Fodbold live resultater




Så gælder det FCN på Right to DreamPark

Skrevet af OSLBIF, 26. juli 2025

Fortsætter vi Superliga "formen" fra Silkeborg kampen eller bliver det en Torshavn oplevelse. 

Hvilke 11 tror i Birk vælger, hvad ender kampen og hvor skal I kampen? 

Pentz

Klaiber-RL-Alves

Divko-NN-Spierings-Köhlert

Bischoff-Boogie-Vallys

FCN's spillestil ligger godt til os og jeg tror vi vinder 2-1. 




Deltag i diskussionen




  • Joblar
  • Joblar   26. juli 2025   

  • Det eneste jeg håber er en helstøbt og koncentreret indsats i HELE kampe uden mentale nedbrud hvor vi stempler ud af kampen , det vil jeg gerne se, gør vi det vinder vi også den kamp. Du har Vallys på to gange, den går nok ikke selvom det kunne være fedt !
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • OSLBIF
    • OSLBIF   26. juli 2025   

    • @Joblar haha - han er jo så god
      1 enig
     
    • @Joblar helt enig, vi ved jo vi KAN levere en glimrende gang bold når vi gider. Det så vi søndags, hvor vi spillede på gult stadion i godt vejr og det var første kamp, så der var folk på. Det er bare ikke hver gang vi lige gider. Arrogance blandt både træner og spillere har længe været et problem efter min mening. Vi tror vi er pissegode så snart vi vinder en kamp og så slipper vi gashåndtaget og tager let på den lidt mere kedelige kamp på udebane med færre tilskuere og mod hold, som for hvem det er årets største kamp at møde os. Jeg savner at der er tydeligere konsekvenser når spillere ikke performer i de kampe. Udfordringen er bare at Birk ofte har set en hel anden kamp end os mandagstrænere og derfor bakker sine spillere op - ergo ingen konsekvenser.
      2 enige

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      26. juli 2025   

  • Jeg går helt klart ind for Vallys kloning:-) Enig i resultat og 10 af dine 11.
     
    • OSLBIF
    • OSLBIF   26. juli 2025   

    • @Brøndby85 vi må få ham klonet.
      1 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer

  • 2-2, med Bundgaard og vallys som de to målscore.

    Vi starter i 3-4-3

    Pentz
    Klaiber - RL - alves
    Villadsen - Noah - Wass - Køhlert
    Vallys - Bundgaard - bischoff

    Måske Divko istedet for villadsen

  • Jeg tror det bliver uafgjort, muligvis en 1-1.
    Min startopstilling:

    Pentz
    Klaiber - Lauritzen - Alves
    Villadsen - Nartey - Wass - Köhlert
    Vallys - Bundgaard - Bischoff

    Spillere jeg er sikker på bliver skiftet ind:
    Spierings, Divkovic, Uchino og Tahirovic.

---

  • Arenzano
  • Arenzano
    Betalende bruger
      26. juli 2025   

  • Jeg tror det bliver samme opstilling som mod Silkeborg. Vanlerberghe spillede sig ikke ind i start-11’eren mod færingerne og jeg synes at Villadsen stadig mangler noget i at være i fulde omdrejninger + han spillede 90 minutter torsdag.

    Synes stadig at vi mangler en venstre stopper og en rigtig 9’er for at kunne spille med om Europa og i toppen af SL - håber at de ankommer i kommende uge.

    Tipper 0-1 sejr på mål af Vallys.

    4 enige · 3 god kommentar

  • Mauer
  • Mauer   26. juli 2025   

  • Samme start-11 og opstilling som mod Silkeborg. Villadsen har ikke vist noget, der gør at han bør starte inde.

    Resultat tør jeg ikke gætte på. Vi kan vinde 0-4 på en god dag og tabe 4-0 på en god dag.
    1 enig
     
    • @Mauer Så får vi jo en god dag uanset ;)
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • Brøndby85
    • Brøndby85
      Betalende bruger
        27. juli 2025   

    • @Mauer - sjovt at du ikke tør vove pelsen . .

    Se 9 flere kommentarer

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      26. juli 2025   

  • Start 11éren
    Formation: 3-4-3

    Pentz
    Klaiber - RL - Alves
    Villadsen - Noah - Wass - Köhlert
    Vallys - Bundgaard - Bischoff

    Villadsen starter inde, Divko har ikke grebet chancen og Villadsen har hurtige fødder på plastikken i Farum.

    Hvis der skal skiftes i 60 min. skal Brik ikke skifte Noah og Wass ud samtidig det ødelægger for meget rytme på holdet, foretrækker at skåne Wass og skifte Tahirovic ind.

    Oppe foran kan Fukuda og Ochino komme i betragtning, hvis resultatet er fastlåst så skal Ambæk have minutter.

    De erfarne og specielt anførergruppen skal træde i karakter......!!!! FORZA BRØNDBY
     
    • @Rasmus Stephansen Hvordan ser du Spierings rolle?
      Han har spillet et par gode kampe, og bør vel nærme sig startopstillingen.

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @Rasmus Stephansen det ødelagde ikke rytmen i kampen mod Silkeborg, så det skal der nok en smule mere evidensgrundlag til, førend du kan konkludere så skråsikkert.
      1 enig · 1 god kommentar

  • Vi har det svært på kunstgræsbanen i Farum, så jeg vil være meget glad for 1 point

    Men det vigtigste frem mod næste sæson er det udtryk vi kommer med.
    Offensivt
    Vekslende mellem direkte spil og boldbesiddelse
    Kunne forsvare det lille felt
     
    • Rasmus Stephansen
    • Rasmus Stephansen
      Betalende bruger
      Top debattør
      Top kommentator
      Top gode
        26. juli 2025   

    • @Marc Johnson De har lige lagt en helt ny bane der ikke er spillet på før, det skulle efter sigende være endnu mere til FCN´s fordel
     
    • Mauer
    • Mauer   26. juli 2025   

    • @Marc Johnson vi har vist ikke vundet på udebane siden 2022, så ja, det bliver nok svært. Jeg tror vi skal passe på med at presse for højt, da det vil give den perfekte vilkår til at spille udenom presset og slå kontra. Vi skal parkere bussen, som vi gjorde mod Silkeborg, så snart vi mister bolden.

    Se 5 flere kommentarer

---

  • Saesonkort
  • Saesonkort
    Top kommentator
    Top enige
      26. juli 2025   

  • Plastikbanen i Farum er en af de absolut værste på programmet, så jeg hælder til, at sælge den for en uafgjort. Når det er sagt, så skal den have et seriøst skud - og de spillere som ikke kan følge med eller koncentrere sig, skal sendes på transfermarkedet via en meget lang løbetur i Brøndbyskoven.

  • Jeg savner at se noget vildskab, hurtighed og pres spil!!

  • Hvis alle er fit, så forestiller jeg mig, at det bliver samme opstilling som mod Silkeborg.

    Med Villadsens historik i Nordsjælland krydret med at han spillede 90' i torsdags, så ville det overraske mig meget, såfremt han startede.

    Nordsjælland havde også deres hyr med at slå Fredericia, så der er bestemt muligheder, men om jeg er tilfreds med en uafgjort, det vil jeg lade kampbilledet og Nordsjællands niveau om at afgøre.

    Kan vi finde tilbage til de dyder som var fremtrædende i kampen mod Silkeborg, så tror jeg på, at vi kan hive en 2-1 sejr.

    Bundgaard må gerne fortsætte med at være skarp. Og så må Bischoff også gerne putte sit navn på tavlen.
    2 enige · 1 god kommentar

  • Jeg tror det bliver en plastik-bane kamp. Måske med en uafgjort som resultat. Har dog ikke så stor fidus til at de japanske forstærkninger. Uchino og Fukuda forstærker os, så hvis vi skal derfra med point så jeg gerne at Spierings, Uchino og Fukuda ikke får spilletid. Men hva' faen ved jeg.


---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner