Fodbold live resultater




Søndag

Skrevet af preben, 28. october 2022

Alle rigtig Brøndby tilhængere bør droppe kampen søndag mod AaB og blive væk mindst indtil vi kan få gjort op med den mafia og loge struktur der nu har indfundet sig ifm med JBAs salg af ejerskabet.

Sagen er at Holding selskabet , bag handlen, har sæde i USA skattefidus staten Delaware og offentligheden i Danmark kan ikke få at vide hvem personerne bag investeringen i Brøndby er.

Det er ganske enkelt for meget at lægge ryg til for at få CV mfl til at fungere på niveau med andre fodbold direktører, et niveau de andre bestrider med lang færre midlet.

Hvis der menes noget med intet over klubben, så boykotter man kampen på søndag mod AaB




Deltag i diskussionen




  • Betalende bruger
      28. october 2022   

  • Jeg kommer ikke mere ihvertfald, jeg vil for eftertiden være at finde på Valby idræts park
    1 god kommentar
     
    • @Ruthstarr Er der Yoga festival derinde
      1 enig · 5 god kommentar

  • Hvis der menes noget med “Ingen over klubben”, så kommer man naturligvis og støtter holdet, uanset hvad man mener om den handel der er indgået.
    Forza Brøndby
    Supra Societatem Nemo
    22 enige · 16 god kommentar
     
    • @Semperfi jeg har altid været stolt af supra sociatem Nemo, men en tanke, sandsynligvis emotionel påvirket af de sidste 24 timer, tilhører det ikke en anden tid og kontekst, og som langsomt er blevet udvandet gennem årene? Er det stadig relevant at nævne ingen over klubben nu hvor vi er et sted med ejere uden klubfølelse osv? Hvad er dine tanker? Andre må gerne byde ind!
      1 enig · 1 god kommentar

  • Betalende bruger
      28. october 2022   

  • Alle dem der synes denne dag er en god dag, har ikke forstået konceptet af hvad vi er som klub og instution, jeg kan på ingen måde længere se mig selv i spejlet og erklære mig enig i det nye Brøndbys værdier da jeg nu ikke kan se hvad der adskiller os fra PSE, jeg vil derfor konvertere til Frem fan, tak for rejsen, op og nedturene, jeg glæder mig til vi skal mødes i pokalen og se hvordan Brøndby stadion ser ud med klappølser uden alpha.
    2 enige · 2 god kommentar
     
    • @Ruthstarr Jamen, så fristes man jo til at sige GodbyeRuth :-)
      2 enige · 7 god kommentar
     
    • @ Hvad er Frem for noget, Er det Lars Løkkes nye parti eller en institution for adfærdsvanskelige

    Se 1 flere kommentarer
     
    • @ Ha det godt! Og meld dig ud af gruppen. Du er Frem fan
      1 enig
     
    • @ hvad er det for værdier, der er anderledes i dag end de var i går?
      Hvad er det for nye værdier for Brøndby du taler om, måske er det mig der er lidt tung i det, er det sammenholdet, fællesskabet, den lokale forankring, der med et forsvinder???
      Ikke hos mig.
      forza Brøndby
      4 enige · 3 god kommentar
     
    • 19Magic64
    • 19Magic64
      Betalende bruger
      Top gode
        29. october 2022   

    • @ Nu er det jo ikke dig der dikterer hvilken form for klub Brøndby er!

      Helt i orden du har en romantisk forestilling om hvad du kunne tænke dig den er, men hvis Brøndby har andre planer, så er det sådan det er.

      Der findes heldigvis andre klubber der passer ind i din forestilling..
      1 enig · 1 god kommentar
     
    • Mogens
    • Mogens   29. october 2022   

    • @ farvel og ikke på gensyn

  • TACKLER
  • TACKLER
    Betalende bruger
      28. october 2022   

  • Hvis du vil gøre noget ved det, så engagér dig i Fanafdelingen eller Brøndby Support. Gør dine meninger gældende ved tale og handlinger.

    Det er for billigt at blive hjemme i sofaen. Der er aldrig startet nogle revolutioner foran skærmen med Viasat og onside.

    Jeg har personligt svært ved at se “the big fucking difference”. Bevares, GFH kommer ikke fra Greve.. men de siger præcis de samme lyde som Jan, arbejder på det samme følelseskolde financielle marked som Jan og har dybere lommer end Jan. Jeg har mistet troen på det gode og det onde for længe siden. I denne verden vasker Danske Bank hvidt i Baltikum og alt er nuancer af grå.

    Vi har naturligvis alle vores grænser men min boycut starter først den dag, de bryder alle dagens løfter.

    Indtil da, vil jeg kæmpe for alt hvad jeg har kært og jeg vil kraftedeme ikke sidde og glo på Stig Tøfting og de andre fjolser fra 3+ imens det langsomt bliver taget fra mig.

    Vi har været til salg i årevis - ligsom alle andre fodboldklubber herhjemme er. Vi kan blive og kæmpe for netop vores, eller vælge en ny, der bliver solgt i morgen.
    22 enige · 20 god kommentar
     
    • preben
    • preben   29. october 2022   

    • @TACKLER har lige været aktiv i et svar til sorteslyngel og tidligere et grundigt svar til vores fan formand, at Brøndby skal reduceres til at blive ledet af en flok skjulte “gangstere” er for meget for mig . Du og vi ved ikke hvad for folk der gemmer sig i det Delaware registrerede Holding selskab, det kan være en flot uegennyttige katolske præster, måske endda korledere af drenge kor, og det kunne være alfonser, narkohandlere, bandemedlemmere, voldsmænd …. Er den usikkerhed virkelig hvad Brøndby skal reduceres til.. Brøndby stadion og A/S under ledelse mafia boss der så vidt vides holder sig inden for lovens rammer , dog bare ikke lige kravet til virksomheder i Danmark om åbenhed i ejerskab og ledelse.
      Det bliver efter mere end 50 år et Brøndby uden mig og jeg håber på at en massiv boykot af hjemme kampene vil kunne åbne op for et BIF vi kan stå inde for
      1 god kommentar

    Se 4 flere kommentarer
     
    • @TACKLER Gode argumenter som man vel dybest set ikke kan indvende meget ved. Verden har længe været sat til salg, og om man kan lide eller ej har pengene styret alt i mange mange år. Brøndby IF har sprællet i nettet lang tid og det er vel imponerende i sig selv at vi har holdt stand så længe. Som gammel venstreorienteret aktivist HADER jeg tanken om at alt skal sælges og styres af kapitalfonde og milliardærer, men hvad kan jeg gøre, intet, absolut intet. Jeg har sgu ikke selv pengene til at købe BIF og kender ikke nogen der kan. Tiden hvor man skulle sidde i en grøftekant , fyre en fed og snakke om fred med blomster i håret er forbi for årtier siden, jeg har selv været der og jeg kan med stor sikkerhed sige at vi ikke forandrede ret meget, hyggeligt var det, men det var så også det... Jeg er stadigvæk BIF fan og bliver ved med at være det, i hvert fald noget tid endnu, har et hus i Næstved og en dreng der spiller bold. Han har drømmen om en dag at løbe ind foran Sydsiden, den eksisterer vel endnu om 6 år.. BIF har jo også været en del af det kapitalistiske selskab i mange år, vi snakker jo altid om hvor meget klubben kan tjene på den og den spiller. Jeg har sindssygt mange spørgsmål og er ret forvirret lige nu over vores fælles fodbold fremtid men jeg håber selvfølgelig på at det ikke bliver en lorte følelse vi kommer til at sidde tilbage med. Jeg er ked af det i dag, men også spændt på om det bliver en god historie der skal skrives. jeg aner ikke en skid om hele denne historie, økonomi mm. så jeg taler kun med følelserne lige nu. En ting er sikkert, ungerne og mig er på stadion på Søndag, jeg nægter at sidde og surmule derhjemme, oplevelsen ved at støtte drengene på banen bringer mig glæde og samhørighed og det vil jeg ikke gå glip af...
      2 enige · 4 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

---

  • Det er godt nok hovedrystende hvad der kommer af udsagn omkring Skat og Delaware.
    Altså folk slynger bare flosker og udokumenteret udsagn ud i et væk uden at fatte en dydt.
    Grunden til at Deleware er attraktivt for mange selvskaber er, at der er ikke er Sale tax, hvilket svarer til vores moms.
    Sales tax i USA ligger i mellem 7-13% afhængigt af Stat, når en vare bliver handlet.
    Derfor er der mange virksomheder i Retail, (virsomheder der sælger vare i USA) der har hovedsædet i staten.
    Delewar har dog heller ikke income tax på social welfare, hvilket medføre at der er mange arbejdsløs, der sjovt nok får job i retail branchen relativt hurtigt. Staten har grundlæggende samme skattegrundlag, som i resten af USA (Federal) i forhold til investeringer, når det gælder internationale investeringer. Der er blot en meget nemmere praksis (online) end andre stater, hvor det er på papir og tager tid.
    Da GFH ikke sælger noget momspligtigt i forhold til investeringen i Brøndby, har det intet med os at gøre, ligesom GFH ikke ville blive beskattet, om så IRF undersøgte beskatningen af Sale tax(moms) i forhold til Brøndby.
    Så Preben tag dig nu sammen, undersøg sagen altså bare en lille smule, inden der kæftes op om boycot på søndag!
    9 enige · 17 god kommentar
     
    • preben
    • preben   29. october 2022   

    • @Sorteslyngel jeg referede fra Tipsbladet, men skrev det ikke, sorry. Men min hoved anke er ikke den manglende skatte interesse det siger bare noget om hvad det er for folk der er blevet klubbens nye ejere
      det er den loge og mafi organisation med lukkethed om hvem det styrer og reelt ejer klubben og så synes jeg nu slet ikke at de amerikanske eksperimenter med danske klubber er vores klub værdig.
      Så jeg mener stadig at den overtagelse er skræmmende lukket , men jeg skal love dig at jeg vil forsøge at få sendt dine indvendinger af skatte beskyldningerne til tips bladet, vi må jo have reelle oplysninger at arbejde med.
      So far synes jeg stadig at den mafia / loge lignende organisation af ejerskabet er rystende og derfor bør vi reagere mod den , et middel er boykot
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer
     
    • preben
    • preben   29. october 2022   

    • @Sorteslyngel sorte slyngel jeg vil lige henlede din opmærksomhed på en side der omhandler fordele ved at hjemmehøre din virksomhed i Delaware. Offshorecompanycorp.com fremhæves den række af økonomiske og juridiske fordele virksomheder vil opnå ved at blive hjemmehørende ,endda uden fysisk at skulle være til stede, i Delaware.
      Så inden du smider om dig med flere påstande, så undersøg lige sagerne til bunds. På selv samme side er såmænd også nævnt nogle ulemper . Så din påstand om at virksomheder bare søger til Delaware pga moms er akt for plat, men læs selv og bliv klogere inden du påtager dig at tage andre i skole, Tipsbladet har ret i deres påstand om virksomheds økonomi tænkning., bla vil jeg nævne “ virksomheder beskattes til en lav sats i Delaware og undgår således højere skat i deres hjemstat” det er vist ikke kun moms..
      “Delaware kræver ikke at virksomheder offentliggør navne på direktører og aktionærer. De er fortrolige”
      Det er vist heller ikke kun moms, men en regel som vi altså er på vej til at skulle overtage , ak ja
      Og så lige til sidst “ Staten har ikke selskabsskat på renter eller andre investerings indtægter”
      Så meget dit belæringsforsøg, jeg vil opfordre dig til fremover at undersøge sagerne til bunds inden du postulerer viden, ok ? Og jeg behøver ikke at konfrontere Tipsbladet , vel



    Se 5 flere kommentarer

  • KJOE
  • KJOE   29. october 2022   

  • Jeg vil altid støtte klubben og holdet.
    At have sæsonkort på Brøndby Stadion er en livsstil, som jeg har valgt. Og som jeg ikke har lyst til at være foruden.
    Det kan ejerforhold ikke ændre på.
    I øvrigt har jeg de senere år haft mine børn med. Skal jeg nu sige til dem: Brøndby har fået en ny ejer, så vi skal ikke have de oplevelser sammen mere? Skal jeg vise dem, at fordi man måske ikke er enig i alt, så skal man boykotte og skride?
    Hvad for et forbillede er man så?
    Derfor intet boykot fra mig.
    13 enige · 13 god kommentar

  • Okay skal lige forstå præmisser rigtigt... hvis man ikke er imod salget så er man ikke rigtig Brøndbyfan ?! Hvis man er æge fan støtter man op om klubben og holdet - det bliver fantastisk at vi fremover vil se nogle flere af de transfers vi mener klubben fortjener! Men ja vi kan da bare boykotte hvis vi hellere vil konkurrere med klubber som Aab end de 2 fc klubber. Personligt vil jeg dog hellere slå dem men smag og behag I guess...
    7 enige · 5 god kommentar

  • Zutcorp
  • Zutcorp
    Betalende bruger
      29. october 2022   

  • Ejere vil.komme og gå. Trænere vil komme og gå. Spillere vil komme og gå.

    Jeg går ingen steder!
    11 enige · 10 god kommentar
     
    • 19Magic64
    • 19Magic64
      Betalende bruger
      Top gode
        29. october 2022   

    • @Zutcorp Jeg er også kommet for at blive!!
      Forza..
      1 enig

---

  • @preben - alle har sin mening. Min mening er, at du er helt uden for skiven. “Alle rigtig Brøndby tilhængere bør droppe kampen søndag mod AaB og blive væk mindst indtil vi kan få gjort op med den mafia og loge….”

    Jeg opfatter mig selv som en RIGTIG fan, men har ikke behov for at analysere om andre er rigtige fans. Og jeg skal F…… ud og støtte spillerne i denne sygt vigtige bundkamp (desværre). Jeg håber og tror, at Sydsiden og hele stadion viser kæmpe opbakning og fed stemning. Held og lykke med din boykot - og det er faktisk ikke nedladende ment - det er dit valg
    5 enige · 3 god kommentar
     
    • preben
    • preben   29. october 2022   

    • @Siden jordvolden erkender at ordvalget er lige hektisk nok… men jeg mener stadig at lukketheden om ejerskabet , er skidt
      1 enig · 1 god kommentar

  • mp80
  • mp80   29. october 2022   

  • “Rigtig” Brøndby fan? Fair nok, at du ikke bryder dig om, at der er kommet en ny ejerkreds, men stop med at dømme andre.
    8 enige · 2 god kommentar

  • Den12mand
  • Den12mand
    Betalende bruger
      29. october 2022   

  • Jeg har aldrig haft større lyst til at stå på tribunen og synge som nu. De nye ejere skal se at vi er der for klubben, de frivillige, talenterne og vores kultur ! Alpha er ikke vores kultur, de har deres egen kultur.
    7 enige · 2 god kommentar
     
    • TACKLER
    • TACKLER
      Betalende bruger
        29. october 2022   

    • @Den12mand

      Præcis - hvis vi først slår op i banen nu, kan de gøre med klubben hvad de vil.

      Hvis de ser 20.000 søndag efter søndag synge for klubben - er jeg sikker på, der ikke vil forekomme de markante ændringer vi alle er bange for.
      3 enige

  • For 20 år siden havde jeg nok tænkt anderledes, men så længe det ikke er blod penge, og her stoler jeg på JBA, så betyder det ikke det store for mig at ejerkredsen er udvidet.

    Vores klub har undergået en forretningsmæssig professionalisering og kommercialisering der er uundgåelig i betragtning af hvordan det stod til inden aktiestrukturen blev ændret. Om vi er ejet af Aldo og venner, JBA eller JBA sammen med GFH, det kan jeg ikke se de store forskelle i.
    4 enige · 2 god kommentar

---

  • Preben jeg tror vi alle har forstået din holdning til denne investering men kunne du ikke stoppe med at trække os andre ned i din verden af lort, uvidenhed og mistænksomhed ...denne virksomhed har gjort præcis det samme som JBA gjorde i sin tid nemlig købt en masse aktier der så gør at de reelt ejer klubben, du kan bare gøre det samme, men det er selvfølgelig nemmere at sidde derhjemme og fortælle andre hvad de skal gøre med deres penge. Og som RIGTIG Brøndby fan kommer man selvfølgelig på stadion på søndag og støtter det som alting drejer sig om, nemlig HOLDET. tager man dit parti og bliver væk er man præcis den plastikfan som vi alle beskylder andre klubbers fans for at være.
    3 enige · 2 god kommentar
     
    • preben
    • preben   29. october 2022   

    • @Brøndby 1964 IF dig gider jeg ikke bruge mere tid på, godt du er enig med dig selv
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 1 flere kommentarer

  • Bjarke
  • Bjarke   29. october 2022   

  • Jeg er Brøndby fan til den dag jeg skal herfra.

    Jeg støtter de spillere som stolt trækker vores fantastiske trøje ned over hovedet - altid.

    kompleksiteten øges i denne verden, men mere gennemsigtig, så det er op til os i fællesskab at holde de nye ejere op på ordentlighed og respekt for vores værdier.

    Jeg kommer ikke til at boycotte.
    7 enige · 4 god kommentar

  • 1991
  • 1991   29. october 2022   

  • Preben. Tror rigtig mange havde foretrukket den gamle BIF model, hvor amatørklubben havde de afgørende stemmer i den børsnoterede del af klubben. Sagen er bare vi reelt mistede vores uafhængighed da ledelsen (Bjerregaard) satsede stort på aktiemarkedet og tabte. Det var ikke kun Interbank aktier som røg ind på klubbens depot.

    Vedr amerikanske ejere så følger jeg også klub i England. Klubben fik på et tidspunkt også en amerikansk kapitalist som ejer. Han forstod klubbens DNA og investerede store summer i klubbens sociale arbejde i lokalområdet.

    Synes i øvrigt det ville være passende vi dropper flosker med gangster mm.. Det er svært at finde mere betændt branche end råvare-/ minebranchen, dvs når vi har accepteret Jan som ejer kan vi ikke peger fingre af andre.

    Håber du besinder dig Preben.
    Klubben er ikke defineret af dens ejere.
    3 enige · 3 god kommentar
     
    • preben
    • preben   29. october 2022   

    • @1991 tusind tak for dit indlæg og jeg plejer ikke at slynge mig om med den slags ord, men jeg har altså svært ved at acceptere at vi i Brøndby ikke ved hvem ejerne er… de kan jo være alt fra katolske nonner, præstelige korledere til Qatar bosser , narkohajer der skal have hvidvasket nogle money og hive profit hjem til skuffeselskab registrering i Delaware, og det kan jeg altså ikke leve med.
      1 enig

  • Jeg kommer og støtter klubben.

    Jeg er helt enig i den beslutning der er truffet i dag. Ville jeg ønske at verden var anderledes, og vi var i 90'erne uden Bosman-dom og City og PSG konstruktioner. Ja det ville jeg - men det er vi ikke - og vi kan ikke fastholde BIF som et friluftsmuseum.

    Og når Jan B siger - jamen hvad er alternativet? Hvad er det så I vil have? I vil have en dansk ejer der ikke ejer andre klubber og har en fnugfri fortid. Jamen så mange dansker har sq heller ikke flere mia. på bankbogen, og ønsker bruge tid/energi/penge på BIF. Mon ikke Jan B har været ude og tale med de 5-10 danskere der kunne være relevante, og fået et tak men nej tak.

    Jeg vil ærlig talt også hellere have en fornuftig ejer, der ved noget om at drive fodboldklubber, end en Lars Seier karakter som FCK har.

    Jeg er sikker på at Jan B har gjort sit hjemmearbejde, og fundet en god ejer til os.
    Vil man ikke være med til moderne fodboldklub må man desværre finde en anden klub at holde med.

    Og så sure kan vi heller ikke være. Vi var den 2- klub i verden der blev børsnoteret, vi forsøgte at købe en bank mv. mv. - vi ER moderne fodbold, om vi vil det eller ej.
    6 enige · 4 god kommentar
     
    • preben
    • preben   29. october 2022   

    • @Benjamino det kan godt være at skjult ejerskab er moderne, men det er altså ikke lovligt for danske virksomheder,
      og så synes jeg heller ikke at JBA er sandheds vidne i denne sag, der er mio på spil og de er hans, dermed siger jeg ikke at han er uærlig, måske overraskende for nogen , så forstår jeg nemlig godt at det kan være på tide at han vil have gjort nogen af sine penge i bif aktive, det kniber jo med kursgevinster .
      Det ændrer dog ikke min holdning til dette reultat
      1 enig · 1 god kommentar

---

  • Intet over klubben betyder NETOP jeg kommer. OGSÅ Søndag.
    Jeg er forundret og temmelig træt af de samme personers evige brok over det der sker, men ALDRIG anvisning af alternative muligheder. Kun kritik, aldrig konstruktive indspark. Dem der betaler må ikke bestemme, de har helt sikkert snydt i skat, de spiser med garanti også børn og hundehvalpe i fritiden ligesom Verden regeres af en fremmed race. Og de forstår ikke klubben .
    Jeg er bare uening og ser det her som en kærkommen chance for at blive stærkere som klub og brand, og er vi så heldige at det rydder op i de rigtige fans så vi fremover undgår bøder for pyro og ballade med slåskampe - så er det en winwinwin. Den sidste her er ikke møntet på dig Preben, jeg har ingen viden om eller holdning til om du er del af de fraktioner. Så det tænker jeg ikke du er. Vi er bare helt uenige.
    Jeg synes du skal sætte klubbens ve og vel højere end dit specifikke ønske om hvordan det opnås - med rimelighed selvfølgelig
    Og giv JBA en hyldesplatte e.l. Han er grunden, den ENESTE grund, til at klubben stadigt eksisterer.
    3 enige · 2 god kommentar
     

  • Mogens
  • Mogens   29. october 2022   

  • Alle “rigtige” fans. Du er så ikke en rigtig fan da man står sammen i tykt og tyndt. Derfor kan du, ifølge dig selv, sagtens komme til kampen. Burde du ikke finde et andet sted at holde til. Du kan vel ikke opfordre til at boykotte kampen søndag men så komme til de resterende. Nu ER Brøndby delvist opkøbt af En kapitalfond. Suck it up and be a man….. kan du ikke lide lugten i bageriet såååå….. Du tuder som en FCK fan når en kendelse går imod dem.
     
    • preben
    • preben   29. october 2022   

    • @Mogens super flot ,
      1 enig

  • Ellers tak. Alle rigtige Brøndby Fans støtter holdet i tykt og tyndt. Boykot er for plastik fans. I behøver ikke komme tilbage.

  • Betalende bruger
      29. october 2022   

  • I går kl 1330 døde floskler om ingen over klubben, klubben er ikke mere og folk burde droppe det ordsprog, da klubben er død og ingen identitet har. IKKE DANSKE EJERE DER IKKE KAN UDTALE Ø'ET I BRØNDBY. Næste år bliver det til Brondby City
     
    • @THØGER øhhh okay drama queen

---

  • Det er svært synes jeg. Med sæsonkort en pølse, øl, en trøje eller 2 ligger jeg omkring 4-5.000 om året til Brøndby Inc. Mistanken om at et evt overskud går til en ejergruppe som ikke vil frem i offentligheden ser jeg som det største problem pt.
    Ret beset har vi, medmindre andet er kommet frem, kun JBA’s og en fans ord om at ejergruppen er ok.
    Alle mine alarmklokker bimler og bamler når nogle ikke vil stå ved hvem de er? Hvis de nye ejere er så fodboldinteresserede hvad er så problemet med stolt at melde ud, “Yes jeg er nu den stolte med-ejer af Danmark historiens største klub”?
    Så nej, jeg køber ikke flere pølser eller vand førend de kommer ud af busken, alt andet er da for underligt.

    At vi nu er en rigtig FC klub var nok kun et spørgsmål om tid. Husk at amatør-afdelingen i sin tid også var med til at drive klubben i frit fald med den måde ejerskabet var opdelt. Det var heller ikke sundt i længden.
    Men jeg vil ikke købe noget når jeg ret beset ikke ved hvis forretning jeg støtter. (Yes jeg ved heller ikke hvem der har produceret mit tv og en masse andet, men derfor må man jo godt have et standpunkt overfor ens klub gennem ca 30 år)
    2 enige · 3 god kommentar
     
    • 1991
    • 1991   29. october 2022   

    • @Maxmotor Jeg har været flittig øldrikkende pølsegnasker på Faxe/Sydsiden/Langsiden i 30 år.. Baseret på de underskud klubben sideløbende har præsteret er det åbenbart ikke nok til at klubben kunne tjene penge.. så spis og drik du bare videre med god samvittighed. Ender vores nye aktionærer med at tjene penge er det primært pga succes i Europa.

    Se 1 flere kommentarer

  • Hvor er det trist at se alt det her. Nu er det nu at vi alvor står sammen, og viser det fælleskab som vi højt og helligt synger omkring. Uanset om man er enig i de nye ejere, så kan man sgu i det mindste give dem en chance for at vise hvad de kan. Det er netop de rigtige fans som kommer og støtter på søndag.
    Forza BIF. Supra Societatem Nemo

  • CBrøndbyP
  • CBrøndbyP
    Betalende bruger
      29. october 2022   

  • Patetisk med dette massive fravær af rummelighed overfor med-fans, som ikke umiddelbart anerkender vores klubs nye ejerkreds. Ejere, som for os, stadig er ukendte: Det er vel naturligt med lidt sund skepsis, indtil alle oplysninger om hæderlighed i forretningsmetoder mm, er på bordet.
    Det er dog epokegørende historieskrivning vi lige nu er vidner til. Giv plads til en rummelig debat i fællesskabet omkring vores klub.

  • Mafia og loge struktur? Det må du gerne uddybe. Lyder som en ret injurierende udtalelse. Jeg er ret ligeglad med om nogen af ejerne er skattely eller om de donere alle deres penge til velgørenhed. Men du har nok dit på det tørre, aldrig arbejdet sort, eller betalt for sort arbejde, snydt i kørselsfradrag? Personligt er jeg ret glad for denne aftale, vi har jo fået det som vi vil have det. Ingen ændring på klubnavn, farver, logo mv.

---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner