-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Brøndby skulle prøve at rejse sig efter 2 lidt sløje præstationer. Vi havde et nederlag at hævne og jeg skal da lige love for at vi kom flyvende ud til kampen. Der blev lagt et tungt pres på vejles forsvar. Især AC udfordrede i venstre side med flere gode aktioner, men den sidste præcision manglede og 4 gange blev indlæg fra AC parereret til et hjørne som der ikke kom noget ud af. Brøndby fik efter et fint pres og et par kontraer scoret ved jonas gretlund, meget fortjent da vejle havde nok at gøre med at forsvare sig.
Kunne brøndby fortsætte i 2 halvleg, ja er det korte svar. Vejle kom bedre med og havde optræk til at score. I den anden ende var brøndby tæt på. AC var flere gange tæt på med sin fart og snævre driblinger, og mens man stod og håbede på at dommeren fløjtede af sendte Mohammed AC afsted i dybden og AC kvitterede med et velplaceret og flot skud i den modsatte side. AC havde minutter inden signaleret krampe og udskiftning, men heldigvis blev han på banen. Der var rigtig mange gode præstationer på holdet, og holdet fightede r.... Ud af bukserne, super indsats af alle og en fuldt fortjent sejr. Glæden og vigtigheden blev understreget af jublen ved 2-0 scoringen.
Næste gang gælder det AaB hjemme på bane 2 lørdag kl 15.15, vi ses!!
Deltag i diskussionen
jeffchr 7. marts 2026
Studenterbrød 7. marts 2026
Sorteslyngel
Betalende bruger
7. marts 2026
TZAR
Betalende bruger
7. marts 2026
jeffchr 8. marts 2026
Min intention har nu heller aldrig været at være journalist, det kender jeg ikke spillerne eller det fodbold taktiske godt nok til. Der går sgu heller ikke noget af mig ved ikke at lave de her referater, jeg ved det er ufuldstændig og farvet af at min søn spiller på holdet. Det skal dog siges at AC endelig skilte sig ud i kampen, men kritikken er positivt modtaget, jeg ser om jeg kan lave et samarbejde med en af de andre og derudover er jeg sikker på at 3 point laver et meget bedre referat meget snart, det fortjener de andre drenge.
Jarjar@Binks 8. marts 2026
LJS
Betalende bruger
Top debattør
8. marts 2026
Så længe du selv er tilfreds, så er det vel det vigtigste ;-))
Tak for updaten.
Altid spændende at følge vores unge spillere.
---