-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Lørdag meldte klubben ud, at der var udsolgt til AAB-kampen; 26.000 sæder solgt. Der mødte 18.000 op til kampen.
Jeg har svært ved at forestille mig, at 8.000 sæsonkortholdere bare bliver væk.
Hvad er det der går galt, når folk ikke kan få billetter - og der samtidig er 8.000 tomme sæder på stadion?
Deltag i diskussionen
Joblar 27. september 2021
Fuzzy 27. september 2021
Nanna var det ikke noget du kunne følge op på?
Morten Dam 27. september 2021
... Og hvis ikke, hvor mange sponsorbilletter er der så lovet væk til en normal kamp?
Kenneth
Betalende bruger
27. september 2021
Marketingschef Thomas Skov Petersen kom med følgende tal I en mediano podcast i starten af august:
16500 sæsonkort/billetabonnement
1800 partner
2500 sponsorbilletter
Cirka 21.000
1964
Betalende bruger
27. september 2021
For der var da nogen tomme sæder, men langt fra de 8000.
Mon det kan have noget at gøre med overgangen til deres nye billet system ved indgangen, måske ikke alle er blevet registreret?..
---
Klaris 27. september 2021
Broder Salsa
Betalende bruger
27. september 2021
Men kontrol med udnyttelsen af sæsonkort kan måske være en løsning. Hvis du har sæsonkort og kommer til få hjemmekampe på et år (eksempelvis 3-5), så bliver du automatisk overflyttet til at være billetabonnement. Det synes jeg vil være en god løsning!
Tror simpelthen problemet er, at nogle sæsonkortholdere ikke lige kan den enkelte dag - hvilket er helt fair - men så glemmer/gider folk ikke at videregive sit sæde = tomt sæde på kampdagen, som andre kunne have fået. Hvilket er super dårlig stil, ærlig talt. Især til en udsolgt kamp. Sker det mange gange i løbet af en sæson, så må du aflevere sæsonkortet og frigive dit sæde.
Drop sæsonkortet hvis du kun kommer få gange på et år. Bliv billetabonnement i stedet.
BIFKolding 27. september 2021
Problemet med billet abonnement er jo at der er relativt få ledige pladser ved siden af hinanden… Selvom man er garanteret en plads med billet abonnement.
Se mit alternative forslag længere nede i tråden.
Broder Salsa
Betalende bruger
27. september 2021
Jensen
Betalende bruger
27. september 2021
For hvis den nuværende kapacitet for stadion ‘kun’ er på 20-22.000, så giver det lidt bedre mening.
Jeg synes ikke vi skal udskamme sæsonkortholdere for ikke at komme til hver eneste kamp.
De støtter klubben økonomisk, ved netop at købe sæsonkort. Man bør have ret til et liv ved siden at Brøndby. Og nogle gange kommer dette liv i vejen for Brøndby.
Semperfi
Betalende bruger
27. september 2021
Mon ikke det her nærmere handler om, at der bliver givet alt for mange sponsorbilletter væk?
Jensen
Betalende bruger
27. september 2021
Jeg betvivler dig selvfølgelig ikke. Men har ledt og ledt.
Kenneth
Betalende bruger
27. september 2021
Har lige fået dette svar fra SLO:
26.000 til kampen mod Aab, hvor vi dog også brugte det øvre udeafsnit.
Kapaciteten er konstant flydende pga. forskellige bufferzoner osv., men 25-26.000 indtil Sydsiden er tilbage på fuld kapacitet.
https://twitter.com/SLO_BrondbyIF/status/1442469564277735426?s=20
Broder Salsa
Betalende bruger
27. september 2021
Måske klubben mangler en nem og hurtig portal til dette? F.eks. hvis man kunne koble sit sæsonkort til Brøndby Indefra, så kunne man aktivt gå ind og framelde sig sin sæsonkortplads til den pågældende kamp. Så ved Brøndby 'okay, det sæde dér bliver ikke brugt til søndagens kamp, den kan vi sælge videre til en anden'.
Jensen
Betalende bruger
27. september 2021
For det lyder da smart og noget man burde gøre, hvis ikke man er på dødens rand.
Så undrer jeg mig blot over, at 8000 ikke har gjort dette.
Broder Salsa
Betalende bruger
27. september 2021
En officiel portal - eksempelvis via Brøndby Indefra eller brondby.com - ville være langt lettere og mere brugervenligt. Så står Brøndby bare for distribution og man er fri for e-mail adresse til modtager, navn osv. Tænker at det kunne være en måde, hvorpå folk er mere villige til at dele sine pladser ud.
BIFKolding 27. september 2021
Jeg er bosiddende i Kolding, men købte to sæsonkort abonnementer i foråret, til mig og min ældste søn. Dette fordi jeg oplevede, at det var for svært at få samplacerede billetter til hjemmekampene. På kampdagen kunne man så se mange tomme pladser.
Når vi ikke kan komme på Brøndby stadion (med bopæl i Kolding bliver det ikke hver kamp…), så laver jeg opslag her på 3point på mine sæsonkort pladser. På den måde har mine pladser været benyttet til alle kampe i denne sæson!
Jeg synes klubben skulle lave et system, hvor ens sæsonkort plads kommer i frisalg tre dage før kampen, hvis man ikke aktivt har markeret i systemet, at man har tænkt sig at komme.
Det samme kunne man gøre med sponserbilletter: hvis de ikke er “indløst” senest tre dage før, så udbydes de i løs salg.
Kenneth
Betalende bruger
27. september 2021
https://twitter.com/JohanReiler/status/1442471249914048512?s=20
Semperfi
Betalende bruger
27. september 2021
4.500 sæsonkortholdere der ikke kommer til kampen. De bør følge klubbens anbefaling om at stille deres billet til rådighed for andre. De har alle fået en mail om at der manglede billetter.
---
Welkro 27. september 2021
Man burde gentænke det hele. Så man laver alt til billetabonnement, så du altid skal tilkendegive inden kampen om du kommer eller ej. Måske 48-72 timer før kampstart via en app. Ellers bliver din plads frigivet til frisalg. Jeg har flere gange droppet at komme til en kamp med min datter, da der ikke er flere ok pladser tilbage.