-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Kære alle Brøndby Fans...!
Så gælder det Randers hjemme.
4-2-3-1
Beavers
Kaiber, Godfrey, Binks, Divko
Sly, Wass
Sow, Frøkjær, Dennis
Ambæk
FORZA BRØNDBY.....
Jeg skifter sætter Mikkelsen på målet og Villadsen i stedet for Divo(karantæne) og Alves for Godfrey
Deltag i diskussionen
SoHappyMe 3. februar 2026
Purpelrider12 3. februar 2026
Vi er hårdt ramt af karantæner og skader til Randers kampen, så det bliver en start 11er der ikke er spillet sammen og mangler et par stykker fra ideal opstillingen.
Ljm 3. februar 2026
Jeg tror de 4 forreste bliver Sow, Frøkjær (Tahorivic), Lahdo og med Dennis på toppen.
LJS
Betalende bruger
Top debattør
3. februar 2026
Kollektivet er ikke helt på plads endnu, på grund af alle vores tilgange.
Så det kan meget vel blive på noget individuelt, som vi skal vinde på.
- Beavers
Det har ikke set alt for overbevisende ud, men han skal vel have chancen.
- Klaiber
- Alvez
Godfrey er ikke i kampform endnu.
- Binks
- Villadsen.
Jeg er godtnok bekymret her.
- P
- Slisz
- Tahirovic
Måske Wass i stedet for P eller Tahirovic.
- Sow
Det kan meget vel skulle komme fra ham.
Men Randers vil nok stå lavt, så det passer måske ikke ideelt, med hans styrker.
- Ambæk
- Dennis.
Frøkjær Jensen og Lahdo, må tage plads på bænken, i første omgang.
Og så håber jeg meget på, at der bliver plads til Viggo Poulsen, i truppen.
Vi vinder 2-1.
God kamp.
Brøndby85
Betalende bruger
3. februar 2026
Kramer
Betalende bruger
3. februar 2026
Brøndby85
Betalende bruger
3. februar 2026
Arenzano
Betalende bruger
5. februar 2026
---
ckof 3. februar 2026
Beavers
Klaiber - Alves (Godfrey næste kamp) - Binks - Villadsen
Slisz - Jensen
Sow - Frøkjær - Dennis/Lahdo (Kommer an på, hvem der er længst fremme kampformsmæssigt - selvom, jeg tror at Viggo Poulsen banker på)
Ambæk
John b. Good 3. februar 2026
Tror P starter over wass og tror heller ikke det er urealistisk at Viggo starter over Dennis, der ikke så klar ud i træningskampen imo og kun spillede 45.
Liverpool1970 3. februar 2026
Ville går med denne opstilling.
Bevers
Klaber alvers Birks villadsen
Slits wass
Frøkjær
Sow. Ambæk. Lahdo.
Hvorfor jeg vil gå med denne start er pågrund af jeg ser på hvem som er i form.
Derfor vil jeg starte med Dennis. Og godfry på bænken.
Ses søndag.
Forza brøndby
Saesonkort
Top kommentator
Top enige
3. februar 2026
Godfrey - Alves - Binks - Villadsen
Slisz - Frøkjær - Tahirovic
Sow - Ambæk - Dennis
---
Bibedibob 3. februar 2026
Klaiber - Godfrey - Binks - Villadsen
Slisz - P
Sow - Frøkjær - Dennis
Ambæk
Elsker Wass, men tror vi kommer til at mangle noget dynamik hvis han starter med Slisz på midten. Dennis og Godfrey kan lige så godt starte så de kan komme i form ASAP. Frøkjær har et par dage med holdet, hvilket ikke er meget, men forhåbentlig kan han bidrage allerede.
Så har vi Wass, Tahirovic, Alves, og Lahdo der kan komme på banen og Uchino der skal til at vise noget i løbet af foråret. Og Viggo og Escobar selvfølgelig, men de er trods alt mere usikre.
Hvis alle ovenstående spillere var sammenspillet og på 100% fysisk og i rytme, så havde jeg været virkelig spændt på det hold. Lige nu er jeg nok mere nervøs. Men hvis vi kan få et rygstød ved en solid sejr mod Randers og gode præstationer - og derved selvtillid - fra defensiven og et par af de nye, så kan det blive godt. Omvendt, med alle de nye og alt det 'Cooper har fået alt han peger på'-snak, så kan jeg være nervøs for indstillingen både på holdet og tribunen, hvis vi hurtigt kommer bagud 1-0.
Så lad os tage en sikker 3-0! Ambæk, Sow, Villadsen. Frøkjær og Sow med assist. Så er vi ligesom i gang ;-)
NewY 3. februar 2026
preben
Betalende bruger
3. februar 2026
P Slisz Frøkær
Sow Ambæk Dennis
-vi taber med et mål...
Har jeg forstået dig rigtigt, er vi helt på linje med hinanden..
Men vil heller ikke give mening at køre Godfrey ind som fast starter, og så starte forfra når aftale udløber, så er lidt spændt på hvad der er tænkt med ham..
---
FremadVestegnen 3. februar 2026
Den har jeg ikke lige nu.
Vores trup er, i min verden, ikke klar?
Pentz - karantæne
Divko - karantæne
Vallys - skadet
Bundgaard - skadet
Fukuda - skadet
Köhlert - skadet
Nartey - solgt
Ambæk er eneste angriber, han er 17 år. Ham kan man ikke ligge alle sine forhåbninger til. Og han lavede trods alt kun 3 mål i 12 kampe. Og har siddet ude (af kamptræning) hele opstarten. Han har talent og jeg er ikke et sekund i tvivl om at han bliver god, men det er ikke nu han peaker.
Relativ vigtig stamme af vores hold fra efteråret.
Og vores indkøb føler jeg er er længder fra at være der?
Slisz ligner en sikker starter og en profil, men resten?
Sow - vi har vel set maks 30-40 gode minutter fra ham
Godfrey - set skidt ud i situationer der førte til mål, i begge de halvlege han har spillet.
Dennis - har spillet 45 minutter på et år. Lignede en rusten spiller i søndags.
Lahdo og Frøkjær har knap trænet med holdet endnu og må derfor være langt væk i det relationelle.
Så jeg tillader mig, desværre, at have relativt lave forventninger til minimum de 4 første kampe. Så må vi håbe de modbeviser det.
FremadVestegnen 3. februar 2026
Og det er ikke lige frem fordi vi har set samba-bold i træningskampene. Vi har faktisk været relativt elendige, især offensivt.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
3. februar 2026
Er i tvivl om hvor tæt Frøkjær og Lahdo er som startere, og usikker på hvilke MC'er der er i betragtning..
Men ud fra træningskampe tænker jeg:
Beavers
Klaiber-Alves-Binks-Villadsen
Tahirovic-Slisz-P
Sow-Dennis-Ambæk
Personligt så jeg gerne Wass i stedet for Tahirovic, som jeg synes smider for mange lette bolde væk..
Men uanset hvad får vi en ret tynd bænk!
FremadVestegnen 3. februar 2026
Beavers
Klaiber - alves - binks - Villadsen
Slisz - P
Sow - Frøkjær - Dennis
Ambæk
Jeg tror den bliver 1-1 eller 0-1
del Piero
Betalende bruger
3. februar 2026
Men for resten af de nye gælder det at de netop er kommet til Brøndby, fordi de ikke var startere eller profiler, der hvor de kom fra.
Lahdo og Frøkjær er nok ikke så langt fra at kunne gøre sig gældende, og har rimelig solid erfaring i bagagen, men vi skal på den anden side heller ikke forvente mirakler fra dem.
Sow er købt på én god (halv)sæson i polen og burde i princippet være formstærk, men samtidig er der jo risikoen for at han ikke evner at vise det niveau han blev købt på.
Godfrey og Dennis har begge spillet på et markant højere niveau, men her er spørgsmålet OM de kan genfinde samme niveau i Brøndby og om hvor lang indflyvning det vil kræve.
Så jeg forventer også en startopstilling, der tager udgangspunkt i den stamme af spillere, som var har før vinterpausen. De burde også kunne slå Randers.
Beavers
Villadsen - Binks - Alves - Klaiber
Slisz - Wass - Tahirovic
Sow - Ambæk - Viggo P
Detvender 3. februar 2026
Beavers
Kaiber, Alves, Binks, Villadsen
Slisz, P
Sow, Tahirovic, Dennis
Ambæk
Og hvis det ser sort ud til halvvej tror jeg at Tahirovic, P og Dennis ryger ud. Og Wass, Viggo og Ladho kommer ind
OSLBIF 4. februar 2026
Tror det bliver for tidligt for Frøkjær og Lahdo. P har jo haft lidt småskader her i opstarten, så kan være at det bliver Wass.
Håber vi får en debut til Lahdo, Frøkjær og Viggo.
Beavers
Klaiber-Godfrey-Binks-Viladsen
Slisz
Tahirovic-P
Sow-Ambæk-Dennis
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
4. februar 2026
Det er den kæde der har spillet mest sammen og vi skal have en solid base og Wass skal være den erfarne leder på midten.
Mikkelsen er 42 og skulle ha' været pensioneret for længe siden...
Ret sikker på Beavers starter søndag, med mindre han får endnu en skade!
---
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
4. februar 2026
Sådan ville jeg som cheftræner tænke op til en sæsonpremiere på en svær hård udebane i vinterkulde.
Sorteslyngel
Betalende bruger
4. februar 2026
Villadsen - Alves - Binks - Godfrey
Slisz - Frøkjær - Wass
Sow - Ambæk - Dennis
Ljm 4. februar 2026
Klaiber Alves Binks Villadsen
Wass Slisz
Sow Frøkjær Lahdo
Dennis
Sceptic III 6. februar 2026
Spørgsmålet er om det er P eller Wass, der tror jeg på 60% chance for P.
Jeg kender ikke formen til Lahdo, det er ikke mange træninger han har fået med truppen.
Hvis han kan starte så er jeg enig i at Dennis nok ryger på toppen, der er lidt mindre defensivt løbearbejde, så slipper vi for at han bliver sur fra første kamp :D
LJS
Betalende bruger
Top debattør
7. februar 2026
Først og fremmest håber jeg selvfølgelig på de 3 point, men jeg er også meget spændt på selve vores præstation.
- Har spillerne fået restitueret, efter den hårde opstartsfase, så benene er friske.
- Hvad opstilling vælger coops at stille op i.
- Hvordan vil de nye spillere præstere.
- Bliver der plads i startopstillingen til Viggo Poulsen.
- I hvilken beskaffenhed er banen.
Og man kunne blive ved.
Fodbold kan sgu noget ;-))
God kamp.
---
vallystilambæk 7. februar 2026
vallystilambæk 7. februar 2026
vallystilambæk 7. februar 2026
---