Rygterne på vandrørene har taget til den sidste uges tid og særligt i dag. Som jeg skrev herinde i går forlænger Jung nok i næste uge. Tweetet fra Brøndby i dag er endnu et tegn på en forlængelse.
@Philip Jeg skal ikke kunne sige hvor tæt vi er på en Jung-forlængelse, men jeg tolker ikke tweetet i dag, som at vi er nærmere en forlængelse. Dermed ikke sagt at det ikke godt kunne ende med en forlængelse. Det tror jeg er muligt.
Det er ganske givet bare lir fra Brøndby´s side og et sjovt forsøg på at lokke Jung, men jeg tolker det ikke som at der er forlænget. Jung virker lige så overrasket over den gimmick som os andre:-)
@Lasse P folk er begyndt at sige det er tæt på. Jeg synes godt tweetet kan ses i forlængelse af det og det tyder på at klubben vil strække sig langt og at det ikke bare er noget de siger.
@Philip - Brøndby har lagt lagt den samme video på Instagram. Jeg tror også mest det er for at skabe lir og lokke Jung. Men det viser i hvert fald, at de gør meget for at forlænge med ham.
@Philip Jeg tror også at det er tæt på, og måske du ved noget, vi andre ikke ved igennem dine kontakter derinde?;-) Jeg anfægtede også bare, at jeg ikke tror det tweet skulle betyde, at forlængelsen var en realitet (endnu) og at vi ikke skal ligge for meget i det.
@BIF til jeg dør - I den seneste BrøndbyLyd blev der snakket om #ForeverJung. Jeg kan ikke huske hvem der startede det. Men det er tydeligt, at klubben spiller med på legen. Jeg elsker det.
@BIF til jeg dør Ellers kan jeg huske du nævnte det i starten af sæsonen. Nogle få dage efter JBA var kommet med en kryptisk udtalelse om den gang mulig snarlig forlængelse med både Jung og Marvin.
Deltag i diskussionen
Philip
Top gode
Top enige
18. februar 2021
Lasse P
Betalende bruger
18. februar 2021
Det er ganske givet bare lir fra Brøndby´s side og et sjovt forsøg på at lokke Jung, men jeg tolker det ikke som at der er forlænget. Jung virker lige så overrasket over den gimmick som os andre:-)
Philip
Top gode
Top enige
18. februar 2021
Jensen
Betalende bruger
18. februar 2021
Her er lidt til de nysgeriger:
https://twitter.com/brondbyif?lang=en
/> https://www.instagram.com/brondbyif_official/?hl=en
Lasse P
Betalende bruger
18. februar 2021
Philip
Top gode
Top enige
18. februar 2021
Jensen
Betalende bruger
18. februar 2021
GuldtilBIF 19. februar 2021