-
Søg
-
Log ind
-
Opret bruger
Havde lavet en længere gennemgang med alle mål fra top 6 holdene og BIFs fra dem der er anført som angribere. Fik desværre slettet det, men FCK og Silkeborg med næsten samme målscore som os lå med 18/19 mål ud af samme antal mål næsten. De andre top 6 hold og særligt FCM lå også alle langt højere-
Vi lå som det eneste hold under 50 % mål som kommer fra voes opførte angribere, og det er endda med 2 af Divkovics mål talt med.
Da han står anført i Flashscore som angriber- uden hans mål så lå vi helt nede på 9 mål ud af 23 hvilket er 39 % og slet ikke godt nok.
Vores modstandere fra top 6 ligger alle over 65 % mål som kommer fra deres angribere, alligevel vælger Jesper ikke at udskifte Ohi
Som altid får mange minutter, men lader en mand som Kvistgaarden udskifte før, der ikke bare laver mere. Men i den kamp får 1 mål annuleret og har scoret i de andre 2 foregående kampe. Det giver ingen mening, jeg savner en træner med lidt mod, og man handler ikke når man har spillet over 60 minutter hver gang. Man kunne tydeligt se at det ikke fuingere igår. Jeg vil ikke helst rose FCK. Men deres træner er meget handlekraftig og jeg mener Jesper skal oppe sig der.
Vi får ikke nok måll fra vores angribere, hvorfor ikke give dem fra bænken lidt flere minutter, så kunne det være de vil blomstre, for Ohi levere alt for lidt pt.
Nogen herinde forsvarer der ikke er andre alternativer, men når vi kun score 9 mål fra vores angribere. Biurde man så ikke give dem fra bænken lidt længere snor.
I top 6 ligger ALLE superliga hold med 65-86 % mål som er i flashscore anført som angribere, vi har 47 % mål og det er med 2 mål inkl. fra Divkovic.
Det er et sted vi skal i vinduet kigge på, og evt give bænken mere spilletid, det er Jespers opgave.
Deltag i diskussionen
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Synes man bør kigge på om 39 % mål fra angribere er godt nok og 47 % med Divkovics talt med. Når samtlige andre 5 top 6 klubber ligger med over 65 % som det mindste. Nogen er over 80 %
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
23. october 2023
Hvorfor ikke bare lave en anti-Ohi tråd?
Og hvilke angribere på bænken mener du, som vil blomstre i deres fravær? Suzuki og Schwartau, som begge har scoret et mål hver og som var FULDSTÆNDIG usynlige i går, da de kom ind? Kom nu lidt. Jeg er røv ligeglad med, hvem der scorer, så længe vi scorer. I går scorede vi to, det burde have været nok til 3 point, men var det desværre ikke.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Det er usandt det du skriver, jeg fralægger ikke Kvisthaarden noget ansvar. Men jeg skriver modsat Ohi så arbejder han langt mere i kampene.
Jeg kritisere ikke kun Ohi, men ALLE vores angribere læs det engang til og jeg skriver hele angrebet. Så havde jeg nok kommet med stats på kun Ohi. Det r jo ikke tilfældet her.
Min kritik går til vores angribere får scoret alt for lidt, om der ikke laves nok chancer, eller de ikke er gode nok. Det må folk selv bedømme, men FAKTA er vores angribere (ALLE) har scoret 9 mål + 2 fra Divkovic som står som angriber.
Mens samtlige af de andre 5 hold har en % på 65-86 % det er helt andre tal end vores for ALLE angriberne på 39 % ( med divco 2 mål er det 47 %)
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
23. october 2023
Det er fint med din statestik. Omvendt kan du sikkert finde en statestik angående, at vores midtbane scorer flere end vores konkurrenter.
Jeg gentager mig selv. Hvem der scorer er komplet ligegyldigt. Det ville være et problem, hvis vi ikke kunne score. Det kan vi sagtens, så stop med at opfinde problemer, som ikke eksistere.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Det er ikke ligegyldigt, for artiklen handler om et angreb der levere for lidt mål. Så nej det er ikke lige meget, hvem siger ikke med mere skaroe angribere foran mål eller nogen der skaber mere, at vores målscore ville være endnu bedre. Det handler vel om at styrke de steder vi står dårlige end vores konkurrenter og her er angrebet et af dem..
Jeg mener vores angribere mangler det sidste til vi skal vinde titler. Det med at være glad for at være på 3 plads, er for mig ikke en vinder tankegang, man skal hele tiden lægge på. Angrebet er et af de steder der skal forbedres, om vores angribere skal have mere at arbejde med, eller de ikke er gode nok. Må være op til folk selv at vurdere, men ting er sikkert 9 mål fra dine angribere er ikke godt nok 11 med Divkovic. Sammenligner vi det med de andre top 6 hold, er det et sted vi er langt bagefter dem alle.
Derfor skal vores angribere også mere i gang, og Ohi du til enhver pris herinde forsvare, score for lidt, er en boks spiller og første valget i angrebet, hans fornemmeste opgave er at levere mål, det gør han ikke nok.
Derfor er det et sted CV skal kigge i kommende vindue, samt kunne Jesper give vores bænk mere spilletid, da der kan være et par stykker der med lidt tillid, godt kunne få hul på målene, da man ved selvtillid for angribere er alfa omega. Årsagen til vores midtbane score meget, er der er en spiller med høj kvalitet den højeste i vores trup, som hedder Vallys, som har scoret 6 mål og er vores topscorer.
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
23. october 2023
fck har scoret 1 mål mere end både os og fcn.
Og bare lige fyi: Det her er IKKE en artikel, det er DIT subjektive debatoplæg om et problem, som ikke eksisterer.
Jeg gentager mig selv for tredje gang: Hvem der scorer er ligegyldigt, så længe der scores. Havde vi et problem med at score mål, var din klage valid. Det har vi ikke, så unødvendigt at opfinde problemer, som ikke eksisterer.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Hold nu op med dit forklar mig r.. :)))
Det jeg skriver, handler om vores angribere score alt for lidt, ikke os som hold. Fordi at vi har scoret 1 mål mindre end FCK, og det samme som Silkeborg, undskylder det da ikke, at man har to angribere som score for lidt.
Særligt Ohi, for manden er vores boks angriber, og hans opgave er at score mål
Du kan forklare og forklare, det handler ikke om at vi score for lidt, står der heller ikke i overskriften vel?
Den handler om vores angribere, som har scoret KUN 39% af vores mål og det er alt for lidt ud af alle top 6 hold er vores angribere de eneste som har så lav en %. De andre ligger mellem 65-83 % fra deres angribere.
Kramer
Betalende bruger
23. october 2023
Men det går naturligvis lidt under radaren, når vores folk i boksen ikke banker dem ind. Om Jesper skal handle tideligere er jeg usikker på. I de flest kampe skifter vi første gang i 60-65 min. hvor vi i de fleste kampe har været foran på daværende tidspunkt. Er vi sikker på det ville have ændret noget til det bedre, hvis vi skiftede tideligere, og eftersom vi for nuværende ikke har nogle rigtige boksspillere på bænken? Vi har vundet det fleste af vores kampe på trods.
Her ligger naturligvis noget og venter på transferniveauet. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Suzuki bliver skiftet ind i en stærkere opstilling, fremfor sammen med Oscar S. hver gang. Det kunne både være i stedet for Ohi eller Kvistgården, så han kommer til at spille på siden af en stærkere angriber, og mens A-holdet stadig har mere luft.
Til gengæld er jo lidt frustreret over Schwartau. Fra efterårets kampe, husker jeg næsten en fin detalje eller to fra Suzuki i hver kamp, når han er blevet skiftet ind, men jeg kan ikke huske en eneste fra vores unge ven. Men ja, han er ung og det skal nok komme. Men det var mere for at fremhæve at Suzuki også skal prøves af med en anden makker på siden af ham.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Enig med en del af det du skriver, måske er det de får at arbejde med ikke godt nok. Er det så vores træning, sammensætning, eller laver vores kanter, midtbane for lidt. I forhold til analyser der har lavet, virker det ikke som det er det der er problemet.
Jeg mener som angriber bør du også kunne noget på egen hånd, at vores 2 første startere samlet har scoret 8 mål ud af 23 mål er bare ikke godt nok. De får begge meget spilletid
19Magic64
Betalende bruger
23. october 2023
Den giver et ret godt billede af, hvorfor Ohi ikke scorer helt så hyppigt som i starten..
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Så uanset gode analyser og folks meninger, så er fakta at vi ligger under 50 % modsat samtlige at de andre top 6 hold. Der min ligger på 65 % mål som kommer fra deres angribere, det er tørre tal, som man bør kigge på, da det er for lidt vores angribere kommer med af mål og gælder alle angribere.
Faste startere i Kvistgaarden og Ohi samt 1 mål fra bænken uden Divkovics 2 mål er vi på 39 % mod det næst dårligste af top 6 som er på 65 % synes det siger en del.
Om vi skaber for lidt, ellers vores angribere er for ineffektive, må folk selv bedømme, men sandheden er, det er ikke godt nok.
DoctorEnigma 27. october 2023
Jeg ser ikke noget problem i at vores mål er spredt ud over mange spillere, da vi trods alt er et af de mest scorende hold.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Kvistgaarden er noget andet og helt enig han levere også pres spil, men han har udover scoret 4 mål også lavet 4 asssist i denne sæson og kommer med helt andet arbejde som du korrekt skriver.
Ohis tal som folk kæmper for på trods af en analyse Kasper P har lavet, stadigvæk utrolig dårlige om man vil det eller ej. En boksspiller som Ohi 100 % er skal være i boksen, og det er hans styrke, han skal lave mål
---
19Magic64
Betalende bruger
23. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Han arbejder også meget, samt laver en del assist, synes han i denne sæson er klart bedre. Men han skal stadigvæk blive bedre, og er ikke en topangriber endnu. Han er dog mit førstevalg, og stopper han med at smide sig for meget, så vil jeg virkelig elske at se ham spille. Den del kan jeg virkelig ikke lide ved hans spil, og det klæder ikke ham eller fodbold generelt.
MetroTilStadion
Betalende bruger
23. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Ohi er boks angriber og man kan forvente mere end 4 mål af 23 scoret.
De tal og antal minutter han spillet siger en del af hele top 6 er vores angribere inkl bænk langt bagefter på mål af angribere.
Det er på trods af vi har scoret næstflest mål sammen med Silkeborg. FCK med 1 mål mere.
MetroTilStadion
Betalende bruger
23. october 2023
100% enig. Vi har i kvistgaarden en super angriber, som er helt vild i sit pres spil, han er over det hele, og må være et helvede for modstanderne, så skal Ohi ikke også ud på kanterne, vi mangler en inde i feltet som har afslutningsevner som den unævnlige, for vi er jo begyndt og skabe MANGE flere chancer/situationer end før, og især på indlæg til hovedet har vi fået mange dygtige oplæggere, nu mangler vi bare en angriber som er derinde, og “nemt” burde kunne score 20+ på en sæson.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
24. october 2023
Måske er der andre som ser det samme som dig og mig.
Der kommet for lidt fra ham, hans bundniveau er for lavt.
Kan godt se ham har kvalitet, men er alt for svingende og levere for lidt i kampene.
Faktisk synes jeg det gik tilbage, da han blev anfører sjovt nok. Måske er hans fokus flyttet en ting er sikkert der kommer for lidt mål fra hans kant
ClausM 23. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
23. october 2023
Sagde den ene BIF fan til den anden :)))
Så du læser at metro skriver om en kamp eller generelt de kampe Ohi har spillet i
Så du mener ikke Ohi får nok i alle kampe han spiller i, at han ikke fodres nok?
DoctorEnigma 27. october 2023
Hvad syntes du om Kvistgaardens indsats, han har også kun scoret 4 mål?
En sidste pointe, i min optik er det helt håbløst at tro vi har råd (og er attraktive) for en angriber med scoringsgennemsnit på over 0,5.
Sunderland
Top debattør
25. october 2023
(Spilleminutter og mål I Superligaen)
Suzuki: 90 min, 1 mål.
Kvistgaarden: 875 min, 4 mål
Ohi: 878 min, 4 mål
Yeboah: 0 min, 0 mål
Schwartau: 98 min, 0 mål.
Vel Kun Suzuki der kan være sit snit bekendt.......
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Enig og han ligger i øvrigt nummer 2 i top 10 over mest effektive angribere i hele superligaen, ingen andre af vores angribere ligger i top 10. Man skal have med at han kun har spillet 90 minutter, så måske en tynd vurdering, silkeborgs angriber er klart nummer 1, men din mand er godt med, som nummer 2 over mest effektive angribere i superligaen. Han er også langt bedre til at skabe egne chancer som angriber end de andre to og er en kvalitet han har. Ohi er en 100% boks spiller og er den der skal lave de fleste kasser på en sæson. Som en boks spiller skal
Sunderland
Top debattør
27. october 2023
Sunderland
Top debattør
27. october 2023
Ohi: 2863 min, 17 mål.
Kvistgaarden: 3176 min, 16 mål.
Schwartau: 780 min, 4 mål.
Suzuki: 90 min, 1 mål Mål: pr. Spilleminutter: Suzuki: 90 minutter. Ohi: 168 minutter. Schwartau: 195 Minutter Kvistgaarden: 198,5 minutter. Fakta: Antal kampe før en given spiller scorer: Suzuki: 1 kamp Ohi: 1 kamp og 78 min. Schwartau: 2 kampe og 15 min. Kvistgaarden: 2 kampe og 18,5 min. Suzuki er på et begrænset grundlag blot 90 minutter. Men: Ohi er vores farligste angriber og til manges overraskelse: Schwartau er mere målfarlig en Kvistgaarden. Fakta.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Vi er helt enige med Ohi men som du læser herinde så dummeste tråd og meget andet.
Modsat dem der skriver kan jeg faktisk komme med fakta for Ohi i denne sæson ikke levere nok
Folk henviser til Kasper s analyse men giver jo heller ikke rette billede af en boks angriber for ja måske andre opgaver men skal som du korrekt siger skal han være i boksen ikke ude
Og dertil skyder han for lidt på mål og Kaspers analyse var start Oktober
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Din mand er faktisk farligste angriber målt i minutter og det jeg skriver om herinde er udelukkende om denne sæson
Ohi levere 1 mål pr 239 minut det er alt for lidt mens din mand leveret 1 mål på 90 minutter måske billig baggrund med så kort tid
Men Ohi burde komme en tur på bænken og man må kigge på formen fof ved du vil have Kvistgaarden på bænken.
Men Kvistgaarden har modsat Ohi ikke kun scoret samme mål også lavet 4 asssist samt arbejder han langt mere end Ohi.
Mener Kvistgaarden leveret meget mere i år end ohi har
Men din mand du altid glad for Suzuki burde få langt mere spilletid samme med den unge Clement B
Sunderland
Top debattør
27. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
1. Vi er enige om han i andre sæsoner i BIF og andre steder var langt bedre afslutter end Kvistgaarden. Min kritik går ikke på hans kvaliteter som spiller, det går 100 % hvad han levere i denne sæson på trods af Kaspers analyse om han falder mere ned i feltet.
2. Kvistgaarden har i denne sæson spillet 933 minutter og lavet 4 mål og 4 assist
3. Ohi har i denne sæson spillet 956 minutter og lavet 4 mål og 1 assist
= pr minut spillet levere Kvistgaarden bedre på mål og assist, tager vi så oveni hans genpres og arbejdsraseri med er han klart bedre end Ohi i denne sæson.
Vurdere vi over gennemsnit over flere sæsoner men er jo ikke det jeg snakker om, fordi Blas var super god i en sæson men spillede ringe i næste gør det ikke han skal starte inde. Man skal starte med dem der levere bedst for holdet, og pt er Ohi ikke god nok til at få så mange minutter fra andre som han gør i kampene
Fox1964 25. october 2023
Her et tankeeksperiment: Hvis vi havde scoret 100 mål på nuværende tidspunkt og angriberne ikke havde scoret et eneste, ville alle så være tilfredse? Jeg tror det.
Måske spiller vi bare anderledes og angriberne har andre opgaver end deres pendanter på de andre hold.
Jeg synes desværre at der bliver søgt efter hår i suppen.
God aften og op med humøret!
19Magic64
Betalende bruger
25. october 2023
Ohi's funktion er mere end bare, at være ham der prikker den ind.
Derfor vi ofte ser ham ude på kanterne.
Vil da hellere ha' et hold hvor der også kommer mål fra wing backs og midtbanen, som der gør hos Brøndby, end et hold der er meget afhængig af angribermål!
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Synes det siger alt :))
Ohi er boksangriber og yder slet ikke det Kvistgaarden gør med Kvists genpres og assist de har scoret 4 kasser hver og det er lidt
En angribers vigtigste opgave er at score mål om vi scoret ok er ikke et argument for alt er godt.
For vi kunne måske have scoret mere og mener du Ohi som er en 100% boks angriber er altid på kanten
Så skal du jo rette din kritik mod Jesper Sørensen for ikke at bruge Ohi korrekt, men det gør du heller ikke.
19Magic64
Betalende bruger
26. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Kvistgaarden har scoret 4 mål + 1 mål sidst der blev annulleret så ikke om den var god nok. Lavet 4 assist.
Kvistgaarden er modsat Ohi ikke helt på toppen og boksspiller, det er Ohi som spillertype.
Ohi er mere i boksen, og Kvistgaarden laver langt mere genpres og arbejder langt mere i kampene.
Sidste sæson var Ohis scoringsnit på over 50 % af kampene i denne sæson kun 33 %. I kampene arbejder og genpresser Kvistgaarden meget mere end Ohi gør og skaber mere plads for de andre end Ohi gør.
Jeg synes ikke Kvistgaarden score så meget, men taget hans andre ting med, synes jeg han er klart godkendt. Dog med nogen muligheder for at forbedre sit spil.
Ohi levere ikke det han kan og burde kunne som boksspiller.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Kvistgaarden yder masser genpres og asssist så hans er godkendt men en boks spiller som ikke yder det Kvistgaarden gør, som fx Ohi er ikke godt nok
---
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Er det som nu vores midtbane mand med 2 kasser mere end nummer 2 på 4 mål nej det var angribere som:
Ebbe sand
Pukki
Uhre
Kamil
Turbo Bent
Jeg kan blive ved og ved alle dem der var topscorer på Bif hold har været front angribere og det er et sted der leveres for lidt mål fra
Om det er for lidt chancer vi som hold levere eller de ikke er gode nok særligt Ohi som er den der bør score mest er op til folk
Men se hvem der igennem tiden har scoret flest mål altid vores front angriber
Fox1964 26. october 2023
Jeg kender godt vores topscoreres fine historik og det er nogle gode navne du nævner der.
Et spørgsmål til dig: Hvis vi nu vinder mesterskabet, scorer 120 mål i sæsonen og slutter af med 7-0 mod FCK, uden at vores angribere har scoret et eneste mål på vejen. Vil du så stadig brokke dig over deres præstationer?
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
De der hypotetiske spørgsmål er jo tossede, for du kommer med noget der ingen realisme er.
Reaslistisk er det at man har brug for ens boks spiller også levere mål, det har det jo vist sig igennem tiden med de mål der er scoret. De personer jeg remser op er jo bare en lille del.
Ja gu ville jeg da brokke mig hvis du har angribere der ikke levere det de er sat til at score mål. Ohi er den der først og fremmest skal levere, Kvistgaarden også, men han arbejder og laver enormt pres spil.
Uhre var jo heller ikke en der var i boksen, det samme med Pukki de scorede alligevel mål på samlebånd så køber ikke den undskyldning.
lad mig vende den om, synes du vi som hold har spillet som et mesterskabshold, er det angrebet eller forsvaret der holder os inde i kampen? på trods af vi score mange mål, men af dem har Vallys stået for over 1/4
Fox1964 26. october 2023
I rest my case....
God kamp på søndag
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Biffe 26. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Kvistgaarden styrke er hans arbejdsraseri og genpres, og skal helst score mere, men i denne sæson godkendt med 4 mål og 4 assist, når man tænker på hvor meget han levere i genpres. Så mener ikke der er kritik udover hans film, samt måske være lidt bedre til at score, så kan han forbedre det. Så bliver han en topangriber.
En angriber skal også kunne noget på egen hånd og score mål på chancer der ikke er der.
Tag spillere som Kamil W, Pukki, Uhre, Turbo Bent, Duncan, Peter Møller, Ebbe Sand, Graulund, Torben Frank, Ruben Bagger, Bomber Bo så nok nogen glemt, men de kunne tit også selv lave mål på halve chancer, eller skabe noget selv. Mener min kritik af Ohi er fair, synes hans afslutningsevner ikke er dårlige og har kvalitet. Men der kommer fra lidt fra ham, den kritik står jeg ved. Kvistgaarden ligner en der er på vej og ingen kritik der endnu....Men der skal generelt komme mere oppe foran.
19Magic64
Betalende bruger
26. october 2023
Ohi har omvendt bedre scoringssnit end Uhre, Turbo, Frank, Bagger, Pukki ja selv bedre end Ebbe Sand!
Den polske løsarbejder kommenterer jeg ikke på!
Ohi har på nuværende 17 mål på 34 kampe, det vil sige mål i hver anden kamp!
Din hetz af Ohi er bygget uden hold i virkeligheden..
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Jeg gider ikke falde ned på dit niveau, for at score billige point herinde, hos fans som hader ham. Med DIN tilsvining af vores tidligere topscore og en der var mere end sin løn værd. Tilgivelse skal der altid være plads til.
Jeg har i mit personlige svar til dig SKREVET og oplyst dig at Ohi havde en fin sidste sæson med over 50 %, så bruger du det herinde med et skriv til en anden bruger. jeg kommentere kun denne sæson og når du så flot er i gang med stats. Så har du vel taget antal minutter med og det med at Pukki, Uhre og flere andre startede skidt men voksede og voksede med målene. Ohi har gjort det modsatte, jeg sviner ikke manden til som du gør ved Kamil W, for at score billige point. Men jeg giver dig FAKTA og 4 mål i 12 kampe ikke godt nok.
Lad være med at snakke om tilsvining af spillere, som jeg aldrig har gjort kun kritiseret med der kommer for lidt mål fra ham i denne sæson og det er jo FAKTA. Dig der sviner gamle BIF spillere til, og endda en spiller som korrekt svigtede os, men før det var et kæmpe aktiv og leveret altid varen. Det kommer jeg aldrig til, var gal men efter så mange år og tænker hvad han gav os i mange sæsoner, og selvom mod min måde at man er på, så ved jeg manden ville sikre sin familie deres økonomiske fremtid, på hans sidste kontrakt. Så er han i min verden tilgivet og vi burde være videre. Jeg mener fortsat det er forkert det han gjorde. Men ikke han længere fortjener øgenavne, men også en respekt for den tid i BIF, ikke tiden efter. Du sidder kun at score billige point hos medfans herinde, ved at skrive sådan om ham. Det plan gider jeg ikke bevæge mig ned på, det er for nemt.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Det er for langt ude skrive jeg sviner en spiller til, netop rost Ohi med flot sidste sæson til DIG. Skriver netop i denne sæson til DIG. Der er det slet ikke godt nok, det er FAKTA
19Magic64
Betalende bruger
26. october 2023
Og har heller ikke sagt du har svinet nogen til!!??
-dine indlæg stikker i alle retninger, og kører ud af en tangent, der er svær at følge med på for de fleste!
Vi har ikke haft den bedste historik herinde, med min og dine ca. 20 andre profiler, så jeg kommenterer ikke mere på dine indlæg, det bliver simpelthen for mærkeligt..
God aften.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Det er heller ikke korrekt med Uhre og Turbo Bent som havde bedre mål snit pr minut som var klart bedre end Ohi, så få lige styr på dine fakta, Ebbe Sand var midtbane mand indtil Skovdahl omskolede ham som angriber så scorede han mål på samlebånd.
Ohis mål snit i denne sæson pr minut som er det jeg skriver om er KUN 239 minutter pr mål INGEN af de spillere du hentyder til har et dårligere snit INGEN af dem....
Dertil så nævner du spillere som Turbo bent og Uhre, selv de havde med Ohi sidste sæson som var godkendt som jeg også skrev før ligger bedre end Ohi. Samlet har Ohi med sidste sæson et snit pr minut på 172.6 minutter og i DENNE SÆSON KUN 239 minutter pr mål
Uhre som alle ved havde stolpe ud sine første sæsoner havde i snit pr minut 132 minutter og Turboen havde 144 minutter pr mål, så selv med hans godkendte mål i sidste sæson var Ohi dårligere end de to du påstår også var dårligere.
Tager vi Ohi i denne sæson, som er mål pr minut på 239 minutter det er bare ikke godt nok, og det ikke svine en spiller til..
Det er informere om en angriber der ikke levere det han er købt ind til, AT SCORE MÅL. Han er modsat Kvistgaarden ikke en der skal udvikle sig, men en der er udviklet, skal da ikke gå tilbage men frem i denne sæson. Eller lige så godt, hans sæson er elendig og alle tal viser det. Dine argumenter holder derfor NUL. Fordi Mensah var fantastisk i mange sæsoner, er han da heller ikke god nok til at spille inde nu.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Uhre, Pukki du skriver om med hans gode sæson også bedre end ham og Ebbe Sand var slet ikke angriber de første år, han blev omskolet så træk du dem fra oveni. Men igen handler om denne sæson og han er modsat de andre, kun gået tilbage... og det er så galt med kun hvert 239 minut at score mål. Det er ikke godt nok, længere er den ikke.
19Magic64
Betalende bruger
26. october 2023
Forsvar du ham gerne! Så forbeholder jeg mig retten til at gøre det modsatte..
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
26. october 2023
Kaldte du ham ikke noget med polsk som du nu ændret :)) men lige meget. Jeg har ikke brug for at score billige point hos folk herinde ved at svine Kamil W til, er sku kommet videre. Han har leveret varen for os og var alle sine penge værd og mere til.
Mine argumenter kan du ikke forsvare og de fakta du kommer med omkring Ebbe Sand og Turbo er heller ikke korrekte. Det er da useriøst at sammenligne ham med antal kampe fremfor minutter som giver det rigtige tal.
Igen skrev jeg til dig og gav dig den info hans mål snit i sidste sæson var godkendt, men det gør ikke at det er i denne sæson som det hele handler om ikke er leveret.
Du kan ikke argumentere for manden har scoret et mål pr 239 minut og sige det er godt nok som boksangriber og første angriber
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
27. october 2023
Ligesom dig ser jeg stadigvæk Ohi som et vigtig asset. Både på og uden for banen. Og ligeledes er Kamil stadig en æreløs polak uden hverken rygrad eller skam. Det vil til evig tid fryde mig, at vi vandt mesterskabet i den sæson, hvor han kom hjem.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Fakta er at Ohi er vores front angriber, levere ikke Kvistgaardens arbejde og genpres. Manden har scoret 1 mål pr 239 minut noget der slet ikke er godt nok. Du kommer ikke med fakta, det kan jeg trods alt komme med. Så kom med de data, der forsvare at han skal bruges i så mange minutter, det kan du ikke
Magic kommer med ukorrekte tal herinde om tidligere spillere, men mine er korrekte, så kom ind i kampen. Læs teksten fremfor din personlige jagt på mig herinde, det er ikke noget der fremmer en debat. Synes du er usaglig. Jeg kritisere Ohi i denne sæson som er berettiget.
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
27. october 2023
Som jeg har sagt til dig tidligere, så kan du jo overveje, hvorfor jeg stadig har den samme profil, som jeg altid har haft, og hvorfor du blev bandlyst herindefra i sin tid.
Du himler op omkring, at vores angribere (primært Ohi åbenbart) scorer for lidt. Faktum er dog, at SAMTLIGE af vores konkurrenters angribere har lavet stort set samme antal eller færre.
- i fck har Elyounoussi lavet 3 mål og Oskarsson 2 mål.
- i fcn har Ingvartsen lavet 5.
- i fcm har Cho lavet 5 og Franculino lavet 3.
- i agf har Mortensen lavet 5
- I Brøndby har Ohi lavet 4 og Kvistgaarden lavet 4.
Men ja, det er klart det du siger. Vi har et KÆMPE problem med angriber mål ift. vores konkurrenter.
STOP MED AT OPFINDE PROBLEMER, SOM IKKE EKSISTERER!
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Du har din holdning jeg har min.
Men lad være med at komme med et så usagligt og forringet billede og dine argumenter er usaglige igen. Det forsvarer ikke du har en første angriber der kun score 1 mål på 239 minut. Du nævner spillere som fået færre minutter og scoret i øvrigt flere mål.
Men du glemmer spillere som leveret bedre MEGET bedre, og dem nævner du ikke. Hvor er Ronney i FCK henne, hvor er Lind Silkeborg henne, hvor er FCN delte topscore henne med få minutter spillet men alligevel lavet 1 mål mere.
Mortensen nævner du fra et hold der ikke leveret ligesom FCMs hold, men alligevel har Mortensen scoret mere og lavet 4 asssist. Dine argumenter falder endnu en gang til jorden som de altid gør.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Her er det rigtige billede du ikke har sat op og sjovt nok glemt:
- i FCK har du glemt ham her DIOGO GONÇALVES med færre minutter end Ohi men også han har scoret flere mål. Rooney scoret 6 mål langt færre minutter end Ohi hvorfor nævner du ikke de angribere, og så nævner du Elyounoussi manden er ikke angriber han er midtbanen så få styr på dine argumenter som IGEN ikke holder.
- i FCN har Ingvartsen lavet 5 mål men igen mere end Ohi og igen på. færre minutter, men her igen et billede du sætter forkert op for hvor er manden der kun har spillet 261 minutter og scoret 5 mål + 1 assist ERNEST NUAMAH ham satte du sjovt nok ikke på, manden har spillet langt langt færre minutter end Ohi men scoret mere og ham undlader du også
- - FCM har ikke leveret som et tophold og Cho har igen spillet færre minutter end Ohi også han har scoret mere så heller ikke det argument holder fra dig og det er endda ikke et tophold i år endnu
- i agf har Mortensen lavet 5 og 4 assist men igen de er ikke top hold og Til slut hvorfor har du ikke taget Silkeborgs 10 måls topscoren med i dit billedet som både er forkert og usagligt. Dine argumenter falder som altid til jorden
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
27. october 2023
- Jeg har taget ANGRIBERNE fra vores nærmeste konkurrenter. Fck, fcm, fcn og agf. Silkeborg ser jeg ikke som vores nærmeste konkurrent, derfor er Lind ikke med.
- Rooney er kant, ikke angriber. Derfor er han ikke med. Goncalves er midtbane, derfor er han ikke med.
Jeg lukker den her, for du er gået tilbage til at forpeste det her debatforum med dine konspirationer, som kun foregår inde i dit hoved.
Held og lykke med det.
19Magic64
Betalende bruger
27. october 2023
-bare vi andre må tage den positive vinkel og støtte vores spillere i medgang og modgang!
Det er for mig hvad en rigtig Brøndby fan gør, og ikke partout SKAL finde små udsving i performance, og skrive debatindlæg hvor der kun kan være EN rigtig måde at anskue det på, nemlig din..!
Forza Ohi..!!!
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Jeg giver dig fakta og ja bakker alle op, men vil have dem der levere bedst til være på banen
Klubben er før spillerne og defor når en første angriber bruger 239 minut pr mål og ved der er andre på bænken som ikke fået chancen til få minutter som burde.
Så mener jeg han tager minutter fra dem, mener ikke Ohi i denne sæson er sin løn værd
19Magic64
Betalende bruger
27. october 2023
God weekend...
Forza Ohi...!!!!!!!!!!!!
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Det jo ikke alt analyser viser og dertil behøver man ikke være enig med alt. Analyser er godt og kan være brugbart i nogen tilfælde men analyser er ikke alt i fodbold
Men jeg bruger mine øjne jeg læser tal og kigger på stats.
Nu er Kaspers ord ikke lov for at være ret i alt, de er gode og læser dem. Men det ikke ensbetydende med Ohi levere godt nok som angriber
Detvender 27. october 2023
Du har måske dine procenter, men hvis du kigger på de andre hold ex. Så har de fck,fcm og Silkeborg altså 8-11 angribere, fcn har 7 og agf har 3
Vi har derimod 6.
Så det regnestykke du har lavet er misvisende og hvis du endelig vil ud i den diskussion, er det kun korrekt at regne ud pr spiller.
Dvs vores angribere har lavet 1,5 mål hver.
Agf 3,3
Fck 1,8
Fcn 1,3
Fcm 1,2
Silkeborg 2,2
Så kan du jo så derefter vælge og kigge på om en diogo fra fck rent faktisk må tælle med som angriber når en vallys ikke må? Osv osv.
Der er mange spillere som spiller andet end angriber for holdende, men alle vores OM/kantspillere er ikke registreret dertil.
Vi scorer flere mål end modstanderen - hvem der scorer er pisse ligegyldigt i sidste ende.. og at vende den diskussion bøde mod Ohi og JS er simpelthen for latterligt - Ohi skal score mere ja, men længere er den ikke, han har scoret 4 , det er altså KUN 1 mål mindre end, fcm agf og fcn spids angribere.
Det er 3 mere end fck spidsangriber.
Og Alexander Lind er jo bare Alexander Lind så han slår jo alle pt.
1 måls forskel… for alle top 6 holds spidsangriber. Så er problemet tydeligvis heller ikke større pt.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Er uenig selvfølgelig skal man da måle angriber pr minut de får på banen.
Skal vi gøre som du gør tage hvert hold og hvad angriberne levere så synes jeg du skal tage samlet billedet og så vil du se vores opførte angribere score 9 mål (11) med Divkovic de andre har helt andre tal
Tager du pr spiller så skal man selvfølgelig se på om dem der spiller levere i de minutter de er på banen
Ohi score 1 mål per 239 minut og han er vores boks spiller og så meget er han ikke på kanten som folk taler om
Han er boks spiller og der levere han 1 mål pr 239 minut du vil finde ud af de andre angribere levere bedre
Så din opstilling er også forkert sådan kan man ikke lave stats på
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Synes du skal lave stats pr minut og angribere så finder du nok nogen tal frem som bekræfter at jeg har ret
Ohi får så mange minutter på banen og er den der står først han levere slet ikke de tal han burde og sammenligner du hans tal med sidste år dr han helt væk i år
Du skal tage antal minutter på banen og antal mål scoret af angribere så falder vi også der
Kigger du på Ohis tal med hans minutter kontra de andre pr minutter spillet så er ohis tal slet ikke gode nok i denne sæson på ingen måder og det kan du ikke argumentere i mod
Fortæl mig et tophold af dem der ligger i top 6 hvor mange af deres første starter angribere levere 1 mål pr 239 minut giv mig gerne par eks af topholdene
Detvender 27. october 2023
Ohi har scoret ET mål mindre end front angriberne fra fcn fcm fck og agf.
De andre hold har helt andre mål fra deres angribere, men de andre hold har også midtbanespillere talt med som angribere ifølge “Flashscore” som du har valgt at bruge.. dvs vi kan også tælle vallys med når fck kan tælle diogo med?
Hvis du vil kogge på hvor mange mål der kommer fra angriberne bliver du simpelthen nødt til at stille dig kritisk over hvor “angriberne” spiller på banen.
Og til sidst vil jeg bare lige gentage igen. Ohi har scoret et sølle mål mindre end Patrick Mortensen, Cho, Ingvartsen så har han score 3 mål mere end Jordan Larsson og 4 mål mere end Claesson.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Lidt træt af at svare det samme.
Lidt ligeglad med klubber som ikke har leveret som fcm og agf fx Ohi har flere minutter end de fleste
Fortæl mig første angriber og boks spiller er 1 mål pr 239 minut godkendt i din verden ?
Tag alle første angribere og så vil du se Ohi ligget på ingen måder i top 10 angriber pr minut og mål
Hans opgave er 1 at score mål og 4 mål hver 3 kamp i snit med aå mange minutter på banen ikke godt nok
God weekend
Detvender 27. october 2023
De andre hold rotere mere pga andre turneringer mm. Men som sagt så har fck en Larsson og Claesson de benytter på toppen, og se har altså kun scoret 1 mål.
Dit oplæg var til st starte med uden nogen form for argumentation af mål pr minut. Men derimod mål fra angribere pr hold, og det er lige præcis det jeg forholder mig til.
Ohi har scoret flere mål end FCK’s angivere og næsten ligeså mange som både fcm,agf, fcn .
RommeTilPhiriOgSå
Top gode
27. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Vi ser tal og læser meget forskelligt det er ikke korrekt du nævner kun dem der underlevere
De to angribere FCK bruger mest har på færre minutter leveret bedre end Ohi langt bedre gælder faktisk alle ig har hvis du orker det skrevet det flere gange herinde
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Ved ikke om vender er en af jer, men ved tallene og de lyver ikke med det billede der er for denne sæson og de spillere du kom med var heller ikke korrekt samt kom du ogås med en midtbane spiller du fandt for fck som slet ikke er angriber
Du glemte også nævnte de to spillere der scorede mest og leveret bedst FCK så tager dig ikke seriøst og dine argumenter ikke holdbare
Detvender 27. october 2023
God weekend - Ohi scorer på søndag, og så har han scoret ligeså mange mål som alle andre angribere på nær Lind. - hvilken ingen burde klage så meget over som du gør
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Med den nedladende måde at skrive til andre, det beviser mig bare en ting. At du ikke kan komme med sagligt fakta, og nu kommer med nedladende kommentar.
Du har endnu ikke kommet med fakta der holder, som de andre to herinde heller ikke har jeg har derimod kommet med masser af fakta der netop modsiger ALT I skriver. Husker sjovt en anden bruger som også skriver nu her herinde, skriver meget som dig måske er I tvillinger :))) så ikke sagt for meget.
Håber da Ohi score, for han skylder masser af mål på kontoen i denne sæson...
Detvender 28. october 2023
Jeg er kommet med fakta hele vejen igennem, og forholdt mig til dit oplæg, du derimod går på et sidespor og holder sig ikke indenfor dit start emne.
Fox1964 27. october 2023
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
27. october 2023
Fox1964 28. october 2023
Du har så evigt ret. Det kribler bare i fingrene. Du kender det sikkert selv. Nu skriver jeg ikke mere i denne tråd. God kamp i morgen ven :-)
---
LJS
Betalende bruger
28. october 2023
Medgiver at Ohi måske godt kunne have scoret lidt flere mål, men er dog overbevist om at det nok skal komme.
Og det vigtigste er vel at vi vinder.
Tipper på en 3-1 sejr, over FCN, og at Ohi scorer to af målene.
En rigtig god weekend til jer alle.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
28. october 2023
Meget enig med dig i alt, og nej det sker ikke.
For selv med fakta der bekræfter alle mine skriv og det er fakta.
Så sker det ikke, jeg kommer i hvert fald ikke til at give folk ret i noget de ikke har.
Ohi er som jeg skrevet flere gange en angriber med kvalitet.
Men fakta er manden har en af de dårligste stats i denne sæson af første angribere på top 6 hold.
Selvom nogen herinde har prøvet med mange vinkler at fordreje det at dem der er startende på første holdet i top 6 klubber
Er mere scorende pr minut og har bedte skud % end Ohi som i denne sæson er helt nede på 20% Kvistgaardens er endda bedre på 22%
Men håber lige så meget han kommer i gang og handler om det er et sted CV skal kigge på da vi levere for lidt mål fra vores angribere i denne sæson.
Men håber Ohi snart viser det vi så i sidste sæson ellers må andre få chancen indtil han finder formen og ligger på i træning :)) god kamp i morgen og lad os håbe Ohi score hattrick :)
LJS
Betalende bruger
28. october 2023
Fakta er fakta, deri har du ret :-)
Tror det handler om noget taktisk. Han er en angriber der skal sættes i scene.
Han har nu heller ikke virket så skarp i sine afslutninger, synes jeg.
Lad os håbe at det kommer.
Og gerne i morgen.
GARFIELD
Top kommentator
Top gode
Top enige
28. october 2023
Men han skal i gang for hans tal er ikke gode på skud = mål og mål = minutter der er han faktisk meget dårlig i denne sæson
Der er andre der bør få hans spille minutter hvis ikke han levere bedre
Håber som dig han kommer i gang søndag
Detvender 29. october 2023