Alt andet end en afsindig snitter vil overraske mig gevaldigt.
Din opstilling forstår jeg nul og nix af. Cooper har tydeligt vist, at han vil spille med kanter. Du stiller op i en 4-4-2 med diamant på midtbanen går jeg ud fra.
Eller hvem er det der spiller kanter i din opstilling?
@RommeTilPhiriOgSå Jeg forsøger ikke at gætte en startopstilling - jeg sætter min egen foretrukne start 11´er ud fra vi skal møde Superligaens stærkeste hold i egen hule - så ingen kanter men kompakt defensivt udgangspunkt, med 2 i forreste preslinje, men en lav forreste preslinje - uafgjort vil være en sejr.....
@Rasmus Stephansen næsten samtlige af vores forhenværende trænere er jo blevet offentligt henrettet herinde, når de er gået med kompromis med deres fodboldfilosofi for at tilpasse sig modstanderen vi står overfor.
Jeg ser det som aldeles usandsynligt, at Cooper skulle give afkald på sine brede punkter ift. En evt. formation - Men dit gæt er ligeså godt som mit.
@RommeTilPhiriOgSå Det er rigtigt, men FCM er voldsomt godt kørende - de køre alle modstandere midt over og scorer mål på samlebånd, så synes der er behov for at gøre noget ekstra, noget utraditionelt....... Nogle bliver nok sure på mig ( igen ) når jeg skriver at jeg vil blive super glad for 1 point.........
@Rasmus Stephansen ikke jeg, jeg stiller mig også tilfreds med et X på forhånd.
Se 4 flere kommentarer
Betalende bruger
25. februar 2026
Kunne godt tænke mig at køre med Alves, Godfrey, Binks bagerst
Så have Sow og Divkovic ude på kanterne vi savner i den grad fart Vallys offensiv midt da han er bedst der.
Jeg håber snart Cooper finder løsning og bruger de samme spillere så vi kan få spillet holdet bedre sammen
Sow skal vi have i gang han har noget ekstra og gerne også Fuduka hvis han er sin skade kvit men tror det er mentalt der er noget han har måske svært ved finde sig til rette
Synes det er underligt så længe han har været væk og savner en udmelding fra klubbens side ham savner jeg på holdet da vi mangler tempo i spillet
@Brøndby hele livet
Er det dig Niller / JS / Birk ??
At man kan foreslå at gå tilbage til nederen pinsvine fodbold er over min fatteevne.
Det næste bliver vel at du vil købe Rado tilbage ?
Betalende bruger
26. februar 2026
@Panenka glemmer du hvem vi skal møde?
Synes du da spillet har været bedre de sidste 5-6 kampe
Forklar dig da hvad du mener det bliver pindsvine fodbold at få folk på kanterne der skaber fart, for jeg mener at det vil hæve offensiven ved bruge kun 3 backs og på den måde rykke Divkovic og Sow højere op, så mener det er fuldstændig modsat og gælder også om vi ikke skal køres midtover
De to wing backs skal spille højere oppe og lade netop offensiven komme til sin fordel.
Så mener ikke der er den form for fodbold du mener der bliver
@Brøndby hele livet
Det er dig Birk !!
Du hævder simpelthen, at 3 i midterforsvaret er mere offensivt end 2 i midterforsvaret forde så er der to wingbacks der kan gå frem og presse.
Niveauet er for lavt....
@Panenka jeg gider normalt ikke blande mig , men din saglighed tager overhånd...kan du fortælle mig hvor mange dm vi har vundet med 4 bagerst inden for ti år og hvor mange med 3 bagerst, hvor mange kampe har inden for perioden fraNF til nu vundet med 4 og hvor mange med 3bagerst og endelig fortæl så , spændende, hvorfor et 352 system ikke kan spilles lige så.offensivt som med 4 bagerst,
Den offensive del med 4 bagerst. kan du så lige forklare, hvordan det fungerer i brøndby
@preben
Det handler jo lide om hvilken type fodbold man ønsker at spille. Niller gik fra 4 til 5 bagerst fordi spillerne ikke var til at spille med 4 bagerst og målene haglede ind. Ja, ja, han vandt en freak-mesterskab, men du vil vel helt ærligt ikke have at Brøndby spiller den slags fodbold igen. Afvente, afvente, afvente og SÅ stikke en dyb bold til Uhre.
JS proklamerede, at han ville have den effensive fodbold tilbage i Brøndby og skiftede fra 5 til 4. Men det var en stakket frist for spillerne var der ikke, da CV konsekvent havde købt spillere ind til 5 bagerst. Derfor skiftede JS tilbage til 5 bagerst og fastholdt spillet med til siden, til siden, tilbage, lidt mere til siden, lidt frem og så forfra om igen.
Så kom Birk til - NU skulle Brøndby spille offensivt med 4 bagerst. Igen gik der kun et par kampe og så var han tilbage i sporet, som JS og Niller før ham.
Nu er Cooper kommet til og han indførte fra første kamp, at der skulle spilles med 4 bagerst. Vanlerberge og Lauritsen blev hurtigt siet fra da de er for langsomme i tanke og handling og da første mulighed bød sig, blev der fundet en afløser for Alves.
Nu spiller vi med Godfrey og Binks og i tre kampe er der kun gået ét freak-mål ind - i øvrigt startet af Klaiber, som var OK da der blev spillet 5 mand bagerst, men er for gammel, langsom og dårlig til at spille 4 bagerst.
Facts:
- Af de hold der vinder noget i europa, spiller langt de fleste med 4 bagerst.
- Spiller man med 4 bagerst, vil man derfor statistisk vinde mere fordi det er en mere offensiv opstilling.
- Samtidig er udvalget af gode spillere, der kan spille 4 bagerst, større og derfor kan der købes bedere spillere til færre penge.
Cooper går ikke på kompromi med sin opstilling. Det bliver en 4-2-3-1. Jeg tror det bliver meget af det samme som mod Sønderjyske, dog måske med Wass i stedet for P og Klaiber i stedet for Villadsen for at få lidt flere muksler ind.
Pentz
Klaiber Godfrey Binks Divoko
Sli Wass
Ambæk Vallys Lahdo
Dennis
@Ljm
Håhåå... Klaiber overfor deres hurtige kanter og angribere. Nå man tænker på hvordan han konstant er blevet overspillet mod et par mellemhold, hvad tror de så der sker mod ligaens, med afstand, stærkeste offensiv ?
Jeg er muligvis jubeloptimist, men jeg ser faktisk denne kamp som præcis den type opgør, Brøndby har brug for lige nu. En kamp, hvor vi ikke er favoritter, hvor forventningspresset er lidt lavere – og hvor der derfor også er plads til at overraske positivt.
FC Midtjylland spiller på en måde, som – med mine menigmandsøjne – passer godt til det, Cooper forsøger at bygge op i Brøndby: brede kanter, tempo og hurtigt pasningsspil. Vi har endnu ikke set det forløst, langt fra, men jeg tror og håber, at netop denne kamp kan bringe os et godt stykke tættere på et niveau, der faktisk ligner noget, man kan bygge videre på.
Og ja – som den jubeloptimist jeg åbenbart er – så tror jeg på en 1–2-sejr.
Jeg vil stille sådan her:
GK: Pentz (den er åbenlys)
HB: Villadsen (starter for mig – han var en af de få, der skabte noget mod Sønderjyske. Alternativt kunne Vanlerberghe være interessant på højreback, da han er stærk én-mod-én, hvilket er afgørende mod Simsir)
CB’s: Godfrey – Binks
VB: Divkovic
CM’s: Slisz – Tahirovic (tror denne kamp passer bedre til ham)
HW: Sow
COM: Vallys
VW: Dennis (tror han er bedst på kanten – kan skifte med Ambæk i løbet af kampen)
@ckof Jeg er enig i at vi er underdogs og det er FCM der skal skabe kampen og jeg tror også det vil ligge godt til vores hurtige folk oppe foran, tror Wass er manden der kan gøre de 3 farlige med afleveringer i dybden
@Rasmus Stephansen Jeg er sådan set også enig i, at Wass med sit pasningsspil og sine visioner kan spille en afgørende rolle. Jeg er dog lidt betænkelig ved hans fysik. Jeg synes godt nok, at det så tungt ud mod Sønderjyske. Ret skal også være ret - han har ikke spillet særlig meget længe, så det kan selvfølgelig også spille ind.
Hvis vi starter med Sow, Dennis, Frøkjær og Slisz inde taber vi stort, - vi skal som minimum have Wass inde og Divko rykket frem på banen for at vinde.
Jeg siger det igen, vi har pr intet og skyde med - totalt panik indkøb/ fejlkøb, kun Slisz kan med tiden blive god.
@bossyboss hvis sow gider begynde at spille i stedet for at bare at stå som statue af robben kunne den 5 midtbane være rigtig god, og der er vist ikke noget alternativ ,
men mod fcm skal alle yde, derfor er klaiber også et problem , bliver presset landets bedste vb/vk. Dvs to i samme side som ikke pt er som bedste kunne godt være hb og alves sammen med brink
@preben Jeg kan godt følge dig og vil gerne forholde mig til det som du skriver. Sow har heller ikke overbevist mig, men ærligt, så har holdet som helhed ikke præsteret. Det som jeg dog tænker kunne være anderledes i denne kamp er, at FCM vil fremad og kan i den forbindelse efterlade mere bagrum at arbejde i. Her kunne Sows hurtighed måske vise sig afgørende. Samtidig tænker jeg at der bliver satset på fysik og erfaring i forsvaret, hvorfor jeg tænker at Klaiber starter inde foran Villadsen. Jeg synes samtidig at Klaiber har vist noget i de større kampe, fx. mod FCK hvor han oftest pakker en type som Achouri godt ind.
@Ocellaris
Så dit had til andre klubber tæller mere end succes for Brøndby ??
Du er med på hvad forskellen mellem en 3. plads og en 6. plads betyder for hele projektet ikke ?
@Panenka selvom jeg ikke kommer til at håbe på, at vi taber, så er jeg aldeles enig med brugeren i, at agf under ingen omstændigheder må løbe med mesterskabet. Det vil gøre en næsten ligegyldig sæson fuldstændig ubærlig.
Jeg tror dog, at fcm har kvalitet nok til at afgøre det selv i deres indbyrdes opgør.
Og så tænker jeg også at du overvurdere, hvad en evt. tredjeplads vil gøre for projektet. Vores koefficient er stadig så ringe, at jeg har mere end svært ved, at så os bryde muren til Europa, som det ser ud lige nu. Samtidig har vi netop haft en længere debat, hvoraf rigtig mange har tilkendegivet, at deres tillid til Cooper og projektet stadig vil være intakt, selvom kvalifikation til Europa skulle fejle.
Der er selvfølgelig noget med selvforståelse ift. at slutte som nummer 3 eller nummer 6. Men jeg ser ikke projektet stå eller falde på, om hvorvidt det lykkedes.
Jeg håber dog stadig at vi vinder. Så vi selv får mulighed for at spænde ben for agf i vores indbyrdes opgør, som en ''tak for sidst, I latterlige jydesvin''
@RommeTilPhiriOgSå
Det vil blive en sorgens dag, hvis AGF render med guldet.
Og selvom jeg har stor tålmodighed og forståelse for vores projekt, så håber jeg nu stadigvæk på 3. Pladsen.
@LJS jeg tænker at langt de fleste af os håber på, at vi slutter så højt som muligt. Og jeg ønsker da i den grad også, at få lov at komme ud og svinge de blågule farver i Europa igen i næste sæson.
Men hvis jeg får et ultimativt valg som hedder:
- agf vinder ligaen og vi slutter på europaplads.
- agf vinder ikke ligaen og vi slutter ikke på en europaplads.
Så vælger jeg option to 10/10 gange uden den mindste tøven.
Som nævnt håber jeg selvfølgelig, at vi slutter så højt som muligt. Men jeg føler ikke, at vi vinder noget ved at blive nummer 3. Det er for mig et minimumskrav. Og når jeg så samtidig ikke ser os være stærke nok (endnu) til at bryde vores elendige seedning, så er jeg ikke interesseret i, at aarhus skal slukke 30+ års tørke på den baggrund.
@RommeTilPhiriOgSå AGF skal bare ikke vinde det mestetskab, der er vi enige.
Meeeen, jeg vil nu altid sætte mine ønsker for Brøndby højest.
Som det dog også er blevet debatteret en del herinde, på det seneste, så vil det bedste for os, på sigt, måske være en mellemsæson, eller to, for at skabe varig sportsligt succes.
Randers havde tidligere rekorden for flest antal scorede mål i Suppen: 54 kasser 30 kampe.
FCM har lige nu lavet 58…men altså i kun 21 kampe, så mon ikke vi får en endefuld på søndag?
Det er en (stor) sejr for mig, hvis blot BIF får scoret et enkelt mål…
@DoctorEnigma Du skylder at forklarer at defensiven skulle sejle, hvad bygger du den påstand på, den er i hvert fald ikke underbygget af data, så ser da frem til at høre dine argumenter...??
Det er ikke meget der fungerer pt. I sidste uge lovede jeg mig selv at skåne mig fra flere Brøndby kampe for en periode. Det er for trist at vi skaber en XG på 0.08 eller deromkring. Jeg kan ikke se os score et mål.
Vi slider med det og Cooper famler i blinde.
Jeg tror vi skal have nogle danske spillere ind i start 11, som kender ligaen og gamet.
Vi må bygge lortet op for 10. gang på to år…der mangler kontinuitet og relationer.
Jeg håber vores pres bliver bedre og at man har spotter FCM’s svage centrale forsvar.
Jeg tror at alt ville have været “guld og grønne skove”, hvis Nartey stadig havde været i klubben og ikke var blevet solgt.
Det er udelukkende derfor vi ikke spiller bedre og ikke skaber nogle chancer, da han jo åbentbart var hele forskellen på holdet.
Men han forlængede ikke sin kontrakt, og han blev solgt i dette vindue, endda til under 100mil, på trods af at en bruger hårdnakket og gentagne gange påstod andet, men tog grueligt fejl.
Jeg er desværre overbevist om at det bliver et mesterskabsspil med flere dårlige resultater og præstationer end gode.
Hvis man skal forholde sig til eksperterne og oddsne, ligger vi nr 4 eller 5 efter denne runde, og kun 1 point foran lyngbyvejen.
“Jeg håber at eksperterne/oddsne tager fejl”
Men på trods af alt, tager jeg stadig afsted på udebanetur i dag og støtter op om holdet i medgang og modgang.
@AB76 GULD & GRØNNE SKOVE, så er overdrivelsen vist ikke til at tage fejl af. NN ligger nr. 32 på målscorerlisten med 4 mål, så selv om NN var god så var han altså ikke en mirakelmager. Vi har skiftet et halvt hold og er ved at bygge op, så ja det bliver en ruchebanetur....
@Rasmus Stephansen
Det var nu også ironisk ment, i forhold til en anden bruges mening og udtalelse.
Jeg er klar over at Noah’s fravær ikke er årsagen til det dårlige offensive spil for tiden.
Men det er vel også forkert at sige:
Det bedste der er sket for klubben længe, er at vores nye sportsdirektør og træner er kommet til.
Det kan man godt evaluere på allerede, og synes er fantastisk.
Men man kan ikke evaluere på om indkøb eller træner gør det godt nok endnu, da det tager tid at bygge noget nyt op.
Det er da lidt selvmodsigende.
Tiden må vel vise om det er godt eller skidt det hele.
@AB76 Den bruger du tænker på er dybt useriøs. Han proklamerede også, at AGF havde overpræsterede, og Brøndby ville overhale dem inden sæsonslut.
Som du også nævner, så kan vi ikke forvente, at dette hold topper efter så få kampe.
Vi bør dog forvente små fremskridt for hver kamp, og at bundniveauet hæves, bl.a. pga bedre fysisk form.
Selv om dette hold fortsat ikke viser skræmmende styrke, så er min personlige forventning som minimum en europæisk kvalifikation enten via en tredie eller fjerdeplads.
@AB76
Nu aldrig godt, hvis man er for afhængig af en spiller, efter min mening.
Fodbold er heldigvis et uforudsigeligt spil, så måske bliver vi overraskede idag.
@LJS
I forhold til Noah, var det nu også ironisk ment, i forhold til en anden brugers tidligere udtalelser.
I min optik er fodbold en holdsport med et solidt kollektiv, hvor holdets succes og præstation aldrig må være afhængig af en enkelt spiller. Så bliver det jo for nemt for modstanderen at lukke ned.
Der skal være flere kreative muligheder på et hold.
Det er set mange gange før, at det undertippede hold overrasker stort.
Man kan håbe at det sker i dag.
Så tænder det en tro på projektet i os alle,
men gå det som det plejer, bliver vi slået tilbage til start i runden efter, med en dårlig præstation og resultat derefter.
Det såkaldte bollespark.
Deltag i diskussionen
RommeTilPhiriOgSå 25. februar 2026
Din opstilling forstår jeg nul og nix af. Cooper har tydeligt vist, at han vil spille med kanter. Du stiller op i en 4-4-2 med diamant på midtbanen går jeg ud fra.
Eller hvem er det der spiller kanter i din opstilling?
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
25. februar 2026
vallystilambæk 25. februar 2026
At Brøndby jo har hentet 3 point af flere omgange i sidste og forrige sæson?
RommeTilPhiriOgSå 25. februar 2026
Jeg ser det som aldeles usandsynligt, at Cooper skulle give afkald på sine brede punkter ift. En evt. formation - Men dit gæt er ligeså godt som mit.
Ellers ja, alle point vil være en sejr på søndag.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
26. februar 2026
RommeTilPhiriOgSå 26. februar 2026
Så have Sow og Divkovic ude på kanterne vi savner i den grad fart Vallys offensiv midt da han er bedst der.
Jeg håber snart Cooper finder løsning og bruger de samme spillere så vi kan få spillet holdet bedre sammen
Sow skal vi have i gang han har noget ekstra og gerne også Fuduka hvis han er sin skade kvit men tror det er mentalt der er noget han har måske svært ved finde sig til rette
Synes det er underligt så længe han har været væk og savner en udmelding fra klubbens side ham savner jeg på holdet da vi mangler tempo i spillet
RommeTilPhiriOgSå 25. februar 2026
Jeg tænker umiddelbart, at Sow som wingback vil være en rigtig dårlig idé.
Panenka 25. februar 2026
Er det dig Niller / JS / Birk ??
At man kan foreslå at gå tilbage til nederen pinsvine fodbold er over min fatteevne.
Det næste bliver vel at du vil købe Rado tilbage ?
Synes du da spillet har været bedre de sidste 5-6 kampe
Forklar dig da hvad du mener det bliver pindsvine fodbold at få folk på kanterne der skaber fart, for jeg mener at det vil hæve offensiven ved bruge kun 3 backs og på den måde rykke Divkovic og Sow højere op, så mener det er fuldstændig modsat og gælder også om vi ikke skal køres midtover
De to wing backs skal spille højere oppe og lade netop offensiven komme til sin fordel.
Så mener ikke der er den form for fodbold du mener der bliver
Panenka 26. februar 2026
Det er dig Birk !!
Du hævder simpelthen, at 3 i midterforsvaret er mere offensivt end 2 i midterforsvaret forde så er der to wingbacks der kan gå frem og presse.
Niveauet er for lavt....
preben
Betalende bruger
26. februar 2026
Den offensive del med 4 bagerst. kan du så lige forklare, hvordan det fungerer i brøndby
Panenka 26. februar 2026
Det handler jo lide om hvilken type fodbold man ønsker at spille. Niller gik fra 4 til 5 bagerst fordi spillerne ikke var til at spille med 4 bagerst og målene haglede ind. Ja, ja, han vandt en freak-mesterskab, men du vil vel helt ærligt ikke have at Brøndby spiller den slags fodbold igen. Afvente, afvente, afvente og SÅ stikke en dyb bold til Uhre.
JS proklamerede, at han ville have den effensive fodbold tilbage i Brøndby og skiftede fra 5 til 4. Men det var en stakket frist for spillerne var der ikke, da CV konsekvent havde købt spillere ind til 5 bagerst. Derfor skiftede JS tilbage til 5 bagerst og fastholdt spillet med til siden, til siden, tilbage, lidt mere til siden, lidt frem og så forfra om igen.
Så kom Birk til - NU skulle Brøndby spille offensivt med 4 bagerst. Igen gik der kun et par kampe og så var han tilbage i sporet, som JS og Niller før ham.
Nu er Cooper kommet til og han indførte fra første kamp, at der skulle spilles med 4 bagerst. Vanlerberge og Lauritsen blev hurtigt siet fra da de er for langsomme i tanke og handling og da første mulighed bød sig, blev der fundet en afløser for Alves.
Nu spiller vi med Godfrey og Binks og i tre kampe er der kun gået ét freak-mål ind - i øvrigt startet af Klaiber, som var OK da der blev spillet 5 mand bagerst, men er for gammel, langsom og dårlig til at spille 4 bagerst.
Facts:
- Af de hold der vinder noget i europa, spiller langt de fleste med 4 bagerst.
- Spiller man med 4 bagerst, vil man derfor statistisk vinde mere fordi det er en mere offensiv opstilling.
- Samtidig er udvalget af gode spillere, der kan spille 4 bagerst, større og derfor kan der købes bedere spillere til færre penge.
Ljm 25. februar 2026
Pentz
Klaiber Godfrey Binks Divoko
Sli Wass
Ambæk Vallys Lahdo
Dennis
Panenka 25. februar 2026
Håhåå... Klaiber overfor deres hurtige kanter og angribere. Nå man tænker på hvordan han konstant er blevet overspillet mod et par mellemhold, hvad tror de så der sker mod ligaens, med afstand, stærkeste offensiv ?
Ljm 25. februar 2026
Panenka 26. februar 2026
Jeg vil gå med samme startopstilling som i sidste kamp.
Brøndby85
Betalende bruger
25. februar 2026
Vores chance ligger i vores erfarne spillere på holdet, og i at FCM skal skabe kampen - og vi har jo superligaens bedste defensiv (sammen med AGF).
---
ckof 26. februar 2026
FC Midtjylland spiller på en måde, som – med mine menigmandsøjne – passer godt til det, Cooper forsøger at bygge op i Brøndby: brede kanter, tempo og hurtigt pasningsspil. Vi har endnu ikke set det forløst, langt fra, men jeg tror og håber, at netop denne kamp kan bringe os et godt stykke tættere på et niveau, der faktisk ligner noget, man kan bygge videre på.
Og ja – som den jubeloptimist jeg åbenbart er – så tror jeg på en 1–2-sejr.
Jeg vil stille sådan her:
GK: Pentz (den er åbenlys)
HB: Villadsen (starter for mig – han var en af de få, der skabte noget mod Sønderjyske. Alternativt kunne Vanlerberghe være interessant på højreback, da han er stærk én-mod-én, hvilket er afgørende mod Simsir)
CB’s: Godfrey – Binks
VB: Divkovic
CM’s: Slisz – Tahirovic (tror denne kamp passer bedre til ham)
HW: Sow
COM: Vallys
VW: Dennis (tror han er bedst på kanten – kan skifte med Ambæk i løbet af kampen)
ANG: Ambæk
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
26. februar 2026
ckof 26. februar 2026
Ibber 26. februar 2026
Jeg siger det igen, vi har pr intet og skyde med - totalt panik indkøb/ fejlkøb, kun Slisz kan med tiden blive god.
bossyboss 26. februar 2026
Mit bud er:
Pentz
Klaiber - Godfrey - Binks - Divko
Slisz - P
Sow - Vallys - Dennis
Ambæk
preben
Betalende bruger
26. februar 2026
men mod fcm skal alle yde, derfor er klaiber også et problem , bliver presset landets bedste vb/vk. Dvs to i samme side som ikke pt er som bedste kunne godt være hb og alves sammen med brink
bossyboss 26. februar 2026
Liverpool1970 26. februar 2026
---
Marc Johnson 26. februar 2026
Vi skal have nogen der kan flytte bolden frem til Vallys og kanterne
Ocellaris 27. februar 2026
Panenka 27. februar 2026
Så dit had til andre klubber tæller mere end succes for Brøndby ??
Du er med på hvad forskellen mellem en 3. plads og en 6. plads betyder for hele projektet ikke ?
RommeTilPhiriOgSå 27. februar 2026
Jeg tror dog, at fcm har kvalitet nok til at afgøre det selv i deres indbyrdes opgør.
Og så tænker jeg også at du overvurdere, hvad en evt. tredjeplads vil gøre for projektet. Vores koefficient er stadig så ringe, at jeg har mere end svært ved, at så os bryde muren til Europa, som det ser ud lige nu. Samtidig har vi netop haft en længere debat, hvoraf rigtig mange har tilkendegivet, at deres tillid til Cooper og projektet stadig vil være intakt, selvom kvalifikation til Europa skulle fejle.
Der er selvfølgelig noget med selvforståelse ift. at slutte som nummer 3 eller nummer 6. Men jeg ser ikke projektet stå eller falde på, om hvorvidt det lykkedes.
Jeg håber dog stadig at vi vinder. Så vi selv får mulighed for at spænde ben for agf i vores indbyrdes opgør, som en ''tak for sidst, I latterlige jydesvin''
LJS
Betalende bruger
Top debattør
27. februar 2026
Det vil blive en sorgens dag, hvis AGF render med guldet.
Og selvom jeg har stor tålmodighed og forståelse for vores projekt, så håber jeg nu stadigvæk på 3. Pladsen.
RommeTilPhiriOgSå 27. februar 2026
Men hvis jeg får et ultimativt valg som hedder:
- agf vinder ligaen og vi slutter på europaplads.
- agf vinder ikke ligaen og vi slutter ikke på en europaplads.
Så vælger jeg option to 10/10 gange uden den mindste tøven.
Som nævnt håber jeg selvfølgelig, at vi slutter så højt som muligt. Men jeg føler ikke, at vi vinder noget ved at blive nummer 3. Det er for mig et minimumskrav. Og når jeg så samtidig ikke ser os være stærke nok (endnu) til at bryde vores elendige seedning, så er jeg ikke interesseret i, at aarhus skal slukke 30+ års tørke på den baggrund.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
27. februar 2026
Meeeen, jeg vil nu altid sætte mine ønsker for Brøndby højest.
Som det dog også er blevet debatteret en del herinde, på det seneste, så vil det bedste for os, på sigt, måske være en mellemsæson, eller to, for at skabe varig sportsligt succes.
Liverpool1970 27. februar 2026
Lå-lå-lååå 27. februar 2026
FCM har lige nu lavet 58…men altså i kun 21 kampe, så mon ikke vi får en endefuld på søndag?
Det er en (stor) sejr for mig, hvis blot BIF får scoret et enkelt mål…
---
DoctorEnigma 28. februar 2026
Alt sejler inklusiv defensiven vi har i de 3 første kampe fået knap 4 xg imod men der er kun scoret 1 mål, det bliver ikke ved at gå.
Vi har produceret ca 2,5 xg og 0 mål.
Når kampene analyseres på xg burde vi have tabt mod Sønderjyske, tabt til Viborg eller et heldigt uafgjort samt uafgjort mod Randers.
Lige nu ligner vi 11 individuelle spillere og ikke et hold, på trods af at Cooper har haft efteråret plus en måned træning samt 3 forårs kampe.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
1. marts 2026
Voxamp 1. marts 2026
Vi slider med det og Cooper famler i blinde.
Jeg tror vi skal have nogle danske spillere ind i start 11, som kender ligaen og gamet.
Vi må bygge lortet op for 10. gang på to år…der mangler kontinuitet og relationer.
Jeg håber vores pres bliver bedre og at man har spotter FCM’s svage centrale forsvar.
Jeg vil starte således:
—Pentz—
—Villadsen, Alves, Binks,Divko—
—Slisz, Wass, Frøkjær—
—Sow, Ambæk,Vallys —
AB76 1. marts 2026
Det er udelukkende derfor vi ikke spiller bedre og ikke skaber nogle chancer, da han jo åbentbart var hele forskellen på holdet.
Men han forlængede ikke sin kontrakt, og han blev solgt i dette vindue, endda til under 100mil, på trods af at en bruger hårdnakket og gentagne gange påstod andet, men tog grueligt fejl.
Jeg er desværre overbevist om at det bliver et mesterskabsspil med flere dårlige resultater og præstationer end gode.
Hvis man skal forholde sig til eksperterne og oddsne, ligger vi nr 4 eller 5 efter denne runde, og kun 1 point foran lyngbyvejen.
“Jeg håber at eksperterne/oddsne tager fejl”
Men på trods af alt, tager jeg stadig afsted på udebanetur i dag og støtter op om holdet i medgang og modgang.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
1. marts 2026
God tur og kamp....
AB76 1. marts 2026
Det var nu også ironisk ment, i forhold til en anden bruges mening og udtalelse.
Jeg er klar over at Noah’s fravær ikke er årsagen til det dårlige offensive spil for tiden.
Men det er vel også forkert at sige:
Det bedste der er sket for klubben længe, er at vores nye sportsdirektør og træner er kommet til.
Det kan man godt evaluere på allerede, og synes er fantastisk.
Men man kan ikke evaluere på om indkøb eller træner gør det godt nok endnu, da det tager tid at bygge noget nyt op.
Det er da lidt selvmodsigende.
Tiden må vel vise om det er godt eller skidt det hele.
Mange tak og i lige måde.
Studenterbrød 1. marts 2026
Som du også nævner, så kan vi ikke forvente, at dette hold topper efter så få kampe.
Vi bør dog forvente små fremskridt for hver kamp, og at bundniveauet hæves, bl.a. pga bedre fysisk form.
Selv om dette hold fortsat ikke viser skræmmende styrke, så er min personlige forventning som minimum en europæisk kvalifikation enten via en tredie eller fjerdeplads.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
1. marts 2026
Nu aldrig godt, hvis man er for afhængig af en spiller, efter min mening.
Fodbold er heldigvis et uforudsigeligt spil, så måske bliver vi overraskede idag.
AB76 1. marts 2026
I forhold til Noah, var det nu også ironisk ment, i forhold til en anden brugers tidligere udtalelser.
I min optik er fodbold en holdsport med et solidt kollektiv, hvor holdets succes og præstation aldrig må være afhængig af en enkelt spiller. Så bliver det jo for nemt for modstanderen at lukke ned.
Der skal være flere kreative muligheder på et hold.
Det er set mange gange før, at det undertippede hold overrasker stort.
Man kan håbe at det sker i dag.
Så tænder det en tro på projektet i os alle,
men gå det som det plejer, bliver vi slået tilbage til start i runden efter, med en dårlig præstation og resultat derefter.
Det såkaldte bollespark.
Go kamp i dag.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
1. marts 2026
Tak og i lige måde ;-)