-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Jo, Randers har gjort det godt. Men vi er store favoritter og alt andet en sejr over Randers er en fiasko.
Min start 11-er:
Ægidius
Sebastian S Heggheim Maxsø Bjur
Wass Greve Radosevic
Vallys
Ohi Hedlund
Resultat:
Brøndby IF 3 vs 1 Randers FC
0-1 selvmål af Maxsø
1-1 Heggheim
2-1 Ohi
3-1 Vallys
Hvad tænker du om start 11-er og Resultat?
Deltag i diskussionen
mawmaw 6. september 2022
Ægidius? Han var ikke engang på bænken mod Horsens.
Heggheim var heller ikke i truppen.
Hvorfor skulle Bjur spille venstreback når Cappis har haft den siden Blas blev skadet?
Hvorfor ligger Rado ikke i midten i din opstilling?
Tejnestiften 6. september 2022
Super!!!
Det er trods alt fodbolden det handler om.
Jeg er ue ig i holdopstilling en, men enig i resultatet, vi vinder 3-1
Sunderland
Top debattør
6. september 2022
Sunderland
Top debattør
6. september 2022
Tejnestiften 6. september 2022
Og selvfølgelig vinder vi 3-1
pontifex 11. september 2022
Uka
Betalende bruger
6. september 2022
Det vil ligne ham synes jeg.
ClausM 6. september 2022
Uka
Betalende bruger
6. september 2022
Prentow 6. september 2022
Obersten 6. september 2022
Ift. resultatet, så er jeg forsigtig optimist men meget vil afhænge af vores forsvars evne til at lukke mere af og samklangen med den defensive midt. Mod Horsens synes jeg at vi fortsat gav voldsomt mange chancer væk (dog mest i 1. halvleg) og som Randers spilller lige nu, så må vi ikke gøre det igen.
Kommer vi bagud skal vi være glade for uafgjort men kommer vi foran, så tror jeg på at vi hiver den hjem.
---
Gullefar 6. september 2022
Never change a winning team.
Sunderland
Top debattør
7. september 2022
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
6. september 2022
niear960 6. september 2022
Sunderland
Top debattør
7. september 2022
preben
Betalende bruger
6. september 2022
---
Stolthedenerkolosal 6. september 2022
Synes Thomas Mikkelsen og Kevin Tshiembe har været outstandig i de seneste par kampe. Christian Cappis har også gjort det hæderligt, hvis man tænker på at det er en ny position.
Min personlige mening den er at bygge videre på hvad vi skabte i Horsens. Føler ikke at der var en eneste der spillede sig af holdet.
Men fedt med forskellige vinkler, og syn på tingene. Kunne måske være fedt med nogle begrundelser for dine valg!
Sunderland
Top debattør
7. september 2022
Stolthedenerkolosal 7. september 2022
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
8. september 2022
Welkro 6. september 2022
Hvad er din baggrund for at skifte en keeper der står fremragende ud med en spiller der aldrig har stået en SL kamp??
Og hvorfor 2 spillere ind i forsvaret som ikke var i truppen sidst, i et forsvar der holdt nullet sidst??
Og hvorfor er vi favoritter mod Superligaens ubesejrede nummer 1??
Kan du ikke uddybe dine lidt vilde indlæg, der umiddelbart virker voldsomt random..
jesuslind 7. september 2022
Welkro 7. september 2022
Sunderland
Top debattør
8. september 2022
Sunderland
Top debattør
8. september 2022
jesuslind 7. september 2022
Gammelby Maxsø Alves Cappis
Rado
Greve Wass
Hedlund Vallys
Ohi
Så nærmest et genvalg og det er egentligt ikke på et fair grundlag Tshiembe ikke er med, fordi han har været fremragende. Er bare vild med alves og håber han bliver en succes haha, men det bliver nok Kevin.
Er blevet forblindet af at have slået Horsens og kan ikke se os tabe til Randers
3-0 ohi, vallys og ohi igen
Allez allez
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
7. september 2022
jesuslind 7. september 2022
Sunderland
Top debattør
8. september 2022
jesuslind 10. september 2022
Han er ikke engang i min top 3 pt. Lidt sørgelig/stagnerende udvikling han har haft de seneste måneder
Sunderland
Top debattør
10. september 2022
jesuslind 10. september 2022
Alves, Maxsø, Tshiembe (og HH) skal jo egentligt alle spille kontinuerligt
Sunderland
Top debattør
11. september 2022
---
Sunderland
Top debattør
11. september 2022
, Wass og Ohi var fremragende. Uden dem havde vi tabt fortjent....