-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Hvis man har det åg over sig, at man skal præstere som et tophold, men bare ikke har niveauet til det, så bliver det nok derefter.
Vi er vel bare ikke bedre.
Vil ud og nyde det gode vejr og glemme alt om fodbold.
Tør nærmest ikke at tænke på vores næste kamp mod AGF.
Deltag i diskussionen
LJS
Betalende bruger
Top debattør
16. marts 2026
Men god dag derude ;-))
Lå-lå-lååå 16. marts 2026
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
16. marts 2026
LJS
Betalende bruger
Top debattør
16. marts 2026
Nææ, bor nær ved vestkysten ;-))
Solen skinner og fuglene synger.