Fodbold live resultater




U17: Brøndby IF vs Viborg FF - 15. marts 2026

Skrevet af nannasoph, 15. marts 2026
Herunder diskuteres kampen mellem Brøndby IF - Viborg FF



Deltag i diskussionen



  • Vi har købt 3 kantspillere, og bruger ingen af dem (Dennis bliver brugt som 9'er)

    Jeg fatter det virkelig ikke.
 
  • Syntes det er fint at stille samme hold som gjorde det fint hos FCM
 
  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      15. marts 2026

  • sende Tøfting den tom hjerne ned på hans brune værtshus, så kan han slå nogen ned, det er han bedre til end at lege fodboldkommentator.
 
  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      15. marts 2026

  • Er Ali på bænken eller ?
    I Brøndby appen er han hos 3point er han ikke?!
 
---

  • Glæder mig meget til kampen i dag.
    Bliver spændende og se hvordan holder gør der i dag.
    Personligt er jeg glad for Wass er med fra start.

    God kamp og kom så med 3 point.
 
  • Kuffe
  • Kuffe   15. marts 2026

  • Kå så bøøbbyyy
 
  • Kuffe
  • Kuffe   15. marts 2026

  • Viborg er kommet for at spille bold
 
  • Dejlig start på kampen
 
---

  • Se, alle sammen. Nu kommer der noget positivt fra mig :P vi spiller jo pisse godt!! Det er sådan her jeg kender vores klub. Vi spiller fremad og pres..
    1 enig · 1 god kommentar
 
  • Det gælder dog om at vinde i sidste ende. Villadsen er startet godt, også Vallys og Slisz
    2 enige
 
  • God intensitet de ligger for dagen.
 
  • Ivan
  • Ivan   15. marts 2026

 
---

  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • De spiller godt, men stadig hylende morsomt at de nu endelig spiller med indlæg og den eneste vi havde til at modtage dem har vi sendt til tyskland
 
  • Ivan
  • Ivan   15. marts 2026

  • Wass gør det hele tiden sværere for medspillerne, og ham der Dennis er vist ikke meget værd. Han har jo slet ikke fysik til superligaen.
 
  • Men vi kan stadig ikke lave mål
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Ha ha wass gør det sværere for sine medspillere .....hold kæft for en kommentar
 
---

  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Nå men denne gang formåede vi at spille i 38 minutter ...det er da fremgang
 
  • Er vi bange for at skyde?
 
  • Så sejler det igen
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Ha ha vi Blur udspillet af Viborg og nu straffe ...i guder hvor er vi elendige under Cooper
 
---

  • Vi skal til at score for vi kan ikke spille på x hver gang
 
  • Elendigt presspil… man står 3-4-5m fra sin markering hele tiden og hvis en løber i pres er der ingen som hjælper.
    1 enig
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • E l e n d i g t
    2 enige
 
  • Træner vi ikke offensiven til træning? Det er direkte pinligt. Endnu en halvleg uden mål
 
---

  • Sinbad
  • Sinbad
    Betalende bruger
      15. marts 2026

  • Hvis der er en plan kan jeg ikke se den - skift tre mand og se om der sker noget positivt
 
  • Chuck
  • Chuck   15. marts 2026

  • Vi kan glemme alt om den 3.plads hvis ikke at træneren begynder at vise noget Big Club taktik……
    1 enig · 1 god kommentar
 
  • Med fight og en del held, så kan vi godt få 0-0!
    Men vi taber nok 0-1..

    Det værste ved det er ikke endnu et nederlag, men at 3point så skal oversvømmes med jubeltråde over at “vi jo spillede 20 gode minutter”
    Omg….
 
  • Viborg dominere os fuldstændig.

    Tror Cooper dybt seriøst, at han bare kan smide lange bolde i bagrummet, som enten Dennis eller Ambæk skal løbe op, og bum, så er det friløber?..

    Jeg er ret målløs over, hvad Cooper har leveret som træner so fare. Da vi vandt i hans første tid- var det også med ret dårlig spil. Vi har vel spillet 2 gode kampe under Cooper..
    1 enig
 
---

  • Betalende bruger
      15. marts 2026

  • Dennis løber mere offside end Ante Erceg gjorde..
    1 enig
 
  • Mauer
  • Mauer   15. marts 2026

  • Vi mangler i den grad pres, når modstanderen har bolden. Og så savner jeg opbakning bagfra, når vi ligger omkring feltet efter en kontra.
    1 enig · 1 god kommentar
 
  • Det hjalp tilsyneladende ikke at jeg var positiv. Hvad fanden har de trænet i FUCKING 2 UGER????
 
  • Fyr Cooper hvis vi ikke vinder
 
---

  • Kuffe
  • Kuffe   15. marts 2026

  • Jeg var sku optimist forud for kampen, men er så småt ved at miste håbet og troen på at vi er på vej frem
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Hold da op det er blevet moderne at bruge masterclasss spillere ....hvad skal Viggo Poulsen i en kamp mod Gran voksne mænd
 
  • Jeg nægter at tro på at Cooper siger til spillerne: ‘lad være med at støt op nær angriberne går i pres. I må godt stå 5m fra jeres nærmeste modspiller.’ Det er simpelthen spillerne som ikke hjælper hinanden. En mand som Vallys har presset elendigt i 1.halvleg.
 
  • Kuffe
  • Kuffe   15. marts 2026

  • Kun et spørgsmål om tid før Viborg scorer
 
---

  • Kan vi ikke bare blive enige om at Viborg et et bedre HOLD End vi er
    1 enig
 
  • Hvorfor er vi blevet så mega dårlige??
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Fatter ikke hvad Viggo Poulsen skal ind for
 
  • Vi tør ikke afslutte, hvad fanden sker der??????
 
---

  • 3 mandsforsvar tilbage?!!
 
  • Vi rocker da lige en xG på 0.34 efter 60 minutters spil!
    Hjemme… mod Viborg…
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Vi er blevet reduceret til 10 mand efter Viggo kom på banen ....kæft det er dårligt af Cooper
 
  • Vi kan godt glemme alt om medaljer, og bruge resten af denne sæson på at spille et hold sammen
 
---

  • SKYD NU MANN!! DET ER TILLADT
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • #Niearg60
    Eller den frække ...få fyret Cooper ansæt en rigtig træner og brug resten af sæsonen på at rydde op
    2 enige · 2 god kommentar
 
  • nierg60, glem det. Vi kan ikke score. Ny træner som kan finde ud af at træne offensivt, nye spillere.
 
  • preben
  • preben
    Betalende bruger
      15. marts 2026

  • Hvorfor hrlvede er der ingen der sparker på mål,
 
---

  • Vi skulle aldrig have fyret JS, vi får aldrig kontinuitet når vi skifter træner hver år
 
  • Jan64
  • Jan64
    Betalende bruger
      15. marts 2026

  • Kan ikke huske at have set et hold der er SÅ ufarligt. De nægter jo at afslutte
 
  • Hvad fanden har de lavet i to uger?????
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • NF som cheftræner med JS og FB som assistenter ...så kan Cooper og hans 30 assistenter fise tilbage til England
 
---

  • xG på 0,48, på hjemmebane, mod Viborg!!!
 
  • Viborg total skud 24, BIF fucking kun 9!!!
    1 enig
 
  • Chris, hvad er der i vejen med Viborg
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Ambæk usynlig igen igen igen ....ved ikke hvordan nogle tror de kan få 100 mill for ham
 
---

  • Hvornår kommer Fukuda ind?
 
  • Kuffe
  • Kuffe   15. marts 2026

  • pinligt
 
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Der må helt ærlig gøres noget fra ledelsens side ...nu har Cooper fået en chance han skal have og der sker INTET som i INTET .....intet Brøndby hold har nogensinde spillet så ringe ....på papiret var ideen god men det fungerer ikke
 
---

  • Klamt dive
 
  • HVAD ER DER GALT MED DET HER HOLD??? DET LIGGER I MURENE, VI ER BLEVET ELENDIGE. FÅ HAM ENGLÆNDEREN LANGT VÆK
 
  • Snart 5 kampe uden mål det er ELENDIGT
 
  • Klodset ja men det var vist lige opsøgende nok
 
---

  • Folk skal lade være med at møde op til det her lort, resten af sæsonen
     
    • Betalende bruger
        15. marts 2026 siden

    • @Chris1988 Medløber mentalitet..!
 
  • Spil u19 holdet og træner næste kamp
 
  • Pinlig offensiv i dag, ikke en tør afslutte på mål.
 
  • Vallys render rundt og går ikke ind i en eneste duel og bare så kaffe latte! Er så træt af ham.
    1 enig
 
---

  • olemartin.dk, det er så ikke kun i dag. Bare det var så vel. De har haft 14 dage til at træne!! Hvad fanden har de brugt tiden på?
 
  • Cooper må have det dårligste snit ever??
    1 god kommentar
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Der var en lang artikel fra Pedersbæk om at klaiber var færdig men hans afløser Villadsen er da markant dårligere ...måske Pedersbæk skal lave en ny analyse
 
  • Vi har et kæmpe problem orffensivt
    1 enig
 
---

  • Villadsen er da markant bedre end Klaiber
    1 enig
 
  • Nu skal vi høre på Vallys efter kampen: vi manglede lige skarpheden, det var tur ud i dag..
    Det er ikke kun i dag, det er hele tiden.. Jeg er træt af den plade spillerne smider på hver gang.. Se dog at få rettet op på det lort her. Vi bliver nr 6, vent og se
 
  • Godt vi ikke skal spille europa. Jeg tror snart GFH trækker stikket fra denne taber klub
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Hvad er det Villadsen er bedre til ??....han kan ikke forsvare han tør ikke skyde på mål og han kan ikke lave indlæg
 
---

  • @Newy Villadsen er stort set bedre på alle parametre. God signing
    2 enige · 1 god kommentar
 
  • @Chris1988 Luk nu næbet Chris
    1 enig · 1 god kommentar
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Ha ha god stigning ....dagens joke ....han gør jo ingenting han er bare fyld på den bane
 
  • Synes han tager meget ansvar og lykkedes med mange aktioner. Også 1:1 dueller.
 
---

  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • Tja men det gør klaiber også
 
  • NewY
  • NewY   15. marts 2026

  • 18250 er blevet pisset op og ned af ryggen igen i dag
    1 enig · 1 god kommentar
 
  • Betalende bruger
      15. marts 2026

 
  • Der er ikke meget godt at skrive hjem om i denne kamp.
 
---

  • Vi startede ellers kampen godt
 
  • Har bemærket at vi har svært ved at sætte et etableret spil sammen. Mange af vores største chancer kommer fra erobninger på modstanderens sidste 3. del. Der er noget at tage fat i for vores kære Cooper..
 
  • Mr.D
  • Mr.D   15. marts 2026

 
  • @roligrolig, hvis du læste fra start, så var jeg yderst positiv. Men det er da klart jeg bliver negativ når vi spiller som en pose nødder!! Nu er det 8 kampe uden sejr og 5 kampe uden vi har scoret. Coopers snit må være det værste nogensinde. Den mand skal væk, sammen med resten af teamet. Vi skulle aldrig have smidt NF på porten
 
---

  • Nå.. det gjorde vidst ikke det store ikke at kunne se kampen.

    Håber panelet i podcasten senere tør være hudløst ærlige.
 
  • @Rise in love, du kan omformulere det til hver kamp
 
  • @Bastiano, det tør de aldrig. Coopers sæde må brænde
 
  • Måske de første 15 min. Derfra bare ned ad bakke og meget af det samme.
    Jeg kan ikke helt se tegningerne for hvordan de skal presse og spille sig frem på den sidste 1/3

    Håber virkelig der snart er noget der minder om forbedring.
 
---

  • Vi slutter nr 6, fck vinder pokalen og agf bliver mestre, tal om en lorte sæson
 
  • @Rise in love, jeg forstår bare ikke hvad vi har lavet i 2 uger hvor vi har kunnet træne?
 
  • @Chris1988 Ja dejligt. Prøv det noget mere.
    Det hjælper jo intet at omtale vores elskede klub som taberklubben. Det er dårlig læsning og bidrager absolut ikke med noget. Og så synes jeg heller ikke du burde køre personangreb af specifikke spillere.

    Men når det så er sagt så er vi alle skuffede, og det har aldrig været mere tydelig at der må ændringer til - ikke nødvendigvis på trænerposten. Men til træning. Forsøg af forskellige formationer. Zone-løb fra spillerne og indbyrdes kendskab. mm. Vi har heller ikke fundet vores ideelle startelever med kun 5-6 som faste startere og indskiftere som ikke helt griber chancen.
    1 enig · 1 god kommentar
 
  • @roligrolig, Ja rigtigt nok. GFH må tænke sit. Dejligt Wass er så ærlig. Vi er i krise
 
---





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner