-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Brøndbys U/19 hold har i den forgangne weekend vundet en stærkt besat turnering i Schweiz med deltagelse af bl.a. flere Premier League klubbers U/19 hold. I finalen slog drengene OB efter straffespark og efterfølgende blev Gustav Ruby kåret som turneringens bedste spiller og William Sonne blev kåret som bedste målmand. Med fare for at nyheden måske drukner i optakten til derby på torsdag, så kunne det måske være en interessant historie for 3point at samle op på?
Deltag i diskussionen
nannasoph
Administrator
21 dage siden
TZAR
Betalende bruger
21 dage siden
LJS
Betalende bruger
Top debattør
21 dage siden
Så fik humøret atter et nyk opefter ;-))
Joblar 21 dage siden
---
Brøndby85
Betalende bruger
21 dage siden