-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Af en mellemsæson at være, er det jo meget godt at lægge ud med 3-0 og en førsteplads.
Af en håbløs højremidtstopper som klaiber at være, er det meget godt at lægge ud med at være blandt de bedste på banen.
Af en håbløs cheftræner at være, er det meget godt, at finde en spilkoncept som holder modstanderne fra chancer af betydning, samtidig med at modstanderne stresses til at begå fejl, således at holdet vinder komfortabelt.
Af et hold at være, som ikke kan score mål, er det meget godt at vinde første kamp 3-0.
Deltag i diskussionen
TibblingLove
Betalende bruger
20. juli 2025
Det tjener intet formål, og kun fair folk har været skeptiske, det har set shaky ud indtil i dag...
Lad os nu nyde den gode start, og se frem mod en forhåbentlig god sæson!!
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
For vendekåberne lader høre fra sig igen, når det på et tidspunkt ikke længere går 100 % vores vej.
niear960 21. juli 2025
Jeg er helt enig, der er holdninger og meninger som vinden blæser, godt skrevet
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Marc Johnson 20. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
For selvfølgelig er det en mellemsæson for Brøndby - det mener du jo fortsat.
TibblingLove
Betalende bruger
20. juli 2025
-håber sgu' ikke det er ham..
Marc Johnson 20. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
TibblingLove
Betalende bruger
20. juli 2025
Der kom intet konstruktivt fra ham, var tydeligvis en Fck troll..
Marc Johnson 20. juli 2025
Men på det tidspunkt har du vel skiftet holdning 3-4 gange? ‘’JS er en kongetræner’’. ‘’Godt JS blev fyret for Birk er bedre’’………..
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
De 2 citater kommer ikke fra mig.
Jeg har taget JS i forsvar i forhold til de mange angreb, der kom mod ham i 2023 og det meste af 2024. Men jeg må give GFH ret I, at JS var kørt fast til sidst, selvom jeg ikke har noget at bebrejde JS.
Dernæst undrer det mig, at du hurtigt og før første kamp dømmer mellemsæson til Brøndby, mens du nu skal bruge 8-10 kampe på eventuelt at skifte mening. Så er du sgu da en gnavpot.
Marc Johnson 21. juli 2025
Det undrer mig ikke, at vi er så uenige hvis du kan konkludere på sæsonen efter én kamp mens jeg skal bruge 8-10.
Men et hint: prøv at spørg Kasper Pedersbæk hvor mange kampe han skal bruge. Måske han også er en gnavpot så.
Det undrer mig i øvrigt ikke, at du igen igen misforstår hvad jeg skriver. Hvis din dansklærer læser med må vedkommende virkelig skamme sig.
Jeg kalder en mellem-sæson baseret på:
- de store udskiftninger vi kigger ind i. Jeg tror på at kontinuitet fordrer resultater. Når man så gør det omvendte (altså skifter stort ud), så kan man ikke forvente resultater.
- jeg er usikker på hvor mange penge GFH vil kaste i at genopbygge holdet. Altså hvor mange ‘’Tahirovic transfers’’ vi kigger ind i
- spillet på banen har ikke udviklet sig nævneværdigt under Birk. I går var dog et skridt i den rigtige retning - indrømmet. Jeg vil bare se mere før jeg tør konkludere noget
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Hvor mange kampe skulle du bruge på at dømme Brøndbys sæson til en mellemsæson: 0
Hvor mange kampe skal du bruge på at ændre mening: 10
Så er man jo en gnavpot.
niear960 21. juli 2025
Men han har helt ret
RommeTilPhiriOgSå 20. juli 2025
Det var en massiv præstation af holdet, nu skal det bare følges op.
Hold kæft hvor er man høj ovenpå den indsats!
Nu skal Tórshavn overtages!
Joblar 20. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
Vi er Brøndby!
Bortset fra det, ser spilkonceptet langtidsholdbart ud.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
21. juli 2025
KajGris 20. juli 2025
Det er ikke for godt det hele :-)
---
Marc Johnson 20. juli 2025
Mauer 20. juli 2025
TibblingLove
Betalende bruger
20. juli 2025
Mauer 20. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
TibblingLove
Betalende bruger
20. juli 2025
Synes helt ærligt du er meget pessimistisk, hvis ikke direkte useriøs!!
Mauer 20. juli 2025
Mauer 20. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
TibblingLove
Betalende bruger
20. juli 2025
Har du tænkt over det?
Mauer 20. juli 2025
Mauer 20. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
RommeTilPhiriOgSå 20. juli 2025
Pentz har jo nærmest ikke en redning gennem hele kampen, udover den de skyder lige på ham. Og der går 30 minutter førend vores modstander har et skud på mål.
Seriøst, hvad forventer du?
Det her var den absolut mest helstøbte indsats under Frederik Birk. Sejren var aldrig i fare, og vi var pågående, ivrige og ærgerige fra start til slut.
Glæd dig nu over sejren i stedet for at sige ''Silkeborg mødte ikke op''
Hvad får du ud af at være sådan en bitterfisse ovenpå dagens præstation?
Mauer 20. juli 2025
Og det er altså nemt at spille en modstander ud af brættet, når denne ikke dukker op. Vi kan jo bare kigge tilbage på kampene mod netop Silkeborg, hvor de kørte os ud på røv og albuer. Sådan er det bare nogle gange. Man skal virkelig have de blå/gule briller på, hvis man ikke mener at Silkeborg ikke var dukket op i dag.
Annullerede mål? De blev annulleret fordi de, i henhold til reglerne skulle annulleres. Bolden havnede jo netop kun i målet, fordi den pågældende spiller befandt sig i en (ulovlig) position.
Og nej, det var heller ikke den mest helstøbte kamp under Birk. Det var kampen i pokalen mod AGF. Det var den slags bold Birk ville spille og det kom han i mål med.
Bitterfisse. Tja ... hvis man vil være bedre til noget, må man fokusere på de ting man skal gøre bedre. De gode ting er ikke værd at fokusere på, da de, fungerer.
RommeTilPhiriOgSå 21. juli 2025
De blev annulleret ja, men vi kommer frem til åbne målchancer, offside eller ej. Noget vi ikke tillader Silkeborg at gøre i dag. Overhovedet.
Og du mener simpelthen at en 4-2 sejr, hvor vi er millimeter fra at tabe det hele på gulvet er mere helstøbt end en solid 3-0 sejr, hvor vi holder modstanderen komplet fra fadet og vi sagtens kunne have vundet større?
Javel ja.
Dine forventninger er virkelighedsfjerne. Og at du bruger mere tid på at tale præstationen ned fremfor at hylde holdet, det vidner godt nok om en stædighed, der sjældent at se.
Du virker som typen der håber at vi taber, bare så du kan få ret.
Fed fan alligevel.
Prøv at gense kampen igen, når du har sovet ovenpå det flotte resultat og præstation. Måske du vil se anderledes på det derefter, men tvivler med den konstante galde du lukker ud.
Op med humøret ven. Du skal nok få mulighed for at brokke dig senere på sæsonen.. Det er jeg sikker på.
Mauer 21. juli 2025
Lige netop de to åbne målchancer, kommer vi frem til, ved at være offside. Men lækkert at man altid lige kan bruge det i sin argumentering. Hvad er det næste? Når bolden skydes i mål, efter der er fløjtet?
Ja det mener jeg. Og det mener jeg fordi at det var, ifølge Birk selv, den måde man gerne ville spille på. Så simpelt er det. Du kan så have din holdning der er anderledes, det har jeg det fint med.
Er mine forventninger virkelighedsfjerne? Argh makker ... Mine forventninger lige på præcis samme niveau som Birk og ledelsens udtalelser. Ikke 1 cm højere eller 1 cm lavere.
Jeg er sådan set ret ligeglad med, hvilken type du tror jeg er.
RommeTilPhiriOgSå 21. juli 2025
Men jeg tror jeg har forstået din logik efterhånden. Alle sejre vi potentielt vil få, kommer ikke til at være fordi, at vi gjorde noget rigtigt. Det andet hold mødte bare ikke op. Og alle potentielle nederlag vi vil få vil være på baggrund af 3-5-2 og Birk der i følge dig ikke holder hvad han lover.
Har jeg forstået det korrekt?
Og ja, du har selvfølgelig også ret i, at de annullerede mål kun røg i mål, fordi spilleren stod i offside. I særdeleshed det annullerede mål i 2. halvleg - Den havde alle spillere nemt hamret i kassen 10/10 gange.
Og jo makker. Dine forventninger er virkelighedsfjerne til den helt store guldmedalje, hvis du stadig kan sidde og være sur som et rønnebær ovenpå den præstation i går.
Allerede i kamptråden sidder du og brokker dig over ting, som du vitterligt er den eneste der synes at kan se.. Det kan du jo ærlig talt tænke lidt over, hvorfor er tilfældet.
Men hey.. Måske du bare har den mest veludviklede fodbodbold-kyndighed i Brøndby's fansegment..
Træerne vokser bestemt ikke ind i himlen ovenpå en enkelt god præstation. Men at stå og tale det ned på den måde du gør - Så vil man bare brokke sig for brokkens skyld.
God mandag, det tænker jeg vi andre nok skal have :o)
Marc Johnson 21. juli 2025
Keep it up!!
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
niear960 21. juli 2025
Helt enig, vi gjorde Silkeborg til statister
niear960 21. juli 2025
Se dig omkring sådan spiller de store hold ude i Europa, det er bare sådan fodbold spilles i 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
LJS
Betalende bruger
20. juli 2025
Men en fremragende start og lad os håbe på, at det fortsætter.
Mauer 20. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
RommeTilPhiriOgSå 20. juli 2025
Det er simpelthen flovt at du ikke kan anerkende, at vi var medvirkende til, at Silkeborg ikke var gode.
Der skal selvfølgelig mere til end en enkelt god kamp, men anerkend nu forhelvede det her nye holds fantastiske indsats i stedet for at tale det ned. Vi har mistet 4 startere, inklusiv 50% af vores mål. Og alligevel skaber vi jo rigeligt til at vinde større end 3-0.
Rasmus Stephansen
Betalende bruger
Top debattør
Top gode
21. juli 2025
#1964 21. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
20. juli 2025
#1964 21. juli 2025
Marc Johnson 20. juli 2025
Vi var dygtige og Silkeborg var ringere end ventet.
Ekstra ting at være positiv over: Kent Nielsen udklasser ikke Birk. Snarere omvendt som der bliver redegjort for i den anden tråd. Det er sgu fedt og giver forhåbninger
---
Porstmand Per 20. juli 2025
Marc Johnson 21. juli 2025
KajGris 21. juli 2025
Jeg synes nu også at vi lagde godt fra land.
Mauer 21. juli 2025
OSLBIF
Betalende bruger
21. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Jensen
Betalende bruger
21. juli 2025
Nogle læser dit indlæg som negativt. Jeg læser det mere som positiv sarkasme.
Når det er sagt, så må jeg være ærlig og indrømme, at jeg også havde mine bekymringer inden kampen. Jeg var ikke så nervøs for mangel på mål. For selvom Kvistgaarden og Suzuki er væk, bliver de jo erstattet af andre. Vi spiller ikke pludselig med 9 spillere. Men jeg havde ikke turde håbe på en 3-måls-sejr.
Jeg har hele tiden troet på Birk, men jeg var lidt loren ved 3-back-kæden. Men det blev da gjort til skamme. Det var ikke all-out angrebsfodbold som AZ, det var i stedet veltilrettelagte aktioner, når modstanderen blev fanget på det forkerte ben.
Og i forhold til Klaiber, så har jeg ikke været nær så negativ som mange andre, om hans plads i forsvaret. Men det undrede mig, at Birk spillede 2 spillere ude af position, når man kunne have haft Vanlerberge i forsvaret og Klaiber som back. Men jeg må bare indrømme, at Klaiber gjorde sig fortjent til pladsen og Divko lavede meget få fejl på HB.
Så hvis det vi så i går er starten på Birk-bold, så vil jeg i hvert fald gerne have mere af dét.
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Jensen
Betalende bruger
21. juli 2025
På den måde kan vi indstille os lidt efter modstanderen, uden at skulle ændre vores 'egen' spillestil.
Jeg hader rendyrket pragmatisme og mener egentlig ikke, at vi som Brøndby, skal indstille os på andre. De bør indstille sig på os.
Men man er også en tåbe, hvis man går ud i regnvejr og forventer ikke at blive våd, fordi man tror at vejret indstiller sig efter den vigtige person der nu kommer ud i det.
Så vi skal stille os i den udgave af os selv, der nemmest slår vores modstander. Og det virker nu til, at Birk har flere kort på hånden, end hans forgængere havde.
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
niear960 21. juli 2025
Det viser vel bare at Birk er lidt klogere og ved mere om fodbold og det taktiske spil end vi gør herinde
---
Bibedibob 21. juli 2025
Dejlig sejr, dejlig kamp, positiviteten er en my større nu. Men det var den også efter vi vandt i pokalen mod AGF.
Hellere starte godt, end dårligt!
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Tegningen til gårsdagens kamp så vi allerede i træningskampene i Østrig.
Alligevel vælger en gruppe medfans at tilsvine Birk, Klaiber og holdet i det hele taget helt frem til kampstart igår.
Der skal rigtig mange sejre til, før at den tabermentalitet er banket ned under gulvbrædderne.
Så Birk - klø bare på!!
Forza Brøndby!!!
Bibedibob 23. juli 2025
Det kan blive for sortseer-agtigt, det kan jeg også, men der skal også være plads til at kritisere og være i tvivl. Det kan man godt, og stadig bakke op om klubben.
Så vi dropper hypoteserne, og så håber vi på aldrig at behøve at finde ud af, hvad du gør, hvis vi taber en kamp ;-)
Brøndby85
Betalende bruger
23. juli 2025
God dag og god kamp.
Mauer 21. juli 2025
Men at du ikke kan forstå folks kritiske røster, efter sidste sæson og præstationerne i træningskampene, hvor analyserne bl.a. her på 3.point viser bekymring, det fortæller mig at du ikke magter eller gider at sætte dig ind i modpartens syn på sagen. Du vil bare pege fingre uden det store formål. Det kommer der sjældent noget godt ud af.
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Problemet er en gruppe kronisk negative fans, som er så traumatiserede efter Brøndbys nedtur 2006-2013, og over at det endnu ikke er lykkedes at komme tilbage til niveauet før da, at de benytter enhver modgang til at svine træner og spillere, hvor en mere nuanceret kritik istedet havde været på sin plads.
LJS
Betalende bruger
21. juli 2025
Du fyrer lidt op under kedlerne her :-))
Lidt kritik betyder jo ikke at man overordentligt set er negativ.
Men respekt for din ukuelige optimisme.
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Det er ikke selve kritikken, som jeg angriber, men kun den unuancerede del af den.
Mauer 21. juli 2025
Altså, hvis man ikke har lov til at være skeptisk/kritisk efter de sidste 20 års forfærdelige ledelse, så ved jeg ikke hvornår man har.
Men jeg er med på at man ikke skal være efter spillerne. Det er muligt at de ikke er gode nok, men de har fået tilbudt en chance og tog den. Som man bør gøre. At være skeptisk og kritisk omkring ledelse og træner giver mere mening.
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Uenigheden opstår, når det skal vurderes, om en kritik er unuanceret eller ej.
Marc Johnson 21. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Marc Johnson 21. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Mauer 24. juli 2025
Chris1988 24. juli 2025
Mauer 24. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2025
Er vi nu på vej ind i en mellemsæson?
Er Brøndby færdig i Europa?
Skal vi grave os ned eller piske os selv på ryggen?
Eller skal vi rejse os som fugl Phønix i returen?
Spørgsmålene er mange, især når man ikke tror nok på sit hold.
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2025
Hvis du er en rigtig mand, må du kunne give et klart svar.
Mauer 24. juli 2025
Det bør ikke være nødvendigt at skulle rejse sig, efter en tur på Færøerne. 1-1 er ganske enkelt bare elendigt og det er ikke en undskyldning for det.
Pisk kan nok ikke klare det, du efterspørger.
Du har ret. Spørgsmålene er mange, men de skal ikke stilles til dem der er kritiske. De skal stilles til klubben.
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2025
Du har vist ikke set Django Unchanged.
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
24. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
25. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
25. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
25. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
25. juli 2025
Over and out...
Barefodbold 21. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
21. juli 2025
Ocellaris 25. juli 2025
Brøndby85
Betalende bruger
25. juli 2025
Ocellaris 25. juli 2025
Fatter jeg heller ikke. Men er selv en taber. Derfor kunne man godt ønske andet af ens hold
Brøndby85
Betalende bruger
25. juli 2025
Ocellaris 7. august 2025
En stor samling tabere. Er du overbevist? Eller?
Brøndby85
Betalende bruger
7. august 2025
Vi kan ikke sætte afleveringer sammen på den sidste tredjedel, og så er vi igen sårbare på dødbolde.
Mauer 7. august 2025
Solz 7. august 2025
Brøndby85
Betalende bruger
13. august 2025
---
Marc Johnson 7. august 2025
Studenterbrød 7. august 2025
Måske alle omkring klubben bare skal erkende at dette er niveauet, og så arbejde ud fra det.
Alt andet er et fatamorgana.
Marc Johnson 8. august 2025
Det er en mellemsæson
Studenterbrød 8. august 2025
Jeg tror lige så godt vi kan vende os til, at der ikke bliver gruppespil, og vi skal være tilfredse med en tredieplads.
Jeg ser ikke tegn på andet desværre.
Jensen
Betalende bruger
8. august 2025
Men jeg er alvorligt bange for, at klubben aldrig melder noget ud eller tør ændre på den udstykkede kurs.
Så man fortsætter med at spille på alle 3 heste og ender med at tabe stort på dem alle.
Så laver man en double-Down og sælger også næste sæson, så den heller ikke bliver bedre, i håb om, i det mindste at vinde medaljer.
Lyder det bekendt? Der minder i hvert fald om de sidste 8 år, fra min stol.
Studenterbrød 8. august 2025
Jensen
Betalende bruger
8. august 2025
Men der er er stor forskel på at:
1) Budgettere med Europæisk deltagelse og melde ud at man forventer at gå næsten hele vejen i pokalen og sigte efter guldet i ligaen.
Fremfor:
2) Melde ud at man har en ny, ung trup, som man ser stort potentiale i og derfor ved, at den Europæsike kampagne bliver svær. At klubben melder ud, at man er ved at bygge en ny struktur op, så begyndelsen af superligasæsonen kan blive bumpet og det kan se vakkelvornt ud, men at det alt sammen er efter en større plan.
FCK og FCM har måske aldrig meld mellemsæson direkte ud. Men der er sæson er, hvor deres målsætning ikke har være så bombastiske og der er blevet snakket mindre om forventninger og mere om håb.
Nogle gange kan du sige lige så meget, ved ikke at sige noget.
Marc Johnson 8. august 2025
Jensen
Betalende bruger
8. august 2025
Studenterbrød 9. august 2025
Vi kommer stadig ikke i top 2, og der bliver ikke noget gruppespil.
Jeg lyder nok meget negativ, men de seneste mange år har bare vist, at vi konstant underpræsterer ift forventninger.
Jensen
Betalende bruger
9. august 2025
Mit gæt er, at det skyldes, at vi altid kun kigger med næste milestone. Lige nu er det Europa. Så er det top 6. Så er det pokalen og så er det ligaen.
Aldrig træder man lidt på bremsen, for at kunne accelerere når man kommer ud på den anden side.
Marc Johnson 9. august 2025
Studenterbrød 9. august 2025
Ved langsigtet tænkning er tingene mere stabile, og ingen tænker på mellemsæsoner.
Der er jo udskiftninger i truppen på samtlige hold, nogle har bare råd til at købe dyrere/bedre spillere, men det ændrer ikke på forventningerne til holdet.
Jensen
Betalende bruger
9. august 2025
Det virker lidt som om man er ved at bygge en racerbil, imens man kører racer og har en målsætning om at vinde.
Det er for mig urealistisk.
Ja, alle hold skifter ud.
Men for mange andre hold, accepterer man også en vis tilbagegang, efter større udskiftninger.
I Brøndby har han øget forventningerne.
Studenterbrød 10. august 2025
Der er solgt profiler, men der er også hentet navne ind som Köhlert og Villadsen som folk herinde roste i store vendinger.
Europæisk gruppespil er et fatamorgana, men truppen er den trediedyreste i SL, så vi burde kunne forvente en tredieplads.
Med den dyre trup, ville det være uacceptabelt hvis ledelsen sagde, at de var tilfreds med en sjetteplads.
Chris1988 12. august 2025
FremadVestegnen 12. august 2025
Det må være trist altid at være så negativ
FremadVestegnen 12. august 2025
Der går mange år før vi får indhentet dem permanent, hvis vi overhovedet gør det.
Du må have det lange lys på og håbe vi kontinuerligt over flere sæsoner får taget de rigtige beslutninger, helt fra bestyrelse til banen.
Men det vil tage tid.
Mauer 12. august 2025
FremadVestegnen 12. august 2025
Det var mere for at give noget perspektiv til den negative kommentar.
Jeg har meget lille tro på at vi når deres niveau indenfor de næste 10 år.
Kan vi blive mestre? Helt sikkert.
Men økonomisk lighed mellem os og dem, ser vi ikke!
Ikke medmindre vi har 2-3 gode sæsoner i træk med kontinuerligt ligaspil + et mesterskab eller to
Jensen
Betalende bruger
13. august 2025
Vi starter væsentligt længere frem end Ikast-Brande, så vi behøver ikke 20 år.
Men det kræver en konstant, ensrettet og målrettet indsats. Det kræver, at vi bliver enige om én retning og går benhårdt efter den.
AGF ligger i samme position som os, men er et endnu større skræk eksempel på, hvad manglende kontinuitet kan gøre ved en klub.
Så hvis vi kan få styr på ledelsen, styr på en strategi og holde fast i dén strategi, skal vi nok kunne komme til tops igen.
Men så længe vi fortsætter vores slingrekurs, vil vi fortsætte med at være en midterklub.
Dét har jeg affundet mig med. Så jeg bliver altid glad, når vi ender over midten. :)
Drømmer jeg om mere? Ja. Men så længe ledelsen ikke viser at de reelt vil mere end midten, forventer jeg ikke mere end top 6.
Chris1988 13. august 2025
Jensen
Betalende bruger
14. august 2025
Man budgetterer med gruppespil, men sælger de bedste spillere.
Man vil spille aggressivt, hurtigt fodbold, men har ikke spillerne til det.
Så så længe klubben ikke siger et, men gør noget andet, er mine forventninger ikke til mere end middel leverpostej. Desværre.
Jeg drømmer mig tilbage til fordums tid, hvor man have én fast plan, der blev fulgt og gav os succes.
mimor1 14. august 2025
Vi har jo ikke kun defensive spillere og der er købt ind til en boldbesiddende spillestil og det ved vi alle, er langsomt at se på.
Men er sikker på hvis indstillingen og tankegangen er til offensiv fodbold, så kan vores spillere nemt det.
Men hvis indstillingen ikke er der fra trænerteamet, så er det svært.
Kan jo næsten brække mig over, at vi til kampen i aften siger vi skal angribe.
Det SKAL vi i alle kampe.
LJS
Betalende bruger
14. august 2025
Har du aldrig overvejet at gå trænervejden :-))
Nu er der jo nuancer og man kan jo ikke bare stille op i en 0-0-10 formation.
Jensen
Betalende bruger
14. august 2025
Vi har nemlig dygtige boldspillere.
Men der har også været snak om aggressiv og hurtigt fodbold. Og DET har vi IKKE spillerne til. Vi mangler fart...!
Men offensiv foldbold synes jeg vi har set i denne sæson. Både mod Silkeborg og Vejle. Så det skal der bare bygges på med.
Men det tager tid. Specielt, hvis der ikke bliver købt hurtige spillere.
Marc Johnson 1 måned(er) siden
RommeTilPhiriOgSå 1 måned(er) siden
DEN SKA' STÅ HVOR DEN PLEJER OG MED BRØNDBY SOM EJER!