-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Jesper 'Jobbe' Lindstrøm sluttede søndag aften sæsonen med manér, da han blev matchvinder i Brøndbys 1-0-sejr over AGF på udebane. Det var den sidste kamp i en lang sæson, der har strakt sig over et helt år på grund af corona-krisen, der forlængede det hele.
- Jeg synes ikke det var min bedste kamp, men jeg fik lavet et mål og det var vigtigt. Hele holdet spillede en god kamp. Vi havde en på overliggeren også og Uhre havde en stor chance. Jeg synes, det var fortjent, at vi kom afsted med de tre point, sagde Lindstrøm efter kampen i mixed zone.
20-årige Lindstrøm startede for anden kamp i træk på 8'eren. Senere i kampen blev han rykket op som angriber.
- Jeg har altid fået at vide, at det er godt at kunne spille flere positioner. Da jeg var yngre spillede jeg angriber, så kom jeg op på 10'eren og derefter ud på kanten. Det er en god evne at kunne spille flere pladser. Jeg spiller der hvor Niels sætter mig til det.
Lindstrøm fik sin debut i denne sæson. Han havde sat sig et ydmygt mål, som han hurtigt overgik. Det har været en lang sæson, men udviklingsmæssigt er det gået hurtigt, siger offensivspilleren.
- Det har været en overvældende og lang sæson. Sæsonen har været lang, men det er gået hurtigt i forhold til min udvikling. Jeg satte mig et mål om at blive udtaget til samtlige kampe og få enkelte indhop, hvor jeg kunne vise mig frem. Der er sket mere end det.
- Jeg synes jeg har sat mit præg på sæsonen og har vist, at jeg sagtens kan være med på dette niveau. Det har været super fedt og dejligt at kunne gå på ferie med tre point og et mål, slutter han.
Lindstrøms debutsæson har budt på 33 optrædender for førsteholdet og fem mål til følge.
Deltag i diskussionen
Joblar 27. juli 2020
Kasper 27. juli 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
27. juli 2020
Bjarke 27. juli 2020
joker 27. juli 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
27. juli 2020
Bjarke 27. juli 2020
kewell
Betalende bruger
27. juli 2020
BIF_Sherra 27. juli 2020
---