-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Så tager vi lige en af de vilde, for at få gang i blodtrykket og debatten.
Hvad siger folk til Patrick Mortensen, som vores nye angriber?
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Bif hele livet 13 dage siden
2025/2026 9 mål
2024/2025. 20 mål
2023/2024 13 mål
2022/2023 16 mål
Studenterbrød 13 dage siden
Det bekræfter reaktionerne også.
Jeg ser ham som en godt alternativ til Ambæk, om ikke andet så er han fremragende på dødbolde i luftrummet.
Bif hele livet 13 dage siden
Husker folk så vil de huske at meget sympatisk menneske der modsat andre spillere valgte ikke at juble da han scorede mod os
Jeg vil tælle til ti 10 baglæns for han er en super god mand og mener han kan give holdet masser ikke kun på banen men også udenfor banen han er meget populær af sine medspillere ved jeg
Så mener faktisk modsat mange andre at han er en bedre erstatning end vores østriske landsholds spiller og det er ikke en joke mener Patrick er en bedre spiller for holdet at få ind
Studenterbrød 13 dage siden
sirtrip 13 dage siden
Joblar 13 dage siden
#1964 13 dage siden
Jeg kan virkelig ikke se hvad vi skal bruge ham til.
Alder, historik med vigtige mål imod os, og fremtidsperspektiver.
Vildt du smider den på tavlen.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Også skrevet lidt med et smil ;-))
Så vil han ihvertfald ikke score imod os længere.
Arenzano
Betalende bruger
13 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Og så er han transferfri og sprænger nok heller ikke banken lønmæssigt.
Altid442 13 dage siden
---
Jool 13 dage siden
stryiv 13 dage siden
Vainio74
Betalende bruger
13 dage siden
Bornholms_Granit 13 dage siden
Så spiller jeg hellere videre med Dennis som angriber må jeg indrømme eller kigge på en yngre model i f.eks. 1. division som ikke skubber Ambæk af pinden men kan afløse når at det er nødvendigt og eventuelt overtage (sammen med Fenger) når Ambæk sælges til næste sommer.
---
Porstmand Per 13 dage siden
SuperDardie 13 dage siden
Altid442 13 dage siden
Lcoolj 13 dage siden
Altid442 13 dage siden
NewY 13 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
Vi henter ham som første angriber, for derefter at bænke ham det meste af efteråret og derefter leje ham væk til en klub, hvor han er elsket, har haft succes OG de har en option på ham.
Hvis MG ikke gider Brøndby, hvilket er fuldt forståeligt, så er PM et ganske fint alternativ.
---
TRON 13 dage siden
Endvidere kan det være at planen er at gøre ham til angrebstræner efter de 2 år.
Ville dog gerne have beholdt Gregoritch, men tror ikke at han vil tilbage efter den dårlige behandling i Brøndby og efterfølgende succes i Bundesligaen.
John b. Good 13 dage siden
RommeTilPhiriOgSå 13 dage siden
ALLE HYLD LJS!
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Takker ærbødigst ;-))
Meeeen, fru fortuna har nu mere været inde over her.
Borris83 13 dage siden
---
Joblar 13 dage siden
TheBadBoy 13 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
13 dage siden
Og jeg føler allerede presset på mig, forud for næste gang, hvor jeg vil komme med et bud, på en ny spiller ;-)))
Stålanden 13 dage siden
SuperDardie 13 dage siden
Det kunne tyde på, at klubben vil bruge pengene på andre positioner og satse på Ambæk. Alternativt kan det også være et tegn på, at Ambæk er på vej væk, og at man derfor planlægger at hente endnu en angriber ind.
Jeg synes, det er en god ide at hente ham ind. Min eneste bekymring er vores nuværende angrebsmateriale.
---
ronnie boy 12 dage siden
5 gode grunde til at hente paddy
han kender superligaen, han laver mange mål. han er erfare.de unge kan læne sig op af ham. han score ikke mod os
ronnie boy 12 dage siden
BrianGideon 12 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
12 dage siden
Så må vi ligge stilen lidt om.
Er spændt på hvilke ideer vores nye træner har, når vi på et tidspunkt lander ham.
Ser gerne at vi spiller lidt mere direkte og her vil Patrick Mortensen passe bedre ind.
RommeTilPhiriOgSå 11 dage siden