-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Det er vildt griner at så mange er hoppet på pressens kile med hvor vigtigr tidlige transfer er.
De er kun vigtige vis man skal ændre spillestil.
Det tager mange gange et år med de spillere vi råd til at købe, at blive spillet ind i en trup og et system, så en måned eller to rykker stort set intet i det billede
I Wass tilfælde, som er tilfældet med de rigtige gode erfarne spillere (som vi normalt ikke har råd til) er spil forståelsen så stor, at det er ligegyldigt hvornår i vinduet de kommer.
Deltag i diskussionen
mp80 12. august 2022
Der har desuden været en del spillere man kunne have hentet på fritransfer, hvis man var hurtigt ude. Tag fx og Kevin Tshiembe, han kunne være hentet gratis i stedet for at betale en formue.
Laasss 12. august 2022
jeffchr 12. august 2022
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
12. august 2022
19Magic64
Betalende bruger
12. august 2022
Synes han så absolut begynder at være alle pengene værd!!
Laasss 12. august 2022
Et kæmpe fejlkøb fra den skide 1 division, mente mange her inde, til at han skulle være købt tidligere nu.
19Magic64
Betalende bruger
12. august 2022
Holder Tshiembe kadencen, er han vel en af CVs bedste handler.. -kan ikke huske prisen på ham-
Bornholms_Granit 12. august 2022
Mik igen igen 13. august 2022
Sjovt den lyd bleb også anderledes Ups bliver sku nok banned igen så lad da folk der opretter 1000 indlæg om dwt samme eller kalder hinanden de værste ting blive
For det acceptere 3 point det er for vildt til mig men læste din dialog og husker nok hvordan jeg talte varmt om Kevin T også Blas men det glemmer mange af jer jeg husker godt hvor mange der talte ned om Kevin t og kaldte ham øgenavne men stod fast med ham
https://3point.dk/debatter/kevin-tshiembe-taet-paa-brondby-
thorrium 12. august 2022
Kæft du er lam at høre på, havde Wass landet onsdag sidste uge så kunne han havde spillet i går.
Det kan nemt være blevet dyrt at sparre lidt millioner.
Så JO det betyder fanme noget at få spillerne ind tidligere.
Laasss 12. august 2022
Ja jeg er lam at høre på, men jeg er jo også fra vestegnen.
Husk det man siger er man selv.
thorrium 12. august 2022
Basel lejede en spiller så sent som Onsdag d.3, og ved du hvad han var spil berettiget til? Kampene mod os.
Vi har alle vidst at Wass var en mulighed, det var et spørgsmål om penge vs tid. Det er dog kritisabelt at det lykkes DAGEN EFTER VI ER RØGET UD! Samtidigt med at folk som er små konspiratoriske måske vil synes det er påfaldende at det falder samtidigt med at folk råber på fyringer af CV, som er den person der her fejlet mest!
Så ja det du skrev var sku lamt at læse.
Laasss 12. august 2022
Jeg holder mig til faktum og det er at han er landet nu, alt andet er gætterier, og gætterier om hvornår og om Altletico ville sælge, og til hvor meget, mener jeg er mega lamt at tro er fakta.
Fordi et medie skriver ting er det jo ikke nødvendigvis den endegyldige sandhed, en mønt har to sider.
Men jeg lover dig, at når jeg for historiens fra hestens egen mund, skal jeg nok bekræfte eller afkræfte dine teorier.
Mit start indlæg var ikke myntet på dig eller mp80 specifikt, men en general teori der har stået på i over to år nu, og oprettede sådan set indlægget pga en debat med en god ven på sms.
Ja Wass havde nok gjort en forskel Igår, men det skriver jeg jo også at erfarne dygtige spiller vil gøre. Det er generaliseringen af at det er så vigtigt med handler tidligt i vinduet, jeg ikke er enig i.
thorrium 12. august 2022
Laasss 12. august 2022
jeffchr 12. august 2022
thorrium 12. august 2022
Det er noget folk har nævnt flere gange, specielt på Twitter. Jeg mener også det er søgt, men ikke desto mindre er timingen der, sådan at sammenkoblingen kan laves.
Faktum er at en handel nu, ligegyldigt hvor fed den er, smager gustent efter kampen igår.
Og det hele følels lidt mat efter at vi har skreget på Wass/angriber forud for Basel.
Og så er Laasss en kæmpe idiot, det holder jeg fast i baseret på hans svar.
Men fedt du er enig omkring Trump.
Trump4ever..
Trump2024...
Solz 12. august 2022
Når man sælger sæsonstarten så kan det nemt koste en placering eller to, og når man sælger Europa, så koster det potientielt mange af de koefficientpoint, som er vigtigere end de penge man kan tjene på et enkelt gruppespil eller et stort salg.
Jeg har som sådan fuld forståelse for, at vi ikke bestemte hvornår vi kunne hente Wass, da det er muligt det forholder sig sådan, men jeg fastholder min kritik af endnu en vindue, hvor vi agerer alt for langsomt, hvilket har kostet en del allerede.
Laasss 12. august 2022
Så kan du tolke det som du vil, og du må tro hvad du vil.
Hvor ved du fra med sikkerhed, at vis vi havde købt spillere ind tidligt, at resultater ikke var blevet dårligere, det er set 100 vis af gange igennem historien.
Du mener vi har solgt sæsonstarten det mener jeg ikke. Da vi har holdt på truppen nøjagtig som Silkeborg har gjort.
Solz 12. august 2022
Selvfølgelig tror jeg ikke at resultaterne ville være dårligere, hvis vi havde forstærket os tidligere, og kunne vi overhovedet have startet dårligere resultatsmæssigt?
Jeg mener absolut vi har solgt sæsonstarten, præcis som i sidste sæson. Det er ikke kvalitet i sig selv at holde sammen på truppen, når den er skævt sammensat, mens der tydeligvis har manglet kvalitet på midtbane og i angrebet.
Laasss 12. august 2022
Solz 12. august 2022
Laasss 12. august 2022
At skiftet nu er blevet muligt, er jeg utrolig lykkelig for, og jeg vil gerne takke Atlético Madrid for at jeg i dag kan kalde mig Brøndby-spiller, siger Daniel Wass, der får trøjenummer 10 i Brøndby.
Solz 12. august 2022
Laasss 12. august 2022
Solz 12. august 2022
---
nicolai83 12. august 2022
21 t
Mesterskabet '21 måtte netop ikke blive en sovepude, men skulle være et afsæt til at komme fri af mange sæsoners nedtur. Og her er BIF så et år senere. 3 point efter 4 kampe i #sldk og farvel til Europa til et Basel hold, der med en anden kvalitet i BIF's hold var blevet besejret
Laasss 12. august 2022
Jeg tror og det er bare min egen teori, at hvorfor de var til at tale med, måske skyldes de har 15 nye spillere i truppen til denne sæson.
Ved godt det er en langt ude teori.
nicolai83 12. august 2022
Laasss 12. august 2022
Ville du selv tænke, dem er vi videre i mod, vis vi henter Wass og en angriber, da du så lodtrækningen.
Alle snakkede om vi havde en lorte lodtrækning fra start af europa.
nicolai83 12. august 2022
Og jeg ville da aldrig uanset hvem BIF trækker tænke, dem slår vi nemt ud... men det er korrekt antaget, at havde Wass, eller en anden erfaren profil + en angriber været på plads, så havde jeg ikke brokket mig over vi ikke var forberedte. Du kan ikke benægte at havde det været på plads, så havde vores chancer været desto størrer, og det faktum det endte i straffe viste netop hvor tæt det var. Havde vi blot haft stammen på plads.....
thorrium 12. august 2022
Laasss 12. august 2022
Uche 12. august 2022
Laasss 12. august 2022
jeg ved ikke hvad CV kunne havde gjort anderledes.
Spillere i Wass kaliber er en forstærkning fra start.
Mener bare ikke man kan klandre CV for ikke at kunne hente på den hylde, for jeg mener ikke den er realistisk for os, på ret mange spillere.
Man kan vel hellere ikke klandre ham for Wass ikke er her før, for ingen ud over Wass og folk i klubben, ved hvorfor han først er her nu.
Jeg har nok et andet syn på hvad vi har midler og muligheder, for jeg ser ikke de muligheder i vores økonomi, til at vi kan købe og tiltrække spillere fra den hylde, at det er så stort et problem som det bliver gjort til
thorrium 12. august 2022
Welkro 12. august 2022
En spiller som Wass kunne have løftet niveauet og spillet fra starten og det kunne sagtens have resulteret i flere SL point og avancement i Europa!
Desuden skal medspillerne også vænne sig til Wass uanset hvor god han er, det tager også tid. Det bedste tidspunkt for det er preseason, da du har meget mere træningstid! Og ikke når du spiller 2 kampe om ugen.
Så uanset hvad du påstår, så havde det været en kæmpe fordel at få denne transfer på plads tidligere..
19Magic64
Betalende bruger
12. august 2022
Welkro 13. august 2022
Men generelt at have truppen tidligt på plads ER en stor fordel. Og man tilføjer en klassespiller senere, giver jeg dig ret i, kan sagtens have en god effekt.
Men BIF havde store mangler som koster lige nu, og det skulle have været på plads tidligere!
19Magic64
Betalende bruger
13. august 2022
Havde måske især disse to spillere performet, så de bidrog med mere end pt. kunne meget ha' set anderledes ud.
De gør de så ikke, og nye transfers er nødvendige..
Brøndbystrand 12. august 2022
MOAllen 12. august 2022
Nu har Wass haft en god preseason med Atl. Madrid.
Mon vi i Brøndby kunne have skabt lige så gode vilkår på samme niveau for hans preseason?
Brøndbystrand 13. august 2022
Uche 12. august 2022
Jeg tror at mange hopper på den limpinden, som alle tranferguru'er kommer men for det meste er spin, og når de endelig har noget så er det fordi en af parterne i tangoen har interesse i at lække oplysninger.
CV kommer ihvertifald ikke med nogle oplysninger han holder kortene tæt til kroppen og melder aldrig noget ud før der er sat en underskrift.
Selv her på 3point bringer man ukritisk tranfer rygter videre med kildereference, deraf medfølger et kommentar spor der stritter i alle retninger om den omtalte spiller, og for det meste har det ingen gang på jord.
Jeg selv er meget forsigtig med at kommentere alle rygterne, tag bare den der florerer i dag, BIF har budt på
1) faghir 2) Hellenius 3) ukendt nordmand fra Saudi arabien, det ligner vi er igang med at købe et helt nyt angreb 3 mand til 1 plads ?????
Med det budget BIF har tror jeg ikke tranfers p.t. kan gøres anderledes.
MOAllen 12. august 2022
Og alligevel er Sebastian Anderssson måske stadig en mulig transfer for Brøndby ifølge Sorgenfri.
---