-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Efter Vejle har fyret Peter Sørensen spekulere jeg over om de kunne være intersseret i Retov.
Retov har været interesant for andre danske klubber som horesens og sønderjyske, samtidig har han også ytret en lyst til at komme ud og være chef træner.
vi har samtidig løst "problemet" med JS afgang med Frederik birk og så Jimmy brinksby er kommet tilbage til Brøndby som analytiker frem til sommer
så hvor længe kan CV holde på ham og kan Vejle komme med et økonomisk tilbud der ikke er at sige nej til
Deltag i diskussionen
nawwal 14. marts 2022
mimor1 14. marts 2022
Det viser hvor stor forskellen er på at være træner i Horsens, hvor man skal være lalleglad og leve på lange indkast og så at komme til en klub som skal vinde noget.
Total fejlcast, men tak til Steinlein for at gøre det nemmere for os
Thomas 14. marts 2022
De vil noget med ungdom, og har stadigvæk nogen med rutine.
Når det er sagt, ser jeg helst han bliver.
MortenD 14. marts 2022
Thomas 14. marts 2022
Vejle er slet ikke en dårlig klub at være i.
MortenD 15. marts 2022
Frihedforevigt 15. marts 2022
---
BIF_Sherra 16. marts 2022
Retov kommer til Lyngby når de rykker op