Fodbold live resultater




NF udtalelse

Skrevet af , 29. september 2021

 

NF udtaler. Vi spillede en sæson sidste år, hvor vi spillede med et andet hold end nu og fik alt til at spille. Det var et hold, vi havde trænet med i to år, så relationerne sad. De væsentlige spillere toppræsterede gang på gang, og der er vi ikke helt endnu med det her nye hold. 

 

Altså det er ikke manglende indkøbs skyld det ikke køre helt pt må man kunne konkludere ud fra den udtalelse, men fordi de ikke har trænet nok sammen i nu, så relationerne ikke er på plads.

Så dem der har dømt transfervindue som fiasko, bla tøffe skulle havde ventet et års tid eller to, for det er først der man rigtig kan bedømme det. Da det er tidsrammen, nok er fuldstændig  ligegyldigt om det er i starten eller slutningen af vindue, når det er så mange mand som vi skulle. 

Utroligt der er så mange her inde der ved det, og så han ikke gør som ex pro fodboldspiller.

Ved han det ikke som indkaldt ekspert, eller prøver han bare at lave tv? 




Deltag i diskussionen




  • Betalende bruger
      29. september 2021   

  • Tror seriøst ikke han ved det, og kan godt forstå han takkede nej da CV tilbød ham sit job og beholdte sit eget som tydeligvis ingen kompetencer kræver.

  • mp80
  • mp80   29. september 2021   

  • Ja, det tager tid at spille et nyt hold sammen, men køber man en dyr spiller bør han være en forstærkning fra start. Han vil selvfølgelig blive endnu bedre over tid, men mange af de tekniske fejl på bolden og afleveringer vi ser gang på gang er ikke pga relationer.

    CV har udtalt Greve og Kevin er købt som performance spillere, så må man forvente de viser noget mere specielt Greve. De kender begge ligaen, kan sproget og bør derfor bruge kortere tid på tilvænning.

    De unge man har hentet ind, har kun Cappis vist potentiale pt. De andre har fået for lidt tid. Problemet er CV sagde man ville hente erfaring og kvalitet og det er ikke sket.
    3 enige · 2 god kommentar
     
    • @mp80 Dyre, erfarne spillere, der på papiret er forstærkninger fra start, er jo bestemt ingen garanti for ingen tekniske fejl og fejlafleveringer.

      Og når og hvis den slags sker, vil jeg trods alt hellere se det hos unge spillere end hos Rommedahl/Jan K/Farnerud/Erceg-typerne, der til 400.000 om måneden på 5-årige kontrakter ellers skulle være direkte forstærkninger.

      Forstå mig ret, jeg synes heller ikke, at det transfervinduet var noget at råbe hurra for. Men når jeg har hørt CV forklare sig, kan jeg egentlig godt følge ham langt hen ad vejen... selvom det selvfølgelig ikke gøre det mindre frustrerende for os fans at se på.
      1 enig · 2 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer

  • Mik
  • Mik   29. september 2021   

  • Sikke en forsvars tale af CV du igen gør.

    Sandheden er en helt anden end du beskriver, som mp80 korrekt skriver så har CV ikke en, men mange gange tidligere udtalt at skulle der købes ind, ville det være så god kvalitet at de kunne gå direkte ind på holdet og løfte spillet fra dag 1.

    Så det du siger at du og dem der elsker CV at bare han slår en prut, at I er klogere end Tøfting der fagligt har været en del mere med i gamet end alle os andre. I øvrigt en af de ENESTE eksperter der i langtid af sidste sæson, troede på BIF kunne gå hele vejen langtid før alle andre

    Som vi var få andre der også gjorde meget længe, før andre herinde begyndte at vende, og til sidst tro på det

    Når du skal citere en ganske faglig dygtig mand som Tøfting, og nej det er ikke alle der enige med dig.

    Så synes jeg du skal huske citere ham, for samme dag var han også ude og sige at han var sikker på at vi ville ende i top 6, men var kritisk overfor de indkøb og transfer forløbet

    Kan du fortælle mig hvor meget CVs indkøb som: Lumb, Pavlovic, Greve, Heggheim, Fallinus, lejet spillere som Divkovic el Mraz har gået ind. Også underlige indkøb af Saleh, wikstrøm osv osv folk der kommet hjem fra leje en endda forlænget med lyngby uden blive brugt og vise det store

    CV sagde det ville være komme forstærkninger som kunne gå direkte ind og løfte holdet med det samme sjovt de så ikke bruges.

    Man skal da slet ikk vente 1-2 år før spillet ind, så er der solgt nye spillere til den tid ig så forfra igen, så kommer vi aldrig i nærheden af FC klubberne, som der reelt er en mulighed for vi kunne. Så nej de skal som i FC klubberne løfte holdet fra dag 1 og så skal man som CV korrekt gør også hente unge udviklings spillere ind

    Men den favorisering du og andre af CV gør er ikke endnu fortjent. Det er folk der går med skyklapper som ikke vælger at se det fra alle sider.

    Jeg er enig at CV også gør mange rigtige ting men har også fejlet
    4 enige · 2 god kommentar
     
    • jeffchr
    • jeffchr   29. september 2021   

    • @Mik Er det bare mig, eller gentager du dig selv ???
      6 enige · 4 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer
     
    • @Mik Lyder ikke som om, du har fået hørt podcasten med CV endnu?

    Se 16 flere kommentarer

  • Efter Tøfting nærmest overfaldt Zorniger i et interview, har jeg ikke lyttet til ham, han er også Agf'er ind til benet, så kan slet ikke se hvorfor man skulle lytte til ham...!
     
    • Mik
    • Mik   29. september 2021   

    • @19Magic64 synes faktisk de mange gange hørt ham at han virker som en med kærlighed til Brøndby

      Han taler altid så pænt om vores klub og fans

---

  • Kuffe
  • Kuffe   29. september 2021   

  • Der er noget sandhed i at et hold skal nå at blive spillet sammen før det kan præsterer.
    Men er det her transfer vindue ikke lidt et overstået kapitel ? Jeg mener, CV har selv været ude og sige at det ikke gik som forventet.
    Man forventede at man kunne hive spillere ind af en vis kvalitet, sidst i vinduet, men det var ikke tilfældet.

    Og hvad Tøffe siger skal man tage med et gran salt, han er et frisk pust da han siger tingene som han ser det, men hvordan en klub fungerer har han ikke meget forstand på, og udtaler sig mere som fodbold interesseret end som ekspert.

    Vi har ikke et dårligt hold pt. Men handlerne er kommet alt for sent, og derfor har resultaterne været som de er, der har simpelthen ikke været tid til at spille folk ind på deres pladser.
    2 enige
     
    • Mik
    • Mik   29. september 2021   

    • @Kuffe ja han er netop frisk pust og bestemt også sandfærdig.

      At sige vi pt ikke har et dårligere hold er så meget forkert.

      Jeg synes bestemt vi er dårligere stillet og holdet mangler kvalitet og tager vi længere tid tilbage har vi mistet mere og mere selvom vi blev mestre sidste sæson så var den trup på ingen måde stærk og god nok.

      Men i forhold til i år står vi endnu ringere og det er på trods med flere kampe i Europa.

      Vi har mistet en landsholds spiller i Hermansson

      Vi har mistet Superligaens bedste på Jungs plads

      Vi har mistet vores bedste spiller i Jobbe med masser talent og vilje

      Vi har mistet Vigen der var den person vi virkelig mangler i denne sæson til at være bindeleddet på holdet

      Så jo vi står svagere og med flere kampe oveni og med FC hold der opgradere

      Det hold vi havde da vi blev mestre manglede også noget men var bedre end denne sæson

      Går vi længere tilbage havde vi endnu bedre spillere

      Alt respekt for lejet angriber , Theimbe fra Lyngby, Greve, Saleh fra lave rækker og de mange andre der er købt ind med tanke på fremtiden sp står vi ringere og ringere og gabet bliver større til dem vi vil måle os med

    Se 2 flere kommentarer

  • MOAllen
  • MOAllen   29. september 2021   

  • Hej Mik
    Jeg har efterhånden svært ved at tage dig seriøs. Det skyldes dit beef med CV. Kan forstå på dig at han har skuffet dig, måske knust dine drømme. Men det meget ensidig at du kun giver CV skylden for alt den elendighed du synes Brøndby stå i. Giv nu drengene sæsonen ud før du slagter CV for dette transfervindue. Og Vores hold er meget mere end et transfervindue. Derudover undrer det mig, hvorfra du har så indgående et kendskab til transfervinduets forløb. sidder du inde med en viden der er os fans forundt?
    2 enige · 3 god kommentar
     
    • Mik
    • Mik   29. september 2021   

    • Hej @MOAllen

      Næste gang er det nemmere svare dig, hvis du skriver direkte til mig fremfor ligge den ud.

      Tror ikke du læser alt når du skriver at jeg giver CV skylden for alt den elendighed du skriver Brøndby står i.

      For det første har jeg skrevet masser gange herinde at jeg tror på CV men ikke meget mere, hvis endnu et vindue ryger med snak.

      Jeg forholder mig til hvad CV selv har meldt ud og hvad der er sket igennem de sidste mange vinduer.

      Når de ting han har sagt ikke sker men vi står i en forfatning hvor jeg mener vi bankes tilbage fremfor frem og man siger processen kan gå hurtigere da vi er nået længere end forventet.

      Så dr der ting der er sket der ikke været gode nok. Jeg skriver altid ledelsen og CV ikke kun CV.

      Men ja jeg synes ikke CV er fantastisk med alt som de fleste herinde synes bestemt han har gjort mange fine og rigtige ting som jeg også har rost.

      Men det er som om der er fået trend i alle skal holde hånden over alt han gør.

      Fortæl mig om du mener vi siden sidste sæson er styrket eller svækket står nu?

      Jeg mener vi står dårligere stillet og det er med flere kampe det er ikke godt nok og det er ledelsens og CV ansvar og fejl det er egentlig det når folk herinde skriver modsat så lommer jeg med fakta

      Du kan starte med at svare mig på om du mener vi står dårligere eller bedre trup end sidste år på kvalitet?

    Se 8 flere kommentarer

  • Jeg synes det er interessant, at NF siger, at man spillede godt og havde et højt niveau sidste sæson. Jeg synes ærlig talt, at man var lidt heldig mange gange og rigtig tit spillede holdet faktisk rigtig dårlig og kedeligt fodbold. Det er ikke ligefrem en sæson med storsejre og overlegent spil. Det var mange 1-0 sejre på en enkelt succesfuld omstilling/kontra. Det mener jeg ikke ligefrem er, at spille godt.

    Jeg tror vi havde meget gavn af manglen på tilskuer, da det hjælp med kommunikationen og derfor var defensiven godt på plads og man kunne lade de 3 hurtige tage sig af angrebet.

    Jeg synes problemet er, at man ikke har nogle spillemønstre, 3kants afleveringer eller kombinationsspil. Alt er bygget op omkring omstillinger og når holdene står rigtigt eller defensivt, så sker der intet. Det virker som om man er så langt fra det tekniske spil vi så med Laudrup som man kan og det samme kan efterhånden siges om Zornigers pres spil.

    Nu er vi på 3. år med NF og jeg synes ærlig talt ikke mange spillere er blevet markant bedre. Man har selvfølgelig haft nogle relationer som NF siger og det har helt sikkert været en stor faktor i mesterskabet, men individuelt er spillerne ikke blevet bedre og som hold er spillet ikke blevet bedre eller har udviklet sig.

    Det er måske heller ikke så overraskende når vi kigger på vores træner team. NF med bankforretning som baggrund og meget lidt fodboldmæssig. Normalt er det folk med et helt liv som trænere eller tidligere professionelle spillere. Så har vi Retov, der jo aldrig har haft nogle meritter, som gør at han kan være træner for et storhold som Brøndby. Så kunne vi også have ansat Fisker eller gu ved hvor mange andre spillere. Så erfaring som træner har han ikke, men han er tidligere spiller så lidt kender han til det, dog synes jeg nyere trænere som ham skal bygge erfaring på et lavere niveau. Jeg synes vi skal sigte højere når det kommer til trænere. Det samme kan siges om vores nye U21 træner. Kan kun grine af det. Manden har vel aldrig haft nogen succes eller lavet et eneste resultat i sin karriere.

    Ved godt den sidste del af min kommentar ikke er så positiv, men objektiv er den og måske burde vi kigge på om vores spil og dets niveau er pågrund af niveauet hos trænerne...?
     
    • Welkro
    • Welkro   30. september 2021   

    • @BrianGideon Jeg er ret uenig her. Jeg synes i de fleste kampe at man sad med en følelse af at vi kunne vinde kampen. Selv de 3 kampe fra runde 5-8 hvor vi tabte, mener jeg at vi kunne have fået point/vundet.

      Og jeg er ked af at ødelægge dine påstande med fakta, men vi vandt kun en kamp i Superligaen sidste år med 1-0. Så når du skriver mange 1-0 sejre, så er du langt fra sandheden.. Kun 1 kamp ud af 19 sejre, scorede vi 1 mål.

      10 kampe blev vundet med 1 mål, 4 kampe med 2 mål, 3 kampe med 3 mål og 1 kamp med 4 mål.
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @BrianGideon
      Ja jeg er med Welkro her. Udokumenterede påstande fra ende til anden. Lad mig lægge til her og nævne spillere som er vokset gevaldigt under NF. Jobbe, Slimane, Rado, Jung og sidst men ikke mindst Uhre. Så det er jo ganske enkelt ikke rigtigt det du skriver. Så tror du at vi havde gavn af de manglende tilskuere sidste sæson. Det lignede det ellers ikke da der endeligt kom folk på lægterne. Her havde man heller ikke nævneværdige problemer i defensiven.
      Så disser du NF for hans trænergerning. Det er jo så useriøst som det overhovedet kan blive. Slutrunder med U21 landsholdet og videre deltagelse i Euro League med Esbjerg mod markant bedre hold i deres pulje. Hvis der skal grines her må det være af din såkaldte objektive kommentar.
      Objektivitet er upartiskhed. Normalt kaldes en antagelse objektiv, hvis den er uafhængig af tilstand, beskaffenhed, ønsker og bestræbelser hos den, der hævder den. (taget fra ordbogen)
      Go dag
      1 enig · 1 god kommentar

  • Mr.D
  • Mr.D   7. august 2022   

  • MH interview:
    Han syntes det er pinligt, skamfuldt, skuffet. Vi holder os ikke til de aftaler vi har.
    Klar tale.
    Jeg er sgu vild med den knægt!
    1 enig

---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner