Fodbold live resultater




Martin Retov

Skrevet af Rebæk, 23. marts 2026

Hvidovre har haft et fremragende forår indtil videre. Min store drøm er at Martin Retov vender hjem og bliver cheftræner om et par år (med Kim Daugaard som assistent). Jeg tror efterhånden han har, hvad der skal til.

Men det er urealistisk med nuværende ejerskab. Jeg tror slet ikke de kan se Retovs kompetencer.

Skulle det lykkes nogen at trække sværdet ud af stenen i Brøndby, så kunne det da være smukt med klublænd.




Deltag i diskussionen




  • NewY
  • NewY   23. marts 2026   

  • Det er sq sjovt at hver gang en tidligere Brøndby spiller eller anden ansat gør det godt et andet sted vil nogle have dem tilbage til Brøndby ..... har i alle glemt hvordan nogle svinede ham til sidst han var her ....vi kan da også bare samle alle der har tilknytning til Brøndby if og ansætte dem i en eller anden stilling
    1 enig
     
    • Betalende bruger
        23. marts 2026   

    • @NewY Han havde stadig bedre point snit end vores nuværende træner, og vi lavede et mål en gang imellem også :o)

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      23. marts 2026   

  • Auri, Auri, Auri......

  • mimor1
  • mimor1   23. marts 2026   

  • Spiller Hvidovre med AZ stil, altså offensiv presfodbold, eller hvordan
     
    • @mimor1

      Det ville være synd at sige. De er noget mere afventende, men spiller en ganske fin omgang fodbold og vil gerne have kuglen og kan finde ud af det.

      Der hvor der kan trækkes paralleller er at Retov og Hvidovre tilsyneladende også gerne vil hurtigt i afslutningsspil. De er gode efter de til vi omstillinger.
      1 god kommentar





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner