Se, alle sammen. Nu kommer der noget positivt fra mig :P vi spiller jo pisse godt!! Det er sådan her jeg kender vores klub. Vi spiller fremad og pres..
Tror Cooper dybt seriøst, at han bare kan smide lange bolde i bagrummet, som enten Dennis eller Ambæk skal løbe op, og bum, så er det friløber?..
Jeg er ret målløs over, hvad Cooper har leveret som træner so fare. Da vi vandt i hans første tid- var det også med ret dårlig spil. Vi har vel spillet 2 gode kampe under Cooper..
Jeg nægter at tro på at Cooper siger til spillerne: ‘lad være med at støt op nær angriberne går i pres. I må godt stå 5m fra jeres nærmeste modspiller.’ Det er simpelthen spillerne som ikke hjælper hinanden. En mand som Vallys har presset elendigt i 1.halvleg.
Der må helt ærlig gøres noget fra ledelsens side ...nu har Cooper fået en chance han skal have og der sker INTET som i INTET .....intet Brøndby hold har nogensinde spillet så ringe ....på papiret var ideen god men det fungerer ikke
Der var en lang artikel fra Pedersbæk om at klaiber var færdig men hans afløser Villadsen er da markant dårligere ...måske Pedersbæk skal lave en ny analyse
Nu skal vi høre på Vallys efter kampen: vi manglede lige skarpheden, det var tur ud i dag..
Det er ikke kun i dag, det er hele tiden.. Jeg er træt af den plade spillerne smider på hver gang.. Se dog at få rettet op på det lort her. Vi bliver nr 6, vent og se
Har bemærket at vi har svært ved at sætte et etableret spil sammen. Mange af vores største chancer kommer fra erobninger på modstanderens sidste 3. del. Der er noget at tage fat i for vores kære Cooper..
@roligrolig, hvis du læste fra start, så var jeg yderst positiv. Men det er da klart jeg bliver negativ når vi spiller som en pose nødder!! Nu er det 8 kampe uden sejr og 5 kampe uden vi har scoret. Coopers snit må være det værste nogensinde. Den mand skal væk, sammen med resten af teamet. Vi skulle aldrig have smidt NF på porten
Måske de første 15 min. Derfra bare ned ad bakke og meget af det samme.
Jeg kan ikke helt se tegningerne for hvordan de skal presse og spille sig frem på den sidste 1/3
Håber virkelig der snart er noget der minder om forbedring.
@Chris1988 Ja dejligt. Prøv det noget mere.
Det hjælper jo intet at omtale vores elskede klub som taberklubben. Det er dårlig læsning og bidrager absolut ikke med noget. Og så synes jeg heller ikke du burde køre personangreb af specifikke spillere.
Men når det så er sagt så er vi alle skuffede, og det har aldrig været mere tydelig at der må ændringer til - ikke nødvendigvis på trænerposten. Men til træning. Forsøg af forskellige formationer. Zone-løb fra spillerne og indbyrdes kendskab. mm. Vi har heller ikke fundet vores ideelle startelever med kun 5-6 som faste startere og indskiftere som ikke helt griber chancen.
Deltag i diskussionen
Ville bliv vild ! 15. marts 2026
Jeg fatter det virkelig ikke.
niear960 15. marts 2026
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top kommentator
Top gode
15. marts 2026
Sinbad
Betalende bruger
15. marts 2026
I Brøndby appen er han hos 3point er han ikke?!
Rise in love 15. marts 2026
Bliver spændende og se hvordan holder gør der i dag.
Personligt er jeg glad for Wass er med fra start.
God kamp og kom så med 3 point.
Kuffe 15. marts 2026
Kuffe 15. marts 2026
Rise in love 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Rise in love 15. marts 2026
Ivan 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Ivan 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
adborch 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Sinbad
Betalende bruger
15. marts 2026
Chuck 15. marts 2026
Welkro 15. marts 2026
Men vi taber nok 0-1..
Det værste ved det er ikke endnu et nederlag, men at 3point så skal oversvømmes med jubeltråde over at “vi jo spillede 20 gode minutter”
Omg….
Ville bliv vild ! 15. marts 2026
Tror Cooper dybt seriøst, at han bare kan smide lange bolde i bagrummet, som enten Dennis eller Ambæk skal løbe op, og bum, så er det friløber?..
Jeg er ret målløs over, hvad Cooper har leveret som træner so fare. Da vi vandt i hans første tid- var det også med ret dårlig spil. Vi har vel spillet 2 gode kampe under Cooper..
Mauer 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Kuffe 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
adborch 15. marts 2026
Kuffe 15. marts 2026
niear960 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
BIF1964elsker 15. marts 2026
Welkro 15. marts 2026
Hjemme… mod Viborg…
NewY 15. marts 2026
niear960 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Eller den frække ...få fyret Cooper ansæt en rigtig træner og brug resten af sæsonen på at rydde op
Chris1988 15. marts 2026
preben
Betalende bruger
15. marts 2026
niear960 15. marts 2026
Jan64
Betalende bruger
15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
niear960 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Bjarke 15. marts 2026
Kuffe 15. marts 2026
JonasB 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
roligrolig 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Joblar 15. marts 2026
roligrolig 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
JonasB 15. marts 2026
olemartin.dk 15. marts 2026
LebogangHansen 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
niear960 15. marts 2026
niear960 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Det er ikke kun i dag, det er hele tiden.. Jeg er træt af den plade spillerne smider på hver gang.. Se dog at få rettet op på det lort her. Vi bliver nr 6, vent og se
Chris1988 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
roligrolig 15. marts 2026
roligrolig 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
roligrolig 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
NewY 15. marts 2026
Rise in love 15. marts 2026
roligrolig 15. marts 2026
roligrolig 15. marts 2026
Mr.D 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Bastiano 15. marts 2026
Håber panelet i podcasten senere tør være hudløst ærlige.
Chris1988 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
Rise in love 15. marts 2026
Jeg kan ikke helt se tegningerne for hvordan de skal presse og spille sig frem på den sidste 1/3
Håber virkelig der snart er noget der minder om forbedring.
Chris1988 15. marts 2026
Chris1988 15. marts 2026
roligrolig 15. marts 2026
Det hjælper jo intet at omtale vores elskede klub som taberklubben. Det er dårlig læsning og bidrager absolut ikke med noget. Og så synes jeg heller ikke du burde køre personangreb af specifikke spillere.
Men når det så er sagt så er vi alle skuffede, og det har aldrig været mere tydelig at der må ændringer til - ikke nødvendigvis på trænerposten. Men til træning. Forsøg af forskellige formationer. Zone-løb fra spillerne og indbyrdes kendskab. mm. Vi har heller ikke fundet vores ideelle startelever med kun 5-6 som faste startere og indskiftere som ikke helt griber chancen.
Chris1988 15. marts 2026