-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Den socialdemokratiske udlændinge- og integrationsminister Mattias Tesfaye er bosat på Vestegnen, men er oprindeligt fra Aarhus. Han holder med AGF. Men det gør sønnike ikke.
Sammen var de to søndag aften på Aarhus Stadion til opgøret mellem AGF og Brøndby og her bar Tesfayes søn sit Brøndby-sæt med stolthed, som det fremgår af det billede, som Tesfaye har lagt på både Twitter og Facebook. På Facebook skriver han:
- Min søn spørger hvorfor jeg holder med AGF. Jeg forklarer, at selvom jeg bor i Albertslund, så er jeg fra Århus. Men så mente han, at det også måtte være rimeligt, at han tog sin Brøndby-trøje på idag på Århus Stadion. Han er jo fra Vestegnen! Så der er faktisk en enkelt Brøndby-fan på Århus stadion i aften. Folk kigger godt nok lidt, men så smiler de. Det er trods alt Smilets By ;-) God kamp!
Du kan også se opslaget fra Twitter her:

Deltag i diskussionen
Broder Salsa
Betalende bruger
27. juli 2020
Jensen
Betalende bruger
27. juli 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
27. juli 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
28. juli 2020
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
28. juli 2020