Fodbold live resultater




Realitetssans.

Skrevet af LJS, 16. marts 2026

Hvis man har det åg over sig, at man skal præstere som et tophold, men bare ikke har niveauet til det, så bliver det nok derefter.
Vi er vel bare ikke bedre.

Vil ud og nyde det gode vejr og glemme alt om fodbold.
Tør nærmest ikke at tænke på vores næste kamp mod AGF.




Deltag i diskussionen




  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      16. marts 2026   

  • Lukker sgu ned.
    Men god dag derude ;-))
    1 enig · 1 god kommentar

  • Inden kampen i går, havde jeg et naivt håb om bronze. Efter kampen, er jeg lige dele chokeret og håbløs…
    1 enig

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      16. marts 2026   

  • Det gode vejr....... er du rejst syd på
     
    • LJS
    • LJS
      Betalende bruger
      Top debattør
        16. marts 2026   

    • @Rasmus Stephansen
      Nææ, bor nær ved vestkysten ;-))
      Solen skinner og fuglene synger.





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner