Fodbold live resultater




Så gælder det Aab

Skrevet af Sunderland, 12. april 2022

Marginalerne kommer over på vores side igen, vi vinder over Aab.

Min start 11-er 

Hermansen 

Friedrich Rosted Maxsø Blas

Bruus Bell Slimane Hedlund 

Kvistgaarden Bjørk 

Friedrich og Kvistgaarden er begge for gode til ikke at komme i start 11-eren, de er fremtidens spillere. Har fidus til Hedlund som wingback.

Resultat Brøndby IF 4 vs 0 Aab

Vi knokler 120%, lange bolde, tåhylere, konditions mæssigt er vi Aab overlegne. Aab er rystet efter Torsdagens kamp og vi tager 3 pladsen........Vent og se :-)




Deltag i diskussionen




  • TKL
  • TKL   12. april 2022   

  • Ser godt ud, synes bare der er en spiller for meget på banen
     
    • @TKL Det er fordi når vi får det røde kort, så passer det med 11 ;o)
      2 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @TKL Er rettet, beklager:-)

  • Kan sgu' godt li' din startellever
    Og friskt bud med 4-0 :o)

  • Joblar
  • Joblar   12. april 2022   

  • Jeg håber vi ser Kvistgaarden fra start, og at Marinus samt Friedrich får minutter, nu må det være på høje tid at give kamp minutter til MC, som vi siger vi gør.
    5 enige · 1 god kommentar

  • Jeg frygter vi bare får samme holdopstilling som vi plejer, med greve istedet for rado...

    Jeg håber på en 4-2-3-1

    Hermansen
    Friedrich-maxsø-rosted-blas
    Slimane-bell
    Greve-marinus-hedlund
    Kvistgaarden
    1 enig
     
    • Joblar
    • Joblar   12. april 2022   

    • @danjjel dejlig opstilling, men tror du får ret i din antagelse omkring NF's opstilling......
      1 enig

---

  • mp80
  • mp80   12. april 2022   

  • Tvivler på NF giver de unge chancen, selvom det ville være på sin plads. Hedlund bør ikke udtages, han er langt fra tidligere tiders niveau. Kig på MC og tag gerne 3-4 spillere med og gerne med nogle stykket fra start.
     
    • Solz
    • Solz   14. april 2022   

    • @mp80 Synes ikke vi skal satse på for mange uprøvede spillere, når vi er på et så vigtigt tidspunkt i sæsonen , i hvert fald ikke med mindre man virkelig tror på de kan levere med det samme. Kvistgaarden har set spændende og selvtillidsfuld ud, så han kunne dog være et godt bud og må også banke på til startopstillingen. Vi skal vinde og bør udelukkende stille med de spillere vi vurderer har størst chance for at køre sejren i land.
      1 god kommentar

  • nawwal
  • nawwal   12. april 2022   

  • Så gerne:
    Hermansen - Alves, Maxsø, Tshiembe - Friedrich, Bell, Slimane, Blas - Hedlund, Kvistgaarden, Divkovic
     
    • @nawwal Selvfølgelig subjektiv vurdering angående spillere. Maxsø er en fremragende forsvarspiller, men med de 2 andre du foreslår, kommer han på overarbejde. Midtbanen kunne godt gå an. Angrebet er også fornuftigt......

    Se 1 flere kommentarer

  • Jeg er stærkt tvivlende overfor om vi har backs i truppen der er stærke nok defensivt til at stille med en 4-back-kæde. Måske i perioder i en kamp eller mod svage hold, men ikke over en hel kamp mod AAB.
    Så jeg tænker en 3-5-2 med Greve/Bell/Slimane på midten.

    Synes Hedlund skal have en chance mere på toppen. Vi har set hvilken værdi han kan bringe via assist og presspil.
    Kvistgaarden kan vi fint prøve ved siden af.

    Vinder vi har vi 3 pladsen med 2 point ned. Sæsonen er slet ikke ovre endnu. Tro nu lidt mere på det kære medfans ;)
    2 enige · 4 god kommentar
     
    • @Marc Johnson Vi vinder. Mentalt har vi en stærk trup, marginalerne har vi til gode kommer på vores side også ved jeg vores hold er bedre en Boldklubben fra Nordjylland. Vi skal smadre løs på banen, fuld tryk på, masser af kondition.........

  • Betalende bruger
      13. april 2022   

  • Da vi pt. stadig kan opnå målsætningen om top 3, er tiden naturligvis ikke til at give spilletid til ungdomsspillere, som ikke engang er en del af 1. holdstruppen til hverdag.

    Friedrich og MLL skal nok blive en del af a-truppen til sommer, men for nu skal de spille sæsonen færdig på U-19. Der er heller ikke noget i NF´s holdudtagelser, der indikerer, at de er klar til Superligafodbold. Om de så kan slå igennem på førsteholdet til den tid, er jo op til dem selv at afgøre via deres indsats til træning og de minutter, de må få.

    Jeg ser ingen grund til at revolutionere startopstillingen, NF og spillerne ved udmærket, hvor skoen trygger. De mangler, der er, kan først korrigeres til sommer, når det er muligt at hente kvalitet ind, eks. en venstrefodet spiller til venstre side af tre-back-kæden, eller en færdigudviklet angriber på et eller to niveauer over dem, der er i truppen.
    4 enige · 5 god kommentar
     
    • @Uche91 Til dels enig. Korrekt Friedrich er ungdomsspiller, men han har så stort potentiale at han skal spille, Kvistgaarden ser jeg som Senior spiller og vores bedste pt i angrebet. At fortsætte med 3 back kæde der ikke fungerer er ikke intelligent og Niels Frederiksen er intelligent, så tror han går efter en 4 back kæde og holde nullet. Også mener jeg i ramme alvor at Aab's forsvar kan rystes med speed i benene, den har både Hedlund og Kvistgaarden. Vi vinder i morgen........

    Se 3 flere kommentarer

---

  • Mit forslag til start 11-er (fordi der skal ske noget nyt)
    Hermansen
    Rosted Maxsø Tschiembe
    Bruus Blas
    Bell Slimane Hedlund
    Pavlovic Kvistgaarden

  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      13. april 2022   

  • Jeg forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at heltedyrke Hedlund ? Han har været en katastrofe i 2022 - han har scoret i mål i sæsonen !! Ja har en del assister - det er måske mere Uhres styrke end Hedlunds - eller det er det.
    Jeg ville starte med Pavlovic på toppen så der er en at sparke op på så vi kan få nogle spillere med frem samt aflaste vores forsvar - måske lidt defensivt at stille med en angriber hvis styrke er at holde i bolden med ryggen til målet.
    Jeg synes i hvert fald ikke at Hedlund og Carl B skal starte ind da niveauet pt er for dårligt
    1 enig
     
    • @Sinbad Nu din kritik af Hedlund går på hans præstationer i indeværende sæson, så undrer jeg mig over hvad har du set fra Pavlovic i indeværende sæson, der berettiger ham til en startplads?

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Solz
    • Solz   14. april 2022   

    • @Sinbad Når man kigger på hvordan vi har grebet kampene an efter pausen, synes jeg du har en god pointe mht Pavlovic. Ofte har vi i øvrigt nærmest ingen angribere i feltet, når vores wingbacks kommer med indlæg. Synes dog stadig vi skal prøve at få Hedlund i gang, så mener også der skal være plads til ham. Kvistgaarden må også være i spil.
      1 enig · 1 god kommentar

  • Sgu' vildt det stadig er Cappis, der er vores topscorer med 3 mål.....!
    1 enig

  • 43-4 i indlæg, 13-5 skud på mål, 13-0 i hjørnespark. Vi var absurd overlegne imod Aab og taber alligevel. Marginalerne må snart vende.....

---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner