Rykker vi os egentlig?

Skrevet af Sim, 19. december 2020

 

 

Man gør selvfølgelig status løbende på de projekter man sætter i søen. Derfor er det jo, på baggrund af endnu en pokal fiasko og en vinterpause, et glimrende tidspunkt at gøre det på! 

Der er 2 overordnede resultat mål “med bolden” for en sæson: Pokalvinder og/ eller mester. Det kan ikke være anderledes hvis man er i konkurrence fodbold. 

Europa, salg, kommercielt, sponsorer, indtægter, transfersalg, sæsonkort, kommer alt sammen som ringe i vandet hvis man opnår de 2 mål. 

Men rykker vi os egentlig? 

På banen har vi stadig ingen klar spillestil. Kvaliteten i kampene svinger ekstremt på dette Brøndbyhold. Der er fra side til side og tilbage. NF ligger med et pointgennemsnit på 2,ikke dårligt, men også ovenpå heldige sejre: fx Fck, FCN, og med et brøndbyhold der ikke spiller Europakampe. 

Ja der er unge spillere, men der er altså også - landets måske bedste forsvar, en erfaren målmand, En rado, vigen midtbane og et angreb med 2 angriber kvaliteter som mange andre hold ville misunde i Hedlund og Uhre. Foruden han havde en halvsæson med kaiser, Wilchek, Muhktar.  Stammen på holdet nu-  er altså ikke unge spillere, men erfarne spillere. Og de unge gør det vanvittige godt på de fleste af deres pladser. Alle hold har skader. 

Ingen var i tvivl om at AZ gik efter at vinde alt hvad der var i dk. Også i første sæson hvor han skulle spille med Holst, hjulsager, phiri, ung Nørgaard, albretchsen mm. I øjeblikket er vi tidligt ude af pokalen for andet år i træk. Til et 1 div. Hold. FØR kvartfinalen.! Ikke alene taber vi, men vi spiller en katastrofe kamp igennem 120 minutter. Jeg sagde til min kammerat efter 12 min- at den her kamp taber vi på omstillinger, bare vent og se! Og ganske rigtigt!  Nu kan NF kun nå at vinde 1 ud af 4 større dk titler i hans ordinære ansættelses periode.  Og ingen europa kampagner til NF som han ikke selv har skabt. Sidste år blev vi nummer 4 hvilket også var en skuffelse. Og INGEN Europa. 

Rykker vi os egentlig på de overordnede parametre? Svaret er ja, virkelig langsomt, men fra et virkeligt lavt udgangspunkt grundet økonomi og slet IKKE i samme tempo som vores konkurrenter. 

Jeg efterlyser det gennemgående, italesatte, vindende projekt i Brøndby! Det gælder fra Bestyrelses niveau og ned til mindste mand. 

Og nu kommer det; NF er ikke en del af det projekt jeg efterlyser! Så lad ham tage til OB hvor de ikke har haft et vindende projekt med mesterskab siden 1989, eller pokalen siden 2007. Han bliver “babysitter” mens årene bare går og de andre bare lægger på. FCM har raketfart, og det er altså ikke mere end 3 år siden vi vandt vores kampe over dem, og de var heldige at vi smed det til sidst. Samme som da FCk løb fra os i midt 00erne. 

Er der nogen af jer der ser et gennemgående, vindende projekt i Brøndby anno NF? 

Jeg ser det virkelig ikke, og råber på en ambitiøs vision og målsætning! 


God weekend alle sammen:)

 




Deltag i diskussionen




  • Gizmo
  • Gizmo   19. december 2020   

  • Jeg er meget enig, jeg ser heller ikke NF som en del af fremtiden.
    Vi har været MEGET ustabile i vores præstationer, der er kæmpe advarselslamper oppe når vi kigger på de udsving der er i spillet på banen.
    Pointene har været der, men det fortsætter ikke med det spil her. Der burde være tydeligt for en hver.

    Det her hold består af unge spillere, men også mange rutinerede spillere. Det her hold har fået et helt år sammen, de skal være bedre.

    Jeg går ind til alle kampe mod de små hold og føler vi kommer til at dumme os, for vi har tendenser til altid at falde i niveau i takt med at modstanderen er dårligere.

    Er det fordi vi er blevet et kontra hold? En spillestil jeg hovedsageligt forbinder med et bundhold. Jeg er ikke fan.

    Jeg føler at vi har spillerne til at gøre det meget bedre.
    2 enige

  • mp80
  • mp80
    Betalende bruger
      19. december 2020   

  • Helt enig i at NF ikke er fremtiden, han er ikke stærk nok taktisk. Der er for meget fra side til side og så tilbage til Schwäbe. CV skal helt sikkert se om der ikke er en ny træner, der har evnerne til at løfte holdet et par niveauer op.

    Ellers går Brøndby i stå og sakker bagud i forhold til konkurrenterne. Flere af de øvrige klubber øger deres investeringer i trupperne væsentligt, mens Brøndby skæres helt ind til benet.

    JBA bør snart få en ny partner ind, som kan hjælpe med penge og evt. knowhow. Til sommer står man måske igen uden hovedsponsor, man siger nok farvel til Vigen, Jung, Schwäbe og Hermansson på fri transfer. Derudover kan der ligge salg af Hedlund, Maxsø, Jobbe eller Slimane, så man står reelt overfor en meget stor udskiftning af truppen.

    Pokalen var en gylden mulighed for mindst 20 mio. kr. og Europa, det er simpelthen ikke godt nok af NF man ikke gik videre og det bør få konsekvenser.
    1 enig · 1 god kommentar

  • Fint oplæg.
    Jeg er uenig i dele af det du skriver, men jeg har skrevet om det andre steder, så jeg vil ikke gentage her, andet end jeg generelt synes pilen peger fremad for os.

    Men jeg synes du har en god pointe i at vi ikke rigtig længere kan sige, at spillernes kvalitet kan være en undskyldning for dårligt spil. Jeg synes klart vi har et top-3 hold, men man kan spørge sig selv, om en af grundene til at spillerne er blevet så meget bedre, er pga NFs måde at spille dem på? Derudover hører det også med til fortællingen, at vi i en del kampe har haft mange skader og karantæner.

    Med hensyn til spillestilen/mangel på samme: det er korrekt at vi flytter bolden mere rundt i fase 1, end vi har gjort under AZ. Men det er jo ikke fordi vi ikke har en spillestil. Det er en del af vores spillestil at flytte rundt på modstanderen, for at skabe plads til offensive løb, hvor bolden så skal hurtigt frem til 8'er eller diagonalt til wingback.
    Det er også vores spillestil at være gode på omstillinger, og jeg kan ikke se problemet i at mestre denne del af spillet - det har man også brug for, blandt andet i Europa.

    Hvordan synes du vi skal spille i stedet?
    1 enig · 1 god kommentar

  • Joblar
  • Joblar   19. december 2020   

  • Ærlig talt syntes jeg det er et svært og komplekst spørgsmål, vi har en stram økonomi og har samtidig været ramt af Corona. Jeg syntes helt generelt at NF har gjort det bedre end forventet taget i mente hvad han har haft at arbejde med, om han er manden der kan rykke os videre syntes jeg er svært at svare på, jeg ser dog ikke nogen dansk træner i SL der kan tage over i Brøndby, heller ikke David Nielsen eller Bo Henriksen som der tidligere har været debateret. Spillet på banen syntes jeg efterlader en del tilbage at ønske - syntes helt generelt vores omgang med bolden savner kvalitet og vi mangler noget kreativitet fremme på banen, så syntes jeg vores forsvar må siges at være blevet markant dårligere end for bare 1/2 år siden, vi giver for mange chancer væk med mål til følge, senest 2 mål mod FMA. Målmandsposten har længe for mig været et irritationsmoment, jeg syntes der mangler stabilitet, men også kvalitet, jeg er med på at der har været gode redninger og præstationer, MEN der har også været direkte flop mod FCM og FMA - det er bare ikke godt nok, og Brøndby har ellers været kendetegnet ved altid at have kvalitets målmænd - så her så jeg gerne en anden løsning. Klubben har det svært økonomisk men jeg er sikker på at vi bevæger os fremad, dog går det nok ikke så hurtigt som vi kunne ønske pga Corona mv. Vi mangler også stadig det næste store salg på transfer siden, men jeg er sikker på at vi er forholdsvis tæt på igen at kunne se nogle store salg ud af Brøndby, det vil selvfølgelig være en hjørnesten fremadrettet, men har fuld tiltro til CV her. Omkring transfer siden bliver det helt afgørende for os som klub at vi kommer ud i Europa og spiller og ikke nok med det også laver nogle resultater, hvis vi gør det øges værdi af vores spillere markant, så vi skal i Europa næste år. Når talen er på CV ser jeg gerne at der bliver ryddet yderligere op i truppen allerede her til vinter, og at man får forlænget med de udløb vi har, og hvor vi som klub ønsker at forlænge. Jeg syntes som konklusion at vi har rykket os, men vi er langt fra i mål, og der er selvfølgelige områder hvor vi skal have strammet op på og udenfor banen - FORZA BIF


  • NF ligger på en delt 1. plads pt. -godt med Masterclass spillere, som for første gang blomstrer og præsterer, vores trup er gjort lidt breddere med Pavlovic, Corlu og Riveros, men som vi endnu ikke har haft meget glæde af! Synes når man kigger på truppens sammensætning og bredde, kan man ikke forlange mere af NF, giv CV og trænerstabben en sæson mere, og vi er top kandidater. NF er måske lidt langsom til at reagere fra bænken, men han er stadig bedre taktisk til at indstille sig end AZ var, som til sidst tabte til sin egen ensporede taktik! Jeg glæder mig til når Brøndby skal spille for tiden, og tror på projektet, om NF er den rigtige ved jeg ikke, men der er ikke mange Superliga trænere jeg hellere ville bytte med...
    7 enige
     
    • @TibblingLove Helt enig, desuden forløser han også Uhre ud af ingenting.
      Jeg ville ikke bytte med en eneste træner i SL.
      3 enige

  • Grundlæggende når jeg læser et indlæg som dette, hvor vi ligger på en delt førsteplads i ligaen, er det jo bare useriøst.
    Sim, du er jo en person der slet ikke har forstand på fodbold... Undskyld men det mener jeg.
    NF har i den grad flyttet truppen og spillestilen. Er den perfekt og er han færdig med sit arbejde? Nej selvfølgelig ikke. Der er massere af arbejde.
    Men NF har uden tvivl forløst mange elementer. Punktum.
    NF har skabt et stabilt forsvar og hævet niveauet på en målmand, der om man så må sige det har sine svagheder.
    NF har forløst 4-5 unge spillere til store salgspotentialer, der selvfølgelig svinger i niveau men har klart potentiale og hvo 3 af dem selvfølgelig bliver solgt dyrt.
    NF har med den anden yngste trup i ligaen formåget at ligge delt nummer 1 ved vinterpausen(Hvis vi vinder i morgen og gør det nu). Hvor ligger FCN?
    NF har notorisk kæmpede med en manglende VWB, og når han så endelig får en der kan noget bliver han langtidsskadet. Sim, så du kampen i mod OB? For jeg kan godt blive i tvivle. Hvis der kommer en VWB der kan udfylde rollen ordenligt, forløses potentialet i hele truppen, da det giver en hovedpine for at vores modstandere skal forholde sig til 3 sider frem for nu, to. Det er måske svært for dig at forstå.
    NF har givet tillid og skabt Uhre og skabt et mål/ass Ruben Bagge maskine, vi kommer til at blive glad for i mange år, såfremt han forlænges.

    Mange råbte i foråret at vi ikke ville komme i top 6 inkl. dig Sim, nu når vi ligger nummer 1 ved nytår og nærmest er sikker på top 6, råber sammen personer på AZ og flot fodboldspil, hvor han havde det dobbelte transfer og løn budget. Det var mere seværdig fodbold så rykker vi os!?
    Jusus, det er ikke bare dumt men også uintelligent. Det er lidt sjovt, du Sim dukker kun op når der er et dårligt resultat, der kan bekræfte dig i din fejlslagen vurdering af, at vil aldrig ville komme i top 6 .

    Og ja, det var en skidt kamp forleden, desværre havde vi en målmand der ikke gad at tage med hænder og fik mere eller mindre alle vores angribere skadet, hvis ikke de var det i forvejen... Det er bestemt ikke NF's skyld.

    Det er jo klart vi skal forlænge med NF! Tænk hvad han ville kunne med et et budget som AZ's.



    6 enige · 7 god kommentar
     
    • Sim
    • Sim   20. december 2020   

    • @Sorteslyngel Du behøver slet ikke undskylde. Du har tydeligvis stærke følelser omkring min person, min fodboldkunnen, og mine indlæg - og jeg er nu, på baggrund af dit indlæg, overbevist om at du ved meget mere om fodbold end mig - for jeg er “jo en person der slet ikke har forstand på fodbold”. Tak for svar. God søndag.:)
      2 god kommentar

    Se 4 flere kommentarer
     
    • Jensen
    • Jensen
      Betalende bruger
        21. december 2020   

    • @Sorteslyngel - Jeg er meget enig i dine argumenter og synspunkter. Men der er ingen grund til at blive personlig og gå efter manden.
      Med din indsigt, argumentation og velformulering burde du kunne skrive dig ud af dette, uden at blive personlig og anklagende.
      Vi ønsker alle en saglig debat og ikke person-hetz.
      På forhånd tak.

    Se 2 flere kommentarer

  • Sim:
    Jeg efterlyser et gennemgående, vindende projekt i Brøndby - det er min hoved pointe:)
    skriver du.

    Her er hvordan jeg ser projektet med NF og CV.
    Jeg vil tillade mig at starte for et år siden. Det er i mit hoved der, hvor det projekt vi nu har gang i startede.

    Vi går til vinterpausen på en fjerdeplads, 18 point efter FCM. Det vil sige, at vi praktisk taget allerede har udspillet vores muligheder for mesterskab og også andepladsen da vi er 14 point efter FCK.
    https://superstats.dk/stilling/fra-til?runde1=1&aar1=2019%2F2020&runde2=20&aar2=2019%2F2020%3Cbr Vi sælger i det kommende transfervindue vores største offensive profiler, og forlænger ikke med Johan Larsson. Erstatningerne skal findes internt i klubben.

    På det tidspunkt er mine forventninger til fremtiden meget lave. Jeg tænker, at vi skal være meget glade for at havne i mesterskabsslutspillet.

    Vi havner som bekendt i mesterskabsslutspillet: Vi spiller fodbold som ikke er særligt underholdende, men bliver stærke defensivt. I mesterskabsslutspillets 10 kampe bliver der scoret 5 mål mod os. Vi scorer selv 9 mål. Spillet bliver bedre og bedre mod slutningen af mesterskabsslutspillet, efter en start hvor kampene nærmest var ulidelige at se på.

    Så springer jeg til den nye sæson:

    Her er stillingen.
    https://superstats.dk/stilling/ Vi er Superligaens mest scorende hold. Vi ligger nr 2, med samme point som FCM.

    Du skriver: Jeg efterlyser et gennemgående, vindende projekt i Brøndby - det er min hoved pointe:).

    Jeg vil tillade mig på William Kvist manerer at spørge: Har du ikke set fodbold det sidste år?

    Som jeg ser det, så er ovenstående i den grad et vindende projekt. Oveni i den fantastiske resultatmæssige udvikling, så har vi udviklet spillere, som andre brugere fint har redegjort for.

    5 enige · 6 god kommentar
     
    • Sim
    • Sim   20. december 2020   

    • @Stingaaa Hey. Sjov reference til WK og fine pointer. Fin placering efter 12 runder - medgivet, men overordnet - så kan vi jo evaluerer til sommer. Hvis NF på 2 års ansættelse står med 0 mesterskaber, En 4 plads i første og fx 3 plads i 2 sæson, 0 pokaltitler og 0 selvskabte Europakampagner - så kan vi jo nøgternt konstaterer at det ikke var et gennemgående vindende projekt. :) For ingen kan vel argumenterer for overordnet succes i givet fald. Eller hvad?


  • Hey Sim
    Sandsynligheden for at vi står med et trofæ til sommer er lav, desværre.

    Det har dog intet med NF og hans projekt at gøre. Tværtimod så er projektet som CV og NF står for, det der gør at man kan have et spinkelt håb om guld, og et lidt mere sandsynligt håb om medaljer.

    Jeg syntes at du helt misser hvor klubben er. Vi er ikke et sted, hvor vi er naturlige trofæ aspiranter.

    Det er muligt at NF ikke skal forlænges. Såfremt CV har en afløser som han mener er det helt rigtige match, så kan det give mening.
    Under alle omstændigheder så fortjener NF stor ros, for det flotte stykke arbejde han har udført.
    1 enig
     
    • Sim
    • Sim   20. december 2020   

    • @Stingaaa Okay. Bare lige så jeg forstår dig rigtigt. Så NF skal have ros for at vinde 0 mesterskaber. 0 pokaltitler. Tidligt ude af pokalen 2 år i træk. Fluktuerende kvalitet på banen. Få clean sheets. Ude af Europa. 4 plads i første sæson og måske top 3 i denne. Virkelig flot stykke arbejde. For mig, handler det ikke om at være med, men vinde. Sådan er vi jo så forskellige kan jeg konstaterer.

  • Sim
    Ja, såfremt der er fremgang, så er trofæer ikke et realistisk krav pt.

    Som skrevet tidligere, så ser jeg stor fremgang. Meget mere end jeg havde turde håbe på faktisk.

    Hvad er det du selv ønsker, ud over trofæer?

    Du må kunne se en smutvej til disse, som jeg ikke kan få øje på?

    1 enig
     
    • Gizmo
    • Gizmo   20. december 2020   

    • @Stingaaa Til at starte med skal vi jo have et mere stabilt niveau, vi har ikke bare få spillemæssigt dårlige kampe, vi har mange af dem. Vi er jo næsten konstant ustabile. Derefter kan man snakke spillestil. At vi ligger i toppen nu ligger da ikke alle andre argumenter ned.

      Vi er jo ikke bedre ind Paycheck så, hvis det eneste der tæller, er bundlinjen!

  • Dupont
  • Dupont   20. december 2020   

  • Fint med debatten, men vi skal og må tage de store briller på!

    NF har flyttet os enormt meget, formår at skabe resultater med meget få midler, navigerer flot i den mest eksponeret klub og begår sin fint i svære situationer.

    Det nytter ikke noget at tro vi kan få noget bedre, og vi skal ikke skifte retning hver gang vi laver et skidt resultat.

    Holdet performer, og viser sunde tegn på at vi er på rette vej.

    HOLD FAST og byg på...
    2 enige · 4 god kommentar
     
    • Gizmo
    • Gizmo   20. december 2020   

    • @Dupont der er nogle unge spillere der har rykket sig under NF. Resultat mæssigt og spillemæssigt, not so mutch.

    Se 2 flere kommentarer


  • KJOE
  • KJOE   21. december 2020   

  • Jeg er helt uenig. Du spørger om vi rykker os. Og argumenterne for, at vi ikke rykker os er en blanding af klubbens strategi, trænerens evner og spillestilen.

    Jeg synes ikke man kan blande de ting sammen.

    Klubbens strategi er gennem en bæredygtig økonomi sikkert og langsigtet at få BIF tilbage blandt de tre bedste klubber i DK. Det synes jeg man ser tydelige tegn på! Men det har intet at gøre med trænerens evner. Det er CV og bestyrelsen, der har opgaver her.

    Trænerens evner mener jeg ikke man kan klandre. Han afleverer holdet på en 1. Plads med det yngste og billigste hold i mands minde. Jeg kan ikke nævne en spiller, der er blevet dårligere det sidste års tid. Alle er blevet bedre og alle arbejder stenhårdt for hinanden.

    Mange kritiserer spillestilen. Undskyld mig, men hvor mange gange har en Horsens kamp som igår ikke været den vildeste bananskræl? NF vidste, at det ville blive en grim og fysisk kamp på en bane, der ligner den forsvundne gravplads for alle de døde mink ...
    Og i stedet for at spille naivt og romantisk, så spillede vi også med musklerne. Det så man med blandt andet Børke på banen. Han kan vinde hovedstødsdueller og tackle igennem. For hvad nytter det at have boldmassage og flødefødder i lortevejr en søndag i december i Horsens? Eller AZ pres, hvor man løber ind i en kontrakniv og kommer bagud.
    Og uden Schwäbes kæmpedrop, så havde det været en sikker to måls sejr og hjem på juleferie. Nu blev det alligevel tre point, en førsteplads og Horsens tættere på nedrykning.

    Hvor tit har vi ikke ønsket at vinde de grimme kampe? Er det ikke det, som FCK og FCM er så gode til? Og det er altid de point vi mangler, når sæsonen slutter.

    Det er for mig et vindende projekt. Langsigtet, økonomisk bæredygtigt og med egne talenter og en spillestil, der ikke er naiv og også vinder kampe på lortebaner i Jylland.
    2 enige · 2 god kommentar

  • Jensen
  • Jensen
    Betalende bruger
      21. december 2020   

  • @Sim - Du spørg: ’’Rykker vi os egentlig?’’. Dertil spørg jer: I forhold til hvad?
    Hvis dit parameter for hvor vi skal rykke os er mesterskaber, så er svaret NEJ. Vi har stadig ikke vundet et mesterskab siden 2005. Så derfra har vi ikke rykket os.
    Men du skriver om CV og NF, så jeg går ud fra, at du mener om vi rykker os i vores nuværende projekt. Og er det tilfældet, er mit svar et rungende JA!
    Jeg ved at alle hader ordet ’proces’. Men det er det vi er i gang med – En proces… En proces for at gøre truppen billigere, yngre og med en større andel af egen avl. Samtidig med at der skal balanceres i at vi ikke falder bagud rent sportsligt.
    Så for mig, er der 2 ting der skal belyses for at vise om vi rykker os – 1) Niels Frederiksen og 2) Carsten V. Jensen.
    1) NF - Spillet på banen: NF blev ansat med en lovning om presfodbold. Men i første omgang blev han bedt om at stabilisere vores forsvar og det må man sige at han gjorde sidste år. Derfra blev han bedt om at skabe et mere offensivt udtryk. Det så vi allerede i de sidste 3-4 kampe af sidste sæson. Presfodbolden forsøger han nu at implementerer mere og mere og jeg synes han til tider har fået det frem i holdet. Men vi er selvfølgelig ikke i mål endnu og det kommer ikke til at ske med et trylleslag, da det skal udvikles af eksisterende spillere, nu hvor budgettet er strammet så meget. Men at NF formår at gøre PRÆCIS hvad han bliver bedt om, på trods at truppen, synes jeg er flot. Og jeg synes i den grad vi har rykket od fra at være meget defensive, til nu at være mere offensive. Men der bliver stadig afvekslet imellem udtrykkene, alt efter hvilke spillere der er til rådighed, modstanderens styrker og svagheder og (som igår) banens beskaffenhed.
    2) CV – Køb, salg, forlængelser: CV blev ansat til at rydde op og få styr på- og balance i klubben. Han startede med at tynde voldsomt ud i dyre lønninger og jeg tror ikke han er færdig. Han har også forlænget med en del af de unge spillere. Dertil har han hevet spillere (relativt) billigt til klubben, som har gjort en forskel fra start af.
    Men nu begynder det helt store genopbygningarbejde. (Eller for mig at se, startede det i sommers.)
    Alt er revet ned, så et stærkt fundament er ved at blive etableret, for at vi kan bygge stabilt oven på. Så også her synes jeg, at vi har rykket os.

    Jeg har nogle gange brugt metaforen med et hus der skal bygges, om vores elskede klub. Og for mig, er det tydeligere end nogensinde, hvad der er gang i og hvad der er brug for.
    CV har overtaget et gammelt hus og fået til opgave at gøre det vejens flotteste villa, i mange år frem. NF var kommet til lidt tidligere og blevet bedt om at skabe et godt fundament. Men CV så, at huset i mange år, bare havde været lappet på lapper, med dyre, kortsigtede løsninger. Så kan valgte, at alt skulle rives ned. Helt ned til grunden, hvor også det usikre fundament skulle væk. Alt hvad der var for dyrt og ikke kunne bruges på langt sigt, skulle væk. Sælges hvis muligt, også selv om det var til under tidligere markedsværdi. NF var ellers i gang med at bygge fundamentet, men da han ikke var CVs valgte entreprenør, måtte han bare finde sig i, at forudsætningerne nu var noget andet og materialerne var mindre og mere uprøvede. Heldigvis viste NF sig som den helt rette til at lave et yders stabilt fundament.
    Cv er allerede gået i gang med at bygge langsomt op, men er blevet lidt slået tilbage, af Corona og skader. Jeg tror dog stadig, at vi følger planen og når i mål til forventet tid. Men vi fans må stadig huske på, at hvis noget stabilt og langtidsholdbart skal bygges op, så skal det gøre rigtigt og ordentligt fra starten. Man skal ikke forsøge at købe dyre, hurtige løsninger, fordi man bliver utålmodigt. Alle der har bygget eget hus eller bare været involveret i renovering af så meget som et enkelt rum, ved at hvis man skærer hjørner eller tager den nemme løsning, så bliver man straffet til sidst og man skal gå og kigge på det møg dag efter dag, ind til man tager sig sammen til at rive det ned og starter forfra…

    Jeg har tillid til projektet, men ved at det tager tid. Det kommer ikke over natten, men det er heller ikke lort fra nu af og ind til vi er færdige. Det vil blive bedre og bedre, fra uge til uge.
    1 enig · 1 god kommentar





BRØNDBY IF DANSKE MESTRE 2020/2021