Fodbold live resultater




U/19 vinder af internationalt stævne i Schweiz

Skrevet af TZAR, 21 dage siden

Brøndbys U/19 hold har i den forgangne weekend vundet en stærkt besat turnering i Schweiz med deltagelse af bl.a. flere Premier League klubbers U/19 hold. I finalen slog  drengene OB efter straffespark og efterfølgende blev Gustav Ruby kåret som turneringens bedste spiller og William Sonne blev kåret som bedste målmand. Med fare for at nyheden måske drukner i optakten til derby på torsdag, så kunne det måske være en interessant historie for 3point at samle op på?




Deltag i diskussionen




  • nannasoph
  • nannasoph
    Administrator
      21 dage siden   

  • Har foretaget interviews men det hele skal renskrives og skrives sammen. Det nåede jeg ikke i går med turen til Herning :)
    1 enig · 2 god kommentar

  • TZAR
  • TZAR
    Betalende bruger
      21 dage siden   

  • @3point: fedt - glæder mig til at læse det

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      21 dage siden   

  • Fremragende nyt.
    Så fik humøret atter et nyk opefter ;-))

  • Joblar
  • Joblar   21 dage siden   

  • Fedt mand, tak for den nyhed.

---

  • Betalende bruger
      21 dage siden   

  • Tak for den gode nyhed, og tillykke til vores unge talenter..

  • Brøndby85
  • Brøndby85
    Betalende bruger
      21 dage siden   

  • Fremtiden tegner lys!!!!





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner