så den del kan jeg godt forlige mig med
Men ikke dobbelt op det er alt for meget prisstigning også de 70 .% du skrev anden gang fra fordobling
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Obs: En billet til Format biograf på fredag til en aftenforestilling koster 140 kr.
To ting der ikke kan sammmenlignes.
Biografen skal leve af de lad os sige 140 gæster kontra 25.000 gæster på BIF stadion. Derfor kan du ikke sammenligne det.
Samme som du skal betale for teater billet det samme som biograf billet, det er forskellige brancher og forskelligt underholdning
Du kan også bare lukke folk gratis ind, for det er jo gratis at komme på bakken og blive underholdt af Pjerrot eller scenen.
Så vi kan ikke sammenligne det
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Tivolirevyen 2025 fra 390 kr.
Cirkus Arena fra 210 til 400 kr.
Musical Hair i Herning kongrescenter 210 til 495 kr.
Nøddeknækkeren - KB Hallen fra 465 kr.
Niels Hausgaard i Glassalen 435 kr.
Heino Hansen - Royal Arena Ålborg 325 kr.
Gennemsnitsprisen for disse arrangementer lander på 339,00 kr. som kan betragtes som en rettesnor for markedsniveauet for 2-2,5 times underholdning. Så med det må man bare konstaterer at entreprisen på Brøndby Stadion er langt under den pris folk ellers generelt betaler for 2-2,5 times underholdning.
Så når man går til ishockey og betaler 90 kroner for 3,5 timers underholdning eller den bedste række i håndbold osv så skal billetterne også være derefter
Du kan ikke sammenligne æbler med bananer og skal du endelig sammenligne underholdning, vil det være mest naturligt at sammenligne med sports begivenhed fremfor teater og biograf
Der er en verden til forskel, men stigning ja men ikke i det prisleje du vil op i og udvidelse af stadion er mest naturlige at gøre såfremt
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Ishockey er vel mere sammenlignelig med NordicBet / 2 division
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Hvad vil en udvidelse med 10.000 pladser så koste
150-200.000.000 kr. ??
Med de nuværende billetprise skal de 10.000 pladser være totalt udsolgt i ca. 175 kampe før man begynder at tjene penge på udvidelse.
Du kan da PÅ ingen måder sammenligne et projekt med et andet.
AGF har atletik rundt og helt helt andre resurser der skal sættes ind.
I Brøndby er stadion lavet med tanke på måske på sigt kunne udvide det og dertil har jeg ikke nævnt beløb hvad udgiften er.
Er den 200 millioner er den det, værdien stiger på stadion og omsætning stiger samt vil man kunne sælge Brøndby dyrere med en bygning af større værdi
Men du kan IKKE sammenligne de 2 projekter med hinanden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Ingen Bygge periode
Ingen byggerod og mindre kapacitet i byggeperioden
Ingen gældssætning
30.000.000 mere i kassen allerede fra år 1.
Det er en No Brainer................!
Tal på hvad skrev tallene på snit ligger hver fan 100 kroner i snit på drikkelse og mad
Tager du udgangspunkt i kun 200 kroner pr billet (med partnere som er langt langt højere pris pr billet ca 1000 kr kommer an på partnerskabet og der er også udgift med frokost men måske er det allerede partner der levere mad og en barderdeal er lavet med hvis er Jespers torvekøkken)
Men lad os sige kommer plads til 5000 flere tilskuere der ligger i snit 300 med mad drikke og billet x med antal kampe og lad os sige det kun er 10 af de 20 ca hjemmekampe (med Europa) der er udsolgt og alle 5000 taget så har du 5000 x 300 x 10 antal kampe = 15 millioner stigning i omsætning pr år og det vil også øge sponsor interesse og give os mulighed for flere muligheder som arrangementer og DBU kampe fx men bare tag udgangspunkt i 15 millioner og en udvidelse vil koste 150 millioner
Så har du 10 år men den dag man sælger Brøndby som ejeren vil har du så også et stadion med højere værdi samt en klub der er mere værd grundet omsætnings tal og overskud dagligt
Det er jo simpelt matematik og det ligger på tegnebrættet som jeg nævnt mange gange hvis man får sportsligt succes og derfor er det en langsigtet plan der er med i prospektet
I fare for at gentagne mig selv, så er det sådan
Ja din løsning er billige men er ikke tilhænger af stigning som du nævner og det har jeg kommet med mine argumenter for.
Dertil mener jeg også man har PLIGT til at give fans en god oplevelse så de ikke konstant render panden mod muren med udsolgt i kampe der tit har været så handler også om give os fans en god oplevelse
Studenterbrød 16. februar 2025
Gider ikke spilde min tid med en der vrøvler.
1. Der var udsolgt mod Viborg
2. Jeg har skrevet mange gange at det var eks taget med kun 1/2 hjemmekampe var estimeret som udsolgt IKKE ALLE
3. Vi har jo over 1/2 hjemmekampene udsolgt ville du vide som fan af klubben
Jeg har lavet beregning på KUN 1/2 blev udsolgt og alligevel stiller du mig et så tosset et svar som om jeg skrev alle hjemmekampe så læs nu for h….. hvad folk skriver til dig
HÅBLØST AT SKRIVE AT DER IKKE VAR UDSOLGT MOD VIBORG, FOR POKKER MAND ER DU FCK TROLL kom ind i kampen og lad være med skrive mere til mig for du er undskyld helt væk
Studenterbrød 16. februar 2025
---
Kenneth
Betalende bruger
15. februar 2025
Synes også der var masser af billetter up for grabs på de sociale medier. Så jeg tror det passer meget godt med de 24.067
RedRegnskovene
Betalende bruger
15. februar 2025
RedRegnskovene
Betalende bruger
15. februar 2025
FarmerNyg 15. februar 2025
Det skal så siges at, selvom man tager bilen ender man alligevel med at gå 20 min fra bilen til stadion hvis man vil undgå at bruge en time i kø ud til motorvejen.
Chris1988 15. februar 2025
---
Vesterbro Vestegn
Betalende bruger
15. februar 2025
Chris1988 15. februar 2025
MetroTilStadion
Betalende bruger
15. februar 2025
Der var i hvert fald totalt pakket i den fede ende af stadion i går, tænker næste de 10.000 ud af de 24.000 har stået her, så det er bare med og få det udvidet lidt af gangen, så alle dem der ikke udnytter deres sæsonkort på langsiderne osv. de bliver opsagt eller flyttet.
Fox1964 16. februar 2025
Den korteste vej til økonomisk succes går gennem gruppespil og salg af talenter.
Vi har stadig ikke fuldt hus til hjemmekampene, selvom der teknisk set er udsolgt.
Jeg får da også våde trusser om et nyt stadion, der er fyldt med 45.000 til alle hjemmekampe. Men det er bare en lang og dyr vej at begive sig ud på.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
16. februar 2025
Tivolirevyen 2025 fra 390 kr.
Cirkus Arena fra 210 til 400 kr.
Musical Hair i Herning kongrescenter 210 til 495 kr.
Nøddeknækkeren - KB Hallen fra 465 kr.
Niels Hausgaard i Glassalen 435 kr.
Heino Hansen - Royal Arena Ålborg 325 kr.
EbbesAnd 16. februar 2025
Fox1964 17. februar 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
18. februar 2025
Fox1964 18. februar 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
20. februar 2025
---
Fan_passion 16. februar 2025
Sceptic III 18. februar 2025
Havde vi råd og hvis det kunne betale sig havde det været super cool med 1 stort tribune på Sydsiden som Westfallen Stadion i Dortmund - så vi kunne få samlet stemningen igen. Det ville give en del flere pladser og visuelt vil det kunne se skræmmende ud med en fan mur.
Men tror desværre at den eneste løsning er at skrue op for priserne, specielt når stadion kun bliver brugt så relativt få gange som det gør (havde vi nu haft 5-15 udsolgte koncerter årligt havde det været noget andet)
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
18. februar 2025