-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Fortsætter vi Superliga "formen" fra Silkeborg kampen eller bliver det en Torshavn oplevelse.
Hvilke 11 tror i Birk vælger, hvad ender kampen og hvor skal I kampen?
Pentz
Klaiber-RL-Alves
Divko-NN-Spierings-Köhlert
Bischoff-Boogie-Vallys
FCN's spillestil ligger godt til os og jeg tror vi vinder 2-1.
Deltag i diskussionen
Joblar 26. juli 2025
OSLBIF 26. juli 2025
Kristianbs 26. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
26. juli 2025
OSLBIF 26. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
26. juli 2025
Han bliver desværre ikke klonet, så skarp en lægesektor har vi trods alt ikke.
Men som vi alle ved snakker klubben og hans bagland sammen om en eventuel forlængelse af kontrakten, dette er der jo intet nyt i.
Men umiddelbart afventer man lidt og ser om der dukker et spændende tilbud op fra udlandet og gør der ikke det, forlænger han.
Dette er planen lige pt.
Lidt det samme med Nartey og Bischoff.
Men der er jo ca en måned tilbage af transfervinduet.
FremadVestegnen 26. juli 2025
Vi starter i 3-4-3
Pentz
Klaiber - RL - alves
Villadsen - Noah - Wass - Køhlert
Vallys - Bundgaard - bischoff
Måske Divko istedet for villadsen
Studenterbrød 26. juli 2025
Min startopstilling:
Pentz
Klaiber - Lauritzen - Alves
Villadsen - Nartey - Wass - Köhlert
Vallys - Bundgaard - Bischoff
Spillere jeg er sikker på bliver skiftet ind:
Spierings, Divkovic, Uchino og Tahirovic.
---
Arenzano
Betalende bruger
26. juli 2025
Synes stadig at vi mangler en venstre stopper og en rigtig 9’er for at kunne spille med om Europa og i toppen af SL - håber at de ankommer i kommende uge.
Tipper 0-1 sejr på mål af Vallys.
Mauer 26. juli 2025
Resultat tør jeg ikke gætte på. Vi kan vinde 0-4 på en god dag og tabe 4-0 på en god dag.
Chris1988 26. juli 2025
Mauer 26. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
27. juli 2025
Mauer 27. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
27. juli 2025
Mauer 27. juli 2025
Mens jeg overvejer det, kan du så ikke lige forklare mig, hvad jeg skal vove pelsen ift?
Brøndby85
Betalende bruger
27. juli 2025
Mauer 27. juli 2025
Men okay. Jeg leger med. Jeg tror den bliver 1-1. Det kræver at ingen af holdene spiller op til deres bedste. Realistisk så tidligt på sæsonen.
Mauer 27. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
27. juli 2025
Hvis du udtrykker sejrstro, modsiger du dine tidligere negative indlæg.
Hvis du siger, at vi taber, er din røv i klaskehøjde.
Klask-klask-klask..
Mauer 27. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
27. juli 2025
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
26. juli 2025
Formation: 3-4-3
Pentz
Klaiber - RL - Alves
Villadsen - Noah - Wass - Köhlert
Vallys - Bundgaard - Bischoff
Villadsen starter inde, Divko har ikke grebet chancen og Villadsen har hurtige fødder på plastikken i Farum.
Hvis der skal skiftes i 60 min. skal Brik ikke skifte Noah og Wass ud samtidig det ødelægger for meget rytme på holdet, foretrækker at skåne Wass og skifte Tahirovic ind.
Oppe foran kan Fukuda og Ochino komme i betragtning, hvis resultatet er fastlåst så skal Ambæk have minutter.
De erfarne og specielt anførergruppen skal træde i karakter......!!!! FORZA BRØNDBY
Studenterbrød 26. juli 2025
Han har spillet et par gode kampe, og bør vel nærme sig startopstillingen.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
26. juli 2025
RommeTilPhiriOgSå 26. juli 2025
Marc Johnson 26. juli 2025
Men det vigtigste frem mod næste sæson er det udtryk vi kommer med.
Offensivt
Vekslende mellem direkte spil og boldbesiddelse
Kunne forsvare det lille felt
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
26. juli 2025
Mauer 26. juli 2025
RommeTilPhiriOgSå 26. juli 2025
Det må du meget gerne uddybe, for jeg er ikke helt sikker på, at den gængse måde at bruge ''at parkere bussen'' og måden du bruger det på er den samme.
Mauer 26. juli 2025
RommeTilPhiriOgSå 26. juli 2025
Jeg ser ikke noget problem i, at vi havde 11 mand bag bolden, så længe vi fik mændene hurtigt frem igen ved bolerobring - Hvilket vi gjorde.
Vi vinder langt de fleste parametre som boldbessidelse, chancer kreeret, berøringer i modstanderens felt, afleveringer i holdet på sidste tredjedel.. Det gør man altså ikke, hvis man parkerer bussen eller generelt har et defensivt udgangspunkt, som det lader til, var det du så i søndags.
Vi var kompakte og stabile defensivt, ja. Fordi Silkeborg tidligere har gjort rigtig ondt på os med deres hurtige spil ind centralt igennem vores kæder. Det gav vi dem ikke mulighed for denne gang, og det var på umådelig overbevisende vis.
Mauer 26. juli 2025
RommeTilPhiriOgSå 27. juli 2025
Hvad grunden er, skal jeg lade være usagt.
---
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
26. juli 2025
Fan_passion 26. juli 2025
RommeTilPhiriOgSå 26. juli 2025
Med Villadsens historik i Nordsjælland krydret med at han spillede 90' i torsdags, så ville det overraske mig meget, såfremt han startede.
Nordsjælland havde også deres hyr med at slå Fredericia, så der er bestemt muligheder, men om jeg er tilfreds med en uafgjort, det vil jeg lade kampbilledet og Nordsjællands niveau om at afgøre.
Kan vi finde tilbage til de dyder som var fremtrædende i kampen mod Silkeborg, så tror jeg på, at vi kan hive en 2-1 sejr.
Bundgaard må gerne fortsætte med at være skarp. Og så må Bischoff også gerne putte sit navn på tavlen.
AldrigArne 27. juli 2025
---