-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hvidovre har haft et fremragende forår indtil videre. Min store drøm er at Martin Retov vender hjem og bliver cheftræner om et par år (med Kim Daugaard som assistent). Jeg tror efterhånden han har, hvad der skal til.
Men det er urealistisk med nuværende ejerskab. Jeg tror slet ikke de kan se Retovs kompetencer.
Skulle det lykkes nogen at trække sværdet ud af stenen i Brøndby, så kunne det da være smukt med klublænd.
Deltag i diskussionen
NewY 23. marts 2026
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
23. marts 2026
mimor1 23. marts 2026
Thøgerpålåget 24. marts 2026
Det ville være synd at sige. De er noget mere afventende, men spiller en ganske fin omgang fodbold og vil gerne have kuglen og kan finde ud af det.
Der hvor der kan trækkes paralleller er at Retov og Hvidovre tilsyneladende også gerne vil hurtigt i afslutningsspil. De er gode efter de til vi omstillinger.