-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Kære Spillere, Trænere, ledere omkring Brøndby IF.
Luk Munden på Thomas Gravesen:
Koncentrer jer 120% om den næste kamp.
- Schmeedes bliver en fremragende leder for hele vores elskede Klub.
- Vores nuværende Chef Træner Frederik Birk bliver ligeså fremragende.
- Vi har Superligaens Bedste Fodbold Hold, det har Gutterne bevist, med b.la 5-1 i Herning, men synes også vi var markant bedre en de hvie, 4-2 sejr i den seneste kamp.
- Vi mangler 5 kampe i grundspillet mod lavere rangerende hold.
- Så vent med at udtale dig Thomas Gravesen til vi har spillet grundspillet Færdigt, det KAN blive pinligt for Thomas Gravesen.
- Vi med i Pokal semifinalen.
Sidst Men Ikke Mindst: Dem Der VIL Vinde VINDER......
Mit bud: Vi ligger nr2 når Mesterskabsspillet begynder. Vi spiller med om Mesterskabet med chance for at vinde i sidste runde, vi vinder Pokalen.
Hvad tror du/mener du?
Deltag i diskussionen
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
Porstmand Per 7. januar 2025
Forudsigelig? Trods alt ikke lige det begreb jeg ville bruge om Gravesen.
Bastiano 7. januar 2025
Premier leagues bedste på sin position, og købt til det vel nok bedste Real-hold nogensinde.
Det gør man ikke hvis man er elendig.
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
Bastiano 7. januar 2025
Han blev købt ind på en præmis han udfyldte. Han gjorde sit arbejde, var stabil og faktisk enormt vellidt netop fordi han har og havde en no-bullshit attitude.
Han gjorde det glimrende, og røg udelukkende fordi hans navn ikke var stort nok til projektet. For evnerne var der utvivlsomt.
Kristianbs 7. januar 2025
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
Så Konstitueret Cheftræner for Brøndby IF er Frederik Birk. Kan ikke se problemet.
Porstmand Per 7. januar 2025
Det kan sagtens tænkes at aftalen er på plads, men at ganske enkelt først skriver under i morgen når Birk kommer tilbage fra ferie.
Han er jo cheftræner lige nu - en længere aftale er blot en ændring.
Kristianbs 7. januar 2025
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
Vainio74
Betalende bruger
7. januar 2025
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
Prøv og hør:
Frederik Birk blev udnævnt som Cheftræner dagen efter Jesper Sørensen blev Fyret.
Så når spillerne møder til træning i morgen, da da: Så er Frederik Birk Cheftræner.
Da CV blev fyret, så var vi uden Fodbold-direktør, ham fik vi ansat 1.Januar: Benjamin Schmeedes.
Så for at opsummere for prins Knud eller Thomas Gravesen:
Brøndby IF:
Fodbold Direktør: Benjamin Schmeedes
Chef Træner: Frederik Birk. Er Det Svært At Forstå?
Vainio74
Betalende bruger
7. januar 2025
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
olemartin.dk 7. januar 2025
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
---
MEN giver ham sgu' ret i, at være direktør/leder i Brøndby if kræver som minimum sin daglige gang i klubben, og ikke at sidde flere tusinde kilometer væk på en Skype forbindelse, virker halvhjertet i min verden..
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
7. januar 2025
mimor1 8. januar 2025
Sunderland
Top debattør
8. januar 2025
Men han har været den der har vare taget kommunikationen udadtil i fraværet af CV, og den har været mangelfuld også i forhold til Jesper Sørensen sidste tid og opbakning til ham..
Sunderland
Top debattør
8. januar 2025
TheBadBoy 8. januar 2025
LJS
Betalende bruger
Top debattør
7. januar 2025
Var glad for Thomas Gravesen, som spiller, men finder ham dog lidt trættende, som såkaldt ekspert.
Men han er jo nok blevet ansat, for at have en mening om alt.
Welkro 7. januar 2025
Så har Graversen vel også ret til sin mening som fodboldkommentator.
Jeg håber da meget at du får ret!
Kan vi hæve bundniveauet og spille mere på vores top niveau som i Herning, så bliver det svært at bevare pessimismen!
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
BIFLeed 7. januar 2025
Lad os bare lægge brøleaben i graven med The Double.
---
RødePersFanklub 7. januar 2025
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
RødePersFanklub 7. januar 2025
Brøndby85
Betalende bruger
7. januar 2025
Dengang i 60`erne
Betalende bruger
7. januar 2025
Når det er sagt, er det sindsygt at have meldt ud at træneren er klar til i morgen og at vi aftenen før ikke aner hvad der sker...den nye sportsdirektør fremstår jo allerede som en klaphat på sin første dag i medierne...
Sunderland
Top debattør
7. januar 2025
Dengang i 60`erne
Betalende bruger
7. januar 2025
Sunderland
Top debattør
8. januar 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
7. januar 2025
---
del Piero
Betalende bruger
8. januar 2025
Angiveligt er Birk kandidat, men man får jo efterhånden den tanke at det ikke bliver ham…
Sunderland
Top debattør
8. januar 2025
cantessier 8. januar 2025
DoctorEnigma 8. januar 2025
De har ingen erfaring som leder i en fodboldklub eller erfaring med drift og økonomi. Derfor har deres analyser af ledelsesmæssige beslutninger ingen værdi.
Sunderland
Top debattør
11. januar 2025
Brøndby85
Betalende bruger
11. januar 2025
---