-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Anis Slimane burde have været matchvinder mod FCK, da han scorede i overtiden. Linjedommeren vinkede dog fejlagtigt for offside, og Brøndby måtte nøjes med et point.
I kampen fik Slimane også vist prøver på sin fine teknik, hvilket du kan se herunder:
Deltag i diskussionen
Tanken 14. juli 2020
Frederik_VSTGN 14. juli 2020
Skævben 15. juli 2020