@thorrium Jeg har droppet mit, det eneste man får ud af det abonnement, er at du betaler for noget, du alligevel ikke kommer til at se.
Så vil jeg sgu hellere lade være, så slipper man også for skuffelsen.
@Sorteslyngel Jeg brugte det faktisk en del tidligere på sæsonen og her i vinterpausen. At kunne se kampe nemt og smertefrit mens jeg var fodbold hungerende hjalp. Men jeg synes ikke rigtigt de opfylder deres del af aftalen når deres stream er ... skal vi ikke bare sige dårlig.
Jeg fryder mig over jeg ikke forlængede mit abonnement med det amatøragtige foretagende Brøndby TV+.
Jeg kommer først tilbage, når de har formået at vise 3 kampe i streg uden tekniske problemer og når man kan streame on demand.
Deltag i diskussionen
DennisP 22. januar 2023
Elcc 22. januar 2023
thorrium 22. januar 2023
Sorteslyngel
Betalende bruger
22. januar 2023
Så vil jeg sgu hellere lade være, så slipper man også for skuffelsen.
thorrium 22. januar 2023
Lasse P
Betalende bruger
22. januar 2023
---
ToKri82 22. januar 2023
Jeroe
Betalende bruger
22. januar 2023
Jeroe
Betalende bruger
22. januar 2023
Jeroe
Betalende bruger
22. januar 2023
ToKri82 22. januar 2023
Sorteslyngel
Betalende bruger
22. januar 2023
Jeg kommer først tilbage, når de har formået at vise 3 kampe i streg uden tekniske problemer og når man kan streame on demand.
Sinbad
Betalende bruger
22. januar 2023
---
AltidBIF 22. januar 2023
Mixt 22. januar 2023