-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
23-årige Henrik Heggheim vender med al sandsynlighed tilbage til Viking. Ifølge Tipsbladet er Brøndby og den norske klub så godt som enige om et salg af midtstopperen, der dermed står til at vende retur til den klub, som Brøndby købte ham i.
Ifølge Tipsbladet bliver der tale om en handel til en værdi af 2,2 millioner kroner (2,6 millioner kroner med bonusser).
Heggheim skiftede til Brøndby fra netop Viking for tre år siden og har haft op- og nedture i sin tid på Vestegnen. Han har undervejs også været udlejet til Vålerenga, men nu tyder alt på et permanent skifte til hjemlandet.
Deltag i diskussionen
joker 1 måned(er) siden
Joblar 1 måned(er) siden
Selvfølgelig skal Heggheim videre ingen tvivl om det.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
Joblar 1 måned(er) siden
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
Joblar 1 måned(er) siden
Joblar 1 måned(er) siden
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Hvad der er sket efterfølgende er CV's filosofi, træneransættelse og indkøb - det er jeg stadig på ingen måde imponeret af.
Joblar 1 måned(er) siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
Joblar 1 måned(er) siden
Iøvrigt, hukser du Joe Bell ?? - også fra Norge - ham tabte vi 4 mio kr på, og han var i klubben i 1,5 år, endnu et eksempel på dårligt arbejde.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
Joblar 1 måned(er) siden
Barefodbold 1 måned(er) siden
vstgn91 1 måned(er) siden
Kepgar 1 måned(er) siden
Derudover har der også været en scouting afdeling med indover, det er jo ikke CV der scouter spillerne.
Joblar 1 måned(er) siden
Kepgar 1 måned(er) siden
Derudover tro jeg at CV og Brøndby satset mere på at sælge egne talenter og spuler med erfarne spiller udefra som kan stabilisere truppen uden der nødvendigvis behøves at være et fremtidig salgs potientiale i dem. Der med ikke sagt at man ikke går efter spiller med salgs potientiale.
Derfor mere jeg også at man skal se på de talenter som er blevet slog fra Masterclass, og der syntes jeg at der har været nogen pæne salg for flotte beløber. Mener også at CV var med til at købe/få bischoff og Nartey til klubben så der er også to fremtidig store salg
Kris
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Vi der støtter op om Brøndby, dem der ikke støtter op om Brøndby, journalister og kommentatorer har alle en holdning til Brøndby som han skal lægge øre til.
Det skal han bare tage sig godt betalt for. :-)
---------
Derudover, så kan jeg ikke pege på et alternativ, hvor jeg med garanti kunne sige, at han (eller hun) ville gøre det bedre.
Joblar 1 måned(er) siden
Kris
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Sidst vi hev en sportsdirektør op fra en lavere rangerende klub, der fik vi Per Rud ind og det gik da helt galt.
Både i Randers og Silkeborg gør de det godt, men jeg foretrækker nu stadig CV, som har erfaring fra det højeste niveau i DK, da det er det højeste niveau, jeg forventer vi skal kæmpe med på.
Joblar 1 måned(er) siden
CV har bare ikke bevist det høje niveau du skriver han besidder, i form af at kunne tjene penge til Brøndby på transfers, ret beset har han jo endnu ikke efter 4 år i jobbet hentet en spiller selv hvor han har tjent kassen til Brøndby - nej han har hentet Bell og Heggheim som vi nu samlet set mister på den anden side af 10 mio kr på, det er sgu ikke godt nok.
Kris
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Fair nok, at vi ikke er enige, men det må der så også være plads til.
God dag. :-)
joker 1 måned(er) siden
Dog besynderligt at klandre CV for ikke at sælge talenter og stjerne som vi ikke har. Hvem fra MC skulle CV have solgt for kr 100+ mio? Eller skulle CV have solgt Cappis og Heggheim for kr 50 mio?
Prisen kommer først op i den sjove ende når vi har råd til at sige nej tak (ligesom nu med Vallys og Kvistgaarden) og spillerne har vist sig frem i Europa.
19Magic64
Betalende bruger
1 måned(er) siden
vstgn91 1 måned(er) siden
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Tager man de 5 år, før CV blev ansat, var balancen - 2,7 mio euro.
Så CV har gjort det bedre, end sine forgængere..
Dertil synes jeg, vi har en del interessante spillere, der kan skydes afsted..
Barefodbold 1 måned(er) siden
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Jeg vil endda være så fair at give ham kredit i dit regnskab for de spillere som fik debut siden han kom til fra egne rækker - tror sgu ikke det gavner hans case.
I realiteten har han på udsiden lukreret på andres arbejde og det simpelthen for lavt at sige han har gjort det bedre end sine forgængere, hvis man faktisk laver en nogenlunde historisk analyse af Brøndby's trup. Troels Bech indkøb (alle dem som spillede i 2021 og ansættelse af NF (debut og rigtig brug af talenter) skaffede et mesterskab og dertil hørende europa millioner. CV's arbejde kan du give ham kredit for fra de efterfølgende sæsoner og hans indtryk er til 00 på 7-trinsskalaen.
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Da Troels Bech var i klubben blev vi ikke mestre. Plus der blev solgt flere profiler fra Troels Bech tiden, da vi blev mestre.
Jeg er enige i, man ikke kan regne sort på hvidt, hvem der er bedst. Da der spillere i truppen for den foregående sportsdirektør.
Men Troels Bech overtog også en ret stærk trup. Og han fik ikke solgt profilerne, men lod dem gå på fri transfer. Her tæller en bla. Larsson, Phiri og Pukki. Tvivlet på, CV havde ladet dette ske
Og ligesom din Heggheim case. Så gjorde Troels Bech det samme med Jens Martin Gammelby..
Man kan også diskutere om Brøndby fik nok for to kæmpe profiler som Rønnow og Nørgaard. De indløste 2,8 og 3,5 mio euro..
LebogangHansen 1 måned(er) siden
2021 holdet var på ingen måde påvirkert af noget af CV's arbejde i de 2 år han var der. Der kan man tydelig se på truppen og spilletiden.
Hermansen og Scwartau er de eneste to som er kommet nedefra og solgt som ikke allerede var spillere på førsteholdet da CV overtog. Dem og de spillere han selv har hentet kan du ligge sammen og få et kæmpe stort minus i ud/ind transferindtægter. Sammenlignet med resten af superligaen er det skræmmende så langt efter vi er der.
Siden truppen primært har været CV's spillere er vi som selskab i minus minimum 300 millioner og gang på gang formøblet momentum når vi havde det og på trods af en historisk dyr trup.
Det mener jeg faktisk er den sportslige ledelses skyld med utrolig mærkelige dispositioner. Hvor syntes du at ansvaret ligger? :)
LebogangHansen 1 måned(er) siden
* De 300 millioner er ikke kun direkte aflæst i regnskabet, men også misset indtægter for 3 gange Europa (sponsorer, billetter, penge for uafgjorte og sejre) og manglende europæisk eksponering af spillerne som ville give højere salgsværdi. Direkte i rengskabet siges det jo vi smider 200.000k ud af vinduet og at vi til oktober vil se et minus på 150 millioner siden mesterskabsregnskabet.
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
CV fik solgt spillere, der gjorde plads til nye. Tror ikke Uhre og Jobbe var kommet frem, hvis ikke andre spillere blev solgt. Men lad nu det ligge.
Sjovt du ikke forholder dig til de spillere, jeg skrev lige før, men bare ændre snakken fuldstændig. Havde CV ladet en profil som Pukki og et talent som Phiri gå. Svare til Jacob Rasmussen og Nartey får lov at smutte gratis...
Jeg har ikke kigget regnskaberne igennem og kommer heller ikke til det. Og så regner jeg heller ikke med tal, som jeg selv hiver ud af røven. Troels Bech og CO missede og europa. Så lad os bare hive tal ud af røven, som man åbenbart må i denne debat. Så missede vi 1 milliard der...
Hvis du begynder at give regnskab for klubben med i din præmis. Så kom dog i det mindste med alle de korrekte tal. Både for hele Troels Bechs tid, og for hele CV's tid. Så har vi noget, vi kan forholde os til. Hvis du ikke gør det. Så er det bare snak uden substans.
Jeg indrømmer blankt, jeg ikke aner noget om disse tal.
Derudover skal du huske, du skal regne klubbens værdi med i regnestykket.
Hvis du gør det. Så kan vi sagtens debattere det.
Men kom med dem. Så kan vi tage den derfra. Kan sagtens være, du har ret i din påstand. Men bak i det mindste din påstand op med tal. Ligesom jeg gjorde i transferbalancen.
Ps. Jeg er hverken for eller i mod CV vs Troels Bech.
Jeg kan lide dem begge. Det eneste, jeg har gjort, er at fremhæve fakta.
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Jeg har forresten regnet Troels Bech transfer balance ud. Du skylder en fad.
Han har minus 9 euro for køb og salg af egne spillere.
Den er regnet ud fra DIN præmis om, man ikke kan regne salg ud, som tidligere sportsdirektører havde købt. Han nåede ganske simpelt kun at sælge Rønnow med en okay fortjeneste.
Chipotlemonk 1 måned(er) siden
Kris
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår.
Hvis CV fyres i morgen, og den nye mand sælger:
Kvistgaarden, Vallys, Suzuki, Nartey, Bundgaard for f.eks. 300 millioner, så vil CV være en succes og ikke en fiasko?
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Phiri blev solgt? Og i dagens marked er det en værdi på 7,5 mil. Man kunne have fået mere og sikkert også hvis ikke han derefter var blevet solgt med en sign-on. Phiri slog jo ikke igennem, desværre. Men ikke en case. Så der Pukki, lad os sige det Troels Bech fejl, men det var ham der hentede Uhre som du mener der blev plads til ;) Så med en forretning i KÆMPE underskud, der underperformer og igen ikke når målsætningen vil du sige at CV er bedre end sin forgængere fordi TB ikke fik transfer penge for Pukki. Come on, han samlede et mesterskabshold. CV's lottokuponer fra 2019-2021 er ingen af dem i klubben mere og ingen af dem solgt med profit. Slimane var Ebbe Sands.. Det sgu da piv ringe :)
LebogangHansen 1 måned(er) siden
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Du skriver tror, tror og tror. Du gætter bare. Ingen fakta, bare ren gæt.
Men her er nogle tal til dig.
Brøndbys spillernes markedsværdi pr 2024 er 51 mio euro.
I 2019 da CV kom til, var truppens værdi 22 mio euro.
Siden CV er kommet til, er truppens værdi blevet mere end fordoblet. Og han har lavet plus på sin transfer balance. Det er fandeme i imponerende.
Troels Bechs trup var 27 mio euro værd, da han overtog klubben. Og han afleverer en trup, der er 22 mio værd.
Dvs i hans periode er værdien faldet... Og ovenikøbet lavede han minus 9 mio euro.
Da var en grund til, Brøndby var på spanden efter denne periode.
CV fordoblet truppens værdi og + 4 mio på transfer balancer
Troels Bech forringede truppens værdi og havde minus 9 mio euro på transfer balancen...
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Harder er værdisat til €2 mil euro, der budt €20 mil for ham - hvad fanden er transfermarkt værdisættelser overhoved et argument. Jeg kan simpelthen ikke tage det seriøst at det skal være dine fakta.
Lad os se oktober regnskabet om klubben har rykket så meget som din transfermarket værdisættelse påstår og hvad det har kostet klubben.
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Så hvis du mener vi driver en sund forretning med en genial sportschef der spinder guld så vend lige tilbage 4. oktober til den her kommentar og skriv det igen - hvis du stadig mener det til den tid jamen så må vi håbe transfermarkt har værdisatspillerne endnu højere.
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Jeg var netop truppens værdi + køb og salg, hvor CV går i plus.
Jeg medgiver dig, at jeg ikke har kigget på klubbens samlede økonomi.
Men i og med, du så gerne vil snakke om den. Så kan du lige give os tallene for CV's tid, og for de 5 år før.
Så har vi noget, vi kan debattere.. Du bliver selv ved med at bringe dette op, uden at bakke det op med noget
LebogangHansen 1 måned(er) siden
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Yes. Tænkte nok, du ikke var i stand til at undersøge fakta.
Ps. Jeg siger ikke, at CV har gjort Brøndbys samlede Økonomi bedre. Jeg har kun kigget på transfers og spillernes værdi. Og der har han vækstet enormt.
Men jeg har heller ikke overblik over, Brøndbys økonomi fra 5 år før CV kom til, og klubbens vækst i den periode. Og det samme med CV tid.
Men det mener du, at du har. Men igen kan du ikke komme op med noget, andet end en dumsmart kommentar..
Hvis du kommer med disse tal. Og det vise sig, at CV er igang med at ødelægge klubbens. Så giver jeg dig hjertens gerne ret.
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Kris
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Positivt, at du så måske senere vil kunne give kredit for CV arbejde. Dog satser jeg på, at du kan komme til at give den kredit i mens han stadig har sit job, da han forhåbentlig ikke skal nogle steder.
Brøndby85 1 måned(er) siden
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Kepgar 1 måned(er) siden
Tak til HH for hans tid i Brøndby og alt held og Lykke med fremtiden.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Jeg håber han får succes, og tak for hans kamp for at spille sig på i BIF.
Nogen gange lykkes det bare ikke, og så er det bedst for alle parter, at stoppe samarbejdet.
Så alle vinder på denne løsning
---
Stefkis
Betalende bruger
1 måned(er) siden
del Piero
Betalende bruger
1 måned(er) siden
LJS
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Kristianbs 1 måned(er) siden
---
Joblar 1 måned(er) siden
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Det ville også være total forvranget at sige at hvis (forhåbentligvis) CV snart er fortid og den nye chef sælger Suzuki for 50 millioner at det er den nye sportchefs fortjenste. Der skal kredit selvfølgelig gå tilbage til retmæssig ophavsmand. Den form for argumentation som gennemsyre de her argumenter er total historieløse og virkelig en mangel på forståelse.
MetroTilStadion
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Jeg er med dig, jeg er heller ikke imponeret.
Det er noget vrøvl de skriver, hvis man vil sammenligne transfers de sidste 5år, så må man også skrive hvad de andre klubber er kommet ud med i samme periode, og så er jeg ret sikker på C.V ikke ligger i top3 nok ikke engang top6. Og hvis det så ender med NN også smutter for småpenge er det jo total tragisk, men sådan noget er jo ikke med i sådan en opgørelse, ej heller, at en rettidig investering i dette vindue kunne have sendt os i Europa med 60+ millioner til følge. Så det bliver hurtigt meget unuanceret, min samelede fornemmelse er at C.V gør det meget bedre end vi har været vant til længe, men der er bare andre som gør det endnu bedre, derfor er jeg overordnet ikke imponeret. Jeg enig i Henrik Heggheim havde noget potentiale, men hver gang han fik chancen på ny, lavede han straffe, fik rødt, eller bare en stor fejl der førte til mål, på alle andre parametre syntes jeg han havde det der skulle til, nogle gange lykkes ting bare ikke, så fint han kom afsted, også selvom det er med tab.
joker 1 måned(er) siden
CV og Brøndby vil jo netop gerne forlænge med NN. Hvis det ikke lykkes er det vel mere pga NN.
Vi kan jo ikke sælge noget vi ikke har.
MetroTilStadion
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Ja, det er jeg enig i som kontrakten er nu, MEN som jeg også har skrevet i andre tråde, må det være en bunden opgave for C.V og sørge for at alle vores store talenter har min. 2år på kontrakten, så vi ikke kommer i en situation hvor et stort talent, KUN har 1år tilbage, det er det som jeg syntes er en kæmpe fejl.
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Hvad har FCK's økonomiske situation at gøre med CV's arbejde i Brøndby? Desuden havde FCK og en ganske fin business før CV kom til Brøndby. Så er det ikke lidt irrelevant?
Og ja, Brøndby har investeret i klubben. Og ja, vi har investeret i Masterclass. Men når vi har det, og en Masterclass spiller skydes afsted. Er det så ikke også den sportslige ledelse succes?
Hvis du absolut vil tale om økonomi. Så lav i det mindste lidt undersøgelse omkring det, og fremlæg det. Så vi kan se, at du har ret i din pointe. Ellers er det bare gisninger, og mundlort- sorry to say.
Jeg aner ikke noget om Brøndbys samlede økonomi de seneste år.
Men hvis du fremlægger de korrekte tal for CV's tid, og for de foregående 5 år. Så har vi noget, vi kan forholde os til.
Ps. Klubbens vækst/ikke vækst (ved ikke om vækst, den modsatte vej, har et specielt navn :-D )
Så også med i det regnestykke. Og så kan vi se, hvad din pointe er.
Jeg aner ikke om, du har ret i din påstand. Men så længe, du ikke bakker det op om noget. Så er det bare et substansløst opslag, med din propaganda om, at CV ødelægger klubben
MetroTilStadion
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Vil det ikke være rimeligt og sammenligne transfer over/underskud med andre top6 superliga klubber over de sidste 5år for og vurdere om vi/C.V har gjort det godt.
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Der er for mange faktorer i spil der. Så synes det er en svær analyse. Man kan self godt se lidt. Men slet ikke det fulde billede.
Det handler om, hvad klubbernes strategi er. Hvilke spillere, der har været i klubben, hvor klubben befinder sig på det givende tidspunkt, Gyldne spillere- man kun sælger en af hvert 10. År osv osv. Der er mange ting at tage højde for.
Jeg vil vove den påstand, at både FCK og FCM har haft bedre forudsætninger for dette.
Og desuden, så skal du jo lave samme regnestykke for, inden CV kom til, og de år tilbage...
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Og btw. Her er nogle tal til dig
Brøndbys spillernes markedsværdi pr 2024 er 51 mio euro.
I 2019 da CV kom til, var truppens værdi 22 mio euro.
Siden CV er kommet til, er truppens værdi blevet mere end fordoblet. Og han har lavet plus på sin transfer balance. Det er fandeme i imponerende.
Troels Bechs trup var 27 mio euro værd, da han overtog klubben. Og han afleverer en trup, der er 22 mio værd.
Dvs i hans periode er værdien faldet... Og ovenikøbet lavede han minus 9 mio euro.
Da var en grund til, Brøndby var på spanden efter denne periode.
CV fordoblet truppens værdi og + 4 mio på transfer balancer
Troels Bech forringede truppens værdi og havde minus 9 mio euro på transfer balancen...
LebogangHansen 1 måned(er) siden
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Tråden og opslaget handler om, at i mener CV ødelægger klubbens økonomi.
Og nej, det glemmer vi ikke. ligesom Troels Bech også overtog en trup osv osv.
Du har fuldstændig ret. Da CV blev ansat, havde Brøndby spillere i klubben, og klubben spillede også i Superligaen. CV byggede ikke klubben fra bunden.
Jeg siger ikke, at Troels Bech ikke gjorde det godt.
Det gentager jeg lige igen, og igen og igen.
Dig og Joblar opslag handlede om, at CV smadre klubbens økonomi. Og så har jeg givet dig nogle tal..
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Vi blev altså nummer 2 sidste år, og var meget tæt på at vinde. Jeg vil også mene, at vi har den bedste trup siden 2005 lige nu.. Men det er en subjektivt vurdering
LebogangHansen 1 måned(er) siden
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Du kan sku da ikke sammenligne transfer tals værdi 5 år senere, læser du hvad spillere sælges og vurdere til i dag kontra for 5 år siden come on. Hæv nu niveauet lidt herinde.
Dertil kan man ikke kun kigge på det, fx hvad med det mesterskab NF fik som gav millioner og man ikke formåede udnytte det bedre, der skal det med at næsten ALLE de spillere der hentede det mesterskab og millioner til klubben var spillere før CVs tid der var hentet af andre sportschefer så få lige det med i din betragtning.
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Rigtigt at værdien er steget. Men det gjorde den også fra 2015 - 2019. Så hvis man ikke har vækstet i den periode. Så har man gjort noget forkert.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Jeg mener hele vores ledelse desværre har kørt for meget i samme spor
Men ja værdien eller beløbet i alle klubber skubbes hele tiden og gælder også indkøb fx i dag har agf hentet den dyreste spiller nogensinde i deres historie
Vi hentet Jacob Rasmussen og Rasmus Lauritsen for næsten 40 millioner kan ikke huske nogensinde BIF har købt forsvarsspillere for sådan et beløb
Hav en god dag, og tak for din ærlighed med indrømme det betyder noget :) god kamp søndag
thorrium 1 måned(er) siden
Han har rigtig mange af de ting vi ønsker, men når han brændte sammen så gjorde han det også spektakulært.
Hvis/når det bliver officielt så ønsker jeg ham alt held og lykke med på vejen, og så har jeg et lille håb om at de også henter Kevin T.
Lå-lå-lååå 1 måned(er) siden
alexgunde 1 måned(er) siden
---
Hans 1 måned(er) siden
Sim 1 måned(er) siden
master bif 1 måned(er) siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
Jeg har skrevet det før - jeg mener JBA så rigtig dan han erstattede Ebbe Sand med Carsten Vagn Jensen - det bliver svært at finde en med et bedre CV end cv læg dertil hans holistiske øje for hele forretningsmodellen.
Hans indkøb på det sidste har været gode eller temmelig gode;
Vallys
Rasmussen
Wass
Jordi
Klaiber
Bundgaard
Suzuki
Alves
Pentz
Jeg synes godt nok man skal være sort seer hvis de alle skal hældes total ned af brættet..!
LJS
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Enten er glasset halvt fuldt, eller halvt tomt.
Der vil altid være for og imod.
Personligt bakker jeg nu op omkring både C.V og J.S.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Og så tjek lige disse tal. Som bakker op om din tese
Brøndbys spillernes markedsværdi pr 2024 er 51 mio euro.
I 2019 da CV kom til, var truppens værdi 22 mio euro.
Siden CV er kommet til, er truppens værdi blevet mere end fordoblet. Og han har lavet plus på sin transfer balance. Det er fandeme i imponerende.
Troels Bechs trup var 27 mio euro værd, da han overtog klubben. Og han afleverer en trup, der er 22 mio værd.
Dvs i hans periode er værdien faldet... Og ovenikøbet lavede han minus 9 mio euro.
CV fordoblet truppens værdi og + 4 mio på transfer balancer
Troels Bech forringede truppens værdi og havde minus 9 mio euro på transfer balancen...
Det er fandeme imponerende arbejde af CV.
Og vil gerne understrege, dette ikke er en hetz mod Troels Bech. Dette er blot for, at synliggøre CV's bedrift. Jeg kan og kunne godt lide Troels Bech
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Tag eks. på de beløb FCN og FCKs spillere sælges eller rygtes sælges til i dag, tag de beløb vi og andre køber ind i dag.
Købte vi Rasmus L, Jacob R osv osv. hvorfor tror du en trup er mere værd, fordi man brugt mange millioner og kun det år NF fik mesterskabet hjem på spillere FØR cvs tid var grunden til man der gik i plus, vågn op for den osteklokke du befinder dig i
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Men det har altid steget meget.
Det steg også fra 2015 til 2019- Denne periode var det bestemt ikke stilstand i!
Priserne er altid steget meget i fodbold, år for år. Så hvis man ikke vækster her. Så gør man noget forkert...
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Igen tak for din ærlighed ved melde det ud, det sætter jeg pris på
Noget der skaber en god dialog, siger ikke alt er skidt.
Men mener også der er ting man skal tage med i en samlet kalkyle ikke kun samlet værdi og meget er sket sidste 5 år alene på værdier af spillere som du ærligt også indrømmer
God weekend
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Og min påstand var sådan set heller ikke, at CV havde rykket klubben økonomisk bedre end sine forgængere.
Men min påstand var, at Joblar og Lebogang- et eller andet, ikke havde det overblik.
Så da de sagde, at CV har skadet klubben økonomisk. Så vil jeg bare have dem til, at komme med korrekte tal, så vi havde fakta. Og uden de nogenlunde korrekte tal. Eller uden nogen som helst tal, så synes jeg, deres antagelser var uden substans
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Hvorfor skriver du ikke de andre spillere på der også er købt, men let hopper over dem, man kan også være blåøjet og se det man vil se...
Sjovt du fx ikke tager en Rasmus L indkøb med i dette skriv. Sandheden er vores nye ejeres scouts i andre lande har åbnet dørene for os, så de flotte køb også billige, er kommet efter de er trådt til, ikke det nordiske netværk CV kun havde før de kom til.
Før man falder ned på den CV pind man sidder på, så hav lige med at FCK, FCN osv. alle de klubber CV har været i, har man sjovt nok formået ALLE klubber at hæve væsentlig og betydelige større salg end under CVs tid. Men igen var det også et andet års tal, men de har alle sagtens kunne klare sig fint uden CV..så nu skal vi heller ikke gøre manden til et orakel, han har plusser men bestemt også minusser i sin tid hos os. Troels hentede Zorniger og de spillere han bad om, det er en kæmpe bedrift at kunne det, CV henter hverken i NF eller Jespers tid de spillere altid man står mest og mangler, men det gjorde Troels og hjalp træneren.
---
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
1. Inflationens tal er stigende med ALT inkl. fodboldsspilleres værdi, man kan selvfølgelig ikke sammenligne en fodbold spillers værdi i 2019 kontra 2024 altså 5 år efter
For 5 år siden solgte man ikke spillere i superligaen på samme måde som man gør nu, og vi taler om helt andre summer. Så alene på den baggrund er jeres argumentation omkring CVs værdi kontra Troels B helt helt godnat.
2. At kun sammenligne trup værdi i den tid er helt skævt, man skal kigge på hvad er der bragt af sportslige resultater og Europa, hvor tager man højde for at CVs sene indkøb har kostet Europa i år fx og interesse for vores talenter, hvorfor er den kalkyle ikke taget med i dette.
3. Vores mesterskab er båret frugt af MC fra særligt før CVs tid og indkøb før CVs tid, det gav millioner af kroner og Europa kval med, de millioner burde tilskrives alle andre end CV det ikke hans styrke eller andet at Frendrup og Jobbe solgt for xx antal millioner spillere som dem ville være solgt i FCK, FCM eller FCN for 2-3 gange så meget.
Så få nu jeres benovelse af CV pudset ordentlig når I kun ser tingene fra den side der kun kan rose CV, se lige det samlet billede og man sammenligner 2019 transfer værdi kontra 2024 er total HÅBLØST......
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
Alle transfertal er skønnet.
Bundgaard 50-75 mio. kr.
Bischoff 50-75 mio. kr. ( konservativt skøn)
Kvitsgaarden 100 mio kr.
Suzuki 100 mio. kr.
Vallys 50 mio. kr.
Nartey 75-100 mio. kr. ( konservativt skøn)
Medianen udgør 460.000.000 kr.
Det skal med i det samlede billede du efterlyser..........!
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Glad for du trods alt holder benene på jorden, med de er skønnet.
Det er lidt som vi talte om tidligere med BIF aktier, værdien (kursen) kan se ud som man tjener, men det har først værdi den dag det er solgt og her rammer man rette beløb, præcis som dine skøn og Noah er først 75+ millioner værd den dag han har forlænget
Som jeg har skrevet det sker og ja hvem ved tror faktisk det kan ske i dag.
Men igen det er fiktive tal på et medie, for tag Oscar han ville også så stået til + 60 millioner min men han blev ikke forlænget og givet kun 13 millioner + evt bonus
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Jeg kan kun stå ved hvad en meget pålidelig person har fortalt mig.
Det plejer holde stik, godt se jo længere tid der går, man kan tænke sit.
Fået af vide handler om detaljer i aftalen men det kommer personen var 10000 % sikker på det.
Kan komme efter Greve salg til Randers måske, men ærligt så må det snart komme for kommer til få hug herinde da jeg stået meget op på det.
Men skulle være god nok og måske noget andet også godt på vej :)
Lad os se om der sker noget i dag :))
God dag Rasmus og kamp søndag
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
1 måned(er) siden
Forventer en angriber men ikke uden noget den anden vej tænker jeg
Ved han længe har været efter en hvad fået af vide, så tænker en angriber er og bør være muligt
Lad os se med vores egne om en ryger håber ikke kvistgaarden for ham har vi meget brug for til den offensiv
LJS
Betalende bruger
1 måned(er) siden
God weekend.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
LJS
Betalende bruger
1 måned(er) siden
Mon dog :-)
Ville bliv vild ! 1 måned(er) siden
Rise in love 1 måned(er) siden
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
1 måned(er) siden
---